Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Матеја Бељан":2muk0l6s je napisao(la):
Retkost je, vozim se svakim danom. Drugo su percepcije nezadovoljnih putnika i standardne priče kkoje prate JGPP. Nekad deluje da je vozilo puno, ali ipak je moguće prolaziti kroz njega.

Стварно не знам које линије користиш и у ком временском периоду...
свака част за те линије али ја сваки дан путујем са Звездаре на НБГ и у јутарњем шпицу обично стојим на једној нози...

Велике су разлике у квалитету превоза линија у Београду
 
Disciplinovanje putnika za ulaženje u autobusima bez Metro sistema je nonsens..a koliko će minuta da se gubi za ulaženje u bus? :kafa:
Također tako nešto je moguće samo u novim autobusima..stari imaju tesna prednja vrata+visokopodna ..redovi će se protezati u nedogled a polazak za 10 min.po stanici dakle stižete tza 2-3 sata na odredište..
 
ma neće se gubiti ništa, pre se čekalo da ljudi izadju pa onda ostali ulaze.
A sada se u isto vreme ulazi i izlazi, tako da nema tu šta da se gubi vreme.
 
kopmania":3bp8meod je napisao(la):
ma neće se gubiti ništa, pre se čekalo da ljudi izadju pa onda ostali ulaze.
A sada se u isto vreme ulazi i izlazi, tako da nema tu šta da se gubi vreme.

Kako se nece gubiti vreme, prednja vrata su svuda jednostruka i uglavnom su ih koristili stariji i ljudi sa decom.
Sada ulazis samo na dvoja i koristis 2 validatora umesto 4 u zglobnim autobusima. Krecu i uslovljene cirkulacije i lomljenje kicme uz tako suptilnu voznju pojedinih vozaca, a nekad udjes na srednja i sa 2 koraja stanes u onu sredinu zglobnog autobusa. Stvarno ne vidim racionalnost tvog posta.
 
To je bilo samo moje mišljenje i predpostavka, naravno da nam to ne treba u GSP-u
 
gosha":2fr8beh4 je napisao(la):
Slazem se za sistem sa kondukterima,sto to ne forsiraju..neee, najlakse je `udari po raji`. Kontrolori NE RADE svoj posao kako bi trebalo, privatna je firma, pa nek ih motivisu, nagradjuju i kaznjavaju kako se to inace radi u menadzemntu.
Mogu da donesu odluku da se ulazi samo kroz prozor, ali kontrolori ce i dalje aljkavo da rade svoj posao, a MI koji placamo cemo da ispastamo ulazeci kroz prozore,a naplata ce i dalje biti losa... E to meni smeta, kako god okrenes, mi ispadamo bilo zrtve (objektivno), bilo krivci (oni tako kazu).
Ja zaista ne mogu da se mirim sa cinjenicom da losa usluga koju placam preti da postane jos gora, a onda sam jos ja za to kriv, jer `ne mogu da se priviknem`. A oni su i dalje ti koji osljare u svakom aspektu sopstvenog posla...u tome je problem.
Контролори су на жалост у јако незгодној ситуацији. Практично немају никаква права - не смеју да легитимишу, не смеју да задрже особу, аутобус, једноставно, законски су осакаћени. Једноставно, шверцер може да их кулира потпуно и не могу му ништа...
Проблем је, опет, у законским регулативима...

Што се тиче ових улазака на предња/задња врата, ретардирано је и нема теорије да функционише, поготово не у шпицу (који траје бар 6 сати дневно). У сваком случају, погрешан начин успостављања контроле...
 
А највише ће да најебе опет периферија.....Хвала Београде. :rolleyes:
 
Djilas treba da opravda BusPlus 8.5% i uvodjenje jedne zone za sve po nizoj ceni, sto je dovelo do novih gubitaka. Fora oko novog sistema ulaska, skoro svakodnevno reklamiranje na Studiju B novih 400 autobusa do kraja iduce godine, kao i ovo ispod govori da ce poskupljenje mozda biti i vece od 20% koliko se trude da zamazu ljudima oci...

gspinternet.jpg



http://www.kurir-info.rs/besplatan-bezicni-internet-u-gradskom-prevozu-clanak-306463
 
Pa sudeći po tekstu taj wi-fi neće plaćati GSP ni Lasta već kompanije koje zakupljuju reklamni prostor, ideja nije loša.
@Mihailo
Zakonska regulativa kao takva i ne mora nužno da se menja. Dovoljno je da kontrolori budu primljeni u stalni radni odnos da bi počeli ozbiljnije da sa bave svojim poslom, ovako kao omladinci preko zadruga za 150 dinara na sat i ne možeš očekivati da bilo ko od njih lomi vrat ne bili naplatio kaznu.
 
