Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Раде, видео сам их већ три пута на разним станицама.
 
samo i da zarade. Da ne bude ko sa komunalnim policajcima manekenima ili kako ih zovu ulični prodavci "šmekerima".
 
Да ли сте приметили проблеме у функционисању система за колико станица стиже бус? Ја укуцам код станице треће од окретнице и пише ми 16, 36 станица или 6 станица, а аутобус улази у станицу :rolleyes:
Јел имате и ви проблема?
 
meni uopste ne radi sistem danas ni za trole ni za tramvaje.mora da odose ljudi na gradski odmor...
 
Somi303":2lgx9dvz je napisao(la):
Да ли сте приметили проблеме у функционисању система за колико станица стиже бус?...Јел имате и ви проблема?

Mени се, не једном, десило да обавештење добијем са закашњењем од тричавих, неколико сати, па чак и "данас за јуче" :cool:
Ништа страшно, рекло би се, неки превоз је наишао, али...
Биће боље када се цео систем ухода... :p
 
Sistem i meni daje potpuno pogresne informacije vec neko vreme, a danas ne radi. Mene je smorilo da ga koristim i kad je besplatan, pitam se samo ko ce da ga ukucava od septembra kad pocnu da naplacuju.
 
Nemaju trosak, ovo je stistemska poruka *# i njeno koriscenje je besplatno. Ako krenu da naplacuju to ce biti cist profit za mobilne kompanije
 
Пет - шест пута сам га користио до сада и ниједном ми није дао лажну информацију (требало би да одиграм нешто у кладионици, кренуло ме је :lol: ). Ако би функционисало како треба, веома корисна ствар.
 
Ni meni ne daje pogresnu informaciju, radi sasvim normalno ( na telenoru sam ).... Zanima me da li postoji aplikacija za iPhone? Video sam za Android ali za iPhone ne....
 
Za trenutak mi izmace 33 u Vojvode Stepe, da se ubijem. Stize jos drustva, svi u bedaku ukucavamo da vidimo kada ce sledeci posto je bolje pesaciti 15 minuta do Trosarine ako je daleko. Svi zalosno konstatujemo "za 15 stanica" i krecemo pesaka. Nije proslo ni minut, kad pored nas ide 33... Toliko o sistemu. Na Vidikovcu dobijam jezivu informaciju o tome da sledeca Ada1 stize za 52 stanice, a ne znam da li toliko ima njen pun krug, mislim da je bas knap toliko. Medjutim, usput je srecem u suprotnom pravcu, znaci trebalo bi da bude max 12 stanica. Toliko o radu ovog sistema. Jos mi je gore kad mu verujem. Da ga nema, onako umoran bi seo u Vojvode Stepe i cekao, pa kad dodje, dodje.

Jedva cekam da pocne placanje ovog sistema kako ga vise ne bih koristio i sebe maltretirao.
 
Ni danas nije radio sistem u dimitrijali,bulevaru ni na NBG kuda idu tramvaji.Rasulo...
 
Pa sistem cesto odmara vikendom.Inace za neke linije poput 2 uopste neradi kako treba.Kontrolori prave problem putnicima koji recimo udju na z stanici pa kad dodj na pristaniste morali bi ponovo ponistiti kartu sto je suludo.Likovi u monitoring centru koji bi trebali da nadgledaju vozace bleje vise nego sami vozaci .
 
Да, викендом углавном систем не ради.

Иначе, већ дуже време, за правац ка граду систем не ради ни радним данима за линију 302.

Значи једина корисна ствар об Бусплуса је постала фијаско. Сад су дефинитивно друштвени паразити.
 
Meni se u prosli petak, s obzirom da sam kasnio zbog obaveza na faxu, trebao da se vidim s ortakom ispred Politike, a 65 i 77 sam cekao pola sata. Ovaj sistem je totalni epic fail. Evidentan dokaz koliko su ljudi, koji su na kljucnim pozicijama nesposobni.
 
Posle svih ovih meseci, jedina korist od cele ove price je mogucnost uplate mesecnih na velikom broju mesta.Tacka.
Ja ovu sms najavu (koju ce poceti da naplacuju, tako da opet dzabe sto sam platio kartu) ne dozviljavam kao direktnu posledicu uvodjenja busplusa, a i kapiram da bi se taj GPS sistem mogao uvesti za manje od 11 miliona (ili koliko vec je kostala ova igranka). Sve drugo je ostalo ama bas potpuno isto (i guzve, i kasnjenja,neredovnost..a i redove voznje i dalje cuvaju ko drzavnu tajnu).
Kao sto sam vec jednom rekao, od cele ove price nisam ni ocekivao nista novo,bolje, brze,tacnije, pa ne bih mogao da kazem da sam razocaran...i eto, imamo i fensi karte i fensi ponistivace, fensi kontrolore...samo su sustina problema i nivo usluge ostali isti. Fasada drzi, al` temelji klize...
 
