Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

pa ako je studentska 1100, predpostavljam da je školska bila barem 50 % jeftinija znači oko 500-600 dinara.
 
600 din. prva zona, 800 din. prva i druga zona. Naravno, dok je bilo zoniranja.
 
Људи пустите основце, њима нико никада карту није тражио јер немогу да их легитимишу. Од њих наплате није ни било, тако да је ово само ушминкано добро дело надлежних. Као, основци имају бесплатан превоз, а фактички су га увек и имали.

Исто је и са средњошколцима. Њих контрола никада не цима, поготово девојке. Само затрепћу окицама и контролор оде.
 
Mali offtopic, ne znam gde da ga postavim, ali ovde se priča o komunalcima :D
Ne znam čemu oni služe uopšte :) Za šta god da ih pitaš neko drugi je zadužen za nešto.
Evo sad sam vozio bicikl kod ruske ulice, i tamo gde je izlaz sa sajma za automobile su me napala 2 kučeta, krenuli da jure zamnom i da laju (inače svaki dan ih tu vidjam), vratio sam se do komunalaca da im kažem za problem (busplus kontrola kod ruske ulice), a oni meni kao mi ne možemo ništa tu je veterina nadležna, a oni sede u kolima i igraju se na telefonu. I kao proslediće primedbu veterinarskoj inspekciji..
 
stf":1qvpstsg je napisao(la):
Људи пустите основце, њима нико никада карту није тражио јер немогу да их легитимишу. Од њих наплате није ни било, тако да је ово само ушминкано добро дело надлежних. Као, основци имају бесплатан превоз, а фактички су га увек и имали.

Исто је и са средњошколцима. Њих контрола никада не цима, поготово девојке. Само затрепћу окицама и контролор оде.
Kada su u grupi, onda im ne traze karticu, ali kada su sami, onda traze. Tako je i sa mnom, kada sam sam, onda mi uvek traze karticu, mada ja uvek i imam i dajem, ali kada sam u drustvu, onda ne smeju ni da pridju...
 
Zasto na displeju za ocitavanje elektronskih karata ne pise i ime vozaca tog vozila ?
 
boca-ica":2w1ozkgr je napisao(la):
Zasto na displeju za ocitavanje elektronskih karata ne pise i ime vozaca tog vozila ?

Koriscenje BusPlus-a u svrhu "muvanja" vozaca jos nije razvijeno, posalji ideju softverskom tim-u BusPlus-a.
 
zakonska obaveza je da svi koj rade sa gradjanima imaju vidno istaknuto ime i prezime
primera radi : policija, salterski radnici taksisti .....

naravno da je sasvim logicno da primenom nove tehnologije ,
kada vec ubacuje svoju vozacku karticu u aparat radi aktivacije sistema
isti sistem omogucuje da svaki putnik koj placa uslugu vidi idetifikaciju osobe koja pruza uslugu a da ne mora
da se probija sa poslednjih vrata do vozaca i pri tome da dolazi u konfliktne situacije

Naplata usluge podrazumeva da davalac usluge bude ispravan kao gore navedeni primeri a skrivanjem nije ispravan.
Pre uvodjenja bus plusa bi bili bedjevi sa imenom vozaca a elektronski sistem omogucava ne samo da se vidi ime putnika koj se validra nego da se vidi i ime osobe koja uime ,,firme,, pruza uslugu
a to jeste propisano i daleeeeko je od muvanja vozaca, pre bi se reklo da se muvaju putnici koj placaju ...
 
Ironija kad cak i Studio B objavi da je pojedinacna karta 70 dinara, a danas sam video da je 72 dinara.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd

Zamislite situaciju da niko zapravo ne zna tacnu cenu karte dok je ne otkuca?!

