Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Па, сви бисмо се возили колима, да у центру нема зона и да гараже нису скупе... Први ја. А да радим на Новом Београду, не бих никад ни ушао у аутобус. Не хвалим се тиме, али тако је.
 
najekonomičnije je skuterom....

ja planiram da kupim jedan od 125/250 kubika i da me za gorivo izađe manje nego za markicu.

sreća pa je ovo globalno zagrevanje uzelo maha pa ću moći da ga vozim jedno 8 možda čak i 9 meseci godišnje.

naravno tu su još troškovi amortizacije i održavanja skutera, ali treba imati u vidu da bi se taj skuter koristio i za svakodnevnu vožnju...


a komfor i brzina prevoza ne mogu da se porede.
 
А све то зато што они (ГСП) морају да прехране 7 000 људи а од тога је 6 000 лезилебовића!!

А обашка Дирекција као посебан брлог.

Плус Апекс, као приватни змијарник.

И на крају некорисна комунална милиција.

Много је то паразита за досадашњу цену превоза. Треба то прехранити.

s2s6j6.jpg
 
Nebojša Ćeran novi v.d. GSP "Beograd", Radujko razrešen dužnosti predsednika UO
M. Keranović | 27. 09. 2012. - 08:36h izmena vesti 12:54h | Komentara: 18

Nebojša Ćeran (DS) novi je v.d. GSP "Beograd", a Branko Radujko razrešen je na lični zahtev mesta predsednika Upravnog odbora GSP Beograd, izglasano je danas na sednici Skupštine grada Beograda.

Nebojša Ćeran na čelnu funkciju u GSP-u dolazi sa mesta generalnog direktora Rudarskog basena “Kolubara”. Dosadašnji generalni direktor GSP „Beograd” Mileta Radojević razrešen je dužnosti na lični zahtev.

Branko Radujko razrešen je dužnosti predsednika Upravnog odbora GSP Beograd zbog prelaska na dužnost koja je u sukobu interesa sa ovom funkcijom.
Na njegovo mesto izabran je Stanoje Đurić dosadašnji član Upravnog odbora, a na njegovo mesto člana Upravnog odbora izabran je Milan Bauk.

Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/344837 ... sednika-UO
 
odo i ja u svercere.svercera sve vise ,a ja da im placam razliku ne mogu.iovako idem bg vozom na posao,a tamo nema kontrole.sto se placalo-placalo se
 
Ne videh nigde kontrolu zadnjih dana,nema ih cak vise ni na brankovom mostu ili okretnicama.Verovatno jos samo drze sanac kod Sajma.
 
Sad sam ih video kod Ruske, i pred gazelu ka novom beogradu
 
ima kontrole kod brankovog. ne radi android aplikacija trenutno.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
Skupština bez informacije o realizaciji ugovora za "Bus plus"

Autor: M. Keranović 27.09.2012. - 13:11 Komentara (0)

Odbornici DSS su na današnjoj sednici Skupštine grada tražili da se u tačku dnevnog reda uvrsti informacija o realizaciji ugovora za uspostavljanje sistema "Bus plus", ali to nije usvojeno. Nije usvojeno ni to da se raspravlja o dopunama odluke o javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji Beograda.

Vezano za realizaciju ugovora sistema "Bus plus" Andreja Mladenović je izjavio da Skupština grada kao i šira javnost nije dovoljno upoznata sa detaljima ugovora o uvođenju "Bus plus" sistema i njegovom realizacijom.

Kako stoji u obrazloženju DSS-a za uvođenje ove tačke dnevnog reda, a koja ipak nije usvojena, uvođenje "Bus plus" u javni gradski prevoz "izazvalo je brojne probleme i nezadovoljstvo kod građana Beograda, a glavno opravdanje gradskih vlasti je da je uvećana suma od naplate karata i da grad ima veće prihode".

