Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=788110

Javasluk i kradja i namestanje polazaka od strane GSP je javno znana tajna i uvodjenjem Bus plusa najvise je smetalo upravo radnicima GSPa koji nisu mogli da izbegavaju polaske.

Upravo zbog toga se i vodi kampanja da se busplus vrati GSPu sto je po mom misljenju totalno nelogicno, jer po cemu je GSP zasluzio da upravlja javnim prevozom jer pored njega postoje i drugi prevoznici te nastaje sukob interesa.

Sve u svemu mislim da je busplus odlican sistem, ali da ga neradnici i oni koji hoce da kraduckaju ( sto bi rekao velja ilic ) stalno izvrgavaju ruglu, jer njima ne ide na ruku da neko njih nagleda i kontrolise. Kako je u zemlji srbiji vise neradnika i lopurdi, onda je sasvim logicno da preovladava negativan utisak o busplusu.
 
GSP ima prava da naplacuje svoje usluge i jedino osim njega tutorstvo moze da ima grad tj.osnivac, koji moze i da osnuje posebno preduzece za naplatu.Privatna firma tu nema sta da trazi..osim ako je ne angazuje Grad ili Gsp kao operatera...za naknadu,ali ubiranje direktnog prihoda od strane privatne firme je nezakonita privatizacija Gsp tj dela za smesno mali novac...ako je i Apex nesto ulozio u opremu odavno mu je placeno i preplaceno :kafa:
Dakle,tu je moguce ili raskid ugovora ili novi ugovor za operatera u naplati po enormno nizoj ceni od one koju Apex sada uzima od prihoda..i refundacija viska uzetog novca Gsp ili Gradu..a Apex bi morao da dokaze efikasnost u naplati tj organizaciji za racun Gsp ili Grada..na novom tenderu gde bi vec imao neku prednost zbog obavlejnog posla ,ovo je samo jedno od mogucih izlaza iz ove situacije.
A sto se tice tehnickih karakteristika sistema tu nema nista sporno to je modernizacija ,kada bi se raskinuo ugovor sa Apexom..Grad ili Gsp bi mogao samo da uvede jos moderniji sistem naplate. :kafa:
 
Izašao je novi update za aplikaciju bus plus, jedna od novina jeste ikonica sa invalidskim kolicima, njenim aktiviranjem filtriraju se autobusi, tramvaji i trolejbusi koji imaju rampu za invalide.

Moram da primetim da je dosta tačnija, i brža nego što je bila ranije. Malo slika sa telefona...

screenshot2013-12-11-21-.png


screenshot2013-12-11-21-.png


screenshot2013-12-11-21-.png


screenshot2013-12-11-21-.png


5fNbzLcoEwuCgisY41ZN6rcSeVTRNrME6IFWSgLgVJnfxzTpucw13A19ctiQQUIqP3I=h900-rw


Odabirom ikonice u donjem desnom uglu mape, prikazuju se samo vozila koja sadrže funkcionalnu rampu za pristup invalidskih kolica. Takođe, odabirom nekog od prikazanih vozila na mapi otvara se balončić sa opisom linije na kojoj vozilo saobraća i ikonicom koja ukazuje da li je vozilo opremljeno rampom ili ne.
Svaki tip vozila ima svoju boju ikonice (tramvaji – crvena, autobusi – plava, trolejbusi – narandžasta). Prilikom lociranja vozila na mapi, omogućen je automatski prikaz brojeva linija i kodova stanica bez dodirivanja ikonica na ekranu. Meniju sa početnim opcijama može da se pristupi i direktno iz mape. Takođe, preko istog menija vrši se izbor odabrane stanice sa mape u bazu odabranih stanica.

Poslednja slika i citirani tekst je preuzet sa zvaničnog sajta. Inače, aplikacija sama po sebi uopšte nije loša, ali zanimljivo je da su joj na goole play store dodeljivali uglavnom jedinice, po meni potpuno nezasluženo.
 
Te jedinice su uglavnom zbog toga sto je Busplus, nista drugo. Aplikacija super radi, jedino sto meni smeta je to ne prikazuje broj stanica, tako da bi pored broja linije mogli da stave i broj stanica, npr. 17/3. Ovako moram da nagadjam koliko ima stanica, a sama pozicija vozila mi ne znaci ako se nadjem u nekom delu grada koji ne poznajem najbolje ili linija kojom se ne vozim cesto.
 
