Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Feanor":gp6r5aez je napisao(la):
Zasto bi se bre neko validirao prilikom izlaska iz vozila?
Да би се стекао тачан увид у најоптерећеније деонице одређене трасе.

Рецимо, Бусплус је то вадио из праћења картица, тј. преседања, па се закључивало где највећи број суграђана излази из возила. То је релативно непоуздано јер постоји велики број линија које су на одређеном делу трасе изузетно оптерећене а људи масовно излазе на одређеним станицама без да преседају.

Имамо план је предложио технологију безконтактне валидације, која омогућава аутоматско валидирање без да се путници цимају. У том случају је врло лако решив и проблем регистрације излазака-и она би била аутоматизована.

Е, ту би настајао проблем у случајевима када петоро изађе да би неко из средине изашао, па опет уђу. Мада, за месечне то не би био проблем, јер би увидели које су деонице жестоко оптерећене, јер та појава не би смела да се дешава у нормалном јавном превозу.
 
Sve to moze da se uradi sa 10 ljudi posmatraca prevoza za par meseci...

I naravno to sto navodis je u direktnom sukobu sa privatnoscu...
 
@стф
Па и сада је валидација бесконтактна а путници се не цимају тиме пошто је укинута. Ово што се ради у Су је бесмислено.
 
@стф
Па и сада је валидација бесконтактна а путници се не цимају тиме пошто је укинута. Ово што се ради у Су је бесмислено.
 
STF, sam si lepo pomenuo jedan od razloga zašto su priče o bilo kakvim validacijama pri ulasku / izlasku, praćenju popunjenosti i kažnjavanju švercera u Beogradu sulude i mlaćenje prazne slame... I tako će biti dok god u masu vozila možeš da uđeš jedino tako što ćeš da visiš na stepenicama, dok god 5 ili 8 ljudi moraju uvek na stanicama da izađu na kratko da bi odblokirali vrata onima koji tu silaze, dok god kontrola često ne može od gužve uopšte ni da uđe u vozilo a kamoli da pregledaju sve putnike, dok god su cene karata u ovoj meri neusklađene sa bednim standardom velikog broja sugrađana... itd, itd...

@nikola011
Ljudi, ne postoji drugi sistem!!!! Samo kazna!!!!
Spusti se na zemlju i osvrni se oko sebe... Zar opravdavaš kažnjavanje naših sugrađana koji moraju da koriste gradski prevoz da bi stigli na posao, a koji zbog ogromnih kašnjenja plata (što država naveliko toleriše), neisplaćivanja nadoknada za prevoz (što takođe država toleriše), zbog samo jedne plate u porodici, zbog nemogućnosti da se nađe bolji posao u vreme ovakve krize, bivaju dovedeni u situaciju da NISU U STANJU da plaćaju gradski prevoz? Ljudi koji će pred dilemom da li platiti gradski prevoz ili račun za struju, gradski prevoz ili školski pribor za dete, itd. odabrati naravno ovo drugo? Takvih ljudi je na hiljade oko nas po javnom prevozu... :(
 
Felix55":2afdbomh je napisao(la):
@nikola011
Ljudi, ne postoji drugi sistem!!!! Samo kazna!!!!
Spusti se na zemlju i osvrni se oko sebe... Zar opravdavaš kažnjavanje naših sugrađana koji moraju da koriste gradski prevoz da bi stigli na posao, a koji zbog ogromnih kašnjenja plata (što država naveliko toleriše), neisplaćivanja nadoknada za prevoz (što takođe država toleriše), zbog samo jedne plate u porodici, zbog nemogućnosti da se nađe bolji posao u vreme ovakve krize, bivaju dovedeni u situaciju da NISU U STANJU da plaćaju gradski prevoz? Ljudi koji će pred dilemom da li platiti gradski prevoz ili račun za struju, gradski prevoz ili školski pribor za dete, itd. odabrati naravno ovo drugo? Takvih ljudi je na hiljade oko nas po javnom prevozu... :(

Tu demagogiju smo apsolvirali. Prevoz se placa svuda u Srbiji i svuda su ljudi mnogo siromasniji. Onaj ko je nezaposlen ima nevidjeno povlascenu cenu, 1.100 dinara je jezivo niska cena da se vozis neograniceno na citavoj teritoriji Beograda, to nema nigde u Srbiji.
Zaposlen je po zakonu duzan da dobije placen prevoz ukoliko je prijavljen, ukoliko nije prijavljen, onda se vodi kao nezaposlen. U svakom slucaju nema opravdanja.

