Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Direktore, to je i meni prvo upalo u oči dok sam čitao prepucavanje - da je najzad, verovatno nenamerno, priznao da imaju 2.000 radnika viška u GSP-u.
 
Ја мислим да није проблем у броју радника који су вишак и не треба резове правити тако да се они отпусте. Проблем је у томе што се праве потпуно нови сектори у фирмама (при том не мислим само на гсп) само због тога да би се направила нека високоплаћена радна места за партијске војнике. Тиме долази и до дуплирања надлежности и до тога да свако жели да измакне одговорност и то је најважнији разлог због кога је хаос. Ајде за почетак да се укину дупле службе и да се зна ко је за шта одговоран и да ту одговорност не може да пребаци на неког другог. Сама цифра о вишку запослених и није најбољи показатељ нерационалности. Нпр замислите са једне стране да имате 15 службеника који не раде ништа, само примају плату, а са друге стране неку нпр. агенцију кој такође има 15 запслених, где имамо директора, помоћника директора, шефа кабинета, саветника ѕа финанције, директору се мора купити добар аутомобил, ту су и разни други трошкови. При томе надлежност агенције се преклапа са надлежношћу министарства и свако користи да одбаци одговорност са сабе. Статистика ће говорити о укупном вишку запослених а уствари трошкови агенције су већи него трошкови плата за 1000 чиновника којима би свакако требало плаћати неку врсту социјалне помоћу да се отпусте а при томе само постојање агенције доводи до тога да се неки проблеми не могу ефикасно решавати.
 
Ono što je zapanjujuće, a prolazi gotovo nezapaženo je da u gradu non stop pričaju kako je uviđenje Busplusa povećalo naplatu i prihode, a istovremeno već nedeljama dobijamo insajderske informacije dorektno iz GSP-a da više nemaju para ni za šta, da su magacini nikad prazniji, a zvanično su počeli dodatno da štede na delovima i pranju vozila?

Pa zašto ako je naplata povećana?

Mislim da se zaključak nameće sam. Ne samo da Busplus nije povećao naplatu, već je GSP ostao i bez onih 8%.

Bravo Đilas!
 
Да ли је могуће да не постоји довољно интелигентан новинар који ће Ђиласа, услед његове аргументације, упитати: "А зашто нам јавни превоз иде на нафту...?"
 
Ne koristim karticu na dopunjavanje, ali i dalje ne znam kako ce se sada dopunjivati, kada je maksimum 600 dinara, a jedna karta 72. Vrlo slabo informisu gradjane o svim izmenama, a jos manje o tome sta treba raditi dok se te izmene ne uvedu.
I jos nesto me zanima. Zbog cega premestaju autobuse sa natpisima "Vozilo sa stalnom kontrolom" na linije koje nemaju stalnu kontrolu, odnosno u tim autobusima nema kontrolora, a i na linije koje imaju tackastu kontrolu? Opet dolazimo do toga da je sve neorganizovano, kao i uvek.
 
`Đilas je napomenuo da je Beograd spreman da se u korist najsiromašnijih građana Srbije odrekne povratka akcize od 2,5 dinara po litru, ukoliko se republička vlada obaveže da će svim zaposlenim u državnim firmama i administraciji koji rade u Beogradu dok traje kriza plaćati redovnu mesečnu kartu, umesto što im taj novac daje na ruke.`

E u tome i jeste problem. Zasto da neka fantomska frima ima jos veci siguran prihod, a pri tome ne doprinosi ama bas nicemu u celoj prici.
Ovako se radilo u komunizmu `daj neki drzavni kanal da ja uvalim robu i da kaplje...` nezavisno od kvaliteta, trzisne realizacije, doprinosa u stvaranju vrednosti u celoj toj prici. Predat im je gotov sektor, jedini profitni u celom sistemu (naplata), svi ostali su troskovni centri (ne generisu prihod po svojoj prirodi). I ni to ne umeju da rade kako treba.
Ali da, lepa je plasticna karta i sareni pevajuci ponistivaci istih...
 
Prvi čovek prestonice tvrdi da je Beograd spreman da se u korist najsiromašnijih građana Srbije odrekne povratka akcize od 2,5 dinara po litru, ukoliko se republička vlada obaveže da će svim zaposlenim u državnim firmama i administraciji koji rade u Beogradu dok traje kriza plaćati redovnu mesečnu kartu, umesto što im taj novac daje na ruke.

Zar nisam rekao koji ce biti krajni cilj?
Prevoz ce placati samo zaposleni u smislu prinude, a ostali ce je placati na dobrovoljnoj bazi ili se svercovati, zato Djiki, udari sad neka za zaposlene bude 5.000 i reci kako je poslodavac to duzan da isplacuje i kako je zaposlenima svejedno koliko kosta prevoz.

