Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Pa zar nece samo da preuzmu postojeci hardver i softver aaaaaaa :bash:
 
Значи град који ће да банкротира (тако каже Мали) ће да плаћа пенале за раскид уговора и да плаћа нешто што већ постоји, али да буде друге боје и облика или шта већ? Не схватам. На овима су утиснули лик Ђиласа или његов потпис, па не сме да се нађе у аутобусу или трамвају?
 
Па не могу да задрже а раскинули уговор. И зашто би им гурали још пара...
Боље да видимо да ли има бољих понуда и новом систему дамо шансу. И маркетиншки (да одобровоље наплату) добар је потез.

А пенали...какви бре још пенали? Још би могла и да се заплени опрема, па нога у дупе.
 
Grad ce biti "vlasnik" sistema, odnosno, pretpostavljam, novoosnovano komunalno preduzece cije sam ime vec zaboravio. Tender se raspisuje kako bi nasli firmu koja ce napraviti novi sistem, kao i firmu od koje ce se kupiti nova oprema. Na kraju, Grad ce vrsiti nadgledanje sistema i naplatu karata tako da nijedan procenat od naplate nece otici u privatnu firmu kao sto je sada slucaj. Grad ce biti punopravni i jedini vlasnik novog sistema.
 
Što je u redu, samo mi nije najjasnije zašto osnivati novo javno preduzeće kada to može da radi DJP ... i treba da radi DJP. Ako ne mogu statutom, promeniti statut.
 
Meni sve ovo lici na jedan sveukupan politicki sanitarni otklon od bivse vlasti cije su akcije popljuvali na sva usta, a u sustini bez neke bolje i "naprednije" ideje kakav sistem uspostaviti i sta uraditi da sve to bude kako treba.
 
dsc07808.jpg
 
marrecar":24ui14zb je napisao(la):
Grad ce biti "vlasnik" sistema, odnosno, pretpostavljam, novoosnovano komunalno preduzece cije sam ime vec zaboravio. Tender se raspisuje kako bi nasli firmu koja ce napraviti novi sistem, kao i firmu od koje ce se kupiti nova oprema. Na kraju, Grad ce vrsiti nadgledanje sistema i naplatu karata tako da nijedan procenat od naplate nece otici u privatnu firmu kao sto je sada slucaj. Grad ce biti punopravni i jedini vlasnik novog sistema.

Kupuju novu opremu!?

To prevedeno za nas obične smrtnike znači ponovo čekanje u redovima za vađenje povlastice.

Odlično rešenje, pa bolje da su gledali da otkupe postojeću opremu, u svakom slučaju sigurno
bi jeftinije prošli.

Kako god, valjda će zadržati postojeće rešenje prodaje karata na kioscima, izuzetno praktično,
za razliku od ranije kada se kupovalo samo na prodajnim mestima gsp-a.

I još jedna stvar, aplikacija za android i windows phone, valjda planiraju i to da odrade.
Za to bi trebalo da angažuju neku našu IT firmu, koja bi održavala i izbacivala nove ispravke
aplikacija.
 
Pa to je najveca zalost u svemu ovome. Vesic kaze da ce biti nabavljen novi softver i hardver, sto podrazumeva celokupnu zamenu svih aparata, a i kartica. Samo mucenje naroda i trosenje para kojih nema, a jos je najavljena kupovina kamera i ugradnja u sva vozila, a hitno treba kupiti i 200 solo vozila plus treba da se isplati remont IK103 i IK103F, cak sada ima neka prica da Kosmaj popravlja mnoge Conecto autobuse.
 
angry bird":1uzchh3x je napisao(la):
Meni sve ovo lici na jedan sveukupan politicki sanitarni otklon od bivse vlasti cije su akcije popljuvali na sva usta, a u sustini bez neke bolje i "naprednije" ideje kakav sistem uspostaviti i sta uraditi da sve to bude kako treba.

Pogodio si sustinu ! :)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Vecini nije valjao Djilas, a sada ipak kuka i na ovu novu vlast koja je i bez gradonacelnika pocela da odusevljava svojim "genijalnim" idejama. Sve u svemu, umesto da grad otkupi postojeci sistem za neke normalne "novce", i unapredi ga uvodjenjem vise vrsta karata, uvodjenjem besplatnih markica za najsiromasnije itd, osniva se novo javno preduzece, na teretu grbace budzeta. Tako da cemo pored 2000 viska zaposlenih u GSP, nepoznatog broja viska radnika u DJP, sada dobiti novi visak radnika u ovom novom preduzecu. Na sve ovo treba dodati i penale za raskid ugovora sa BUSPLJUSOM, tako da ce ovo biti vrlo vrlo skupa za******* na racun svih nas.
 
