Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Danas je bio protest 99%.Videh samo u prolazu,lepo su imali neke od transparenata sa natpisima "Down with capitalistim".

Dakle stvari idu u pravom pravcu. :vops:
 
Ja sa sistemom nikada nisam imao vecih problem, a koristim ga skoro svaki dan :(, a ako cemo pravo gresaka i problema ce uvek biti, ali sve dok je sistem fukncionalan, sto po mom misljenju busplus jeste, ne treba ga menjati vec samo poboljsavati.

Ovo se za sistem GSP ne moze reci, jer su oni dotakli dno odavno, a sad su poceli da kopaju u utrobu zemlje, ali toga u medijima nikog nije briga, vec se samo sporadicno spomene kada neki bus izgori, ostane bez kocnica ili ostane bez nekog dela vozila.

Ko god spinuje medije, spinuje ih u pravcu busplusa a pravi problem GSP se zataskava.
 
Ja opet kazem, nema coveka koji podrzava Bus Plus i cene prevoza a da nije dobro uhlebljen covek ili student koga finansiraju roditelji...

Nema nikoga od onih 25% nezaposlenih i 50% koji primaju minimalac da ma hvali Bus plus... Na kraju se sve svodi na socijalu i licemerje onih koji nisu socijala... Svi ste isti... Bilo je cak i genijalaca koji se voze autom a hvale bus plus :D
 
Ta grupa ljudi o kojoj pričaš ne podržava ništa u zemlji i na sve kukaju, ne samo na busplus :D
 
Feanor":ektmtn7o je napisao(la):
Ja opet kazem, nema coveka koji podrzava Bus Plus i cene prevoza a da nije dobro uhlebljen covek ili student koga finansiraju roditelji...

Nema nikoga od onih 25% nezaposlenih i 50% koji primaju minimalac da ma hvali Bus plus... Na kraju se sve svodi na socijalu i licemerje onih koji nisu socijala... Svi ste isti... Bilo je cak i genijalaca koji se voze autom a hvale bus plus :D

Pa niko ne sme da hvali BusPlus, jer ce kao i ja dabiti prideve ciji sam partiski prijatelj ili nedaj boze strani placenik.
U srbiji se ne sme misliti drugacije i imati drugacije misljenje od kurira ili stranackog misljenja jer odmah dobijes etiketu.

Po tvom postu vidim da je sada hit biti ne zaposlen ili raditi za minimalac jer ce ti onda smetati busplus i mocices da ih mlatis jer ti si toboze ne zadovoljan sistemom, a ako si student ili imas dobru platu onda to sto ti naplacuju prevoz nece smetati, ali ce ljudi koji imaju manju platu od tebe moci da te premlate na ulici, jer si 100% nesto ukrao da bi imao pare.

I onda se pitamo sto su svi obrazovani radni ljudi van zemlje srbije.

Nego bilo bi uredu da se na ovu raspravu stavi tacka jer ne vodi nikuda. Niti cu ja promeniti vama pogled na stvari niti cete vi meni otkriti nesto sto vec ne znam.
 
"Po tvom postu vidim da je sada hit biti ne zaposlen ili raditi za minimalac jer ce ti onda smetati busplus i mocices da ih mlatis jer ti si toboze ne zadovoljan sistemom, a ako si student ili imas dobru platu onda to sto ti naplacuju prevoz nece smetati, ali ce ljudi koji imaju manju platu od tebe moci da te premlate na ulici, jer si 100% nesto ukrao da bi imao pare."

Ovo je tipicna licemerna "argumentacija"... U pokusaju da prikrijes cist bezobrazluk kad nazivas hiticnim zivot na ivici egzistencije, prelazis na neko mlacenje ljudi i neistomisljenika...
Iz svakog tvog komentara na forumu izbija jedno uhlebljeno stanje koje nema nameru da spusti svest na nivo onih koji nemaju, ne zato sto su glupi i lenji vec zato sto posla nema, a ono sto ima uzeli su malobrojni posteni i vecina nepostenih koji ne rade nista ili preko veze rade...