To je prosto jedna cudesna beogradska navika koja nigde u Srbiji uglavnom uopste ne postoji, a ni u svetu u ovolikoj meri. A svaka promena ponasanja je teska i oni koji se naviknu uvek je nekako pravdaju. Ovo sto si napisao je potpuna besmislica. Promena cudesne beogradkse navike moze da se promeni samo pocetkom stvarnog kaznjavanja putnika koji ne placaju prevoz. Trenutno ga ne placam, ponekad kad me mrzi da se cimam, platim, ali nikako necu da podrzavam takav postupak. Ja trenutno samo koristim uzasnu slabost sistema naplate gde nikakve kazne ne postoje.
 
Ako ne postoji kazna i ako bezvlasce sve vise jaca, onda dobijes nesto ovako:

napad.jpg


http://www.kurir-info.rs/pretukli-kontr ... nak-476034
 
A koliko poslodavaca neisplacuje dodatak za prevoz iako ga zakon obavezuje .Dosta stvari u ovoj drzavi ne stima.Ima slucajeva da inspektori nesmiju da udju kod pojedinh pahatih privrednika ili dodju da kazne ovaj se izdere i kaze zvacu ti peru miku ziku pa ce ti skine od plate kubise misu jedan je znas ko sam ja itd.Stvarno mislis da vecina gradjana nebi voljela da zivi u uredjenoj drzavi.Kolikoja znam prevoz je imao itekako veliku naplativost do 1991 kad su kola posla nizbrdo 200na sat sa za sad uspjevamo samo da prikocimo ali nikoko da ih potjeramo uzbrdo FELIKS +5
 
nikola011":188rqc68 je napisao(la):
Ako ne postoji kazna i ako bezvlasce sve vise jaca, onda dobijes nesto ovako:


Ovo je bilo samo pitanje dana kad ce se ovako nesto dogoditi, a moglo je lako da se dogodi i pre prethodnog incidenta sa crnogorcem. Samo vi podrzavajte fino ponasanje kontrola prema nemoralnom i kriminalnom delu stanovnistva koje hara nasom zemljom i nasim gradom. Mnogo cete uciniti sa tom vasom pasivnoscu. Te vase teorije civilizovanog cina jedino postoje u sci/fi filmovima ili mozda zazive u nekom drustvu 3012.god tj. kad se svest humanih kreatura malo poveca i kod obicnog sveta i kod vlastodrsca. Volim i ja anarhiju kroz nacin postovanja i potreba, ali daleko je vreme da bi tako nesto sazrelo. Bez autoriteta (a to podrazumeva i primenu sile ako treba) nema dicipline, reda i mira. Labavo vam je to usmeravanje kako treba neko da se ponasa, ako mu budete objasnjavali sa mishom i pishom.

Vidim i to da je ovde 209 strana napisao u vezi ovog BusPlus sistema, pa ko bi to iscitao. Meni samo nije jasno zasto se bunite protiv toga? U zivotu ne videh da to drugacije funkcionise bilo gde drugde po tudjim autobusima ili tramvajima. Red se svuda otegne na stanici (neko i izvisi), udjes samo na prednja vrata, stikliras karticu (bilo jednodnevnu, bilo mesecnu), pomeris se prema zadnjim vratima, ako treba malo se poguras laktom, kesama, (pustis i goluba u slucaju ogrome potrebe) jer se svuda stoji i stisce, izadjes na ona druga dva izlaza bez stikliranja. Sto su veci redovi na stanicama, to je veca potreba za dodatnim autobusima tj. metroom. Razumem da vam mogu smetati cene ili to sto je na "tenderu" pobedila firma kojoj su omoguceni ogromni prihodi bez pokrica ili da software ne funkcionise tj. ne broji kako treba (mada se to lako da ispraviti)… to mi je sve jasno, ali sistem sam po sebi funkcionise potpuno normalno. Prislonis i voilà. Zamisli da treba da djidate u rupu tom karticom.