Kapiram da je sve stvar navike, znam samo da je vozilo `malo ispred` nego sto je prikazano i to je to. Ali moglo bi da se doda i broj stajalista (ima na onoj `nezvanicnoj` aplikaciji, obe isto rade, ja navikao na mapu).
E jedino sto mi je tamo mnogo bolje, a verujem moglo bi ovde takodje lako da se ubaci, je spisak stajalista po linijama. Za presedanje je odlicno, jer ako uzmete npr stajaliste `vukov spomenik` ima ih sedam...pa sad vi ubadajte. A ovako ako gledam po spisku linija, imam dobar orijentir koje je koje.
 
Fazon kojeg videh na fejsu, prosto sam morao ovde da podelim sa vama.
-Gospodine, je l' imate kartu?
-Je l' Vam ja ličim na gospodina?
-Pa, ne.
-Pa, nemam ni kartu.
 
Jel neko zna sta znaci * pored broja stanica na poruci koju dobijete kada otkucate kod stanice na mobilnom? To je pocelo pre par dana...
 
Pa ili je vozilo PP-a ili vozilo sa rampom za invalide?

EDIT:
busplus.rs":39075o7y je napisao(la):
Servis je prilagođen i potrebama putnika sa invaliditetom, tako da se u USSD odgovoru pored udaljenosti određenog vozila od stanice, znakom * obeležava vozilo koje ima rampu za pristup invalidskih kolica.
 
Bolje da su stavili zvezdicu ispred onih kojima "rade" te rampe.. Ovako stoji ispred svake n serije, a verovatno ne radi rampa ni na jednom busu.
 
Pa ne radi ni na većini IK-218 i IK-218M ne radi uopšte ili je ne možeš vratiti kad je izbaciš, tako da je lakše uneti/izneti kolica nego ići na lutriju dal to radi kako treba.
 
Nije nepotrebna ako imaš problema sa kretanjem. A sad treba poraditi i na tome da se te rampe održavaju. Ili da se poboljšaju ako je problem sa samim kvalitetom mehanizma. Što je u nadležnosti samog gspa i njegovih depoa. Ja sam npr video da se i na špancima ne koriste rampe. Baš sam čekao da vidim kako će jedan čovek u kolicima ući i pratilac ga je podigao (2 po 2 točka).

Inače, mogli bi i da tuže gsp zbog neispravnosti. A ne verujem da je toliko teško dovesti rampe u red.
 
Autobusi su došli sa neispravnim rampama, ali to ne sprečava gradonačelnike da se na sva usta hvale autobusima sa rampama za invalide. Mada verujem da je rešenje problema jako jednostavno, a to je povezivanje rampe sa instrument tablom :)
 
Došli sa neispravnim rampama? WTF? Šta god da je problem, ima odgovornih za to pa neka se to reši!
 
I trolejbusi su došli sa neispravnim rampama ??
Pa ne verujem da na 5 trolejbusa rade te rampe :)
 
Mislim da problem nije u ispravnosti rampi, već u tome da nisu povezane...
 
Šta god da je. To čak primaoce vozila ne bi ni trebalo da zanima. Proverimo da li sve radi. Ne radi? Ajde reši to... Prosto i jednostavno. Zamisli kupiš sebi kola dobiješ ih kad ono nije povezan gepek pa ne možeš da ga otvoriš... Ili šta već, preuzeo bi takva kola? Nema smisla, može li se negde javno naći podatak o tome ko je primio autobuse, kakav je ugovor i sl? Ja planiram da posle januara/februara osnujem organizaciju koja će takve podatke tražiti.
 
Meni ne radi ruka da otkucam kartu, nije povezana da udje u džep, uzme karticu i stavi je na validator :)
 
:-?
Cudo jedno, to smo mi...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ljudi bitno je da postoje, čime bi se inače političari hvalili?
Imamo i 10 autobusa na gas, a sad što rade dnevno 3,4 sata zbog rezervoara i nepostojanja pumpe, pa kome je to bitno?
Imamo i 30 niskopodnih tramvaja, a što oni mogu samo određenim delovima grada da idu, pa kome je to važno?
Važno je da imamo niskopodne autobuse sa rampama za ulaz osoba sa invaliditetom, da imamo autobuse na gas, da imamo niskopodne tramvaje, ostale "sitnice" su nebitne ;)
 
Јел то смањен број контролора на неким линијама или не или су их можда укинули :lol: ?
Данас сам од 12 до 14 часова користио линије гсп-а по Новом Београду (75, 65, 88, 74, 82) и у ни једном аутобусу није било контролора, бар у то време !
 
Nema više "linijske" kontrole, sada je samo kružna... Rade na trasama "Ušće" - GO "Novi Beograd", Dragiše Mišovića - VMA, Zemun Pošta - Nade Dimić, to je ono što sam ja video...
 
Vrh