Mozete vi da zabijate glavu u pesak koliko hocete, ali svi znate da je vecina takva... Pa prvo vam je tih 2000 neradnika u GSP dobar primer... Da ne idemo dalje u stranacke vojnike po opstinama, javnim komunalnim, dzavnim ustanovama, ministarstvima, agencijama...

Neka, sve smo zasluzili...
 
Не волим да се делимо на истомишљенике или ове друге.
Треба не острашћено дискутовати у циљу приближавања ставова, заједничких закључака, предлога, па и деловања...

Хајде да кажемо упркос свему лошем, негативном утиску, неповерењу и сумњи у регуларност овог посла, постоји и ставка да нам треба неки ред, план, рутина и ефикасност.

Грешка је по мени што се кренуло ђоном и корбачем. Још од невероватног система намерног прављења гужви у редовима за картице, то је први контакт са системом а толико понижавајући. Кад просто не крене како треба!
У првом налету дошло је до побољшања наплате и ту је морало брзо да се реагује. Колико се сећам Ђилас је најавио чак и појефтињења ако се побољша наплата, то је требало урадити на прве знаке побољшања, као знак добре воље. Такође, ако је исти пред изборе најавио да нема приватизације градских фирми, гсп је требало присилити на озбиљност у подизању квалитета услуга. Уместо тога, и даље прљава возила са рупама на све стране имала су тенденцију смањивања интервала. Није било разлога за то, ту је требало уложити додатни напор и за кратко време не би имали толико непријатељство и инат у не плаћању.
Данас би имали неки систем и дошли до тих првобитно зацртаних циљева!

Како сада направити нови покушај, када је створено огромно не поверење???


Подржавам Карла и његову велику енергију. Чињеницу да постоји план и стручно разрађен пут, али сам отворен и за друге предлоге. И твоје мишљење Бојане уважавам, али те молим да у циљу функционалности расправе одговараш директно на замерке саговорника, предлажеш идеје и објасниш зашто је народ видео тај пројекат као штетан и не продуктиван.

Ако 70% дотира град, 15% реклама и само 15% је наплата а и од тога се узима проценат ( подаци са овог форума )
Ја решење видим у ефикасности, смањењу трошкова, већем напору сваког запосленог у гсп, у супротном прављење вишкова као вид рационализације. Такође у повећању рекламних капацитета, можда и компензације са добављачима гума, седишта, делова, фирми сарадника... не мора се све плаћати. Део трошкова пребити кроз рекламу, и дати приоритет фирмама којима то одговара. Можда убацити неке аутомате са штампом, бежични нет, слично... Можда отворити радионице и за приватне услуге, например, сервис, лимарија, фарбање у гсп-у, сигуран сам да искусни мајстори то могу.
На сваки начин стимулисати коришћење јавног превоза. Тако се диже свест о вишим интересима, екологија, трошкови путне инфраструктуре, енергетска зависност земље, одлив девиза, однос увоз/извоз... Више путника-јачи маркетинг

Сад је ово мало набацано, брејнсторминг да можда потакне другу идеју код некога.
 
Bojan87

Тачно је да је систем репресивне и незаконите контроле био и док је контролу и наплату вршио сам ГСП, али је разлог за тако масован отпор према приватној фирми која то ради доста комплексан и резултирао је понашањем те фирме од њеног оснивања.

А сад о систему.

На цео систем се пре успостављања гледало јако позитивно и очекивања су била велика. На овом форуму је владало нестрпљење за увођење оваквог система наплате који је требао и могао да реши проблем наплате, и да уведе олакшице и успостави контролу над до тада потпуно анархичним системом јавног превоза.

А онда, хладан туш!