Znam, znam, recicete da vas ne zanima kako je svuda po svetu i da je ovo specificno za Bgd. Ali sa stranice na stranicu na ovom forumu, sa teme na temu, iz aviona se vidi koliko ste preterali razvijajuci teorije da zivite u posebnim uslovima i da vam trebaju vanzemaljke solucije. Apsolutan haos. Svako vuce na svoju stranu, odbijajuci druge primere koje bi mogli da prilagode svojim situacijama i insistiraju na posebnim kalupima za sve sto im manjka. Mnogo komplikujete, umesto da pojednostavite.
 
direktor":s5f29zbv je napisao(la):
A koliko poslodavaca neisplacuje dodatak za prevoz iako ga zakon obavezuje .Dosta stvari u ovoj drzavi ne stima.Ima slucajeva da inspektori nesmiju da udju kod pojedinh pahatih privrednika ili dodju da kazne ovaj se izdere i kaze zvacu ti peru miku ziku pa ce ti skine od plate kubise misu jedan je znas ko sam ja itd.Stvarno mislis da vecina gradjana nebi voljela da zivi u uredjenoj drzavi.Kolikoja znam prevoz je imao itekako veliku naplativost do 1991 kad su kola posla nizbrdo 200na sat sa za sad uspjevamo samo da prikocimo ali nikoko da ih potjeramo uzbrdo FELIKS +5

Pa jel ti mislis da su u ostalim delovima Srbije svi prijavljeni?
Da li ti mene razumes, samo se u Beogradu ne placa prevoz.
Jel treba da ti ponovim, samo beogradjani smatraju da mogu da udju u vozilo i ne plate prevoz bez obzira na razloge.
Jel treba jos jednom da ti ponovim, to cudo je samo u Beogradu.
 
Pa u retko kom gradu je prevoz potreban na nivou beogradskog... Smekeru voleo bih da radis u tehnomaniji za 23000 ili u nekom butiku pa da pricas pricice o 3100 za mesec dana prevoza...
 
nikola011":1mpv4hfl je napisao(la):
Zaposlen je po zakonu duzan da dobije placen prevoz ukoliko je prijavljen, ukoliko nije prijavljen, onda se vodi kao nezaposlen. U svakom slucaju nema opravdanja.

Ne budi naivan... Ne živimo u uređenoj zemlji gde se zakon poštuje, već u Srbiji....
Konkretno, kod mene u firmi radi nas oko 150, svi smo prijavljeni, ali nadoknade za prevoz nema već više od 2 meseca i - nikom ništa... Državi ne pada na pamet da reaguje, niti se inspekcija obazire na prijavu. A takvih firmi ima na hiljade...
Zamisli kako je nekima od kolega koji rade kao prodavci, izdržavaju tročlanu-četvoročlanu porodicu, plaćaju račune i ko zna koje sve troškove, a plata im je 24000 - 25000... I hajde nagovori ga u toj situaciji da od plate odvoji preko 3000 za prevoz... :(
 
Feanor":3vq7rcoc je napisao(la):
Sve to moze da se uradi sa 10 ljudi posmatraca prevoza za par meseci...

I naravno to sto navodis je u direktnom sukobu sa privatnoscu...
Квалитет добијених података се не може мерити са аутоматизованим 00-24 праћењем стања у превози и интервенција на нивоу сата и минута.

