Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Brrrrrr, pa ovo ce da bude pravi rat, kontrolori mozda budu sluzbena lica :laugh:
Zamisli student dobije preko omladinske status sluzbenog lica, pa kad udje u menzu, samo pokaze legitimaciju tetkici i vikne: Becka odmah za mene!

busplus.jpg



http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:387392-Busplus-Ostrija-kontrola---udobnija-voznja
 
E da,zaboravili su kontrolorima da daju tejzere,pa ako bude neko agresivan ko oce na pogresna vrata,samo ga pecnu i gotovo!Humano i po EU standardima :D
 
vucko":3hhunpdh je napisao(la):
E da,zaboravili su kontrolorima da daju tejzere,pa ako bude neko agresivan ko oce na pogresna vrata,samo ga pecnu i gotovo!Humano i po EU standardima :D
Nemoj im još davati ideje, efekat zadnje generacije tejzera je mnogo ubedljiviji od peckanja.

Inače u ovom tv prilogu je rečeno:

A u vozilima će biti i kontrolori koordinatori koji će pomagati putnicima.

Oni će da usmeravaju ljude na prednja vrata gde je ulaz, i na stražnja vrata...
Kako sam se ja osetio kada sam ovo čuo:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=lPOUp7Vs86I[/video]

Beeeee...
 
Cela ta prica ce proci relativno neopazeno tokom leta, ali kada se u septembru vrate ljudi, tesko da ce i pendreci moci da sprovedu Djilas Plus protokole.
 
angry bird":37gco6lr je napisao(la):
hobotnica":37gco6lr je napisao(la):
Ja moram da počnem koristiti te usluge JGP. Šta sve ljudi nude. Internet, klimu, muziku, usluge mobilne telefonije, popuste u Tempu, pogodnosti banaka a možda uskoro i kaficu sa nekim osvežavajućim napitkom. E onda dolazi i pomoć u vidu momaka i devojaka u polo majicama, pa koordinatori, informatori, volonteri gradske uprave sa sve gradonačelnikom i PR Ožegovićem koji će se maksimalno potruditi da mi objasne da se mi vozimo zbog statistike, da se kartica prislanja, a ne trlja, a ako je uopšte i nemam da me ljubazno zamole da napustim vozilo ali samo kroz obeležena vrata i sačekam drugo u kojem neće biti toliko usmerivača. Normalno, mogu i da odbijem jer sam tek u tom trenutku uspela da se konektujem, a i našla sam slobodno mesto pa mi ne pada na pamet. Ili mogu i da zapretim da su mi ugrožena ljudska prava. Nije ni tako loše voziti se javnim gradskim prevozom.
Zaboravila si da kažeš da daju i besplatne tretmane u sauni. :lool:

Fenomenalno ! :lol:
 
Izvinjavam se što ću biti malo vulgaran, ali celu gradsku ekipu
umešanu u mućku zvanu "Bus-pljuc" bi trebalo prvo govnivom motkom,
a zatim na PKB da vade krompir i slicno.
Noćenje im omogućiti o trošku države u Mitrovici, Padinjaku, Požarevcu ili sličnom smeštaju.

Kakve veze ima povećanje naplate sa tim koja će se vrata za šta koristiti???
I nek mi neko objasni koji je interes Tempa i njegovog belgijskog vlasnika
da daje popuste ako imate karticu te lopovske firme ???

dok mogu ići ću kolima, a ako ne budem mogao ići ću peške ako treba, ali "Bus-pljuc" nema šanse.
 
Ja sam koristio gradski prevoz i pre 10 godina, kada su u svim GSP-ovim i privatnim autobusima postojali kondukteri, i niko ne može da mi objasni koja je prednost šljus bus sistema u odnosu na konduktere, jer je tada naplata bila preko 90%. Mogao je ponekad neko da se prošvercuje kada je baš velika gužva, ali retko, ja sam išao 65-icom svaki dan, u kojoj je bila strašna gužva, i vrlo retko je mogao neko da se prošvercuje.
Uzeli su pare i bave se svačim ničim. Rade tu neki marketing, uzimaju od mts-a, tempa, erste banke i ko zna odakle još... Ta firma apeks je firma za prodavanje magle, a sistem naplate gradskog prevoza je daleko unazađen.