Први контакт са системом, као што рече Борчанац, био је поразан! Онаква понижења са чекањем у редовима по више сати су пробудила негативне успомене из деведесетих. Од старта је било јасно да су путници остали ст*** и у очима нове фирме за наплату превоза. На путнике се није гледало као на кориснике, него као на краве музаре са интелигенцијом козе. Уз то, информативни систем је био катастрофалан, запослени нељубазни и необучени а техника израде картица бедна.

Потом увођење система валидације и тачскрин технологије са опцијама без икакве најаве и упутстава, која су законом прописана и обавезна. Уз то, постављање валидатора лошег квалитета са јако слабим РФИД сигналима па су путници били потпуно збуњени да ли треба да машу, мазе, шмирглају, милују валидатор, шта да му раде?

Потом креће лудило звано валидирање! Уз оштре претње да ће зажалити ко се не валидира! ЕЕЕЕЕЈ!!! Ниси још ништа пружио, никакву услугу, нити је до најављеног побољшања услуга дошло, нити се систем уходао а они кренули да прете!

Да додам да је опција обавезне валидације суманута са овако лошом РФИД технологијом. У Београду где аутобуски систем глуми метро обавезна валидација при уласку са јако спорим валидаторима је једноставно идиотска идеја која се завршила популистичком одлуком градоначелника да валидације престану чиме је обесмислио цео систем који је заснован на валидацијама. Па ко је овде луд?!

И даље до помака у систему није дошло а почеле су и блокаде друмова, сачекуше, укидања стајалишта, прављење граничних колона и општа сатанизација путника који су представљени као кривци за све. Одлича начин да се прикрије потпуна неспособност!

Међутим, лудило се наставља! Уводи се улаз изслаз систем са казнама и прогонима, а тек после месец дана тога крећу да се лепе информативне налепнице!?!?! Ко је овде луд?!?!?

Било је ту још прегршт сулудих прича попут дуплих уплата, невидљивих картица, заробљених средстава које је било праћено и ТВ свађом запослених у Бусплусу са водитељком.

На крају бих те питао: Да ли си користио ИТС2 систем са неперсонализованим картицама?
 
A tek sto u ITS 2 vlada rasomon niko nema pojama koliko zona ima a tek gdje su granice pojedinih zona ,Kada sam iso u obrenovac udjem na prva vrata pritisnem druga zona ono 6 pod zona sa razlicitim cjenama pitam sofera sta da izaberem on kaze prvu ta ti je naj jeftinija niko to negleda kaze ,U tom nailazi busplusovka kaze naj skuplju 210 din ja kazem dve karte da otkuca ona koja bi trebala da zna kako rade valdatori i da je upucena u sistem uspjeva da otkuca 1 kartu .MOJ SAPUTNIK SE VOZIO GRATIS JER SE VISE NEMOZE skinuti sa jednom valdirane kartica krivicom radnice bus plusa .A gdje je obavjestenje o nacinu koriscenja valdatora koje je obavezno sto pomenu STF ili objasnjenje o Pod zomama ITS 2 .Toliko o uspjesnosti i obucenosti i zainteresovansoti zaposlenih i onda jos hoce da im platis a neznaju koliko i KAKO
 
Danga":2eyzsk66 je napisao(la):
^^
Јел` има неки смајли који се заценио од смеха...?

а ово "глупе изјаве" пример је пристојности и толеранције, али имајући у виду аутора и његове бисере на овој теми...

... опет смајли који се заценио од смеха...

а тек ова логика - "...nije ovo tvoj forum da tvoja mišljenja su glavna i najtačnija"?!?

јој, понестало ми смајлија...
Данга, јел' може овај "осмех" ?
 
Mada meni i posle godinu dana nije jasno ko upravlja ovim sistemom ?