Приватност се може заштитити једноставним укидањем персонализованих картица. И нема ко кога више да прати.
Felix55":3vq7rcoc je napisao(la):
STF, sam si lepo pomenuo jedan od razloga zašto su priče o bilo kakvim validacijama pri ulasku / izlasku, praćenju popunjenosti i kažnjavanju švercera u Beogradu sulude i mlaćenje prazne slame... I tako će biti dok god u masu vozila možeš da uđeš jedino tako što ćeš da visiš na stepenicama, dok god 5 ili 8 ljudi moraju uvek na stanicama da izađu na kratko da bi odblokirali vrata onima koji tu silaze, dok god kontrola često ne može od gužve uopšte ni da uđe u vozilo a kamoli da pregledaju sve putnike, dok god su cene karata u ovoj meri neusklađene sa bednim standardom velikog broja sugrađana... itd, itd...
То је чак и пожељно, јер дуплира валидацију експоненцијално и даје дирактан увид које се линије требају хитно истог трена појачавати.
orion":3vq7rcoc je napisao(la):
Па и сада је валидација бесконтактна а путници се не цимају тиме пошто је укинута.
Да појасним. РФИД технологија мора бити јача, да путници немају потребе да ваде картице, јер их систем сам очитава једноставним уласком у возило.
Ово сада баш и није бесконтактна јер мораш да шмирглаш картицу тј. да је интимизираш са валидатором. То није ни б од безконтактне валидације.
 
Staklena_Wool_nica":9ll6zmj7 je napisao(la):
Vidim i to da je ovde 209 strana napisao u vezi ovog BusPlus sistema, pa ko bi to iscitao. Meni samo nije jasno zasto se bunite protiv toga? U zivotu ne videh da to drugacije funkcionise bilo gde drugde po tudjim autobusima ili tramvajima. Red se svuda otegne na stanici (neko i izvisi), udjes samo na prednja vrata, stikliras karticu (bilo jednodnevnu, bilo mesecnu), pomeris se prema zadnjim vratima, ako treba malo se poguras laktom, kesama, (pustis i goluba u slucaju ogrome potrebe) jer se svuda stoji i stisce, izadjes na ona druga dva izlaza bez stikliranja. Sto su veci redovi na stanicama, to je veca potreba za dodatnim autobusima tj. metroom. Razumem da vam mogu smetati cene ili to sto je na "tenderu" pobedila firma kojoj su omoguceni ogromni prihodi bez pokrica ili da software ne funkcionise tj. ne broji kako treba (mada se to lako da ispraviti)… to mi je sve jasno, ali sistem sam po sebi funkcionise potpuno normalno. Prislonis i voilà. Zamisli da treba da djidate u rupu tom karticom.

Evo da ti postavim pitanje: cemu sve to? Kako tacno, kako kazes, `uvodjenje reda` (a treba prvo definisati nered) poboljsava prevoz, OVDE i u POSTOJECIM uslovima? Evo, meni cak ne smeta ni cena (toliko), smeta mi sta ja dobijam za tu cenu (slicna prica kao studenti i skolarine..neka kosta i 10 000,ali da li ta cena opravdava kvalitet? Prica se uvek okrene naopako). Cena raste, a nivo usuluge ostaje isti ili se pogorsava. Skoro ce godinu dana od uvodjenja ovog sistema, svasta nesto je obecavano, nista nije ispunjeno. Ja i dalje isto cekam autobus, isto se guram u njemu, isto vremena putujem (osim kad ne naletim na zasedu,tad traje i duze).
Juce usla kontrola u bgvoz, samo prosetali svoje nove jakne i nikom kartu nisu pogledali. Ne vidis li, mozda, i tu potrebu za uvodjenjem reda, tj da kontrolori rade poveren im posao, koji ne rade za klikere vec za platu?
Odnosno, da li sistem naplate javnog prevoza treba da sluzi za disciplinovanje i `uvodjenje reda` medju gradjanima (sta god to znacilo), punjenje dzepova nekolicine, ili poboljsanju kvaliteta tog istog prevoza,ali tako da se to oseti (pre ili kasnije)?
Ja nista novo, bolje, brze, tacnije, efikasnije, pouzdanije ne dobijam za ono sto platim. U tome je problem. Lepo kazes `software ne funkcionise kako treba, to se da lako ispraviti`... da slazem se, daleko lakse nego neke druge stvari u saobracaju, ali...zasto onda to ne isprave? Zasto ne uvedu red kod sebe? Zasto ne pokazu pozitivnim primerom kako stvari treba da funkcionisu? Ja znam zasto...tuzno je sto im je to dozvoljeno po cenu kvaliteta javnog prevoza u jednom velikom gradu.
 