--------------------------------------------------------

Volim uvek neki zanimljiv biser sa kontrolom:
Linija 84, neka devojka se vozi od Zelenjaka kao i ja, stizemo na carinu kod okretnice 17, ja se kucam. Ulazi kontrola, pregleda karte.
Ona: Nemam.
Kontrolor: Molim vas napustite vozilo.
Ona: Pa zasto, ali vozim se samo jos jednu stanicu.
Kontrolor: Pa ne mozete da se vozite bez karte, napustite vozilo.
Ona(ljuta vadi nepersonalizovanu karticu): Pa kad si navalio, otkucaj.
Kontrolor uzima neoverenu kartu, otkucava je umesto nje, vraca joj: Hvala, sada mozete nastaviti voznju.
:| :| :| :| :|
 
Poceo izgleda zvanican rat. Djilas kao oruzje koristi svoj najjaci list.
Salje sindikat GSP-a da odgovara Dinkicu i jos ga oslovljavaju kao ministra privrede. To nije slucajnost u tekstu, ministar finansija je jaka titula pa su nju verovatno greskom izostavili. Niko na ovoj politickoj sceni nije podmukliji od Djilasa, mislim da uredno moze cak i Dinkicu da parira u tome.

A GSP ne spada u gubitase, vec Vlada treba da se ugleda na njih?!
Koliko li Djilas mesecno placa ove sindikate?


dinkic.jpg


http://www.pressonline.rs/info/beograd/ ... nja-goriva
 
Ja sam bio svedok par slicnih bisera, gde je kontrolor ispao id***, kao i uvek.
Jedna zena nije ponela kartu, a oko vrata je imala onaj djavo na koji se kaci kartica. I kada je usla kontrola, njeno opravdanje je bilo "otkacila mi se kartica".. I kontrolor je pusti. Sledece nedelje, ista zena je bila sa cerkom, ovog puta cerka nije imala karticu. Kada je usla kontrola, nije bilo izgovora, nego su postavljale pitanja kontroloru o tome do kada i kako se produzuje kartica. Kontrolor im je objasnio i iz nekog razloga uopste nije trazio karticu... :/ Biloje jos dosta bisera, onih klasicnih "aparat ne radi" ili "ja sam otkucao, ne znam sta govorite", bla bla, svadje, i na kraju mora neko da popusti, cesce kontrolori...
 
naravno, Studio B :)

Nisam ni znao da 45 miliona evra godisnje ide samo na pokrivanje subvencionisanja kategorija koje ne placaju punu cenu. Sto je najgore, ta subvencija se racuna u odnosu na cenu markice za zaposlene koja je opet nerealna jer se dodaje jos 45 miliona evra za gorivo. Ovo su stravicne cifre za Beograd i ovo je na duze neodrzivo.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7hpoWks4lY

djiki.jpg
 
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... _N53ISs7nM

Komunalci ponovo "zavode red"
Izvor: B92
Beograd -- Na novom snimku koji se pojavio na jutjubu vidi se kako dva komunalna policajca čoveku drže ruke iza leđa, jer navodno nije želeo da izadje iz autobusa.













Na snimku se čuje kako čovek koga drže komunalni policajci kaže da će mu platiti što ga maltretiraju kao i da on nikog nije dirao. Čuje se i kako ih moli da ga ostave a zatim viče "upomoć"

Podsetimo da se 18. septembra u autobusu na liniji 95 desio incident u kome je komunalni policajac tukao putnika. I tada se prvo na jutjubu pojavio snimak snimljen mobilnim telefonom na kome se vidi kako komunalni policajac pesnicom u stomak udara putnika, nakon neuspešnog pokušaja da ga, zajedno sa kolegom komunalcem, izbaci iz gradskog autobusa jer nije imao kartu.

Taj incident izazavao je burne reakcije javnosti.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=648503
 
Dobar odgovor komunalcima ! Uhvatite se za nešto gde vas en mogu odvući.
Prvo se čovek držao za šipku u autobusu, sad se ovaj drži za ogradu hahah.
 
Помахнитала банда поново у акцији......

Додуше напредују, сада нису претукли човека.
 
vucko":1o07xprn je napisao(la):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m_N53ISs7nM

Komunalci ponovo "zavode red"
Izvor: B92
Beograd -- Na novom snimku koji se pojavio na jutjubu vidi se kako dva komunalna policajca čoveku drže ruke iza leđa, jer navodno nije želeo da izadje iz autobusa.

Zena je lepo rekla da covek nikako nije hteo da izadje iz autobusa, da se svadjao.
Zasto onda kazu navodno?
Znaci zele da osude komunalnu policiju u svakom smislu bez obzira sta se desava.
 
Sve govori o čoveku koji snima

Alo bre, daj bre, ko da je bre, daj bre, ima čovek bre 30 bre godina čovek bre...
 