Pa evo, uporedite vi koji ste mlađi, samo pre godinu dana Lastin sistem naplate i GSP-ov, koji su funkcionisali tako godinama.. Pa zašo su stanovi i sve nekretnine TOLIKO skuplje svuda gde ima GSP-a a tamo gde ide samo LASTA jeftiniji, čak i ako je bliže centru?
GSP linije su bile pristupačnije, pitomije, čak i oni savesni više vole da znaju da i ako se negde nađu bez dinara, nisu zarobljeni, sešće u bus i vratiće se. Kod Laste, ako nemaš pare, nisi nigde ni putovao, dođe kondukter i moraš da platiš.
 
"Kazne za nepoštovanje "ulaz-izlaz" sistema od 2.500 do 75.000 dinara."

О čemu se ovde radi, zna li iko? :)
Jezivo je glupo, a raspon je još gluplji!?
Vreme je za basnu na temu "vrane i nečija pamet..."
 
Pre kad su bili kondukteri bilo je sledećeg:
"Čiko jel može jedna stanica ?" :) :D
 
Danga":2ae4jy57 je napisao(la):
vucko":2ae4jy57 je napisao(la):
...I ponovise da linije na kojima nema dovoljno validiranja ce biti ukidane...

Dovoljno :lol: ?!? Kome?!? :p
Ova drska, bezobzirna ucena (ipak) znači da nisu izgubili samo kompas nego da polako gube i glavu! :cool:

Неко треба да им каже да је то јавни превоз а не комерцијални. Јавним услугама није главни циљ да буду исплативе.
 
Danga":3v2idfx2 je napisao(la):
"Kazne za nepoštovanje "ulaz-izlaz" sistema od 2.500 do 75.000 dinara."

О čemu se ovde radi, zna li iko? :)
Jezivo je glupo, a raspon je još gluplji!?
Vreme je za basnu na temu "vrane i nečija pamet..."
2,5 somića ako pokušaš da izađeš na zadnja, a 75 somića ako uđeš na srednja a izađeš na prednja. :)

Stvarno, jel ovo neka za******* ili prisustvujemo nastajanju crne rupe koja će direktno dovesti do smaka sveta u decembru, uzrok nastajanja iste - neverovatan nivo retardiranosti?


stf":3v2idfx2 je napisao(la):
Неко треба да им каже да је то јавни превоз а не комерцијални. Јавним услугама није главни циљ да буду исплативе.
Baš tako. Ako će da ukidaju linije i ponašaju se kabadahijski neka im se lepo ukinu bilo kakve subvencije.
 
Ја ћу онда морати да користим оне 4 Ластине линије које иду код мене... :(
 
[box]Zamišljeno je da putnici ulaze na prva i poslednja vrata, overe kartu, prođu do sredine, gde će kad stignu do željene stanice, za izlazak iskoristiti srednja vrata - kažu u "Bus plusu".[/box]
Je li zamišljeno ili propisano i kojim članom.
Šta ja sve zamišljam ali......
 
Stvarno ne vidim problem u tome što se ide ka tome da se uvede red pri ulasku i izlasku iz autobusa. Pa nismo mi stvarno najgori na svetu, i ove ovce na snimku pa se daju naučiti kako se ulazi i izlazi iz štale, što ne bismo i mi. U Singapuru ti sledi zatvorska kazna ukoliko baciš žvaku na ulicu, ovde da uvedu nešto slično digla bi se kuka i motika. Ali takvi smo mi, uvek svesni svojih prava ali nikada obaveza. Ista situacija je i oko ovog topika, javljaju se neki da se žale na prevoz a sami priznaju da im ne pada na pamet da usluge istog i plate.
 
