Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Sada ulaze po jedan pa se vozi par stanica pa pomjeni smjer i tako u krug
 
Na 17 i 31 su redovni, a sada ih ima i u Vojvode Stepe, medjutim, na potezu 300 jos uvek nista.
 
Upoznajte se sa funkcionisanjem BusPlus sistema

| 07. 09. 2013. - 13:10h | Komentara: 5
Prijavljivanje sugrađana za učestvovanje u akciji „BusPlus svojim očima“, u kojoj će moći da se upoznaju sa funkcionisanjem sistema za naplatu karata i upravljanje javnim prevozom u Beogradu, počinje u ponedeljak, 9. septembra. Na sajtu Bus Plusa www.busplus.rs svi zainteresovani će moći da popune prijavni obrazac.

Akcija „BusPlus svojim očima“ počinje u sredu, 25. septembra, u prostorijama kompanije Apex Solution Technology, u Ulici Kneginje Zorke 2, gde će biti demonstriran rad podsistema za naplatu karata i upravljanje javnim prevozom.

Učesnici će se potom upoznati sa radom dispečera Gradskog saobraćajnog preduzeća na BusPlus sistemu, u okviru GSP pogona “Dorćol” u Dunavskoj ulici, a u Direkciji za javni prevoz (DJP) sa funkcionisanjem operativno kontrolnog centra.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/403923 ... us-sistema
 
21e8b2089a2b628f96e97603a0eeab9b.jpg
Ha ha lik za šalterom je presrećan,umire od smeha,a račun se puni.. :mrgreen:
 
veb983":12q070sk je napisao(la):
marrecar":12q070sk je napisao(la):
medjutim, na potezu 300 jos uvek nista.
Pozivas ih? :mrgreen:
Ne d'o bog. :laugh: Ne trebaju nam, samo dok komunalci nisu sa njima pa da opet hapse kod nas. :roll:
Nego, prosle nedelje sam sreo kontrolu u 31, mene nije proverila, ali iza mene su bile neke dve devojke, nisu imale karte i pocele su malo da dobacuju kontrolorki, provociraju, i odjednom je kontrolorka rekla da ne sme tako da se ophodi prema njoj, da mora da joj pokaze dokumenta jer je ona sluzbeno lice. :shock: Otkad su oni sluzbena lica? U pitanju su gradski kontrolori.
 
Ma one ni ne znaju sta znaci sluzbeno lice. :D Ne bih da sad zakljucujem ko je bio u pravu, one nisu trebale da se ponasaju kao id***, a ni kontrolorka da uzvrati uvredu. Mada sumnjam da ih je uplasilo to sto je rekla da je sluzbeno lice, s obzirom da nije nista ucinila, a realno nije ni mogla, samo ih je ostavila na miru.
 
I to se racuna na ulozen novac u sistem pa ako se bude raskidao ugovor i ti novi validatori moraju da se plate.

Nego pitam se gde su nestali svi oni kontrolori sa redovnih linija? Nigde da ih vidim.
 
Ма има их. Данас су ме контролисали на 73 и 16, јуче на 65.
 
Da ste vi vlasnik firme koja se bavi naplatom, i u originalnom ugovoru/planu stoji 300 kontrolora. I dobijete tih 8% od naplate, i napravite ceo sistem i to što u njega ide...

Postoji li ikakva šansa da bi ste pristali da za iste pare angažujete još 300 radnika? a kamo li 700.
Stoji to da je veći priliv novca sa više kontrolora ali opet, koliko veći i zašto bi ste pristali kada vam i ovakav sistem odgovara? 700 ljudi više je i noćna mora za logistiku, računovodstvo, pravnu službu...

Ono što nam svakako fali jeste pun uvid u finansije svih javnih službi. Još kad bi moglo da bude u realnom vremenu i da bude urađen kao APR ili Narodna Banka ili Zavod za intelektualnu...
 
Sistem BusPlus stiže i u Novi Sad? Izvor: 24sata.rs
Novi Sad -- JGSP "Novi Sad" sledeće nedelje odlučuje kome će poveriti izradu sistema za elektronsku naplatu karata u prevozu, piše portal 24 sata
Tender je raspisan, a za uvođenje sistema izdvojeno je 135 miliona dinara.

