stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.277
- Pohvaljen
- 13.093
ГСП се субвенционише из буџета са 70% а маркице прибављају 30%.
Када би се отпустио вишак администрације, чија цифра се у ГСП-у креће око 2 000 до 3 000 људи вишка, уштедело би се тих 30%. То простом математиком значи да се јавни превоз и данас практично 100 % финансира из буџета, а да се маркицама заправо хране ти огромни вишкови радника.
Трећи корак је прелазак возила на биометан гас, као у Ослу, чиме се трошкови додатно спуштају енормно, јер се град превози од свог комуналног отпада који сада завршава неискориштен на депонији у Винчи, и рекло би се ћао нафтним профитерима.
Уштеда од 8% у старту које као црна рупа прождире непотребни Бусплус паразитски систем.
Комунална би могла да ради оно за шта је и створена.
Врло одржив систем, али се такав систем супродставља нафтном лобију, стратешком уништавању ГСП-а због планиране приватизације, као и партисјком систему градске управе.
Када би се отпустио вишак администрације, чија цифра се у ГСП-у креће око 2 000 до 3 000 људи вишка, уштедело би се тих 30%. То простом математиком значи да се јавни превоз и данас практично 100 % финансира из буџета, а да се маркицама заправо хране ти огромни вишкови радника.
Трећи корак је прелазак возила на биометан гас, као у Ослу, чиме се трошкови додатно спуштају енормно, јер се град превози од свог комуналног отпада који сада завршава неискориштен на депонији у Винчи, и рекло би се ћао нафтним профитерима.
Уштеда од 8% у старту које као црна рупа прождире непотребни Бусплус паразитски систем.
Комунална би могла да ради оно за шта је и створена.
Врло одржив систем, али се такав систем супродставља нафтном лобију, стратешком уништавању ГСП-а због планиране приватизације, као и партисјком систему градске управе.