Izvor: 24 sata
 
... a ovom "beep" CEPS-u nije palo na pamet da, u skladu sa proklamovanim ciljevima, a na bazi potpuno "nedvosmisleno i na uočljiv način" podnete predstavke preduzme nešto konkretno nego pišu "šta je najbolje" i preusmeravaju podnosioca na Tržišnu inspekciju".
Imaju rešenu stvar, malo se potrude, opravdaju naziv (ime) i o tome obaveste podnosioca, kao i javnost!
Kako li se oni finansiraju, da mi je znati?
 
Ја настављам да се шверцујем :D Не пада ми на памет да плаћам карту кад сваки аутобус касни по 10 минута, а кад дође чини ми се ,боље да није ни дошао.. :?
 
deka75":a1zwooi1 je napisao(la):
odo i ja u svercere.svercera sve vise ,a ja da im placam razliku ne mogu.iovako idem bg vozom na posao,a tamo nema kontrole.sto se placalo-placalo se
Мала исправка.

Не плаћаш разлику коју направе шверцери, већ финансираш 4000 радника вишка (све је администрација) и њихове огромне плате.
 
Danga":3sq6e96p je napisao(la):
... a ovom "beep" CEPS-u nije palo na pamet da, u skladu sa proklamovanim ciljevima, a na bazi potpuno "nedvosmisleno i na uočljiv način" podnete predstavke preduzme nešto konkretno nego pišu "šta je najbolje" i preusmeravaju podnosioca na Tržišnu inspekciju".
Imaju rešenu stvar, malo se potrude, opravdaju naziv (ime) i o tome obaveste podnosioca, kao i javnost!
Kako li se oni finansiraju, da mi je znati?
Drzava im placa,oni mlate novac na siguricu i ne ugrozavaju drzavu osim sto toboze se prave da savetuju proleterijat...

Broj svercera se povecava time sto se priblizava pocetak studentske godine,i ja sam od sada ponosni svercer.
 
Pitanje u vezi isticanja cenovnika BusPlus sistema poslao sam i redakciji Potrosac lista Politika, nista nisu odgovorili, inace uvek jako ljubazno daju odgovor.
Hteo sam da posaljem putem mail-a zalbu Nacionalnoj organizaciji potrosaca Srbije, ali oni traze da se uredno popuni formular sa kompletnim podacima, JMBG i sl, a kada sam na njihovom sajtu ugledao ovu semu koja pokazuje kako izgleda put prijave potrosaca, odustao sam. :shock:





nops.jpg
 
НОПС- Ништа од пријаве србине.
Куку леле.
Како ли изгледају тек шеме ако се обратиш Влади Србије.
Подносилац пријаве-шалтер 1-шалтер 2-Председник Владе- Помоћник-Земеник-Шеф Одељења-Шеф сектора........................
................................................................
 
u londonu je na svakom stajalistu izlistano koliko kosta najava dolaska vozila putem SMS-a.

Nije mi jesno kako kod nas smeju da stavljaju na stajaliste kod za SMS najavu a da nisu istakli cenovnik te usluge.
 
25.09.2012, Avalski put, linija 407, vozilo A-82

2n9faj7.jpg


Komentari na sliku:

Marko Mika Mikovic":2r2m9ont je napisao(la):
usijali se validatori od preterane upotrebe u i van spica, puno putnika se vozi
Jelena Sanja Popovic ":2r2m9ont je napisao(la):
ma ridza uhvatio vise njih bez karte,pa ih zapalio na lomaci-za primer
 
Auh... Ono sto sam primetio je to da su se samo palili Ikarbusovi autobusi... :/
 
Pa dobrooo... :)
To je bio samo utisak, barem u poslednje vreme su se palili Ikarbusi... Toliko mi se cini... Sada smo malo otisli u oftopik...

Nego, u poslednje vreme na nekim stajalistima su skinute table sa brojevima linija, a ostale su table sa kodom stanice... Pretpostavljam da su neki "vandali" to uradili, jer da je neko od nadleznih, onda bi odmah postavili novi.
 