Plan je da ipak kompletan sistem naplate ostane u vlasništvu Gradskog saobražajnog preduzeća, čime će se izbeći, kako kaže Milan Balać, direktor GSP "Novi Sad", da prihode ubire neko drugo preduzeće.
"Suštinska razlika između novosadskog i beogradskog tiketinga biće u tome što će JGSP 'Novi Sad' biti vlasnik celokupnog sistema i sav prihod od naplate karata i korišćenja sistema ostaće u preduzeću i koristiće se za unapređenje gradskog prevoza", kaže Balać i dodaje da je potrebno da prođe oko godinu dana od javne nabavke do potpune primene programa elektronske naplate.
 
E to isto treba uraditi u BG,raskinuti ugovor sa Apexom,i vlasništvo vratiti u celosti GSP Beograd.Tako bi Beograđani bili sigurni da prihod ide u održavanje i unapređenje javnog prevoza,a ne privatne džepove. :kafa:
21e8b2089a2b628f96e97603a0eeab9b.jpg

Dok im se pune džepovi,oni umiru od smeha za šalterom.. :kafa:
 
A u gsp nema mahinacija? :D Nije da branim apex, treba sve to lepo preispitati!
 
Kako možemo upoređivati Gsp i Apex? Gsp je gradsko javno preduzeće,Apex privatna firma koja naplaćuje karte putnicima za svoj račun,samo zato što je neko uveo u posao el.sistema nadzora javnog saobraćaja bez odluke skupštine grada, bez bilo kakve pravne logike,jer Gsp nije privatizovan.
Takav štetan ugovor treba raskinuti,i vratiti naplatu 100%Gsp ili posebnom preduzeću pod direktnom kontrolom sekretarijata ili skupštine grada,da se zna ko je gazda. :kafa:
Tako da ima mehanizama da se i u Gsp spreči bilo kakva zloupotreba od pojedinaca,kasicu treba da kontroliše osnivač,tako je i uvid javnosti i odbornika zagarantovan.
A onda Beograđani ne mogu da se žale ni na Elektronski sistem naplate,ni da nalaze izgovore da ne plate kartu.
Bus Plus treba promeniti u BG PLUS.. :kafa:
Predlog da,posle raskida sa Apex-om taj deo novca bi se usmerio recimo za gradnju,kontrolnog centra za praćenje javnog prevoza ,gde bi bile objedinjene sve službe...pa i naplate.
fae242d5d0c0a5adb39e5528713b9afd.jpg
 
Direktore,kakav mizerni aparat,zar smo za to davali novce,uzas,,za te pare treba da je otporan i na radiaciju ,a ne na cesanje:kafa:
Kada se raskine ugovor sa Apexom ,treba im vratiti ove validatore i nabaviti nove ,kvalitetnije
5b6b93e68a713706.two.jpg

ccs_8030_kgb_validator_front-250x250.jpg
DATTETicket-0.jpg

Izvinte a koliko je novih stanica u gradu Apex opremio sa ovim info tablama..od pocetka i nekoliko tabli ,od tada ni jedna jedina nova..
P1040164.jpg
 
Može li neko da nađe ugovor sa apexom? Kad završim sa studijama tražiću ga ako ga niko ne pronađe. Ne može ugovor tek tako da se raskine, ko zna koliku štetu bi im isplatili. A verujem da su sve mahinacije jako dobro pokrili. Kao što se i Miško tereti za tamo neko preduzeće za puteve a ne za nešto veće. To su mu jedino našli da je pogrešio :)
 
Бус плус се као куга шири.
http://www.kurir-info.rs/bus-plus-i-u-n ... nak-984293
Не сметају ни различите политичке структуре, ни сјајан учинак у Београду, не претерано задовољство путника системом до сад, ни не укаљан образ фирме...
 
Gorstak89,svaki ugovor može da se raskine ako je štetan po jednu ugovornu stranu,obeštećenje jedne od ugovornih strana bi se izvelo tako, što bi se cena uvođenja takvog sistema sabrala sa dosadašnjim prihodima te firme,i ako su prihodi pokrili uvođenje a jesu + profit koji je evidentan onda to ne bi bio problem.
Borčanac,Novi Sad je sada model ,koji treba da sledi Beograd,vratiti sve na početak i napraviti uspešnu priču.Sam sistem el.naplate i nadzora javnog prevoza jeste napredak i razvoj tu nema dileme.Jedna od prvih vidljivijih stvari treba da bude postavljanje info tabli na najfrekventnijim stanicama,imamo primer na stanici kod Sajma gde postoji info tabla u jednom smeru,u drugom je nema..Info el.table ,verovali ili ne nema na stanicama kod ž.stanice,autobuske,Nbg ž.stanice,..Ade..itd..
 
Vrh