Adekvatna obuka i visoka kultura pri kontroli je 50 % zaštita
Pod adekvatnom obukom i odabrirom kadra (čega sada nema)
je da svaki kontrolor/ka pored tehnoloških veština
mora da vlada i odbrambenim veštinama (blokovi udaraca)
Pa i kovač pored tehnologije mora da savlada i zaštitnu veštinu da čekićem ne udario svoj prst :lool:
Naj češće situacije su kada kada putnik odgurne kontrolora/ku
eventualno ,,ošamari,, a potom dolazi do kojekavih prekoračujučih sitacija
Ako putnikov pokušaj rukom bude bez uspeha (blokiran)
retko ko ce nastaviti uzaludnu aktivnost jer u protivnom ,,bezazleno odgurivanje,,
mora preci u ne dvosmislen napad sa predumišljajem sa namerom nanošenja fizičkih povreda
a to je vec zakonom vrlo jasno i strogo ozbiljno sankcionisano i ne predstavlja čestu pojavu
Dokle god bude ovako loš odabir ,,kadra,, loša i polovična obuka
dotle ce biti i loš proces kontrole bus-plusa ili gsp ili bilo kog novog subjekta