Da sada se setih penala u slucaju raskida ugovora. Zanimljivo da se niko od novinara nije setio da pita Vesica i kompaniju kolika je na koncu potencijalna šteta koju ce Grad odnosno svi mi morati da platimo.


Послато са HTC Desire C уз помоћ Тапатока
 
Koja je već plaćena...
Šta mislite pustili bi ovakav sistem niz vodu da neko debelo nije zamastio brke???!
 
Pitala je Rada Vesica u BG hronici za te penale, a on je dao neki traljav odgovor koji uvek daju da izbegnu istinu. Sad je to bilo davno, ne mogu da se setim tacno sta je rekao, ali cini mi se da je bilo nesto i fazonu da ce Grad naci nacin da ih ne plati (penale).
 
Bivis":389vd2ft je napisao(la):
Da sada se setih penala u slucaju raskida ugovora. Zanimljivo da se niko od novinara nije setio da pita Vesica i kompaniju kolika je na koncu potencijalna šteta koju ce Grad odnosno svi mi morati da platimo.


Послато са HTC Desire C уз помоћ Тапатока
Siguran sam da Vesic i kompanija vec imaju spremljeno iz njihove perspektive sasvim logicno opravdanje za to placanje penala. Za to ce biti kriva bivsa vlast i gradonacelnik. Pa u svetlu toga mozda i daju impuls nadleznima da sprovedu neku istragu zbog stete po gradski budzet, koordiniranu preko toaletoblatoida.
 
Izvor: B92, Tanjug

Busplus je na snazi, plaćajte karte

"Kao što znate postojeći ugovor je na snazi. Biće raspisan novi tender, a kada bude bio raspisan novi tender, po njegovom završetku biće potpisan novi ugovor, tako da će to ići u skladu sa procedurom", odgovorio je sekretar Privremenog organa Beograda Goran Vesić na pitanje da li građani treba da plaćaju karte u prevozu i da li kontrolori mogu da ih kažnjavaju.

Početkom aprila, predstavnici Gradske uprave nisu postigli dogovor sa firmom "Apeks" oko daljeg funkcionisanja "Busplus" sistema, zbog čega je tada saopšteno da će biti održan tender za izbor novog operatera u gradskom prevozu.

"Izdao sam nalog Sekretaratu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da se krene u pripremu dokumentacije za novi tender za izbor novog operatera sa kojim bi Grad Beograd kreirao sistem na potpuno novim osnovama, od kojih bi najveću korist imali Beograd i Beogradani", rekao je tada Predsednik Privremenog organa Siniša Mali.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=839388
 
Imacemo novi bus plus 2 sistem :dil: :lool:
 
Jok bre, naplatu prevoza je izmislio Djilas i zutoplava druzina, to ce SNS - Robin Hudovi ukinuti jer brinu o narodu :grin: ;-)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Igor":hwu33hid je napisao(la):
Izvor: B92, Tanjug

Busplus je na snazi, plaćajte karte

"Kao što znate postojeći ugovor je na snazi. Biće raspisan novi tender, a kada bude bio raspisan novi tender, po njegovom završetku biće potpisan novi ugovor, tako da će to ići u skladu sa procedurom", odgovorio je sekretar Privremenog organa Beograda Goran Vesić na pitanje da li građani treba da plaćaju karte u prevozu i da li kontrolori mogu da ih kažnjavaju.

Početkom aprila, predstavnici Gradske uprave nisu postigli dogovor sa firmom "Apeks" oko daljeg funkcionisanja "Busplus" sistema, zbog čega je tada saopšteno da će biti održan tender za izbor novog operatera u gradskom prevozu.

"Izdao sam nalog Sekretaratu za saobraćaj i Direkciji za javni prevoz da se krene u pripremu dokumentacije za novi tender za izbor novog operatera sa kojim bi Grad Beograd kreirao sistem na potpuno novim osnovama, od kojih bi najveću korist imali Beograd i Beogradani", rekao je tada Predsednik Privremenog organa Siniša Mali.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=839388

Uhhh, kako mi je drago, pogotovo za ove pacere sada na vlasti.

Kontrolora skoro ni da nema na ulicama, naplata je pretpostavljam nikada niža, a sada pozivaju na plaćanje karte.

Sami su krivi, ako su već rešili da uzmu drugu kompaniju nisu smeli da uopšte plasiraju informacije
da planiraju da raskidaju ugovor.

To se ne radi tako, barem su trebali da sačekaju dok se ceo posao ne završi.

Sada u javnosti vlada atmosfera da je Busplus ionako gotov, što bi sada mi plaćali uopšte njima.

Neverovatno je kakve početničke greške pravi gospoda u gradskoj vlasti.
 
Vrh