Busplus: Pojačana kontrola putnika od 15. jula
N. V. BRKOVIĆ | 05. jul 2012. 13:01 > 21:15 | Komentara: 51

Uvode se rigoroznije mere u funkcionisanje javnog prevoza u prestonici. Ulazak putnika samo na prednja i zadnja, a izlaz na srednja vrata

DOK savesni putnici u javnom gradskom prevozu "čekiraju" karte, "šverceri" im se provuku iza leđa i zauzmu mesto. Ovoj praksi pojedinih sugrađana, koji ne plaćaju prevoz, uskoro će se stati na put. Za nedelju dana korisnici javnog prevoza moraće da ulaze isključivo na prednja i zadnja vrata a izlaze na srednja vrata. Poštovanje novih pravila nadgledaće budno oko kontrolora, koji će na pojedinim linijama uvek biti u vozilima.
bus_310x186.jpg

Posle šest meseci od početka rada "Bus plus" sistema, projekat ulazi u svoju drugu, planiranu fazu i od 15. jula uvode se nove mere.

- Građani će ubuduće uz asistenciju kontrolora ulaziti u vozila samo na vrata obeležena za tu namenu - objašnjavaju u "Bus plusu". - Uvode se novi oblici kontrole na 12 najfrekventnijih punktova javnog prevoza, dok će u određenom broju vidno označenih vozila biti prisutna stalna kontrola.

U "Bus plusu" objašnjavaju da će kontrolori-koordinatori da usmeravaju putnike, da im pomažu da nove mere usvoje. Oni koje ne budu imali urednu voznu kartu moraće da napuste vozilo. Koordinatori će biti raspoređeni na Zrenjaninskom putu, Karaburmi, Smederevskom putu, Avalskom putu, Ibarskoj magistrali, Obrenovačkom putu, auto-putu, Surčinskom putu, Batajničkom drumu, Brankovom mostu i kod stanice "Pet solitera" na Banjici.
ULAZ - IZLAZ
DETALjNIJE mere podrazumevaju ulaz i izlaz isključivo na vratima obeleženim za tu namenu. Predviđene opcije su: ulaz na prednja i zadnja vrata i izlaz na srednja u ITS1, odnosno gradu, ulaz samo na prednja vrata na svim okretnicama (ITS1 i ITS2) i ulaz samo na prednja vrata, a izlaz na ostalim u ITS2, odnosno periferiji.

Takođe, uvode se vozila sa stalnom kontrolom koja će biti jasno obeležena. Posao kontrolora u njima biće da putnike bez karte koji ulaze zamole da kartu kupe kod vozača ili da u suprotnom ne ulaze u vozilo.

Prema rečima Željka Ožegovića, člana Gradskog veća, cilj navedenih mera nije izdavanje opomena, već stvaranje boljih uslova za putnike koji redovno plaćaju i očitavaju vozne karte.

- Odlučili smo da nove mere uvedemo tokom leta, jer su građani na godišnjim odmorima, pa je i javni prevoz najmanje opterećen - objašnjava Ožegović. - Planiramo da do kraja avgusta jasno obeležimo sva vrata za ulaz i izlaz u svim vozilima. Veoma nam je važno da građani imaju razumevanja za uvođenje novih mera i da redovno očitavaju svoje kartice, jer je to njihova obaveza. Iskreno se nadamo da ćemo zajednički u saradnji sa njima ove novine uspešno primeniti.

Uvođenje novih mera omogućiće da linije sa malim brojem očitavanja u narednom periodu budu redukovane ili ukinute, dok će one sa većim biti pojačane. Vozila sa slabo iskorišćenih linija biće preusmerena na linije na kojima je do sada bila gužva, čime će građani dobiti kvalitetniji prevoz.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:387118-Busplus-Pojacana-kontrola-putnika-od-15-jula
 
"Увођење нових облика контроле подразумева да ће контролори координатори усмеравати путнике, помагати им да нове мере усвоје, а путници без уредне возне карте напуштаће возило."

Циљ наведених мера није издавање опомена, већ стварање бољих услова за путнике који редовно плаћају и очитавају возне карте, истиче Жељко Ожеговић, члан Градског већа.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1513416

Znaci i dalje bez kaznjavanja. Ostaje FREE prevoz za strpljive.
 
nikola011":1aqlvror je napisao(la):
Znaci i dalje bez kaznjavanja. Ostaje FREE prevoz za strpljive.

Štos je valjda u tome što će kontrolori Busplusa raditi kao i do sada, a kontrolori-asistenti (inače zaposleni u GSP-u koji će biti na dobrovoljnom prekovremenom radu po staljinističkom sistemu subotnika) će samo upozoravati i pokazivati izlaz onima bez karte, jer kažnjavati ne mogu samim tim što je kažnjavanje ugovorom povereno privatnoj firmi koja za to ubire procenat od prihoda.
Imate onaj skeč iz Top liste nadrealista o privatnoj radnoj akciji...

nikola011":1aqlvror je napisao(la):
већ стварање бољих услова за путнике који редовно плаћају и очитавају возне карте, истиче Жељко Ожеговић, члан Градског већа.