Srbija | nedelja 30.09.2012 | 10:35
Sutra skuplje grejanje i prevoz
Izvor: Beta

Beograd -- Grejanje u Beogradu poskupeće od sutra za 18,5 odsto zbog povećanja cena energenata, a gradski prevoz za 20 odsto.

Nova cena grejanja kvadratnog metra stambenog prostora u Beogradu biće 106,6 dinara s porezom na dodatu vrednost. Na osnovu toga, Beogradjani će za grejanje stana od 60 kvadratnih metara mesečno plaćati 6.396 dinara, odnosno oko 1.000 dinara više.

Gradske vlasti su navela da je prethodno poskupljenje grejanja u Beogradu bilo 1. novembra 2011. godine za 7,5 odsto, iako su Beogradske elektrane zahtevale poskupljenje od 14,6 odsto.

Od tada je cena mazuta povećana za više od 30 procenata, gasa za 13,8 odsto, dok su cene hemikalija za pripremu omekšane vode povećane za oko 50 odsto.

Pojedinačna karta za gradski prevoz poskupeće za 10 dinara i koštaće 70 dinara, dok će zaposleni mesečnu pretplatnu kartu plaćati 3.220 dinara, što je za 540 dinara više nego do sada.

Cene pretplatnih karata za sve povlašćene kategorije u koje spadaju učenici srednjih škola, studenti, nezaposleni, penzioneri, invalidi, izbeglice i interno raseljeni, neće se menjati, dok će za učenike osnovnih i specijalnih škola prevoz biti besplatan.

Gradske vlasti su istakle da je od poslednjeg povećanja cena javnog prevoza u Beogradu u januaru 2011. evrodizel poskupeo 39,6 procenata i dodale da troškovi energenata u ukupnim troškovima učestvuju sa 25 odsto.

Grad Beograd mesečno izdvaja više od jedne milijarde za subvencionisanje javnog gradskog prevoza.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=647388

2680*1.2=3216
60*1.2=72

Uvek me iznenadjuju sa ovim zaokruzivanjem. Trebalo bi da poskupi vise pojedinacna karta nego markica da bi se stimulisala prodaja iste.
Narocito ne znam cemu zaokruzivanje kada je sistem naplate elektronski.

odnos markica/pojedinacna karta po staroj ceni je 44.67, a po novoj 46.
 
Meni je zanimljivije sledece: osnovcima dadose besplatan prevoz (jasno je da nema niceg besplatnog, teret je uvek na zaposlenima). E sad, ne znam koliko je kostala mesecna za osnovce, tj. da li je razlika u poskupljenju za zaposlene veca/manja ili ista za taj iznos (neka me neko prosvetli).
E sad, verujem kad bi imali uvid u strukturu prihoda od prodaje karata(i isto tako verujem da ga nikad necemo imati), da bi videli da je ucesce mesecnih karata za osnovce daleko manje nego za zaposlene, jos ako uzmemo u obzir da dosta preduzeca direktno uplacuje karte (sto bi trebalo da bude opcija, a ne obaveza), verujem da ce se ukupan prihod povecati, sto ce reci vise SIGURNE zarade za preduzece koje ne doprinosi apsolutno nicemu u poboljsanju javnog prevoza u gradu.
I onda ce oni da vicu `evo povecan je ukupan prihod, sistem nam je sjajan`...Verujem ja da ce biti veci prihod (za razliku x broj zaposlenih), ali to povecanje nece biti iz realnih uspeha, nego prostog pretumbavanja u strukturi prihoda, da ne kazem statistickih stimovanja... dok to ne dovede do manjeg placanja zaposlenih, jer je zaista skupa karta (i za nase uslove a narocito za ono sta dobijamo za tu cenu).
Sve dok im je obezbedjen siguran prihod, ne mozemo ocekitati da ista pocnu korisno da rade.
 
Vrh