Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

mekbejn":2l4uq4e7 je napisao(la):
Direkcija za javni prevoz: Potrebna ozbiljna studija
- Treba dobro pogoditi sa novim kartama i napraviti detaljnu analizu o tome kakve karte bi bile isplative i potrebne putnicima, koliko jedan prosečan putnik ima presedanja i na kraju odrediti cenu tih karata. Mi ne znamo gde ko izlazi jer ne postoji “ček-aut”, pa je onda teško odrediti koliko traje prosečno putovanje - kaže Zoran Šarac, direktor Direkcije, uz konstataciju da je u pripremi studija tarifnog sistema za koju nije mogao da precizira kada će biti doneta.

ranting.gif
 
mozda se odnos snaga posle vidovdana sa republike prenese i na grad,pa cemo imati nove ljude koji ce uvesti red i javni prevoz i bus plus?
 
Ja ne videh ni jednom kontrolu od kada dobise te polo majice u dimitrijali a ranije su svaki dan maltretirali ljude,retko ko da nije imao kartu.

Nego paz ovo.Sa GSP foruma i pise decko koji radi u GSP-u i do sada je imao tacne informacije recimo oko CAF-a...


"Choksi"":1xi1e3ww je napisao(la):
Još malo., pa počinje "L operation - - - Ninja". Obučeni specijalci u pratnji pasa i konjice kontrolisaće putnike na stanicama i svi bez karte neće smeti ni da priđu autobusu.

Pre toga pojačana kontrola uz pomoć radnika gsp-a,bus plusa i komunalne policije.

Ako stvarno krenu da dovode konjicku policiju zbog kontrole karata,to ce biti ravno cirkusu monti pajtona.

Inace,apex nije nevinasce,nisu korektni ka korisnicima svojih usluga,bice relativno skoro u medijima prica o tome.
 
Zanimljiva situacija danas u 16, ulazi kontrola prilazi devojci i traži joj kartu: ,,Nemam'' odgovori ona kontroloru. Ali vidim ja da je kontrolor neće pustiti bez kazne. Zašto nemate? Pa htela sam da kupim kod vozača ali mi je on rekao citiram: ''Da uživam'', kontrolor gleda ne može da veruje, ode on kod vozača šta je tamo sa njim pričao ne znam pošto smo bili u zadnjem delu autobusa. Posle određenog vremena vraća se kontrolor od vozača i kaže devojci da je vozač negirao da joj je tako nešto rekao. Kontrolor sada traži ličnu kartu, ona mu naravno ne da pravdajući se da ionako izlazi na sledećoj stanici. Međutim tada je kontrolor rekao nešto njoj što me je podsetilo ne neke naše rasprave ovde. Gospođice već ste ostvarili vožnju, da li bi vam palo na pamet da tako uđete u Maxi i ne platite. Ova ćuti sva pocrvenela, autobus staje kod YU biznis centra ona izlete napolje, međutim kontrolor krenu za njom. Šta se dalje desilo da li joj je naplatio kartu nemam pojma, Ja sam produžio do starog merkatora. Ovo je stvarno jedan od retkih slučajeva da vidim da je kontrolor baš bio uporan. E sada pitanje je ko je govorio istinu vozač ili ženska, nekoliko puta sam stvarno bio svedok kada neki vozači jednostavno ne žele da naplate kartu.
 
Pa sacekajte takve slike transit police smo i ranije postavljali...sa celom dekoracijom..dakle nista novo sto vec ne primenjuju u svetu. :kafa:
 
Nema potrebe za izvodjenjem gardijske brigade na ulice radi kontrole karata, kontrolori kad hoce, mogu to jako dobro da rade, prosle nedelje u busu 45 kontrolorka je na fin i krajnje odlucan nacin rekla jednom momku bez karte da izadje, i ona stara fora, koja najvise pali, stane na vrata, bus ne krece, dok on ne izadje. Ima rezultata, samo kad hoce da se radi, e sad problem je do rukovodstva te 'privatne firme sa mitskim mocima' zasto njeni zaposleni nisu motivisani da rade svoj posao. I svi znamo odgovor na to.
 
