Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Na stanici u skoplju peronska je 100 denara tj oko 200 dinara...
 
Na stanici u Budimpešti peronska je 0 forinti = 0 dinara.
Šta ćemo sad?
 
возд wrote ,, . . .Замислите да неко предложи бесплатнан бежични интернет у ширем центру града? Да се то финансира из месечне ставке за станаре центра града у неком износу од 50 динара. Да ли би се неко бунио против тога да увек има барем по 1мбит за основну комуникацију ... Не може више да се живи себичан живот у граду од 2.5 милиона. . . ,,

Ovo mi se jako dopada i
na jednoj od BB tema terbalo bi malo to razraditi :) :kk: :)
 
Besplatni gradski prevoz je stvar socijalnog razvoja drzave.Nama je nazalost predaleko i necemo skoro imati takvu situaciju u Beogradu.

Iza ugla nam se valja privatizacija GSP-a dok ovde fantaziramo o besplatnom gradskom prevozu.Prvi korak je da se raskine ugovor sa apeksom,a to nije moguce nikako osim da to grad uradi tako a da ne plati penale jer po ugovoru ako grad raskine ugovor placace velike penale apeksu.

Informacija Nikolete sa gsp foruma.Dakle dobismo zvanicne ubacivace-izbacivace.

Од 15. октобра (уколико се остане при том датуму и не буде сутра неких промена) примењиваће се нова мера приликом контроле возних исправа путника. Радници Градског саобраћајног предузећа „Београд“ ће бити распоређивани на поједина стајалишта на којима се врши тачкаста контрола и њихов задатак ће бити да стоје на вратима возила и усмеравају путнике да улазе на обележена врата пре почетка контроле, али и да не дозволе улаз путника у возило док се врши тачкаста контрола.

Поменута мера примењује се на основу договора Дирекције за јавни превоз, фирме „Apex solutions tehnology“ и ГСП-а.

P.S.Sledeci displeji ce biti postavljeni tek posle zavrsetka rekonstrukcije Vojvode Stepe otprilike u septembru 2013. godine.To je odgovorila direkcija za gradski saobracaj u odgovoru na pitanje emisije Potrosacki savetnik sa RTS-a 2.Takodje ti displeji verovatno nece biti bezicno povezani sa direkcijom vec posebnim kablovima! Dvaes' prvi vek pa to ti je...
 
ONI stvar milse da ce natjerati nekog kad udje na pogresna vrata da izadje i udje na prava mislim da je kreatorima ovih suludih akcija mjesto po najprije u lazi a ne u foteljama koje bespotrebno zauzimaju
 
Они који доносе одлуке седе у фотељама и возе се лимузинама и немају појма како НЕ функционише јавни превоз. Овим чином ће само изазвати још већу нетрпељивост између ГСП-ових радника и путника, а бојим се да ће доћи и до инцидената, за које ће теледириговани медији да извештавају као напаствовање јадних радника ГСП-а од помахниталих полудивљих путника који су криви за све и свашта.
 
430005_540575055968079_597283460_n.jpg


Nema zezanja ni na 39km iznad zemlje!!! :lol: :lol:
 
ha,ha...odlično. Fali samo slika izlaska ili skoka sa srednjih vrata
 
Ево нечега што вреди поделити с форумском јавношћу, и место му је на овој теми. Бахати и необучени (ово схватите као еуфемизам) радници БусШљуса постају, канда, све хировитији:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Qk-26MT1sU
 
Da vidim kakav bi ti bio da ti neko nabije kameru u facu. Ima kretena i kod kontrolora ali i kod putnika, samo što su pojedini putnici postali agresivniji i skloniji provokaciji.
 
Unapred se izvinjavam zbog offtopic-a, ali moram da prokomentarisem: bavim se fotografijom, amaterski, i ne bi verovali koliki broj ljudi je umislio da su neki faktor, pa kao ne smete da ih slikate ili sta ti ja znam... Zbog neprijatnosti koje sam imao u pocetku zbog toga, raspitivah se kod pravnika i zakoni kazu: na javnom mestu, smem da fotografisem sta hocu, koga hocu, kad hocu, koliko hocu, ukoliko ne postoji vidno istaknuta zabrana. Uglavnom prilaze radnici obezbedjenja pitaju sta i za koga slikam(kad im kazem za sebe, kao da ne znaju da postoji hobi koji se zove fotografija), uglavnom su ljubazni i na tome se prica i zavrsi, ili jos pitaju nesto sto ih zanima.
Kod onih nedokazanih (nekoliko puta mi se desilo, jednom i sa komunalcem na z.vencu), kazem da zovu policiju ako misle da krsim zakon, ako oni nece, ja cu ih zvati zbog uznemiravanja i tad ucute.
Druga je stvar oko objavljivanja fotografija, e sad i tu zavisi u kom kontekstu je objavljenja (da li u komercijalne svhre,da li je neko pojedinacno istaknut i u kom kontekstu, da li ima elemanta klevete i sl. inace bi mnogi svetski fotografi odavno ostali bez posla).
U konkternom slucaju, ovaj nije trebao da se unosi u telefonom u lice judima (nepristojno je, ako nista drugo, i zbog takvih mi ostali i imamo problema), dok sa druge strane kontrolor je vise nego umisljen da je neki bitan faktor (neka pokrije svoje lice,to ima pravo svakako,ne sme da pipne ikoga, ja sam za moj aparat spreman da grizem).
Ovde je nevaspitasnot sa obe strane dosla do izrazaja.
Izvinjavam se jos jednom na offtopic-u.
 