Bivis, a gde ti vidis nered prilikom ulaska i izlaska, pa je neophodno uvodjenje reda? Ja vidim gomilu drugih problema, ali ne vidim kako ce ih ovo resiti (isto kao sto ih nije resila uvodjenje plasticne karte, umesto nekadasnjih papirnih). Ne ide se na resavanje sustinskog problema, a to je guzva,neredovnost, kasnjenja...e kad se toga resis, realnim unapredjenjem, onda mozemo i kroz siber na krovu da ulazimo, nece nam smetati, veruj mi.

Kazes u singapuru ides u zatvor ako bacis zvaku. A znas sto je to tako? Ne zato sto su oni fini, kulturni, ili sta ti ja znam, nego zato sto ima ko da te uhvati za uvo i naplati kaznu. I zato sto osecas neku realnu korist od toga sto placas. Ovde toga nema. Placas nesto, ne dobijas ekvivalnetnu vrednost, imas komunalnu policiju i kontrolore PRIVATNE firme koji NE RADE svoj posao, i sad treba nas dovoditi u red?! Neka pocnu od pocetka, i od sebe, pa ce onda polako sve doci na svoje mesto.
 
hobotnica":3dld95lh je napisao(la):
Je li zamišljeno ili propisano i kojim članom.

Da, korišćenje vrata isključivo obeleženih kao Ulaz i Izlaz precizno je propisano odgovarajućom odlukom o javnom prevozu Skupštine grada.
Ali kazne za sistem ulaz/izlaz? Ovi stvarno nisu normalni. Inače BusPlus kontrolori nisu ovlašćena službena lica (niti mogu da ih proglase za službena lica sad kad rade za privatnu firmu) i samim tim oni ne naplaćuju nikakve kazne. Za švercovanje naplaćuju doplatnu kartu, a to je samo posebna vozna karta sa destimulativnom tarifom koja je utvrđena odlukama Skupštine grada. Jedini način da se naplati kazna za ulazak na srednja vrata je da se vozilom konstantno vozi komunalni policajac koji će da dočekuje nevoljnike što su kročili na pogrešna vrata. A i to tek kad obeleže vrata za ulaz i izlaz, za šta su već rekli da im trebaju meseci. A i to tek kada demontiraju validatore sa srednjih vrata, jer svako može da odbrusi i komunalnom policajcu da su vrata pogrešno obeležena kao IZLAZ ako na njima stoji ulazni validator. A i kada demontiraju sve validatore sa srednjih vrata, tek onda niko neće validirati kartu (niti će plaćati prevoz) jer nema toliko komunalnih policajaca koliko ima srednjih vrata.
Sve u svemu, glupost je kolosalna.
 
@Bivis,
Ako ne vidiš masu problema iznetih na ovom topiku - onda si ti u ozbiljnom problemu.
Kratko, najkraće - nije problem u "ovcama" nego u čobanima (bez navodnika)!
 
Nerazumem kako zakon vazi samo za mene.Zasto neko neslika na koja vrata vec deset godina ulazimo ja i moj suprug na posao a na koja izlazimo izmedju tih ulazaka na vrata bus plusa.Da slika i kontrolise nebi smeo gazda da nas drzi neprijavljene.Bitno da je neko slikao supruga kao na wimbledonovom celendz ponovljenom snimku juce kod noleta u londonu da je nagazio tockom dva santima na zutu traku prednjim desnim tockom auta.Kazna za zvaku koja mu je ispal iz usta dok je citao visinu kazne za zutu traku jos nije stigla.
 
Danga":1hb1ox31 je napisao(la):
@Bivis,
Ako ne vidiš masu problema iznetih na ovom topiku - onda si ti u ozbiljnom problemu.
Kratko, najkraće - nije problem u "ovcama" nego u čobanima (bez navodnika)!
Slažem se da je u ''čobanima'' problem, ali za neke stvari bismo i mi kao građani trebali da preuzmemo odgovornost jer u suprotnom nema te vlasti koja može da promeni neke stvari u društvu na bolje. Svestan sam svih problema u GSP, svakodnevno ga koristim ali se mora priznati da je situacija bolja sada nego što je ranije bila. Problem je u tome što to poboljšanje pa makar ono bilo i minimalno ne prati poboljšanje u svesti većine građana.
 