konjicka polica juri neplatise karata?
ljudi,pa nemojte vise da citate vesti sa njuz.neta
 
Hoće to da postignu tako što će se svi zajedno truditi da vozila budu u urednom stanju i tako opravdavaju cenu karte?
 
jlaki":1fzprmho je napisao(la):
Hoće to da postignu tako što će se svi zajedno truditi da vozila budu u urednom stanju i tako opravdavaju cenu karte?
A da se za promenu mi kao građani ovog grada potrudimo da se manje švercujemo, razbijamo, cepamo i uništavamo vozila jer u suprotnom nema te vlasti koja će naše putovanje u gradskom prevozu učiniti boljim. Svaki dan se vozim GSP-om i ne mogu da ne primetim koliko smo kao narod nazadovali počevši pre svega od švercovanja i arogancije istih ako im tražiš kartu pa sve do naše vrsne omladine koja se ponaša kao da je sa lanca puštena da ne pominjem odsustvo svesti kod dobrog dela naših sugrađana o potrebi održavanja lične higijene itd. Primera je stvarno mnogo a vremena malo da bi se nabrojale sve naše mane. Ne kaže se za džabe kakav narod takva vlast.
 
jlaki":36zf2n75 je napisao(la):
Hoće to da postignu tako što će se svi zajedno truditi da vozila budu u urednom stanju i tako opravdavaju cenu karte?
E to malo teže. :)

Mislim da bi bilo najbolje da svi kupimo mesečne karte, a da prevoz uopšte ne koristimo.
 
Juce sam se na liniji 53 osecao kao Tito. Leti ne kupujem markicu, a nesto me mrzi da dajem ovako pare za pojedinacne karte. U Kneza Milosa kod Beogradjanke htedoh da udjem u 53, ali onde brdo kontrolora. Sidjem dole na 23, koje naravno dugo nema, prodjem jednu stanicu trolom do Kneza Milosa gde su opet bili kontrolori. Naidje krs 56 u kome nisu radili aparati pa su izasli odmah iz njega. Dodjem do sajma i izadjem da cekam 23,53 kad tamo brdo kontrolora. Nailazi puna 53, ulazim i ulazi kontrolor na prva vrata, gleda redom karte. Na sledecoj stanici predjem sa srednjih na prva vrata jer je taj deo vec pregledao. Brdo klinaca nije imalo kartu i zaezalo se sa njim. U Kirovljevoj krece da ulazi nova kontrola, pa kada su videli da je kolega zavrsio sa autobusom odustaju. Plavi BusPlusovci stoje kao vojnici i na narednim stanicama na Banovom brdu, ali moj sok je kada sam ih video da stoje i u Blagoja Parovica! Pa tako se samo Tito vozio da ima uniformisane kontrolore od polaznog do krajnjeg mesta! Ja ipak dodjoj za dz do pijace gde udjose dve svetlo plave BusPlusovke, da ne verujes :o
Da li je juce onda u bilo kom drugom delu grada uopste moglo da bude kontrole?
 
Ima ih značajno više ovih dana, nema autobusa u koju uđem da njih ne zateknem. Izgleda da su se malo uozbiljili.
 
Bivis":30kelgy6 je napisao(la):
Ima ih značajno više ovih dana, nema autobusa u koju uđem da njih ne zateknem. Izgleda da su se malo uozbiljili.

Ima ih vise, ali se uozbiljili nisu.
Ja i pola autobusa pored toliko njih prevezli smo se besplatno tamo gde smo hteli.
To nije nikakav napredak, sem u potrosnji novca za njihove plate.
 
Dokle god oni rade kao honorarci sumnjam da će imati želje i volje da ljudski rade svoj posao.
 
Pa iskreno ne bih ni ja. Dobijes 150 dinara po satu kako god da radis. Bitno je samo da se muvas po busu i validiras na svom automatu sto vise karata. Da li ces ti to raditi tako sto ces neotkucane karte sam otkucati pa proveriti, ili se svadjati sa nekim a nemati nikakvu korist od toga, jasno je da biras ono prvo.
 
