"TEORIJE ZAVERE" - Neretko građane interesuje i da li uređaji koji služe za overu karata zrače, na šta u "Bus plusu" odgovaraju odrično ističuću da uređaji imaju potpunu sertifikaciju kojom se potvrđuje da ne ugrožavaju zdravlje i okolinu.
A onda i ono čuveno pitanje, toliko puta postavljano kada je pre tri godine donesena zakonska regulativa o elektronskim čitačima - da li ćemo biti praćeni?
U "Bus plusu" poručuju da razloga za brigu nema, jer je cela baza podataka korisnika prijavljena kancelariji poverenika za zaštitu informacija od javnog značaja i podataka o ličnosti.
"U skladu sa upozorenjima iz kancelarije poverenika primenili smo sve mere zaštite kako bi zloupotreba bila sprečena.
Ono što će Direkcija za javni prevoz dobiti evidencijom korišćenja sistema, biće samo podatak da se određeni putnik, kretao i overio karticu. Putnik će biti evidentiran kao, recimo, penzioner koji je ušao u određeno vozilo , a ne po imenu ili nekom drugom ličnom podatku", naglasio je za MONDO menadžer "Bus plusa" Veljko Vlahović.
BOLJE ZA SAOBRAĆAJ, BOLJE ZA VAS - Novi sistem omogućiće, pre svega, da se kontroliše broj vozila, njihova usklađenosti, opterećenosti i frekventnosti linija, a svi podaci nalaziće se u Operativno-kontrolnom centru kojim će upravljati Direkcija za javni prevoz, objašnjeno je u "Bus plusu". Na taj način u GSP-u će moći da uvećavaju, odnosno smanjuju broj vozila na određenim linijama.