Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

pa ako sad nema ili "nema" da plati kartu, da li to nači da gsp ne mora da plati gorivo? ili ne mora da plati rezervne delove, plate radnicima i slično?

uostalom već postoje povlašćene kategorije putnika. ako je neko nezaposlen ili student on ne plaća punu cenu karte, već plaća samo deo te cene, zar ne?
 
Ljudi za 100 evra može da se kupi bicikl, pa se može za 100 evra voziti 10 godina. Ako vam je skup prevoz izvolte na biciklu
 
MilisaV":3fntsupm je napisao(la):
uostalom već postoje povlašćene kategorije putnika. ako je neko nezaposlen ili student on ne plaća punu cenu karte, već plaća samo deo te cene, zar ne?

Milisave, zvučiš vrlo naivno... Uprošćeno predstavljaš stvari, nije sve tako crno-belo...
Ja i još par desetina mojih kolega, primera radi, nismo "povlašćena kategorija" jer smo u radnom odnosu, ali nadoknadu za prevoz nam vlasnik kompanije ne isplaćuje već jako dugo, plus plate kasne nekoliko meseci (a ta ista država koja od nas zahteva plaćanje karata istovremeno tom vlasniku toleriše neispunjavanje zakonskih obaveza)... A ljudi u takvoj situaciji imaš gde god se okreneš u Bg-u...
Za većinu ljudi u toj situaciji 72 din za svaku vožnju je zaista previše, a deo njih ne želi da plaća iz principa (jer ako država okreće glavu na drugu stranu kad je u pitanju neisplaćivanje nadoknada za prevoz i kašnjenje plata zaposlenima, onda državne ustanove ne mogu ni da očekuju da će ti isti zaposleni plaćati prevoz)...

Ja sam toj kompaniji dao nedavno otkaz, ali mnogi drugi nisu u mogućnosti da to urade, jer u ovoj situaciji pronaći brzo drugi sličan posao u normalnoj kompaniji je vrlo često naučna fantastika...

A neki članovi foruma očigledno i dalje nisu svesni kako živi većina njihovih sugrađana... :roll:
 
Feliox wrote: ...A ljudi u takvoj situaciji imaš gde god se okreneš u Bg-u...

....država okreće glavu na drugu stranu kad je u pitanju neisplaćivanje nadoknada za prevoz i kašnjenje plata zaposlenima, onda državne ustanove ne mogu ni da očekuju da će ti isti zaposleni plaćati prevoz...
Va istina :mrgreen:

A neki članovi foruma očigledno i dalje nisu svesni svoje nesvesti
kako živi većina njihovih sugrađana... :roll:

ako slucajno je neki član pri (pravnoj) svesti nek mi da savet
(eto čisto da potvrdim Felioxovo wrotanje)
Po donetoj pozitivnoj presudi o tome da : poslodavac mora da mi isplati zaostale plate (ne mali broj)
o čemu postoji i doneto rešenje o prinudnom izvršenju
kako da uklonim dvogodišnju nataloženu prašinu i paučinu koja preti da ce pojesti sve to :rant:
Eto čak bih ih rado ustupio kao buducu pretplatu za javni prevoz čitave svoje porodice :laugh: :lool: :laugh:
 
Pfff, može to i za 50e, i to u solidnom stanju polovan, a za 100 može i nov da se uzme :D
 
Imam bicikl i koristim ga maksimalno, nije mi problem ni 50 km da prepičim dnevno, ako treba, ali koliko je saobraćaj u Beogradu prilagođen biciklistima i da li ti stvarno veruješ u sve ovo što pišeš? Autobus i koristim bukvalno za one delove gde biciklom ne mogu, ali takvih delova grada je mnogo.
Jel si vozio nekad bicikl do Batajnice? Misliš da je prijatno voziti po Batajničkom drumu, koji je toliko uzak da ni dva autobusa ne mogu lepo da se mimoiđu, a kamo li šleperi, i kad uz svu moguću zaštitu na svaki kilometar kažeš, hvala ti Bože što sam i dalje živ.