Znaci Gosho, ako bi grad angazovao vise autobusa, ili/i sagradio metro, time bi se smanjilo stiskanje i onda bi cena bila o kej? Je li tako? Znaci da je cena problem, a ne sistem koji nigde nije savrsen.

Ali predpostavljam, da su vam plate vece, mozda bi i sada u ovim uslovima transporta, sadasnja cena karte za vas bila podnosljivija. Znaci da se treba tuziti na drzavu koja nije obezbedila coveku da bude adekvatno placen za svoj rad, a ne da se srdite na BusPlus jer im tehnologija ne funkcionise pod konac. (Pitanje korupcije je posebna tema.) Zato vam sada krivi i kondukteri koji ne pregledaju karte i koji nose nove jakne. Zasto se ne prefokusirate na fundamentalna pitanja opstanka tj. promena, a ne na detalje?

Kod vas izgleda sve naopako. Krivi kondukteri - kriv prevoz - posao vam daje nadoknadu za prevoz - uzasno slabo zaradjujete - drzava nije omogucila trziste ekonomije i posla.
Pa ovo zadnje u lancu prouzrokuje domino efekat, koji stvara taj ruzni redosled. Necete vi nista promenuti kroz to prvo, nego kroz to zadnje.
 
Ne funkcionise u BusPlusu nista pod konac! Mogu da vam potpisem da bi kompletan sistem bolje realizovala nasumicno izabrana grupa studenata sa ETF-a, uz deseti deo troskova. Pa za ovoliko vreme nisu uspeli da naprave web portal makar sa istom funkcionalnoscu kao sms poruke, kamo li gps pracenje prevoza, to je vec kompleksna tehnologija - malo sutra, kolega je radio diplomski iz toga, JEDAN covek je napisao potpuno upotrebljivu aplikaciju za TRI meseca. O beskontaktnim validacijama da ne pricamo, ja sam potpuno zbunjen, ne mogu da skapiram da postoji citac toliko male snage i ogranicenog dometa. Da li vi shvatate da se ceo sistem moze organizovati da se personalizovane kartice npr. ocitavaju na ulasku i izlasku uz vrlo malo domisljatosti, a da ih nikada ni ne izvadidte iz dzepa. Pa onda potpuno idiotska tackasta kontrola koja radi vise stete nego koristi, pa cinjenica da komunalci rade za privatnu firmu. O tenderu necu trositi reci.

Sistem funkcionise odlicno, njegova namena je ispunjena - novac se krade od gradjana i od GSP-a. I niko nista ne moze povodom toga.
 
"Приватност се може заштитити једноставним укидањем персонализованих картица. И нема ко кога више да прати. "

U tom slucaju bih sistem podrzao jer nisam od lenstina koji ne vide dobrobit kada privatnost nije ugrozena...

Neko ti je vec rekao za rfid i bezkontaktno cekiranje, da je nemoguce zbog guzve na vratima i cestog izlaska iz vozila da bi neko iza tebe izasao...

Sto se tice bus plusa, znam lika koji im radi aplikacije i one *011* poruke... To radi sve privatna firma koju su angazovali i imaju 10 para po poruci... Ostalo uzima bus plus... Naravno firma je domaca sa ljudima koji su zavrsili domace fakultete...