Na sajtu BusPlus-a postoji tacan cenovnik :)

cenovnik.jpg



3216/72=44.67 sto znaci da je ipak ostao isti odnos markice i pojedinacne karte, odnosno obe su poslupele za tacno 20%





Nezavisno od svega ovoga da se malo bacimo na svercerske teme. Evo mog vidjenja za kontrolu na Adi, odnosno Ruskoj. Definitivno sam sada siguran da se na Adi u smeru ka gradu radi do 12:00, odnosno samo prva smena zbog spica i kretanja ka gradu. Komunalna se povukla u 11:55, a BusPlus-ovci su radili dnevni izvestaj u hladovoni posle cega se razilaze. (ja umalo da ponistim kartu :)
U avgustu u ranom spicu sam video da se u tramvaj prakticno ne moze uci i jedva sam se ugurao jedno jutro da bih prosao kontrolu na Adi. Propustio sam par autobusa i kad sam tramvajem stigao do stanice posle Ade, svi oni autobusi su tek dolazili => tramvaj dosta moze da ustedi vremena ako odmah naidje. Na Hipodromu nije bilo kontrole, a i ne znam gde bi usla kad je tramvaj bio prebukiran. Mislim da je narod tramvaj provalio kao super nacin za sverc i kad se onako napuni nijedna kontrola ne moze ni da udje i ako hoce. Zanima me da li je to i dalje ako se neko vozi tramvajem.

Smer iz grada je odlicno organizovan za svercere. Naime, nekada su sve autobuse kontrolisali u Ruskoj, pa sam morao tu da izadjem i pesacim 15 minuta do Ade, vise mi je bilo smorno prelazenje one pruge i sl. Sada je to odlicno organizovano. Polovina autobusa staje na Ruskoj i to oni koji idu preko Banovog Brda, a polovina tek na Adi kod parkinga (56, 89, 511, 92, 55). Tako da je sada odlicno. Bilo kojim od ovih sto staju na Adi kod Parkinga se dovezete do tamo, a onda pesacite 4 minuta do stanice Ada ka Banovom brdu. Fenomenalno, nema sta.

Danas sam ponistio kartu na stanici Ruska jer mi se zurilo, a primetio sam da su poceli samo nekoliko putnika da legitimisu i onda izadju i jako su spori. Imam utisak da u punijim autobusima ne morate ni kucati kartu. Vidjao sam to i ranije kad sam imao markicu, od 10 puta pogledali su mi je mozda 6 puta jer sam bio udaljeniji od vrata pa nisu ni stigli do mene.
 
Kad su najavljivali početak naplate "SMS servisa" (koji i BusPlus i Studio Đ zovu "SMS servis", neće valjda da sitničare oko tačnosti vesti), to je bilo u takvom stilu kao da najavljuju neko unapređenje ili novu uslugu. Onda se naravno pokazalo da je cena previsoka pa je spuštena, i BP ispade Deda Mraz. Jeste za pohvalu što postoji Android aplikacija, ali zašto bi samo oni koji imaju Android telefone mogli da koriste ovakvu uslugu. Pre svega bi trebalo da postoji kvalitetan web sajt, sa svim informacijama, uključujući trenutne pozicije vozila, informacije o linijama i stajalištima, izmene trasa i slično, ali što da ne i informacije o ostvarenim polascima, zastojima, isključenjima vozila (ove informacije ionako treba da budu javne, ali to nećemo skoro videti). Umesto njihovog "SMS" (tj. USSD) servisa mogli su da naprave web sajt optimizovan za mobilne telefone, pa bi se sa praktično svakog telefona koji se danas koristi moglo doći do mnogo informacija, a za ekvivalent "SMS servisa" bi cena prenosa podataka za jednu proveru ispala manja nego za "SMS", i to sve bez potrebe za koordinaciju sa mobilnim operatorima. Naravno sve i svašta bi moglo da je cilj BP zaista da poboljša uslugu i unapredi život u gradu, ali to je firma sa zagarantovanim prihodom koju nije briga da nešto unapređuje dok god ne izaziva opasno nezadovoljstvo u narodu. Usluga se više ne prilagođava javnom interesu. Uopšte mi se ne sviđa što ista firma postavlja i održava opremu, upravlja prevozom, naplaćuje karte i vrši kontrolu. Stalno se maskira razlika između DJP i BusPlusa-a, pa se više ne zna ko nam se obraća kad preti ukidanjem linija, za koga rade komunalci,...
U principu ne podržavam švercovanje, mislim da je OK da kontroli pomaže komunalna policija i ako treba privodi bahate švercere (na civilizovan način). Možda bi besplatan prevoz bio realan i poželjan, ali mislim da za sada uslugu treba platiti. Ne podržavam one kojima nije problem da plaćaju prevoz, a švercuju se (barem dok to nije neka građanska neposlušnost sa jasno postavljenim i realnim ciljevima), ali podržavam javnu argumentovanu kritiku BP. Jasno mi je da sa ovim poskupljenjima za zaposlene mnogima zaista jeste problem da plaćaju i zato bi naplaćivanje kazni za švercovanje svašta moglo da izazove i bilo bi neodrživo, ali ko se švercuje barem treba da izađe kad se pojavi kontrola, a ne da se hvata za šipku i ponosi se što je švercer. Zasad plaćam studentsku mesečnu iako mi prevoz nije svakodnevno potreban i mnogih meseci i više platim nego da plaćam pojedinačne karte, ali volim da ne mislim o tome kako ću koristiti linije. BP stalno predstavlja jednostavnost sistema bez vremenskih karti kao prednost :rant: , ovako barem znamo da za svaki ulazak u vozilo treba da se plati nova karta, a ne tamo da razmišljamo o nekim opcijama kako da prođemo povoljnije. Zbog toga se može voziti od Karaburme do Vidikovca duplo jeftinije nego od Čubure do Sajma, tako ne može da se stvori sistem prevoza u kome bi se na presedanja gledalo kao na normalnu stvar.