@stf meni se cini da su sve te represivne mere dolazile od direkcije za javni prevoz, a da je busplus samo izvrsavao njihova naredjenja. Ispravite me ako gresim.
Ponovo ponavljam da bi mnogo prakticnije bilo da je privatna firma bila zaduzena za tehnicki deo sistema, a da kontrolu i organizaciju vrsi javno preduzece. Ovako imamo privatnika koji dobija naredjenje od drzave i za sve lose poteze drzave se krivi privatno preduzece koje mnogo ni ne odlucuje. Primera radi apex ne odlucuje kolika ce cena karti biti, kada ce se uvesti nove karte, da li se mora cekirati ili ne mora, sve to dolazi od direkcije, ali busplus izdaje zvanicna obavestenja.

@Борчанац Nemam ni ja licna primanja, pa kao sto vidis zelim da na stvari gledam pozitivno. To sto ti je neko usadio misljenje da oni koji rade i zaradjuju treba tebe ili mene da sazaljevaju je totano pogresna. Moja licnost je tavka da uvek hvalim uspesne ljude, jer su u svom zivotu uspeli da postignu nesto cemu svi mi tezimo. Takodje ponos mi ne dozvoljava da dopustim da me neko sazaljeva sto nemam posao, jer znam da je to samo trenutno i da cu se truditi da nadjem dobar posao sa dobrom zaradom.
Takodje postoje dve vrste siromasnih ljudi. Jedna je ona koja ima neki problem (bolest, invaliditet,...) i koja nemoze da zaradi novac pa zivi u siromastvu i njima uvek treba pomagati. Druga vrsta siromasnih ljudi je ona koja je zdrava i prava, a ne zeli prstom da mrdne jer ocekuje da ce in posao pasti sa neba i najcesce je uvek neko drugi kriv sto nema posla. E pa upravo tu vrstu ljudi ne zelim da sazaljevam jer smatram da se uvak moze nesto raditi i od toga ziveti. Svuda na zapadu ljudi rade i po dva posla da bi mogli imali samo puko prezivljavanje.

Shvatam da u nasoj zemlji i dalje vlada komunizam i da se zaposljavanje u javnim preduzecima prenosi sa kolena na koleno, ali morate shvatiti da takvo uredjenje vodi u propast kojem trenutno prisustvujemo, a i nastavljamo brzim korakom ka dole.
 
Гаго, одличан је, још само да има звук, да „вришћи“, али ово би већ могло да буде закерање. Хвала!


1) Mada meni i posle godinu dana nije jasno ko upravlja ovim sistemom?

2)…meni se cini da su sve te represivne mere dolazile od direkcije za javni prevoz, a da je busplus samo izvrsavao njihova naredjenja.

3) Ovako imamo privatnika koji dobija naredjenje od drzave i za sve lose poteze drzave se krivi privatno preduzece koje mnogo ni ne odlucuje

4) ...sve to dolazi od direkcije, ali busplus izdaje zvanicna obavestenja...


kingmanowar ti je lepo napisao: “Aj lepo procitaj ovu temu od pocetka pa ce ti biti sve jasno”

Pošto si toliko agilan na ovoj temi – stvarno ne bi trebalo da te mrzi da to iščitaš jer je sve, ali baš sve napisano...

Ako te, uprkos svemu, mrzi da čitaš – stf je u samo jednom postu (i to baš na ovoj strani) napravio “dajdžest izdanje”, kratak, sažet, odličan prikaz.
Ako ti ni posle ovoga ne bude jasno kakav je i čiji tal u pitanju, onda pomoći jednostavno nema! Te “dve strane, kako ih ti vidiš u svojim pitanjima”, su ortaci, lice i naličje, pismo i glava istog novčića. Jasno?
 
Tuzno, podseca me na nesrecno zaljubljenog lika kojem je jedina percepcija o devojci njena slika koju je napravio kroz sanjarenje i stvarnost ga ne dodiruje.. :(
 
Бојан87

Дирекција одлучује, Бусплус извршава, то јесте тачно, али заборављаш да све одлуке првобитно предлаже, тј. захтева Апекс. Ако су сулуде, зашто их Дирекција одобрава? Па зато што је то иста екипа, као што рече Данга са истим интересима и целу ту екипа најмање брига за путнике и квалитет услуге коју пружају. Они своје грешке не виде и искрено верују да су путници криви за све. Тако се не послује.

