Staklena_Wool_nica":9ll6zmj7 je napisao(la):
Vidim i to da je ovde 209 strana napisao u vezi ovog BusPlus sistema, pa ko bi to iscitao. Meni samo nije jasno zasto se bunite protiv toga? U zivotu ne videh da to drugacije funkcionise bilo gde drugde po tudjim autobusima ili tramvajima. Red se svuda otegne na stanici (neko i izvisi), udjes samo na prednja vrata, stikliras karticu (bilo jednodnevnu, bilo mesecnu), pomeris se prema zadnjim vratima, ako treba malo se poguras laktom, kesama, (pustis i goluba u slucaju ogrome potrebe) jer se svuda stoji i stisce, izadjes na ona druga dva izlaza bez stikliranja. Sto su veci redovi na stanicama, to je veca potreba za dodatnim autobusima tj. metroom. Razumem da vam mogu smetati cene ili to sto je na "tenderu" pobedila firma kojoj su omoguceni ogromni prihodi bez pokrica ili da software ne funkcionise tj. ne broji kako treba (mada se to lako da ispraviti)… to mi je sve jasno, ali sistem sam po sebi funkcionise potpuno normalno. Prislonis i voilà. Zamisli da treba da djidate u rupu tom karticom.
Evo da ti postavim pitanje: cemu sve to? Kako tacno, kako kazes, `uvodjenje reda` (a treba prvo definisati nered) poboljsava prevoz, OVDE i u POSTOJECIM uslovima? Evo, meni cak ne smeta ni cena (toliko), smeta mi sta ja dobijam za tu cenu (slicna prica kao studenti i skolarine..neka kosta i 10 000,ali da li ta cena opravdava kvalitet? Prica se uvek okrene naopako). Cena raste, a nivo usuluge ostaje isti ili se pogorsava. Skoro ce godinu dana od uvodjenja ovog sistema, svasta nesto je obecavano, nista nije ispunjeno. Ja i dalje isto cekam autobus, isto se guram u njemu, isto vremena putujem (osim kad ne naletim na zasedu,tad traje i duze).
Juce usla kontrola u bgvoz, samo prosetali svoje nove jakne i nikom kartu nisu pogledali. Ne vidis li, mozda, i tu potrebu za uvodjenjem reda, tj da kontrolori rade poveren im posao, koji ne rade za klikere vec za platu?
Odnosno, da li sistem naplate javnog prevoza treba da sluzi za disciplinovanje i `uvodjenje reda` medju gradjanima (sta god to znacilo), punjenje dzepova nekolicine, ili poboljsanju kvaliteta tog istog prevoza,ali tako da se to oseti (pre ili kasnije)?
Ja nista novo, bolje, brze, tacnije, efikasnije, pouzdanije ne dobijam za ono sto platim. U tome je problem. Lepo kazes `software ne funkcionise kako treba, to se da lako ispraviti`... da slazem se, daleko lakse nego neke druge stvari u saobracaju, ali...zasto onda to ne isprave? Zasto ne uvedu red kod sebe? Zasto ne pokazu pozitivnim primerom kako stvari treba da funkcionisu? Ja znam zasto...tuzno je sto im je to dozvoljeno po cenu kvaliteta javnog prevoza u jednom velikom gradu.