[box]Mislim da bi bilo najbolje da svi kupimo mesečne karte, a da prevoz uopšte ne koristimo.[/box]
To Pixel. Samo personalizacija.
A Vučka moram da pitam da mi protumači šta znači "nadzor i informisanje putnika..i poslovi usmeravanja.." pošto vidim da se i gradonačelnik prijavio kao volonter.
 
Najbolja mi je skorasnja izjava Djilasa gde je objasnio zasto sada ljudi iz GSP-a moraju u kontrolu:

BusPlus radi za samo 8.5%, dok GSP-u pripada ostalih 91.5%. Samim tim ne bi bilo fer da sada samo BusPlus ima kontrolore!!!!

:bash:

Jesam li ja lud ili sam pomislio da je jedini zadatak BusPlus-a za tih 8.5% bio da poveca naplatu karata!?
Pa za kakvih se oni 8.5% bore? Sta oni drugo rade?
 
nikola011":1imqpquu je napisao(la):
...Jesam li ja lud?

Mislim da nisi :/
Pre bih rekla da se tvorci ovog "mega sistema BP" prave ludi, ili - još gore - pokušavaju ogroman broj nas da prave ludima i to - od ideje do ovakve jadne implementacije, obogaljene i osakaćene u odnosu na gromopucateljne, višemesečne najave, izjave, obećanja... :notok:
Sve su, dakle(m), oni to sjajno zamislili, ali šta vredi kada "mi ne valjamo". Bruka, bre :bash:
Sve mi se čini da oni i nemaju nikakav problem jer 8,53% uredno kaplje, a oni ni krivi - ni dužni :blah:

"VOLONTERI SVIH ZEMALJA - UJEDINITE SE!" :cool:
 
Kako su dosadne sada kontrole,uzas.Ali su oucljivi cak iz prsluka jer imaju uniforme ko strumfovi sa torbicama :lol:

Posto nema decurlije koje idu u skole lako je primetiti kada ulaze.Nasli su kada ce da pojacaju kontrole,to su trebali raditi jos dok je trajala skolska godina.
 
Bivis":331rv2j1 je napisao(la):
jlaki":331rv2j1 je napisao(la):
Hoće to da postignu tako što će se svi zajedno truditi da vozila budu u urednom stanju i tako opravdavaju cenu karte?
A da se za promenu mi kao građani ovog grada potrudimo da se manje švercujemo, razbijamo, cepamo i uništavamo vozila jer u suprotnom nema te vlasti koja će naše putovanje u gradskom prevozu učiniti boljim. Svaki dan se vozim GSP-om i ne mogu da ne primetim koliko smo kao narod nazadovali počevši pre svega od švercovanja i arogancije istih ako im tražiš kartu pa sve do naše vrsne omladine koja se ponaša kao da je sa lanca puštena da ne pominjem odsustvo svesti kod dobrog dela naših sugrađana o potrebi održavanja lične higijene itd. Primera je stvarno mnogo a vremena malo da bi se nabrojale sve naše mane. Ne kaže se za džabe kakav narod takva vlast.

Ja ne znam o čemu ti pričaš. Ja ni ne koristim javni prevoz, tako da nema ni prilike da ga uništavam, a kamoli to. I mislim da većini građana ne pada na pamet da uništava gradsku imovinu i da se to događa dovoljno retko da problemi uzrokovani time mogu biti nevidljivi - redovnim održavanjem.
 
Stvarno mi nije jasno zašto si se našao prozvanim, naravno da se ovo nije odnosilo na tebe već na društvo u celini. A da smo kao narod bahati jesmo, živ dokaz za to su švajcarski tramvaji koji su decenijama služili građane Bazela došli su ovamo u sasvim pristojnom stanju i šta se desilo posle nekoliko meseci sedišta isečena, zadnji vagoni ižvrljani sumnjam da bi tu i čak redovno održavanje pomoglo.
 
Nigde nisam našao informaciju, da li se personalizovane karte mogu dopunjavati i koristiti za pojedinačne vožnje ili se one isključivo koriste kao mesečne karte?
 
Vrh