Ко још верује у Бусплус јавно га позивам да покуша да се провоза ИСТ2 ситемом, а да се притом не шверцује. Изузетно тешко изводљиво.

У ДИректоровом објашњењу, јас ам се "шверцовао" јер ето, запослена госпођа из Бусплуса нема појма како функционишу валидатори али зато знају да прегледају карте. Будући да је дотична запослена откуцала погрешно нашу карту, није могла да ме избади, али је била страшно изнервирана што ето, морам "бесплатно" да се возим. Али зато суграђане који сами погреше редовно избацују из превоза!
 
Ja diskusiju vise necu nastavljati posto je besmisleno.
Da sumiram, moje misljenje je da se o vecini stvari odluke i predlozi donose u direkciji i gradskim preduzecima, a da se apexu samo dostavlja sta i kako da radi. Ako imate neke konkretne situacije i informacije da nije tako vi ih iznesite, a ako nemate onda je sve to rekla kazala i nije nista tacnije od mog misljenja. Za sve se krivi privatna firma koja je mozda i napravljena kako bi se sav teret prebacio na nju. Sada mi raspravljamo o tome zasto Apex muci ljudi, ko njih tuce, a glavni problem direkcija, grad i GSP se ostavljaju po strani. Za sve sto u bilo kom od ova tri sektora ne valjda, pricom se svaljuje na privatnu firmu.

Sve u svemu, sistem je los sa drazavne strane, a privatna firma samo to prati. Problem je u drzavi a ne u privatnoj firmi. Drzava je ta koja treba da stvara pravila igre.
 
Jeste besmisleno i nemoj više...

Do duše - jedan drugi član nedavno napisa da više neće pisati, al' ne održa reč! :(
Nije da mi je baš bilo posebno milo što je to obećao, pa onda porekao, ali šta je - tu je. Dok sam, jedno kratko vreme, pokušavala ozbiljno da shvatim njegove postove bilo je povuci-potegni, ali je ubrzo počeo da me uveseljava. premisama, a pogotovu zaključcima! :?:

Elem, sumirao si sopstveno, a nikako opšte, preovlađujuće mišljenje i to je to.
Ako se možda potajno nadaš da bi tvoje zaključno mišljenje moglo biti "konačan stav" (čitaj - abolicija APEX-a) nameće se pitanje - zašto to radiš?!?
Vidim da si uklonio onaj avatar i to je dobro, ali i sada kada ga više nema - "senka ostaje" :?

Budi zdrav i veseo i mani se pitanja "društvenog uređenja, ekonomije, sociologije, psihologije, medicine, patologije..."!
 
Ništa vezano za busplus nisam napisao. Napisao za neku grupu ljudi mišljenje. A kao što sam i rekao za busplus više neću pisati, jer nemam više šta da kažem.
Najradije bih voleo da izbace busplus da se ugase, pa da se ponovo napravi nešto pametnije bez mučenja ljudi, i da kontrolu ne vrše više neobrazovani, nekulturni ljudi. Ali pošto ja kao ni vi tu ne možete ništa, šta ćemo ? Da vrtimo praznu priču u krug. To je bezveze.
 
BOJAN87
Da mozda direkcija nije kriva za neobucenosti i nepoznavanje sistema od samih radnika bus plusa ili si preskocio moj i stf post o problemu neznaja istih na putu za obrenovac
Bravo za tebe sklonio si bus minus sa avatara
 
kingmanowar":2lvy7892 je napisao(la):
@hazard
1. Posao kontrolora jeste u ovom trenutku za osudu jer rade za mafiju!!! Koliko treba da si ocajan da krenes da radis za takvog poslodavca?

Ajmo sada opet malo razuma. Srbija je toliko korumpirano drustvo, da covek moze da bude siguran da ne radi za neku mafiju, jedino ako je

1) samozaposlen, tj. ima svoju firmu, ili je
2) nezaposlen.