Svakome je jasno da je ovo DS kriminal i pokusaj Djilasa da jos jednu sferu zivota stavi pod svoju kontrolu... Vrlo opasan covek sa sklonostima diktatora...
 
@ Staklena

Није ствар у томе што Бусплус није под конац. Проблем је што код њих од самих почетака апсолутно ниједан сегмент не функционише. Али ниједан. Све што су могли, они су упропастили, изошљарили . Оно што није функционисало, сада још горе не функционише, а оно што је како тако функционисало, упропаштено је.

Једноставно, ни најгоре друштвено предузеће огрезло у партији и рођачким везама из доба самоуправљања није лошије од Апекса и вођено лошије од Бусплуса који је, као врхунац приче, приватна фирма.

Бусплус је врхунац бахатости и безобразлука , почевши од тендера, за који се нису чак ни потрудили да сакрију његову криминалну позадину, па преко фашистичког маркетинга чији је акценат био и остао на претњама и утеривању дугова, а не на пружању услуга, до потпуног уништавања цеокупног система јавног превоза- наплата се рапидно смањује, ГСП нема делове ни за најбитније ствари попут кочница, редови вожње су упропаштени и конфузни, најава лаже и узима паре, кол оператери немају појма ни о чему, доста опција које су путници имали више не постоје....

....контролори су само крај те приче. Као људи из народа који "раде за парче хлеба" први би требало да знају да се понашају према том народу из кога су потекли. Раде за фирму која нема легитимитет, и свесни су тога, и глуме неку моћ. То је када небитан човек осети парче моћи. Одмах заборавља своје порекло, јер се осећа битним. Према томе, и контролори су отуђени од народа и једнако су бахати као и налогодавци.

После вишемесечне тортуре према путницима, ја сам заиста изненађен да је неко тек сада попио батине, иако насиље никако не подржавам. Само нисам изненађен.

На крају, ово је типичан пример који потврђује народну пословицу: "Жањеш оно што си посејао"
 
Dobro stf,
Svi vi kazete da nista ne funkcionise, ali meni opet nije jasno sta to precizno znaci.
Zasto ne napravite listu stvari koje bi ste sa razlogom menjali u tom sistemu, pa da citav svet vidi na jednom mestu sta je to sto vas muci i ljuti. Pozeljno bi bilo da date primer tih stvari koje prizeljkujete da vidimo da li one uopste postoje bilo gde u praksi. Uzmete listu zahteva i pravac gradska vlada.

Ostavite se sada bahatih kontrolora i ko je kome poklonio biznis. Od toga sada nema vajde. To se jedino resava sudskim procesom protiv onih koji su preko veze urgirali ovaj biznis i iskustvom da se sledeci put spreci takav lopovluk. Sad je to kupljeno, a vi morate da se vozite. Fokusirajte se na primenu posojeceg sistema, jer to je ono gde mozete da imate efekta. Za kradju neka je zaduzena vlast, a ona ako ne reaguje - postoje sledeci izbori.

1. Kakav je to senzor koji bez prislanjanja otkucava i onog ko je usao i onog ko je izasao? Treba li neki dodatni aparatus?

2. Kakav red voznje zelite (uzeti u obzir ekonomske mogucnosti i radove na ulicama)? Napravite citavu listu.

3. Ne rade kocnice - zahtevati da se momentalno iz upotrebe izbace ti autobusi, trolebusi, tramvaji i sacekati nova vozila u voznom parku.

4. Zasta vam sluzi taj kol operater? Moze li se to poboljsati sa preglednijom web stranicom i odgovorima na faq?

5. Kako sa efektom postupiti sa onima koji se svercuju? Da li se ti svercuju i u novim CAF-ovim tamvajima i novim trolama?

6.

7.
…..