Ovo je samo jedan primer. Demagozi su svuda oko nas.
 
Nedavno procitah negde da ce elektronski sistem naplate koji se uvodi u ns biti svemirska tehnologija za ovaj busplusov. Po cemu ce se to toliko drasticno razlikovati?
 
Тестирао сам бајс на Батајничком... дању је рулет, ноћу превазилази екстремизам. А шта све треба да преживиш да би дошао, па прешао Панчевачки мост, да стигнеш до Батајнице. У оваквом граду, не постоји озбиљна алтернатива превозу ( кола, јавни транспорт ) ако ти је до себе.
Еукалиптусе разумем те +
 
kopmania":53v3by73 je napisao(la):
Ljudi za 100 evra može da se kupi bicikl, pa se može za 100 evra voziti 10 godina. Ako vam je skup prevoz izvolte na biciklu

Ne može. 200-250e minimum za bajs (MTB) i vožnju po gradu, gde kad dođeš kući, ostaviš ga, on bude i ujutru spreman za repete. Redovno održavanje - 1000 dinara za lanac na svakih 3000-4000km-a, plus 1500 dinara za kasetu na svakih 6000-8000km-a, pakne za prednji i zadnji točak godišnje 1800-2000 dinara (doduše, pakne zavise i od toga kol'ko često se koči). Pogon jednom u 20.000km-a, oko 2000-2500 dinara. Preskoči nešto od delova za održavanje/zamenu, syebaće prvi deo koji je bio u kontaktu sa ovim koji je trebao biti zamenjen.

I ovo ne pričam o top delovima, već negde srednji-niži rang.

Svaki drugi bicikl (sa lošijom klasom opreme) neće izdržati višednevno šaltanje po BG-u (ivičnjaci, šahte, rupe). One likove i likuše koji voze bajs do Ade (po stazi - idealnim uslovima), koji je stajao u podrumu 3 godine i koji se mahom valjaju za 50-100e, to/bicikl po Beogradu neće izdržati, već ćete ga baciti u prvi kontejner posle nedelju dana.
 
Ti koji ljude salju na bicikl obicno voze automobile a vole da objasnjavaju cene karata u prevozu...
 
Novi sistem naplate zamenuje BUS PLUS,predstavljamo METRO PLUS,GSP sistem el.naplate..novi imidz :kafa:
MetroPlus_HomepageHeader.jpg

Metro_Portraits-0996.jpg
Metro_Plus_logo.svg

Prezadovoljna Beogradjanka,od kada GSP naplacuje karte ,ja redovno placam Metro Plus karticu jer znam da se taj novac ulaze u unapredjenje javnog prevoza..
 
Ja bajs vozim isključivo rekreativno. A dešava se kad je lepo vreme da negde odem pešaka. Naravno, samo ako imam vremena.

@2012 Metro plus? :D E ako to ne pomogne... :)
 
Posto se na BB bavimo opcijama,pedikcijama,itd..
Predikcija 1. Eto jednog od scenarija,posle eventualnog raskida ugovora sa Apexom,gradjani se pozivaju da zamene postojece Bus Plus kartice u roku od 3 meseca novim Metro Plus karticama sa propratnim pismom GSP da je sistem el naplate vracen pod upravu GSP.Formalna zamena kartica kao i brend Metro Plus korisnicima predstavljaju jasan znak,diskontinuiteta sa predhodnim sistemom.Zamena se moze izvrsiti i slanjem novih mesecnih kartica na kucnu adresu svima koji su u bazi podataka za mesecnu Bus Plus karticu.Ostale kartice se mogu zameniti na trafikama..
Postojeci Apex sistem bi radio po istom principu sve do zamene novim ,ili bi se postojeci smatrao otplacenim u odnosu na proracunati prihod od dobiti ove firme.
Metro je preuzeto od reci Metropolis. Postoji i opcija Metropol Plus.
Metro-Plus-Bus.jpg
 
2012 wrote: Predikcija 1.......gradjani se pozivaju da zamene postojece Bus Plus kartice
roku od 3 meseca novim Metro Plus karticama....