A pod 1), ne moze biti siguran da mu neki klijent nije neki mafijas, ili bar mufljuz-muvator, jedino ako su mu sve musterije inostrane (onda bar zna da ne prima pare od domacih mafijasa). Ako je posao kontrolora BusPlusa za osudu, onda je i posao kasirke u Maxiju bio za osudu do pre godinu dana, jer ta kasirka tada radila za Miskovica. Zamisli! Time sto je ona uvek insistirala da na kasi platis sve sto si stavio u korpu, umesto da te pusti da lepo izneses sta hoces bez placanja, ona te je terala da svoj tesko zaradjen novac guras u dzepu mafijasu Miskovicu! Te kasirke, zle zene...

Nadam se da si svestan koliko to besmisleno zvuci.

2. Ne sme vozac da zaustavi vozilo ako mu neki kontrolor kaze. Jasno postoje zakoni i pravila ponasanja u saobracaju i nikakav kontrolor nema nadleznost da ih sprovodi ili menja. To moze samo saobracajna policija. Tako da pada u vodu tvoja teza da vozac moze da zaustavi vozilo bilo gde sto obuhvata i zadrzavanja u stanici.

Slusaj, ako cemo tako restriktivno da tumacimo zakon, onda ti ne smes da zaustavis svoj licni auto kada ti drugar/keva/cale/sestra/brat/zena mase sa ulice da stanes, a takodje ne smes da zaustavis sluzbeno vozilo firme u kojoj radis kada ti direktor te firme, tvoj sef, mase sa ulice da stanes. Takodje, taksista ne bi smeo da zaustavi vozilo kada mu musterija mahne da hoce u taksi.

Nadam se da si svestan koliko i ovo besmisleno zvuci.

BusPlus kontrolori nisu pali s Marsa. BusPlus (ili kako se vec zvanicno zove firma koja zaposljava kontrolore) ima ugovor sa GSPom. Tim ugovorom BusPlus se obavezao da zaposli kontrolore koji ce proveravati da li su putnici platili karte, a GSP se obavezao da ce kontrolore pustati u svoja vozila da to cine, a deo te obaveze je da autobus stane kada kontrolori naznace da zele da udju u vozilo, kao i da, ako kontrolori tako naznace, nastavi da stoji dok oni ne obave svoj posao. Dakle, ne postoji element prisile. Kada saobracajni policijac zaustavi vozilo, tu postoji element prisile. Vozilo mora da stane, inace vozacu preti kazna, mozda i zatvor. Kada su u pitanju BusPlusovi kontrolori, GSP (tj. vozac GSPa) dobrovoljno zaustavlja autobus, dobrovoljno pusta kontrolore unutra, i dobrovoljno uslisava njihov zahtev da autobus ne krene dok ne izadje putnik koji nije platio kartu. Ako mi ne verujes, pitaj bilo kog skolovanog pravnika, advokata. Mada ti treba samo zdravo sagledavanje cinjenica, i logika.

Dakle, GSPov vozac nece platiti kaznu drzavi niti ici u zatvor ako ne stane kada kontrolori to traze (kao sto bi se mozda desilo da ne stane kada saobracajna policija to trazi), ali ce mozda GSP da mu odbije nesto od plate zbog nepostovanja radne discipline, a mozda i da mu da otkaz iz istog razloga, a BusPlus ce mozda da tuzi GSP sto se njihovi vozaci ne pridrzavaju potpisanog ugovora.

BusPlus je los sistem, i ima mnogo toga, zaista mnogo za kritikovanje. Ali ako se kritika vrsi putem totalnih besmislica (kontrolori su losi i zli ljudi i krse zakon time sto zaustavljaju autobus) onda se samo daje BusPlusu argument da su kritike neosnovane. To bi bilo kao da kazemo ,,Djilas je los gradonacelnik jer je ridj, a ridji ljudi su po starom srpskom verovanju vampiri, dakle...'' umesto da pricamo o stvarima gde on stvarno jeste mnogo zgresio.
 