Stanislave, kad je već propisano onda nema šta da zamišljaju gde će putnici da ulaze i kako da se kreću. Ali znaju da je jedno napisati, a drugo to primeniti u praksi, a još teže sankcionisati.
Nadjoh:
Čl. 40
Putnicima je (izmedju ostalog)
Zabranjeno da ulaze u vozila na vrata koja nisu obeležena oznakom na ulaz u vozilo, odnosno izlaze iz vozila na vrata koja nisu obeležena znakom za izlaz iz vozila.
Čl. 55
Novčanom kaznom od 2.500 do 75.000 dinara kazniće se za
prekršaj putnik ako se ponaša suprotno odredbama čl. 36.
i 38, 39. stav 1. i čl.lana 40. stav 1. ove odluke.

Znači 2.500 dinara na licu može da naplati drumski nam inspektor (koje do danas niko nije video ni za druge prekršaje), a od 2.500 do 75.000 možete da popijete kod sudije nam za prekršaje.

Bivis da ne pomisli da smo protiv uvodjenja reda . Jedino je pitanje, kako uvesti red?
Ljudi se ovde bune da ne ispadnu ovce. Posebno ljudi koji unapred i svakog meseca uplaćaju apanažu Bus Plusu, neki milom neki silom a za uzvrat im se ne pružaju sve obećane usluge novog sistema već se još preti i ucenjuje dok s druge strane ne mogu da reše problem šverca. Pa onda ovi koji još i plaćaju nek još i čekaju na koja će vrata ući, na koja izaći.
 
@Bivis
Svi na ovom forumu, koliko sam do sad uspeo da vidim,su za to da se stvari poboljsaju, srede i da se, mrzim tu floskulu, dovedu u red.

Ali...
Kako promeniti svest gradjana (slazem se da je neophodno), kada se ne menja svest onih na vrhu,koji krse zakone koje su sami doneli?. I sad doneli glupavi propis (koji ce se izgubiti u moru jednako glupavih),za koji je pitanje da li ce se uopste i sprovoditi (sta su sve najavljivali za busplus), cisto da se kaze da se nesto radi...
Mene licno najvise nervira arogancija i odsustvo razmisljanja tih na vrhu, cobana, kako clan Danga lepo rece....ali nas uporno prave ovcama.

Ja prosto ne mogu da verujem CIME se oni bave..
Sta je konkretno busplus sistem unapredio u kvalitetu usluge? Dve stvari,ako mene pitate: mogucnost upate mesecnih na velikom broju mesta i SMS najava (koju ce poceti da naplacuju). Koliko sam uspeo da primetim nisu nastavili sa postavljanjem displleja za najavu dolaska (neka me neko ispravi ako gresim), prevoz NIJE BOLJI ni u pitanju redovnosti, urednosti, brzine, udobnosti, tacnosti, SVE je ostalo ISTO kao i pre ovoga. Da li je ova minimalna organizaciona promena vredna 11 miliiona evra? Ne, definitvno nije.

Ja nisam iz saobracajne struke, ekonomista sam, stavovi, samim tim i ponasanje potrosaca ce se najlakse oblikovati pruzanjem kvalitene usluge za koju smo platili. A ovako, kada oni govore,da je problem u nama sto ulazimo na srednja vrata, pri tome ne pokusavajuci da rese ni jedan kljucan problem, to je u najmanju ruku uvredljivo za prosecno inteligentnu osobu. I naravno da moze da ima samo kontra efekat.
Zamislimo da to profunkcionise, da stojimo u redu kos sajma, jedan po jedan da udjemo unutra, validiramo karte svi uredno...sta dobijamo? Hoce li zbog toga prevoz biti tacniji, brzi, udobniji? Hocu li ja stizati na odrediste za krace vreme? Ja, ovako laicki mislim da nece. A doticni `drugovi gospoda`, kao sto smo se svi uverili, ne vole da odgovaraju na pitanja koja se ticu njihovog posla i struke.
Izvinjavam se na poduzem postu.