I još:
-pre naki dan pokušavam da dobijem "SMS" obaveštenje i kaže mi da nemam dovoljno kredita iako imam još 30 din
-danas odem do Deligradske da produžim personalizovanu sa potvrdom sa fakulteta, red izlazi na ulicu i ljudi mi kažu da unutra stoji dodat papir da za produženje treba fotokopija LK iako na sajtu piše samo LK na uvid (ne znam da li je ovo tačno, ali nisam imao vremena da se dalje raspitujem i čekam u redu, idem drugi put i nosim fotokopiju LK za svaki slučaj)

Evo kako BP ispira sebe (sa sajta BP):
REAGOVANJE POVODOM SAOPŠTENJA POVERENIKA ZA INFORMACIJE OD JAVNOG ZNAČAJA I ZAŠTITU PODATAKA O LIČNOSTI

Povodom saopštenja poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti ističemo da nije došlo ni do kakve zloupotrebe ličnih podataka učenika osnovnih škola prilikom izdavanja BusPlus kartica. Zahtev za izdavanje personalizovane kartice i zahtev za pristupanje benefit programu poslati su sa jasnom napomenom da drugi formular nije obavezno popuniti. Reč je o redovnoj proceduri prilikom izdavanja personalizovanih BusPlus kartica.

Napominjemo da su u skladu sa zahtevom Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti već preduzete sve neophodne mere, koje će biti ispoštovane u potpunosti, i da su svi lični podaci zaštićeni, i obrađuju se isključivo u skladu sa procedurom koju kancelarija Poverenika redovno nadzire. Nakon konsultacija sa Sekretarijatom za obrazovanje, prošle nedelje je dogovoreno da se Zahtev za pristup benefit programu ne prosleđuje školama kako bi se pojednostavila procedura, a da svi zainteresovani to pravo mogu ostvariti naknadnim slanjem zahteva. Takođe, sve škole biće ponovo kontaktirane kako bi se otklonile sve nedoumice i pojasnila procedura oko izdavanja personalizovanih kartica.
 
lynx":3h5j3js9 je napisao(la):
unutra stoji dodat papir da za produženje treba fotokopija LK iako na sajtu piše samo LK na uvid (ne znam da li je ovo tačno, ali nisam imao vremena da se dalje raspitujem i čekam u redu, idem drugi put i nosim fotokopiju LK za svaki slučaj)

Nova lična karta ne bi trebala da se kopira. Prvi put kad sam išao nisam nikakve kopije pravio nego oni elektronskim putem to odrade, e sad ako je ovo tačno.....
 
Evo zvaničnog rasporeda smena tačkaste kontrole:

Sada ne morate više da se štrecate, odštampajte ovaj papir pa u novčanik sa njim.

25qtd8x.jpg
 
Juče su pre 12h bili kod brankovog osta i sa jedne i sa druge strane..
 