@gosha

Nisi se valjda nadao da ce se u Srbiji nesto promeniti? :laugh:
 
U ovoj konkretnoj prici, kao sto rekoh, nisam (jer mi i dalje niko nije objasnio kako ce novi ponistivaci karata da smanje guzve,zastoje, povecaju naplatu...a sve se to obecavalo). Mozda nesto nije u redu sa nekima od nas, pa ta placebo terapija ne deluje? :laugh:
k`o u ona `stara vremena`, koja sad svi pljuju (nisam iz tog doba,da ne pomislite da sam nostalgican), koliko vidim isti sablon primenjuju, ako moze da se nista ne radi, a da kaplje...privatni komunizam, eto sta smo dobili.
Nego jedno pitanje, da li su nastavili da postavljaju one table za najavu dolaska vozila po stajalistima? Ili se i to zaustavilo na `oglednom primerku`?
 
Metropola bez dnevne karte za prevoz

G. Svilar | 28. 06. 2012. - 12:42h | Komentara: 4
Beograd nema dnevnu ili nedeljnu kartu za gradski prevoz, iako to turisti, i ne samo oni, već godinama traže. Takav način naplate ne odgovara ni ljudima koji dolaze u posete prijateljima i rodbini iz drugih delova zemlje jer svaki put kada uđu u prevoz moraju da plate 60 dinara, a često menjaju po nekoliko linija.

U prestonicu svake godine dođe više od 600.000 turista. Iz Turističke organizacije ističu da će tokom jula i avgusta doći 10 odsto više njih nego prošle godine (u avgustu 2011. bilo je 346.085 turista).

U razgovoru sa predstavnicima TOB stranci često ističu nepostojanje dnevne karte kao jednu od najvećih zamerki.

Bus Plus: Podržavamo uvođenje vremenskih karata
- Prepreka za uključivanje vremenskih karata u Bus plus sistem nema i mi u potpunosti podržavamo njihovo uvođenje. Sistem ima tehnologiju koja, osim postojećih, podržava i druge vrste karata, počev od dnevnih, višednevnih, nedeljnih, kao i karte koje bi važile određen broj sati. Do toga će doći kada Direkcija za javni prevoz da zeleno svetlo - kažu u Bus plusu.

Ni domaćih turista nije malo, prošle godine u ovom periodu bilo ih je oko 70.000. Ako se nekom posetiocu dopadnu Kalemegdan, Ada i Avala, da bi ih obišao moraće da preseda bar osam puta i za to plati najmanje 520 dinara pod uslovom da kupi papirnu kartu i uplati novac za osam vožnji ili najviše 960 dinara ako kartu kupuje kod vozača.

Ovde nije reč samo o novcu koji se izdvaja već i o pogodnostima koje bi trebalo da nudi elektronski sistem naplate, a na koje su naviknuti u drugim gradovima.

Veći izbor ima Zagreb, gde dnevna karta košta 40 kuna (614 dinara) i važi za neograničen broj vožnji, a košta četiri puta više od karte za jednu vožnju. Takođe postoji trodnevna i karta za nedelju dana.

Turisti u Pragu mogu da biraju i da se u zavisnosti od maršrute prilagođavaju kupujući odgovarajuću vrstu karte. Postoje vremenske karte za pola sata i 90 minuta, dnevna i trodnevna karta.

Direkcija za javni prevoz: Potrebna ozbiljna studija
- Treba dobro pogoditi sa novim kartama i napraviti detaljnu analizu o tome kakve karte bi bile isplative i potrebne putnicima, koliko jedan prosečan putnik ima presedanja i na kraju odrediti cenu tih karata. Mi ne znamo gde ko izlazi jer ne postoji “ček-aut”, pa je onda teško odrediti koliko traje prosečno putovanje - kaže Zoran Šarac, direktor Direkcije, uz konstataciju da je u pripremi studija tarifnog sistema za koju nije mogao da precizira kada će biti doneta.

Za nekoliko dana u Novom Sadu počinje Egzit, a gradske vlasti uvode nedeljnu kartu za 585 dinara, koja će u velikoj meri služiti turistima.

Nije najjasnije šta je prepreka za uvođenje novih karata. Kako kažu u Direkciji za javni prevoz, i posle pet meseci od uvođenja novog sistema još ga ispituju i otkrivaju njegove mogućnosti.

Stariji Beograđani sigurno se sećaju da je pre više od 15 godina postojala famozna dnevna karta na kojoj je pisalo: “Važi za neograničen broj vožnji na svim linijama GSP od 00 do 24 sata”. Ova karta se poništavala pri prvom ulasku u bilo koje vozilo, a tada su postojali poništivači koji su na karti odmah upisivali datum poništenja.

Inače ovakvu istu dnevnu kartu ima mnogo bogatiji i razvijeniji Stokholm. Jedino što svaki vozač, kondukter ili otpravnik ima pečat koji lupi pri prvom korišćenju karte, i od tad važi 24h. Vrlo prosto. Naravno, sa Bus plusom to može da se odradi elektronski, vrlo jednosdtavno.
 
Direkcija još uvek nema studiju o tome (koje karte su nam još potrebne) ?!?!?

Normalan čovek bi se zapitao šta im rade zaposleni... Hmm, ček, ček, pa svi se već pitaju...

Verovatno će sad da naprave agenciju koja će da bude zadužena za tu studiju...
 
[box]Verovatno će sad da naprave agenciju koja će da bude zadužena za tu studiju[/box]

Naravno. Ali sad imaju i druge brige
 
Vrh