Napravite "Open List" ovde na forumu i neka svako na tu jedinstvenu listu ubaci zahtev ili prijavi promenu. Dopunjujte se i da moze svako da prati situaciju. Jedino kolektvino ima smisla, a ne da svako vuce na svoju stranu. Na 200 stranica, coveku se od vase kuknjave samo zavrti u glavi. Vidite li vi da to ide do beskraja?
 
evo na brzinu:

1. Verujem da obicna foto dioda radi taj posao (kao senzori koji broje koliko je ljudi uslo izaslo u trzni centar, sclicno kao senzori na automatskim vratima), neko upuceniji neka objasni, verujem da postoji margina greske,ali bolje nego da pravi guzvu.

2. Zelimo red voznje koji se postuje (uvodjenje sarenih karata i jos sarenijih ponistivaca istih nema veze sa redom voznje, iako oni tvrde da ce sad vozila da dolaze u minut...i bu**** je jasno da to nema veze s mozgom)

3. To je posao inspekcijsih sluzbi

4. Ne znamo cemu sluzi,da moze se poboljsati boljom web stranicom...zasto posle godinu dana web sajt nije kompletan? I sad od nekog ko ne ume/nece ni svoj sajt da sredi treba da ocekujemo da uspesno upravlja saobracajem?! Tesko...

5. Rigoroznom i pre svega doslednom kontrolom. Ja do sad sam samo vidjao kako kontrolori opomenu onog bez karte, ili kao sto sam pomenuo, u vozu ni ne gledaju karte, samo se prosetaju. Neka za pocetak pocnu da rade svoj posao, ali ne hajduckom blokadom druma kojom se remeti vec poremeceni red voznje. Ja imam utisak da su fluoroscentni prsluci kod gsp-ovih kontrolora davali daleko bolje rezultate.
 
Kako može da se poštuje red vožnje, kada su ogromne gužve svugde ?
Kada ima previše ljudi za autobuse...
Pa ne može svaki autobus u minut da podje..
 
Pa mogu bar da ne krecu 3 autobusa u isto vreme a da ih pre toga nije bilo pola sata jer su pili kaficu...
 
@ Staklena

Захтеви путника као и већине форумаша се своде на један једини захтев:

Моментални раскид уговора са Апексом.

Да ли би идући корак био враћање наплате ГСП-у или нови тендер, то је већ за расправу.


Елем, не пратиш тему од почетка, али при најави увођења овог система владало је позитивно ишчекивање, јер је систем, сам по себи јако добро замишљен и када би функционисао заиста би и довео до побољшања јавног превоза. Међутим, ништа не функционише, а превоз је све гори, из просте рачунице што цео систем треба издржавати са 8% мање новца.
 
1. Zelimo autobuse u kojima se ne klizi sa sedista (jer se neko pri prodaji vozila uglavio za sedalice).
2. Zelimo vozila sa higijenskim minimumom! (ne zelimo masne i strokave sipke, crne prste od majstora po sedistima i vratima, strokave i masne prozore...)
3. Zelimo vozila u kome ne moramo da nosimo mp3 slusalice zbog nesnosne buke motora!
4. Zelimo vozila iz kojih necemo izaci poguzavani, izgazenih cipela, i cupavi...
5. Zelimo vozila koja postuju red voznje, a ne svatovske kompozicije .
6. Zelimo vozila u koja ne moramo da unosimo licna grejna tela i lopate za sneg.
7. Zelimo vozila u kojima se ne pustaju narodnjaci.
8. Zelimo vozila sa klimom koja ce da hladi leti, a ne zimi.
9. Zelimo vozila u kojima se nece cuti IZLAZ MAJMUNE! jer se u normalnim zemljama staje na svakoj stanici kada neko zeli da izadje.
10. Zelimo vozila bez fasistickih marketinskih parola !
11. Zelimo vozila bez drsko zavarenih prozora.
12. Zelimo vozila u kome ce se kontrola putnika vrsiti u toku voznje, a ne na tzv. punktovima za proterivanje svercera !
13. Zelimo novu reorganizaciju linija gradskog prevoza, jer je postojeca stara 30 godina !

Zelimo da se vozimo javnim prevozom kao i sav normalan svet !
 
Vrh