direktor
Professional
- Učlanjen(a)
- 10.10.2008.
- Poruke
- 39.419
- Pohvaljen
- 47.248
Pa nisam ja kriv sto nisu popunikli rupe u zakinu pravne praznine nego oko bus plusa u kuriru neko spominjao romin i dopune za mob
OTKRIVAMO: Neša Roming je pravi gazda bus-plusa!
Nenad Kovač vlasnik je preduzeća „Koefik“, čija je zavisna firma „Lanus“, prema izveštaju iz 2009, jedan od dva osnivača „Apeksa“, koji vodi sistem naplate karata
BEOGRAD - Kurir otkriva u čije ruke odlazi novac Beograđana od „bus-plusa“!
Višemilionski iznosi koji građani i Grad Beograd plaćaju za sistem „bus-plus“ u stvari odlaze u ruke Nenada Kovača, poznatijeg kao Neša Roming, čije su firme bile pravi većinski vlasnici konzorcijuma „Apeks solušn tehnolodžija“, koji je 2010. godine na tenderu od Grada Beograda dobio posao za naplaćivanje karata u javnom prevozu, saznaje Kurir.
Podsetimo, firma „Apeks“, koja kontroliše „bus-plus“, bila je 2010. godine 90 odsto u vlasništvu firme „Lanus“ i 10 odsto u vlasništvu turske firme „Kentkart“, a Nenad Kovač, zvani Neša Roming, vlasnik je firme „Koefik“, koja je direktno povezana s firmom „Lanus“.
Tvorci „Apeksa“
Naime, firma „Lanus“, prema konsolidovanim finansijskim izveštajima za preduzeće „Koefik“, objavljenim 2009, jedno je od zavisnih preduzeća „Koefika“, kao i druga Kovačeva firma - „Roming elektroniks“.
- Ovo je isti onaj „Lanus“ koji je zajedno s turskim „Kentkartom“ stvorio „Apeks“, koji uzima pare od Beograđana. Iz ovog uvida u vlasničku strukturu, dolazi se do zaključka da je Nenad Kovač, zvani Neša Roming, pravi vlasnik „bus-plusa“! On se godinama krio iza raznih firmi, a sklapanjem ovog posla počeo je da dobija novac od naplate prevoza - priča naš izvor.
Kad je policija ozbiljno počela da se interesuje za poslovanje i vlasničku strukturu „bus-plusa“ i firme „Apeks solušn tehnolodži“, ova kompanija je na brzinu promenila vlasničku strukturu. Firma Neše Rominga „Lanus“ u tri pravna koraka povukla iz „Apeksa“.
Prema podacima iz Agencije za privredne registre, 18. jula ove godine briše se udeo „Lanusa“ od 90 odsto i pretvara u udeo od 45 odsto, a turska firma „Kentkart“ upisuje se s udelom od 55 odsto. Dakle, u prvom koraku „Lanus“ je Turcima preneo 45 odsto svog vlasništva u „Apeksu“. Istog dana, 18. jula 2013. godine, udeo „Lanusa“ od 45 odsto pretvara se u udeo od 21 odsto, a 24 odsto upisuje se izvesnom Savi Terziću, koji se i sad vodi kao manjinski vlasnik „Apeksa“.
Udeo u firmi
Sutradan, 19. jula, u potpunosti se briše firma „Lanus“ i vlasništvo nad 21 odsto „Apeksa“ dobija firma „Proceskom“. Inače, i firma „Proceskom“, koja je sadašnji vlasnik „Apeksa“, umesto „Lanusa“, povezuje se s Romingom, pošto je bila sto odsto vlasnik firme „WP tim sistem“, manjinskog vlasnika „Lanusa“.
Posle pokušaja da se iz „bus-plusa“ izbrišu svi tragovi prisustva Nenada Kovača, sadašnji vlasnici u „Apeks solušn tehnolodžiju“ su turski „Kentkart“ s udelom od 55 odsto, Sava Terzić s udelom od 24 odsto i firma „Proceskom“ s udelom od 21 odsto.
Kurir je juče pozvao Nenada Kovača i upitao ga za komentar, ali je on uporno ponavljao jednu rečenicu, uprkos našem insistiranju da nam odgovori bar na jedno pitanje:
- Nemam nikakve veze s tim!
Aleksandar Jovičić: Odmah Raskinuti ugovor
Šef odborničke grupe SNS u Skupštini Beograda Aleksandar Jovičić nedavno je rekao da je prihod od naplate karata u gradskom prevozu u julu 2012. opao i da bi trebalo ozbiljno razmotriti prekid saradnje s „bus-plusom“.
- Ove godine je zabeležen manjak od osam miliona dinara u odnosu na isti period prošle godine. Ovim poslednjim potezom pogoršana je i onako loša situacija u gradskom prevozu, a za to vreme „bus-plus“ i dalje uzima svojih 8,53 odsto - rekao je Jovčić.
Blizak Đilasu
Nenad Kovač, zvani Neša Roming, poznat je i po tome što ga povezuju s gradonačelnikom Beograda i predsednikom DS Draganom Đilasom. Prema rečima dobro upućenih, Đilas i Neša Roming su veoma dobri prijatelji i često se mogu videti zajedno, a prema nekim informacijama, imaju i poslovne odnose.
Dobit 400.000 evra
Iako sve troškove uvođenja sistema snosi konzorcijum, zauzvrat je, osim prava da od GSP preuzme posao naplate karata, „Apeks“ dobio i 8,53 odsto ukupnih prihoda od ovog posla. Naplata karata trenutno donosi otprilike 4,6 miliona evra mesečno, što znači da od prodaje karata konzorcijum mesečno zaradi malo manje od 400.000 evra.
http://www.kurir-info.rs/otkrivamo-nesa ... nak-990023
OTKRIVAMO: Neša Roming je pravi gazda bus-plusa!