Ha ha ha , :lool: pa prve pare ni za šta su drpili za izdavanje kartica
blago nama sa buducom ,,firmom,, koja koristi iste šeme . . .

Preuzimanje posla - vlasništva i jednog korisnika ne treba da išta dodatno košta
stoga jednino razumno jeste ,,prelazni period,, tj da postojece kartice
važe do njihovog isteka roka važnosti , kada ce tako i tako, morati da pribave nove. . .

nije dobro početi ni jedan posao sa lopovlukom
naročito ako se pretstavlja da ce biti bolji od prethodnika :grand:
 
A ko je rekao da ce to da kosta korisnike..naprotiv.Uh pa oni i ne ocekuju da se to ovima u Bus Plus svidi,naprotiv.. :wink:
Ne mozes nazivati otete ingerncije koje se vracaju vlasniku lopovlukom ,vec naprotiv obrnuto.. :kafa: Stampanje katica nije ni skup ni zahtevan posao,jer vec postoji baza podataka ,gradjani su to vec odradili,zato je i jednostavna zamena i kostati minimum,i lako je uporediva sa onim koliko je kostala na pocetku,stavice se u kovertu sa info stanom ,ostale katice su i onako orocene :wink: a onda cemo da uporedimo troskove jednog i drugog..sta kazes. :wink:
 
ko je reko da ce to da košta korisnika ....naprotiv. . .

i jopet o smeh . . . :)
to košta . . . nova firma treba da startuje sa minusom . . . što bi deca rekal ,, begaj bre,,
Bus plus ostavio nam je ne mali značajan pečat - trag, pa i trauma . . .
nema potrebe da se tako briše iz istorije
kako šta istekne , zameniće se novom karticom

Malo verovatno ali bih dao i dr. šansu Bus plusu
da se prilagodi jer su mu se promenili i ,,klimatski uslovi ,,
te ne može više da zahvata koliko mu je drago
nego ako hoče da opstane mora da se prilagodi klimi i okruženju
u suprutnom ,,metro plus,, uslovno ce ga sahraniti :)
 
Bus Plus startuje sa minusom...uh.. e sad se ja nasmejah :) Cekaj bre jer smo do jucer citali da posluju sa Plusom i to velikim pa su zbog toga poprimali jos kontrolora,i kako ce za par godina da otplate kredite i za nove autobuse..pa kako onda minus,gde je profit...gde se istopi, jer u suprotnom sta bi privatna firma trazila tu ako nema profit.. :wink: Gsp Metro plus ce sahranit Bus plus..mislim da ce to uskoro i da se dogodi..zar ne..
Mada,predikcija 2.koju sam dao ranije neki dogovor i prelazak Bus Plusa i z profita u naknadu za operatera na oroceni period do tendera,je opcija koja bi njima odgovarala,mada sumnjam jer je ideja da se naplata vrati Gsp.
 
"2012"]Bus Plus startuje sa minusom...uh.. e sad se ja nasmejah :)
Hajd procitaj još jednom sta piše ,,nova firma ne bus plus- n o v a a a :D
nova firma ako besplatno zamenjuje kartice direktno ide u start sa minusom
imas dobru ideju samo ti ukazujem dobro namerno na ,,rupe na putu,, :)
 
Ah da sorry,nova firma sigurno.. jer se prevoz ionako dotira,kako god okrenes minus debeli je tu..ali bi se onim procentom od Apexa taj minus smanjio u korist Metro Plusa..zar ne, i ako se ne unajmi jos planiranih kontrolora..mada tesko je ovako pricati o detaljima bez finansijsko izvestaja..Ipak misli da je i vazno zbog razumevanja gradjana raskrstiti sa logom Bus Plus u korist Metro Plusa i vizuelno i prakticno.Ljudi zele da vide jasnu promenu od postojeceg imidza.
 
i ako se unajmi jos planiranih kontrolora..mada tesko je ovako pricati o detaljima bez finansijsko izvestaja..