Marcus Lupus":xw45zd1j je napisao(la):
^
Поштеди нас макар једном.

Čega!?

P.S.

Prošlog meseca sam baš kupio sonijevu kameru, da li bi možda želeo da mi pomogneš da testiram krupni kadar, ja ću ti nabiti objektiv u facu nekoliko minuta čisto dok ne proverim njene sve mogućnosti a ti samo treba da budeš miran i nasmejan :D , može?.....Super...... Javi samo kada si slobodan.
 
hahahaha bivis super komentar :D

@gosha, tako sam i ja jednom slikao izgradnju terazija iz 30ih kod ž. stanice novi beograd. Taj dan je bila utakmica hrvatska srbija u rukometu pa je bila prisutna tu i policija. Pitali su me šta slikam i što. REkao sam im da je to za mene, a oni su rekli nema problema samo nemoj nas da slikaš.
 
Iskreno me zanimaju pobude kojima se vodi par jednih te istih forumaša koji apsolutno podržavaju svaki negativan gest protiv putnika a svaki negativan gest protiv mafije redovno kritikuju.....

....
 
Вечерас око 8 сати сам ушао у 56 код Вознесењске цркве, на задња врата, оверио карту а са ње ми је скинуто 60 динара! Имао сам 520, на екрану је написано да је цена карте 60 динара а да је остало 460. На жалост, нисам касније погледао који је ГБ аутобуса. После два сата сам такође ушао у 56, али је овај пут скинуто 72 динара са карте, све регуларно. Да ли је још неко чуо за овакав пример? Баш сам остао у чуду.
 
U ovom i slicnim slucajevima ljudi ovako agresivno reaguju zato sto znaju da ce onaj ko snima to staviti na internet sa naslovom tipa "vidi ovu kontrolorsku i komunalnu djubrad", a ispod videa ce se izredjati petsto umobolnih bolida koji ce aktere na snimku politi kofom govana uz sveopste lajkovanje tog polivanja. Trebalo bi se malo staviti u njihovu situaciju pa zamislitie kako biste vi reagovali da znate da vas neko sa takvom namerom snima. Snimanje je jedna stvar, a objavljivanje sasvim sasvim druga. A da ne govorimo o objavljivanju sa ovakvim sugestivnim i uvredljivim naslovom.
 
Cek cek,zar internet ne sluzi lecenju licnih frustracija, pocevsi od ovog foruma?
 
Човек има право да снима, а овај мајмун од конудктера са свим одлукама града која им даје нека "прећутна" овлашћења да малтретирају путнике мора да зна да за сваку агресију коју испољи мора да добије критику.

То што је кондуктер не даје му право да се опходи као силеџија.

Уосталом, човек је снимао још један покушај који се сваким даном доказује да је бусплус и сва срања која иду уз њега промашен пројекат. Утеривање пара силом неће решити проблем. А они који плаћају карте су због овога стављени у подређен положај. Зашто ако ја плаћам карту морам да чекам по 10 минута да "редари закона" провере остале?

Нигде у европи нисам видео да кондуктери заустављају саобраћај. У Берлину када дођу, уђу у аутобус (који никад није препуњен па може да се угодно хода) и редом, љубазно и културно питају људе за карте. Оваква бахатост безубих малоумника је одраз власти која мрзи свој народ.

И позивају се стално на електронске направе које ти "олакшавају" живот а не користе никакву благодет тога. Зашто нпр не могу да напуним картицу преко ебанкинга? Зашто не могу преко мобилног да напуним картицу? Зашто не уводе сатне, дневне карте?

Све то раде јајарски са намером да одлажу те прогресивне методе наплате карата зато што у овом моделу могу више да ућаре пара. Када неко преседа у сат времена три пута мора да плати 250 динара, ако има срећу да нађе трафику на станици.

Ево још један пример : дође странац на железничку, хоће да крене ка Славији. Где може да купи карту? Која то трафика тачно продаје карте на железничкој станици? Мора да тражи пола сата наплатно место или да плати скупљу карту у аутобусу где ће шофер да му каже "немам ситно".

Дакле на свим нивоима је систем промашен и бескористан.