@ bojan87

@Борчанац Nemam ni ja licna primanja, pa kao sto vidis zelim da na stvari gledam pozitivno. To sto ti je neko usadio misljenje da oni koji rade i zaradjuju treba tebe ili mene da sazaljevaju je totano pogresna. Moja licnost je tavka da uvek hvalim uspesne ljude, jer su u svom zivotu uspeli da postignu nesto cemu svi mi tezimo. Takodje ponos mi ne dozvoljava da dopustim da me neko sazaljeva sto nemam posao, jer znam da je to samo trenutno i da cu se truditi da nadjem dobar posao sa dobrom zaradom.
Takodje postoje dve vrste siromasnih ljudi. Jedna je ona koja ima neki problem (bolest, invaliditet,...) i koja nemoze da zaradi novac pa zivi u siromastvu i njima uvek treba pomagati. Druga vrsta siromasnih ljudi je ona koja je zdrava i prava, a ne zeli prstom da mrdne jer ocekuje da ce in posao pasti sa neba i najcesce je uvek neko drugi kriv sto nema posla. E pa upravo tu vrstu ljudi ne zelim da sazaljevam jer smatram da se uvak moze nesto raditi i od toga ziveti. Svuda na zapadu ljudi rade i po dva posla da bi mogli imali samo puko prezivljavanje.

Не знам зашто си ми се овде обратио. Ја имам примања и енормно су висока за наше услове, чак врло ретко чујем да неко има већа. И када их нисам имао био сам склон да платим шта користим, па и да почастим, а у оваквим околностима мислим да није неморално не плаћати јер је очигледно да нема сврху, нити услуге коју би плаћао.

Теби дајем похвалу за велику, нажалост у празно потрошену енергију. Као стимулацију за исти такав уложен труд, на користан начин, у будућности.
 
@hazard

Podugačak post...dosta doga udrobljenog...a poenta je?
Reklo bi se da si relativno nov ovde, ali ima postova od pre godinu dana, pre uvođenja BP-a, pa na ovamo...gde je već sve rečeno, tj. napisano...
Peace bro!
 
U Beogradu je javni gradski prevoz - b e s p l a t a n . . . . osim ako Vas baš, baš ne uhvate
:laugh: :lool: :laugh:
 
Zapravo jedina besplatna linija u gradu je tramvaj broj 2 u koji vise bus plusadzije ne ulaze iz poznatih razloga koji su vec pominjani na ovoj temi ranije.Eto prve komunisticke linije sto bi neki rekli :)
 
Danga":2g598edu je napisao(la):
@hazard

Podugačak post...dosta doga udrobljenog...a poenta je?
Reklo bi se da si relativno nov ovde, ali ima postova od pre godinu dana, pre uvođenja BP-a, pa na ovamo...gde je već sve rečeno, tj. napisano...
Peace bro!

Poenta je u poslednjem pasusu. Ako nisi shvatio, procitaj jos jedanput.

A sto se tice price da sam "relativno nov", ispod svakog username-a pise kada se clan pridruzio i koliko ima poslatih komentara.

Meni pise:
Поруке: 2093
Придружен: 07 Апр 2009 10:51 am

Tebi pise:
Поруке: 213
Придружен: 21 Јан 2012 01:38 pm

Nije kao da mislim da je to bitno, ali ti izgleda mislis, pa eto, cisto informativno.
 
E, ako je to poenta - onda u redu... Toga sam se i pribojavala... :?

Sada vidim da si "starosedelac", da na ovoj temi imaš 614 postova, ili 29,32% od ukupno 2.093 tvoja posta, a čak 10,5% od ukupnog broja postova na ovoj temi! Ej, svaki deseti je tvoj! :?

Moja je greška što u njima nisam primetila Bog zna šta vredno pažnje i pamćenja, te otuda utisak da si novajlija. Sorry! :kk:
 
Vrh