треба баталити више аутобусе и кренути у проширење тролејбуске мреже. мислим да се од ових 400 милиона за нове аутобусе може направити тролејбуска мрежа од неких 100 км и набавити нова возила. тиме се цена превоза може смањити, јер је струја јефтинија од нафте. и таман се укинути Бус+, с обзиром да је постао Бус-
 
najjadnije od svega je sto se u ovoj drzavi hapse ljudi zbog neplacene karte tj 72 din a oni koji su lopili milione od drzave bleje po kaficima, parkiraju po tramvajskim bastama pesackim prelazima itd... jos vi opravdavate ovo, e zivote...
 
da je srbija banana drzava je za neke druge,politicke forume,ne ovde.covek nije poslusao sluzbeno lice i pruzao je otpor,naravno da bi trebalo da ga privedu.nisu ga privodili zbog 72 din.
ja od ovog meseca ne placam personalizovanu ,pa sam se dao u sverc.i mnogo manje frustracije oko cene i nepravde.toplo preporucujem i vama ako hocete da sacuvate mentalno zdravlje
 
Ja iskreno ne znam kome da verujem kod ovakvih slucajeva. S jedne strane, znamo koliko je komunalna policija nesposobna i ne radi nista, a s druge strane znamo kako je nas narod razmislja. Tako mi se pre par nedelja desilo da u autobusu jedan covek stao na sred prolaza u autobusu, drzao se za obe sipke rukama i nije pustao kontrolore da prodju. Drao se, samo sto se nije potukao sa kontrolorom i sa jednom osobom iz autobusa, a opet, kontrola je bilo dovoljno nesposobna da pozove komunalnu policiju koja je, naravno, sedela u svojim kolima.
 
Pocecu ja da podrzavam Djilasa :lol:


Đilas: Kazna za policajce, karta mora da se plaća
Tanjug | 05. oktobar 2012. 14:05

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas kaže da će svaki komunalni policajac koji je prekršio zakon biti sankcionisan, ali i da kada bi svi plaćali kartu, ne bi bilo nikakvih problema

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je danas da će svaki komunalni policajac, koji je primenio prekomernu silu, odnosno prekršio zakon, biti najstrože sankcionisan, ali i napomenuo da svako ko se vozi prevozom mora da ima plaćenu kartu.

"Svaki problem potiče od toga što neko nema plaćenu kartu, a vozi se prevozom. Kada bi svi plaćali kartu, ne bi bilo nikakvih problema i ovih situacija ne bi bilo", rekao je Đilas novinarima.

On je naveo da će, ukoliko u Beogradu trećina građana ne bude plaćala kartu, to dovesti do smanjeja broja vozila na ulicama za toliko, ističući da ne postoji nijedan grad u svetu koji to može da izdrži.

Uz napomenu da grad izdvaja godišnje 100 miliona evra za GSP, što je za 40 miliona evra više nego za obdaništa, gradonačelnik je istakao da se time ne pokrivaju gubici tog preduzeća, već da se omogućava da cena karte bude najniža u celoj centralnoj Evropi.

Navodeći da se kvalitet prevoza popravlja iz dana u dan i da će na proleće na ulicama biti novih 200 klimatizovanih autobusa, Đilas je upozorio da će se maksimalno boriti da svako ko uđe u autobuse koji ispunjavaju evropske standarde ne mora da plaća evropsku cenu karte, ali da mora da plati cenu koja je propisana u Beogradu.

"Naravno da osuđujem kada komunalni policajac više puta udara putnika, ali osuđujem i kada putnik neće da izađe iz autobusa, kontrolora izbaci kroz vrata i onda mu pokaze crnogorski pasoš sa adresom u Beranima i kaže mu napiši kaznu za Berane. Vrlo nam je značajan svaki građanin Beograda, kao i sjajni studenti kao taj gospodin koji ima 31 godinu i studira, ali mogli bi da izdržimo njegov gubitak da se vrati u Berane i tamo se vozi besplatno", rekao je Đilas.

"Oni koji dođu u Beograd voziće se uz plaćenu kartu. Zamislite šta bi mu se desilo u Parizu, Berlinu ili drugom gradu da je pokazao pasoš. Milsim da bi proveo određeno vreme u zatvoru i onda bi se uz pomoć države vratio u Berane", rekao je Đilas.

Zatvor i ovde za takve, nego sta!

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-se-placa
 
Checkpoint Čukarica, smer iz centra, danas u 16:35:





Bilo je najveći deo vremena bar 5 autobusa koji čekaju na kontrolu, a često i više. Jel svaki dan ovako? Šta je bilo sa onim što je početkom septembra najavljeno da će kontrola zadržavati samo neke autobuse, a oni koji dolaze dok su kontrolori zauzeti moći da prolaze bez kontrole (a onda bi valjda i stajališta trebalo da budu za to adaptirana da se nikad ne stvaraju zastoji)?
A kontrola kojoj se zna i mesto i vreme i postoji samo na nekim linijama je :lool: .
 
nikola011":i2hd2wpz je napisao(la):
Ђилас":i2hd2wpz je napisao(la):
Svaki problem potiče od toga što neko nema plaćenu kartu, a vozi se prevozom.
Мда, дефинитивно су за све криви ти људи. И за самозапаљивање аутобуса нема ко да буде крив него људи без карте. :bash:
 
Vrh