Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

stf":1uvkok4n je napisao(la):
Da li ste culi za gradjansku organizaciju 99%?

Oni se zalazu za besplatni javni prevoz. Pritom se trude da iznesu valjane analize i obrazlozenja, tj. ne praktikuju dza bu iznosenje stavova.

Naime, ajmo malo amaterske matematike....

Javni prevoz u BG se subvencionise novcem iz budzeta. Po nekim njihovim analizama to je oko 70%. Kako svi porezom punimo taj budzet, to znaci da smo prevoz vec platili.

Naplacivanjem karata i povlastica finansira se ostalih 30%.

Sve to ne bi bilo sporno da samo GSP ima 7000 zaposlenih. Koliko je to viska? A to je samo GSP. + Visak u Direkciji, itd, itd....

Znaci, uplatom markica direktno se finansiraju ogromne plate neradnika i lezilebovica, direktno se podrzava takav sistem i takvo upravljanje javnim resursima.

Kada bi se visak otpustio, mesecno bi se ustedelo daleko vise nego sto se dobija od prodaje markica, te javni prevoz moze biti besplatan.

Na kraju, ja redovno placam Busplus i osecam se kao ovca! Crna olindrana i izmuzena ovca.... :(

Ne slazem se ..u vezi NEplaćanja javnog prevoza :shok: Beograd kao veliki sistem mora da ima obaveze i odgovornost prema građnima ali i obrnuto.Ako želite da živite u metropoli onda imate obaveze,da plaćate komunalije,prevoz,struju...bezplatan javni prevoz postoji samo kod KIm Ila u Severnoj Koreji..zaboravite na komunizam jer se i u titovo vreme karta za javni prevoz i te kako plaćala..i tada je bilo neprijatnih kontrolora..dakle ako tada nije bilo bezplatno..danas bi to bilo ravno opstrukciji..
Jasno je da je važnije da SVI uredno plaćaju prevoz da ne bude privilegija i popuštanja..
E sad ono u čemu se slažem..da GSpP treba dovesti u red bez kompromisa..u vezi radnika-neradnika,kvaliteta,novih vozila i sl.
Na Beobuildu smo i prvi inicirali postavku profi menadžmenta..i grad nas je poslušao..još uvek čekamo rezultate..
Na šta treba da se ukaže je ...cena mesečne karte teško prihvatljiva sa najavljenjim poskupljenjem,zbog našeg niskog standarda..dakle neshvatljivo da cena dostiže polako mesečnu kartu u Eu bez Metroa i kvalitetnijeg prevoza...ako je najvljena kupovina 400 novih buseva na naftu..zar nije logičnije da bude 400 novih trolejbusa na domaću struju...barem da ljudi vide da se ozbiljno krenulo u gradnju Metroa..
A ako se i poskupljuje prevoz ljudi žele da vide da je taj novac uložen u sređivanje recimo stanica BGVoza ili kupovine novih..a ne da mi dajemo novac za akcize koje nekoga tamo mrzi da stavi na dnevni red skupštine i sl..e tu se osećamo kao ovce.. :kafa:
 
Stf,to sto pominjes je moguce u socijalizmu,u ovom sistemu je nemoguce i jedino se moze boriti da se otpusti visak neradnika i da se ne poskupljuje prevoz.
 
Koliko vidim svi su se slozili da u GSP-u ima X neradnika i da se oni finansiraju od gradjana. E sad me zanima sto se redovne platise ljute na one koji ne placaju prevoz buduci da i jedni i drugi znaju da kupovinom karte ne kupuju kvalitet voznje vec placaju GSP-ove neradnike?
 
stf":11x5vedn je napisao(la):
Da li ste culi za gradjansku organizaciju 99%?

Oni se zalazu za besplatni javni prevoz. Pritom se trude da iznesu valjane analize i obrazlozenja, tj. ne praktikuju dza bu iznosenje stavova.

Naime, ajmo malo amaterske matematike....

Javni prevoz u BG se subvencionise novcem iz budzeta. Po nekim njihovim analizama to je oko 70%. Kako svi porezom punimo taj budzet, to znaci da smo prevoz vec platili.

Naplacivanjem karata i povlastica finansira se ostalih 30%.

Sve to ne bi bilo sporno da samo GSP ima 7000 zaposlenih. Koliko je to viska? A to je samo GSP. + Visak u Direkciji, itd, itd....

Znaci, uplatom markica direktno se finansiraju ogromne plate neradnika i lezilebovica, direktno se podrzava takav sistem i takvo upravljanje javnim resursima.

Kada bi se visak otpustio, mesecno bi se ustedelo daleko vise nego sto se dobija od prodaje markica, te javni prevoz moze biti besplatan.

Na kraju, ja redovno placam Busplus i osecam se kao ovca! Crna olindrana i izmuzena ovca.... :(


Напротив, треба да отпусте све паразите, а да онда:

ИЛИ смање порезе (јер нема разлога да превоз плаћа неко ко га не користи) а да повећају проценат наплате, дакле сви који се возе плаћају и то плаћају онолико колико треба а а не армију нерадника, а они који се не возе њима паре остају у џепу.