Kako da ne, do sada su se šverceri provlačili kroz noge onima koji validiraju karte i zauzimali sedišta, a sad će imati oslobođena cela vrata na koja pošten i poslušan svet ne treba da ulazi, tako da pri švercu ne moraju da se guraju sa ispravnim putnicima...

Zabavno je i to što kontrolu ulaza na obeležena vrata uvode od jula, a kvalitetno obeležavanje vrata (ULAZ/IZLAZ) od avgusta. Lakše organizovati gužvanje naroda, sa nadzorom i kulukom zaposlenih u javnim službama, nego lepljenje nalepnica. Divan o-ruk menadžment. Čudo jedno kako mozgovi koji ne koriste javni prevoz imaju talenta za krizni menadžment situacije oko javnog prevoza.
 
Pomenuse sada na studiu DJ da ce na glavnih desetak linija biti non stop neki asistenti i koji nece pustati uopste ljude koji ne pokazu bus plus kartu u vozilo.

Takodje ozegovic je ponovo mlatio,svideo mi se onaj deo kada pominje da imate taj sistem ulazenja u evropskim gradovima,ako moze kod njih,zasto ne moze kod nas da funkcionise?

I ponovise da linije na kojima nema dovoljno validiranja ce biti ukidane stoga validirajte gradjani inace ce da ukinu liniju jer se ne validirate!Genijalci...
 
stanislaw wrote:
Štos je valjda u tome što će kontrolori Busplusa raditi kao i do sada, a kontrolori-asistenti (inače zaposleni u GSP-u koji će biti na dobrovoljnom prekovremenom radu po staljinističkom sistemu subotnika)

Hm
Pre bih rekao da je to smanjivanje prekobrojnih, tiho i na mala vrata
 
vucko":o1jfdoju je napisao(la):
...I ponovise da linije na kojima nema dovoljno validiranja ce biti ukidane...

Dovoljno :lol: ?!? Kome?!? :p
Ova drska, bezobzirna ucena (ipak) znači da nisu izgubili samo kompas nego da polako gube i glavu! :cool:
 
Somi303":3de1tvkn je napisao(la):
stf":3de1tvkn je napisao(la):
А највише ће да најебе опет периферија.....Хвала Београде. :rolleyes:

Хаха...замисли ова правила на Устаничкој :lool:

A zamisli ova pravila na Sajmu ? :rolleyes:

Ulazicu i izlazicu gde sam i do sada ulazio i izlazio - na prva slobodna vrata. Hvala :)
 
Ja moram da počnem koristiti te usluge JGP. Šta sve ljudi nude. Internet, klimu, muziku, usluge mobilne telefonije, popuste u Tempu, pogodnosti banaka a možda uskoro i kaficu sa nekim osvežavajućim napitkom. E onda dolazi i pomoć u vidu momaka i devojaka u polo majicama, pa koordinatori, informatori, volonteri gradske uprave sa sve gradonačelnikom i PR Ožegovićem koji će se maksimalno potruditi da mi objasne da se mi vozimo zbog statistike, da se kartica prislanja, a ne trlja, a ako je uopšte i nemam da me ljubazno zamole da napustim vozilo ali samo kroz obeležena vrata i sačekam drugo u kojem neće biti toliko usmerivača. Normalno, mogu i da odbijem jer sam tek u tom trenutku uspela da se konektujem, a i našla sam slobodno mesto pa mi ne pada na pamet. Ili mogu i da zapretim da su mi ugrožena ljudska prava. Nije ni tako loše voziti se javnim gradskim prevozom.
 
Матеја Бељан":2gjpjydb je napisao(la):
Mislim da je to izvodljivo. Ako u Novom Sadu može da se ulazi samo na prednja, pri čemu vozač naplaćuje karte i vraća kusur, može i kod nas ovo. Samo je potrebno strpljenje i istrajnost... Kad bi se to pravilo striktno poštovalo, možda bi bilo manje guranja na vratima. Naravno da ako autobus bude krcat ljudi ce morati da izađu i na prednja, ali takva slika je retkost danas.

Moze kako da ne, samo sto je Beograd 5x brzi grad od Novog Sada sa 4x vise stanovnika. To poredjenje je prosto nemoguce.
 
zexland":vsbau0nq je napisao(la):
A zamisli ova pravila na Sajmu ? :rolleyes:

Ulazicu i izlazicu gde sam i do sada ulazio i izlazio - na prva slobodna vrata. Hvala :)

Na Sajmu je apsolutno nemoguce primeniti ova pravila. Cak je i tehnicki neizvodljivo, nekad i 7-8 autobusa bude u nizu na stajalistu, ljudi se polomise da stignu da udju u bus koji im treba, guzve su velike.

