@nikola011
Ja sam u nekoliko postova napisao gde vidim problem i kako ga resiti.Evo jos jednom cu: problem je da firma kojoj je to povereno ne radi taj posao kako treba (imaju i kontrolore i komunalce, koji se setaju k`o manekeni). To rade zbog nacina na koji su dobili posao (mislim na apex) i zato sto im je garantovan prihod od uplata mesecnih, samim tim nisu motivisani da sprovode naplatu do kraja.
Imamo fensi validatore, a kontrolu vrse ko u srednjem veku- blokadom druma...sto smo se koji djavo zaduzivali onda zbog toga? Tako je moglo da se radi i pre 50 godina.
Ja garantujem, da je SVAKI kontrolor samo izbacio na sledecoj stanici putnika bez karte SVAKI put kad na njega naidje, to bi vec dalo rezultate. Umesto toga, ja koji sam platio, putujem dugo bez razloga...neka se svercer cima svaki put ga izbace kako ce dalje, pa ce malo da promisli (narocito oni koji imaju para a ne placaju `iz principa`).
Meni je zaista muka vise da mi govore kako mene (figurativno) treba dovoditi u red i kako sam ja ovakav i onakav, a ti isti ne rade SVOJ POSAO. Koliko je meni poznato za neizvrsavanje radnih obaveza sleduje smanjenje plate ili otkaz. Bar je tako u `normalnim zemljama`i `normalnim preduzecima` na koje svi volimo da se pozivamo.
Neki misle da je ok da se nepostuje red voznje i produzava vreme putovanja i da se prave guzve na ulicama cime se citav saobracaj usporava, da apsolutno ne slusaju reakcije gradjana (zbog kojih taj JAVNI prevoz postoji), da se ne trude se da ga poboljsaju, vec naprotiv, da javno prete ukidanjem linija i to sve zbog toga sto nisu sposobni da odrade svoj posao onako kako treba, nego srednjevekovnim metodama (tako mogu i ja da vrsim kontrolu,kontejner na ulicu, pa polako, kad ko stigne, bas me zabole) i sto sve jer nisu dorasli tom poslu...a uzimaju velike pare za svoj nerad.
Zakljucak: kontrolor i komunalac, nemas kartu, mars napolje, vozilo nastavlja, ja srecan jer stizem na vreme, a taj neko bez karte nek` putuje satima do cilja, ne ja.I to sprovoditi SVAKI DAN, SVAKI PUT kad naidju na nekog bez karte.
Nema guzvi i zastoja (bar ne izazvaniih ovom gluposcu), a naplata ce se povecati.
A ako ne umeju to da rade, bez da prave zastoje i guzve, onda sikter, i dovesti nekoga ko ume. Kraj, ende, fin, konec. Eto ti resenja.