А на тему бескућника у трамвајима, ко се вози двојком после 9 увече зна колико људи покушава да нађе неко место да се пристојно загреје. Зато нека Праг буде пример града који има "слободан" превоз и да се у Београд уведе исти принцип свима би било боље.

Од Апексове зараде за 2 године би град могао да направи нову зграду за социјално збрињавање бескућника.
Једва чекам да падне градска власт и да дође неко ко је разуман.
 
angry bird":2z1dv71j je napisao(la):
Trebalo bi se malo staviti u njihovu situaciju pa zamislitie kako biste vi reagovali da znate da vas neko sa takvom namerom snima.
Ja bih bio svestan da je to opravdan gnev putnika za koji ja lično ne bih bio odgovoran već moji predpostavljeni, i iz tog razloga ne bih potvrdio takav naslov snimka mojih bahatim ponašanjem.
 
vucko":l8cd3sld je napisao(la):
Од 15. октобра (уколико се остане при том датуму и не буде сутра неких промена) примењиваће се нова мера приликом контроле возних исправа путника. Радници Градског саобраћајног предузећа „Београд“ ће бити распоређивани на поједина стајалишта на којима се врши тачкаста контрола и њихов задатак ће бити да стоје на вратима возила и усмеравају путнике да улазе на обележена врата пре почетка контроле, али и да не дозволе улаз путника у возило док се врши тачкаста контрола.

Поменута мера примењује се на основу договора Дирекције за јавни превоз, фирме „Apex solutions tehnology“ и ГСП-а.

Ova "nova" mera je pocela da se primenjuje. Od danas su tu i radnici (ne znam kako drugacije da ih nazovem) koji stoje na vratima kako bi preusmeravali na odredjena vrata, a od obicnih kontrolora se razlikuju po tome sto nemaju Busplus karticu, vec neki plavi "karton" sa logoom GSP-a, a logo busplusa nisam video.
 
Bivis":3twom14j je napisao(la):
Marcus Lupus":3twom14j je napisao(la):
^
Поштеди нас макар једном.

Čega!?

P.S.

Prošlog meseca sam baš kupio sonijevu kameru, da li bi možda želeo da mi pomogneš da testiram krupni kadar, ja ću ti nabiti objektiv u facu nekoliko minuta čisto dok ne proverim njene sve mogućnosti a ti samo treba da budeš miran i nasmejan :D , može?.....Super...... Javi samo kada si slobodan.

Може, само ћеш морати да сачекаш неко време да се вратим у Београд, наравно, уз надокнаду - видим да си ти оштри поборник филозофије да ништа нема за џабе, па ћемо се око цене договорити. Може и трајнија сарадња, уз неки уговор, позваћемо и Апекс да ни за шта узме 8,5 %, пошто је то њихова ексклузивна надлежност (и једина сврха).

А овог тренутка осећам потребу да са свима поделим радост што је још један члан моје породице, на моју иницијативу, престао да буде овца: од октобра престао да уплаћује маркицу (јефтиније је колима с колегом на смену), а када користи превоз подучили смо га како да то ради, а никада не плати.
Честитам БусПлусу - од четири редовна месечна претплатника, из године у годину, сада имају једног, а тражимо начин да и то ревидирамо. :vops: Превоз заиста никада није био јефтинији. :lol:
 
Da li ove godine isto daju onu promociju u bus plusu za minute u MTS-u?Cisto da znam da li da izvadim karticu da bih imao te minute.

Zanimljivo je da se vecina novonastalih svercera svercuje u sirem centru grada jer tamo nema kontrole dok su najvise na udaru prigradske linije.Stice se utisak da bus plus krpi brod koji tone,i da dok povecava naplatu na prigradskim putnici u centru se sada svercuju.Mada apeksu nije problem jer oni od 9.5% ce uvek biti u plusu vec je problem sto gradu kome ide preko 90% je prihod mnogo manji.
 
Pa jedino tu grupu putnika mogu da nateraju na placanje. Posto je sistem takav da ne postoji kaznjavanje, nego samo molba da izadjes iz vozila, takav sistem u jednom velikom delu grada nema nikakav efekat. Moze samo da ima efekat na onim dalekim linijama gde prevoz ide retko. Sta je meni tesko da izadjem na Banovom brdu iz jednog i udjem u drugi prevoz koji nailazi za manje od minuta.
Inace na Banovom Brdu su tramvaji prepuni i to do Gospodarske mehane. Ne samo da preskaces tackastu kontrolu nego i ides mnogo brze jer su na Adi nekad zadrzavanja i po 10 minuta u spicu.
Ukoliko si u punijem Bus-u negde u sredini kontrolori vise i ne stizu do tebe. Otprilike pregledaju oko 10-15 putnika oko vrata i izlaze. Jos nijednom nisam video da su pregledali ceo autobus kao ranije. Mislim da je narod sve to osetio i da ponovo pada prodaja karata cim opet najavljuju novine u kontroli. I tako cemo stalno u krug.
 
Vrh