Dodatni kontrolori iz budjeta i nije toliko suluda ideja . . .
svako ko je ostao bez posla on je na budjetu nekih 3-6-9 meseci zavisi koliko ima staža
nisam siguran ali dobija otprilike nekih 15.000 dinara da ,,sedi ,, kuči dok traži posao. . .
Ovako nudi im se šansa da kao kontrlor zaradi (još 5-10,000) tj zbirno 20-30 hiljada za tih 3-6-9 meseci
te zapravo i nema nekih dodatnih opterecenja budjeta a firmu radnik košta minimum od minimuma
i vuk i ovca siti
ugovori o ,,stručnim osposobljavanju ili volotiranjem .. vrlo uspešno nadmudruje propise

ako Bus plus nema takav deo onda Metro plus bi morao da je ima :)

taj sistem bih uveo svuda naročito u javna preduzeca
jer od 15 hiljada pomoći nema ni zašta te radom mogu da stvarno da se preživi dok se traži posao
a vremenska razlika u trajanju rada je bitna
jer oni sa više staža i teže nalaze posao zbog životnih godina
 
Hmm,mogli jos porazmisliti sta bi tu mogli da dodamo ..mada opet tesko dok se to sve ne sabere oduzme,,tu uskacu ekonomisti.Forma je jedno i mozemo da zamislimo kako bi to funkcionisalo sa poboljsanjima a raunica drugo..Gsp pa i Metro Plus ne sme da se pretvori u socijalnu ustanovu,jer inace Gsp im dovoljno viska da im je jedina opcija racionalizacija,ali prvo pocev od administracije pa onda prerasporedom do toga da neko ne sede kod kuce vec nesto i zaradi..
Ako realno sagledamo situaciju i ovi kontrolori koji sada rade bice veliki teret,to je realno.Opcija smanjivanja je realnija,tako mi ipak izgleda situacija.
 
Evo još predlog za promenu u Bus plusu ili za Metro plus
skupo oblacenje zaposlenih je besmisleno
(naročito kada sam video kad je zahladnelo svi su obukli svoje jakne preko službenih majci)
dovoljan je prsluk (kao sto je onaj florocenti sto moramo da ga imamo u kolima samo drugacije dizajniran
jer on ide i leti i zimi a vrlo je jasno kao obeležije uz prateci bedj tj ID card
kada se izracuna nije zanemarljiva ni ta cifra. . .
zrno po zrno. . . .

Ovim zapravo samo potvrdjujem da mesta za promene ima i mora ih biti jer se klima i uslovi promenili
i samo od Bus plusa zavisi hoce li on opstati ili ce ga zameniti neki Metro plus
 
Mislim da bi tu najvise negodovali gradjani, odnosno putnici. Mnogi opet ne bi prihvatili sistem jer ne bi verovali u njega, ako busplus nije lepo funkcionisao, zasto bi i ovaj novi. A onda i zamena kartica, eventualna kupovina novih aparata, zamena svega toga i tu je opet udar na dzep gradjana. Naravno, ija bih imao takav utisak i osecaj, logicno, ali bih mozda sacekao da vidim kako to funkcionise, da li je zaista bolje. Iako busplus ne funcionise onako kako bi mnogi zeleli, sada bukvalno i nema protesta protiv njega u odnosu na onaj period kada je uveden.
 
Protesta nema jer umire pa ceka se rasplet. . . a niko nema novu opciju
2012 je upravo i krenuo bar sa nekom opcijomm ;)

Naj optimalnije bi bilo da se Bus plusu prilagodi tj revitalizuje
ali ako nece eto 2012 je otvorio vrata da iznesemo šta i
kako bi ta nova firma Metro plus morala ili trebala kao bi nas zadovoljila :D
 
Vrh