Ovo vazi za oba smera, mozda je na stanici ka centru jos i gore jer nema dodatne trake za buseve pa ljudi bukvalno idu jedni preko drugih u spiceivma.
 
Ma nema od tog posla ništa, ko je do sad placao, placace i dalje a sverceri ce se uvek svercovati... samo ce opet posten svet da nadrlja u slucaju nekog okorelog bundzije ... mozda je zato i uslov za zaposljavanje novih kontrolora bio da su totani flegmani... ma sve je to samo jedna velika farsa da se vidi da se nesto radi u toj novoj firmi, kao se nesto postize a postenom svetu i radnicima SVE GORE... bez da uopste potezemo npr. pitanje radnika laste i gspa koji su otpsani da bi na njihovo mesto dosli klinci koji nemaju pojma niti ih zanima na koliko tockova ima bus kamoli ista drugo ... nije ovde cilj suzbijanje sverca vec nesto dublje i crnje nego sto prosecan um moze da pojmi
 
hobotnica":55wc3254 je napisao(la):
Ja moram da počnem koristiti te usluge JGP. Šta sve ljudi nude. Internet, klimu, muziku, usluge mobilne telefonije, popuste u Tempu, pogodnosti banaka a možda uskoro i kaficu sa nekim osvežavajućim napitkom. E onda dolazi i pomoć u vidu momaka i devojaka u polo majicama, pa koordinatori, informatori, volonteri gradske uprave sa sve gradonačelnikom i PR Ožegovićem koji će se maksimalno potruditi da mi objasne da se mi vozimo zbog statistike, da se kartica prislanja, a ne trlja, a ako je uopšte i nemam da me ljubazno zamole da napustim vozilo ali samo kroz obeležena vrata i sačekam drugo u kojem neće biti toliko usmerivača. Normalno, mogu i da odbijem jer sam tek u tom trenutku uspela da se konektujem, a i našla sam slobodno mesto pa mi ne pada na pamet. Ili mogu i da zapretim da su mi ugrožena ljudska prava. Nije ni tako loše voziti se javnim gradskim prevozom.
Evo apstraktne misli, mozda malo preterane ali u ovoj zemlji nista nije nemoguce- sta ako nekoj od tih pogodnih banaka ili mobilnom provajderu iz nekog razloga ostanete duzni, npr. gubitak posla, nemogucnost otplate hipoteke itd a imaju evidenciju o vasem kretanju i sl.? Orvelovski ali ne i nemoguće pogotovo uz one novoformirane uterivace. Hvala ali ne hvala.
 
maki80":3tqh449f je napisao(la):
sta ako nekoj od tih pogodnih banaka ili mobilnom provajderu iz nekog razloga ostanete duzni, npr. gubitak posla, nemogucnost otplate hipoteke itd a imaju evidenciju o vasem kretanju i sl.? Orvelovski ali ne i nemoguće pogotovo uz one novoformirane uterivace. Hvala ali ne hvala.
Verovatno će onda pošto vas budu locirali da se vozite na nekoj liniji, banka poslati izvršitelje da se u fazonu najboljih holivudskih filmova spuste sa helikoptera niz konopac direktno na krov autobusa, odakle će posebnim alatom prodreti u sam autobus i naći vas tamo da vam uruče rešenje. Evo još jedne potencijalne opasnosti korišćenja busplusa i ujedno još jednog sasvim dobrog izgovora za ne plaćanje karte.
 
hobotnica":14kkjc3o je napisao(la):
Ja moram da počnem koristiti te usluge JGP. Šta sve ljudi nude. Internet, klimu, muziku, usluge mobilne telefonije, popuste u Tempu, pogodnosti banaka a možda uskoro i kaficu sa nekim osvežavajućim napitkom. E onda dolazi i pomoć u vidu momaka i devojaka u polo majicama, pa koordinatori, informatori, volonteri gradske uprave sa sve gradonačelnikom i PR Ožegovićem koji će se maksimalno potruditi da mi objasne da se mi vozimo zbog statistike, da se kartica prislanja, a ne trlja, a ako je uopšte i nemam da me ljubazno zamole da napustim vozilo ali samo kroz obeležena vrata i sačekam drugo u kojem neće biti toliko usmerivača. Normalno, mogu i da odbijem jer sam tek u tom trenutku uspela da se konektujem, a i našla sam slobodno mesto pa mi ne pada na pamet. Ili mogu i da zapretim da su mi ugrožena ljudska prava. Nije ni tako loše voziti se javnim gradskim prevozom.
Zaboravila si da kažeš da daju i besplatne tretmane u sauni. :lool:
 
Vrh