Nenad Kovač vlasnik je preduzeća „Koefik“, čija je zavisna firma „Lanus“, prema izveštaju iz 2009, jedan od dva osnivača „Apeksa“, koji vodi sistem naplate karata
BEOGRAD - Kurir otkriva u čije ruke odlazi novac Beograđana od „bus-plusa“!
Višemilionski iznosi koji građani i Grad Beograd plaćaju za sistem „bus-plus“ u stvari odlaze u ruke Nenada Kovača, poznatijeg kao Neša Roming, čije su firme bile pravi većinski vlasnici konzorcijuma „Apeks solušn tehnolodžija“, koji je 2010. godine na tenderu od Grada Beograda dobio posao za naplaćivanje karata u javnom prevozu, saznaje Kurir.
Podsetimo, firma „Apeks“, koja kontroliše „bus-plus“, bila je 2010. godine 90 odsto u vlasništvu firme „Lanus“ i 10 odsto u vlasništvu turske firme „Kentkart“, a Nenad Kovač, zvani Neša Roming, vlasnik je firme „Koefik“, koja je direktno povezana s firmom „Lanus“.
Tvorci „Apeksa“
Naime, firma „Lanus“, prema konsolidovanim finansijskim izveštajima za preduzeće „Koefik“, objavljenim 2009, jedno je od zavisnih preduzeća „Koefika“, kao i druga Kovačeva firma - „Roming elektroniks“.
- Ovo je isti onaj „Lanus“ koji je zajedno s turskim „Kentkartom“ stvorio „Apeks“, koji uzima pare od Beograđana. Iz ovog uvida u vlasničku strukturu, dolazi se do zaključka da je Nenad Kovač, zvani Neša Roming, pravi vlasnik „bus-plusa“! On se godinama krio iza raznih firmi, a sklapanjem ovog posla počeo je da dobija novac od naplate prevoza - priča naš izvor.
Kad je policija ozbiljno počela da se interesuje za poslovanje i vlasničku strukturu „bus-plusa“ i firme „Apeks solušn tehnolodži“, ova kompanija je na brzinu promenila vlasničku strukturu. Firma Neše Rominga „Lanus“ u tri pravna koraka povukla iz „Apeksa“.
Prema podacima iz Agencije za privredne registre, 18. jula ove godine briše se udeo „Lanusa“ od 90 odsto i pretvara u udeo od 45 odsto, a turska firma „Kentkart“ upisuje se s udelom od 55 odsto. Dakle, u prvom koraku „Lanus“ je Turcima preneo 45 odsto svog vlasništva u „Apeksu“. Istog dana, 18. jula 2013. godine, udeo „Lanusa“ od 45 odsto pretvara se u udeo od 21 odsto, a 24 odsto upisuje se izvesnom Savi Terziću, koji se i sad vodi kao manjinski vlasnik „Apeksa“.
Udeo u firmi
Sutradan, 19. jula, u potpunosti se briše firma „Lanus“ i vlasništvo nad 21 odsto „Apeksa“ dobija firma „Proceskom“. Inače, i firma „Proceskom“, koja je sadašnji vlasnik „Apeksa“, umesto „Lanusa“, povezuje se s Romingom, pošto je bila sto odsto vlasnik firme „WP tim sistem“, manjinskog vlasnika „Lanusa“.
Posle pokušaja da se iz „bus-plusa“ izbrišu svi tragovi prisustva Nenada Kovača, sadašnji vlasnici u „Apeks solušn tehnolodžiju“ su turski „Kentkart“ s udelom od 55 odsto, Sava Terzić s udelom od 24 odsto i firma „Proceskom“ s udelom od 21 odsto.
Kurir je juče pozvao Nenada Kovača i upitao ga za komentar, ali je on uporno ponavljao jednu rečenicu, uprkos našem insistiranju da nam odgovori bar na jedno pitanje:
- Nemam nikakve veze s tim!
Aleksandar Jovičić: Odmah Raskinuti ugovor
Šef odborničke grupe SNS u Skupštini Beograda Aleksandar Jovičić nedavno je rekao da je prihod od naplate karata u gradskom prevozu u julu 2012. opao i da bi trebalo ozbiljno razmotriti prekid saradnje s „bus-plusom“.
- Ove godine je zabeležen manjak od osam miliona dinara u odnosu na isti period prošle godine. Ovim poslednjim potezom pogoršana je i onako loša situacija u gradskom prevozu, a za to vreme „bus-plus“ i dalje uzima svojih 8,53 odsto - rekao je Jovčić.
Blizak Đilasu
Nenad Kovač, zvani Neša Roming, poznat je i po tome što ga povezuju s gradonačelnikom Beograda i predsednikom DS Draganom Đilasom. Prema rečima dobro upućenih, Đilas i Neša Roming su veoma dobri prijatelji i često se mogu videti zajedno, a prema nekim informacijama, imaju i poslovne odnose.
Dobit 400.000 evra
Iako sve troškove uvođenja sistema snosi konzorcijum, zauzvrat je, osim prava da od GSP preuzme posao naplate karata, „Apeks“ dobio i 8,53 odsto ukupnih prihoda od ovog posla. Naplata karata trenutno donosi otprilike 4,6 miliona evra mesečno, što znači da od prodaje karata konzorcijum mesečno zaradi malo manje od 400.000 evra.
http://www.kurir-info.rs/otkrivamo-nesa ... nak-990023