Kao sto sam i ocekivao, bilo je ekonomski neodrzivo da ih drze u onolikom broju kako je nekad bilo na svim punktovima obe smene. Sada se opet vidi da samo pucaju na zaposlene, ovi drugi mogu lepo da se organizuju. Isli su i na verovatnocu mesta kretanja. Moj drug zivi na NBGD, a radi na Banovom brdu tako da nikad ne mora da placa prevoz :)
Smanjuju broj kontrolora, a gledaju vecu verovatnocu kontrole.

Samim tim kontrola postaje sve slabija. Ispada da se ljudi po prilicno sirem centru voze besplatno bez ikakve kontrole, a tu je promet poprilicno veliki.
 
kopmania":167gxsyt je napisao(la):
Juče su pre 12h bili kod brankovog osta i sa jedne i sa druge strane..
Odstampas taj papir i ako te startuju pre 12h pokazi im papir i pitaj ih sta rade tamo van vremena koje je oznaceno u dopisu :D

Batalise carinsku kontrolu u Cvijicevoj jer vecina ljudi ima karte.

Srecno vam poskupljenje,kaze vozac danas u troli da je karta 150 dinara.

A bus plus izgleda da ce pobediti i na tenderu u novom sadu.
 
Pa znas sta, ako sad i SNS koji vlada Novim Sadom prihvati taj isti BusPlus mi onda vise ovde nemamo sta da pricamo. Sledi nam dugogodisnja vladavina dvojca Djilas-Vucic, ja vidim da nikako jedan drugogo ne napadaju, obojica preuzese stranke, mladi su, nemaju vise konkurenciju. Znaci krece nova era istog sranja samo sa mnogo manje para, tesko nama.
 
Sta znaci na liniji 29. natpis vozilo sa stalnom kontrolom kada nijedan punkt nije na trasi, a unutra nema kontrole?
 
djordje*******g":2s95r459 je napisao(la):
a unutra nema kontrole?

U takvim vozilima je do skoro uvek bio neki cika koji je uglavnom dremao u nekom zabacenom delu vozila pa svi misle da te stalne kontrole nema. Ima je, to je taj cika koga ti uredno placas svakog meseca iz budzeta Grada Beograda.
Zasto je cika koji spava u nekom cosku autobusa dobio tako veliki marketing na samom vozilu, to ces morati da pitas Gradonacelnika.
 
Nego jedno pitanje ako se neko susreo sa ovim problemom.

Buduci da se papirna karta dopunjava sa maksimalnih 600din, sta se desava ako je na racunu ostalo poslednjih 60 a sadasnja voznja kosta 72? Dal su resili takvu vrstu mogucnosti il mozes da se slikas sa zarobljenih 60din na karti?
 
kingmanowar":3fc1h4hq je napisao(la):
Nego jedno pitanje ako se neko susreo sa ovim problemom.

Buduci da se papirna karta dopunjava sa maksimalnih 600din, sta se desava ako je na racunu ostalo poslednjih 60 a sadasnja voznja kosta 72? Dal su resili takvu vrstu mogucnosti il mozes da se slikas sa zarobljenih 60din na karti?

Mislim da papirna moze da traje i duze od 3 meseca, ali da ne moze da se dopuni sa vise od 600 dinara ukupno.

Tvoj slucaj je maler, da se bas pogodi da ti ostane smo jedna karta i to bas kada poskupljuje prevoz (koji do sada nije dizao cene cesce od jednom godisnje). :laugh:

Idi do trafike i probaj da je dopunis sa 12 dinara!
 
Ja nebi odusto od mojih 60 din po cjenu da sve zavrsi na RTS u emiciji potrosaki savjetnik oses u beogradjanku i krenes da se svadjas dok nekom ne dosadi i dati tvoih 60 din
 
minilana dopuna je 72 din, tako da je ne mozete dopuniti sa 12 din, pride je limit 600 dinara te je dvostruko nemoguce.
Zapravo moguce je, ali tu pravila, pravila u crno me zavila...:)

Ja su juce dopunio kartu sa 108 dinara da bih napravio 2 karte. :D Nevidjena glupost, ali zar je jedina.
 
Vrh