Dupli post, brisite ovaj ispod
 
@Bivis
Svi na ovom forumu, koliko sam do sad uspeo da vidim,su za to da se stvari poboljsaju, srede i da se, mrzim tu floskulu, dovedu u red.

Ali...
Kako promeniti svest gradjana (slazem se da je neophodno), kada se ne menja svest onih na vrhu,koji krse zakone koje su sami doneli?. I sad doneli glupavi propis (koji ce se izgubiti u moru jednako glupavih),za koji je pitanje da li ce se uopste i sprovoditi (sta su sve najavljivali za busplus), cisto da se kaze da se nesto radi...
Mene licno najvise nervira arogancija i odsustvo razmisljanja tih na vrhu, cobana, kako clan Danga lepo rece....ali nas uporno prave ovcama.

Ja prosto ne mogu da verujem CIME se oni bave..
Sta je konkretno busplus sistem unapredio u kvalitetu usluge? Dve stvari,ako mene pitate: mogucnost upate mesecnih na velikom broju mesta i SMS najava (koju ce poceti da naplacuju). Koliko sam uspeo da primetim nisu nastavili sa postavljanjem displleja za najavu dolaska (neka me neko ispravi ako gresim), prevoz NIJE BOLJI ni u pitanju redovnosti, urednosti, brzine, udobnosti, tacnosti, SVE je ostalo ISTO kao i pre ovoga. Da li je ova minimalna organizaciona promena vredna 11 miliiona evra? Ne, definitvno nije.

Ja nisam iz saobracajne struke, ekonomista sam, stavovi, samim tim i ponasanje potrosaca ce se najlakse oblikovati pruzanjem kvalitene usluge za koju smo platili. A ovako, kada oni govore,da je problem u nama sto ulazimo na srednja vrata, pri tome ne pokusavajuci da rese ni jedan kljucan problem, to je u najmanju ruku uvredljivo za prosecno inteligentnu osobu. I naravno da moze da ima samo kontra efekat.
Zamislimo da to profunkcionise, da stojimo u redu kos sajma, jedan po jedan da udjemo unutra, validiramo karte svi uredno...sta dobijamo? Hoce li zbog toga prevoz biti tacniji, brzi, udobniji? Hocu li ja stizati na odrediste za krace vreme? Ja, ovako laicki mislim da nece. A doticni `drugovi gospoda`, kao sto smo se svi uverili, ne vole da odgovaraju na pitanja koja se ticu njihovog posla i struke.
Izvinjavam se na poduzem postu.
 
gosha":3iiqfae3 je napisao(la):
Mene licno najvise nervira arogancija i odsustvo razmisljanja tih na vrhu, cobana, kako clan Danga lepo rece....ali nas uporno prave ovcama.

Da, zaista je najveći problem arogancija i ignorancija "čobana".
Još krajem 2011. godine doneta je Odluka o javnom prevozu kompatibilna sa BusPlus sistemom koja predviđa ulazak i izlazak samo na označena vrata.
Onda u februaru 2012. gradonačelnik svečano otvara BusPlus sistem i sa direktorom GSP-a i 50 novinara i kamermana ulazi u tramvaj na SREDNJA vrata.
Sada su odlučili da je došlo vreme da se ne ulazi na srednja vrata.

Ja predlažem da prvo Đilas plati kaznu 75.000 dinara. Naravno, on će reći u svoju odbranu da u februaru CAF-ovi nisu imali oznake ULAZ i IZLAZ. Nisu, ali on je sa svitom i pred kamerama na okretnici trinaestice ušao na IZLAZNOJ a ne ULAZNOJ stanici, što je takođe nedozvoljeno, prema tome neka plati 75.000 dinara.
Ko god ga vidi narednih nedelja na nekom novom svečanom otvaranju, neka ga na to podseti.
 
Vrh