ИЛИ пребаце паре у улагања у инфраструктуру, развој превоза и сл.

чист рачун дуга љубав.

идентична рачуница је и за целу државу која пије крв привреди = народу огромним наметима а тај новац баца на неспособне рођаке и кумове.
 
@ 2012

Ostavi se ti te price o ``metropoli`` jer ne pije vodu.

Da je racun cist, tj. da se uplatom markica i karata zaista finansira prevoz a ne ceo jedan grad partijskih paramecijuma sve bi bilo OK.

Ali, to bi onda bila fensi verzija samodoprinosa. I neman nista protiv toga.

Elem, poenta cele ``matematicke`` price je u tome da se finansiranje javnog prevoza prenese u potpunosti na budzet, a harac u vidu markica jednostavno eleminise, barem dok paramecijumi ne pomru, jer ih otpustiti sigurno nikada nece.

Na kraju se postavlja logicno pitanje: Zasto placamo istu uslugu 2 puta (budzet + markice)

@ Drum 1

Sistem da se javni precoz ne placa budzetom vec iskljucivo markicama je jednostavno finansijski nemoguca bilo gde u svetu.
A onda se postavlja ovo gore pittanje? Zasto placamo istu uslugu 2 puta? I da li je to iole posteno?

Punjenjem budzeta svaki gradjanin ce neminovno neposredno finansirati nesto sto mu ne treba, te se ova prica ne moze gledati ni na taj nacin. Ti neposredno placas nesto sto ne koristis ali neko drugi neposredno placa nesto sto ti koristis a on ne...balans postoji.
 
Tačno tako :)
ali
razmeru neminovnosti (gluposti) kontroliše uprava grada
koja dozvoljava postojanje svih 7.000 đabaleboraša. :bash:

Paraziti jesu neminovnost ali dok je broj pod kontrolom kao i u prirodi , ravnoteža je podnošljiva
sve drugačije je čista neodgovornost gradske uprave
koja na posredan način pospešuje rak društva.

Mi neadekvatno reagujemo misleći da plaćanjem ili ne plaćanjem Bus-plusa
možemo ko bajagi da promenimo tj da uradimo posao grada
a usput i njih plaćamo da upravljaju pravilno a oni prave se blesavi . :grand:
 
boca-ica":uztjaja8 je napisao(la):
Mi neadekvatno reagujemo misleći da plaćanjem ili ne plaćanjem Bus-plusa
možemo ko bajagi da promenimo tj da uradimo posao grada
a usput i njih plaćamo da upravljaju pravilno a oni prave se blesavi . :grand:

 
Александар":3oyt3ikm je napisao(la):
Čekajte, kakva su ovo farbanja, kad je još 2. aprila doneta odluka o poskupljenju usluga:

http://www.sllistbeograd.rs/pdf/2012/15-2012.pdf

Moram da priznam da sam se primio i ja na ovo ne citajuci detaljno ono sto pise. Promena cenovnika se odnosi na ITS 2, prigradski prevoz. Markica od 2.680 dinara za zaposlene spada u sistem ITS 1. :bash:
 
Počeli počeli :)
Samo ženski kontrolori imaju istu boju majce kao vozači GSP-a :)
 
Pa ono vidi se grupica ljudi sa istom majicom :)

Imaju takodje i oznaku busplusa na majici na rukavu i grudima.
 
Mogli bi da stave one svetlosne sirene na glavu kao inspektor gedzet,cisto da budu uocljiviji kada vec ne nose prsluke
 
Ako vidite da u SMS obaveštenju broj stanica prevazilazi maksimalni mogući broj do početnog stajališta, nemojte se iznenaditi, jer sistem sad računa i vozila koja dolaze iz suprotnog smera, tako da više neće biti onoga „trenutno nema informacija" jer vožnja nije otpočeta
 
Матеја Бељан":1ukewyt8 je napisao(la):
Ako vidite da u SMS obaveštenju broj stanica prevazilazi maksimalni mogući broj do početnog stajališta, nemojte se iznenaditi, jer sistem sad računa i vozila koja dolaze iz suprotnog smera, tako da više neće biti onoga „trenutno nema informacija" jer vožnja nije otpočeta

A da li minute racuna tako sto gleda planirano vreme polaska? Kad bi to radilo, to bi bila prava stvar, ali nema sanse...
 
Verovatno da računa, jer ako vozilo zavrsava vožnju neće biti prikazano u zahtevu za suprotan smer, tako da je i red vožnje deo algoritma
 
astrodule":1zwg0zig je napisao(la):
A da li minute racuna tako sto gleda planirano vreme polaska? Kad bi to radilo, to bi bila prava stvar, ali nema sanse...

Kako sam ja pimetio ne racuna, jer su 2 autobusa bila na pocetnoj stanici i za oba vozila je u zagradi pokazivao isto vreme. Jos uvek pokazuje vreme kao kad bi trebalo da krene odmah sa stanice.
 
Niko nista nije mogao da primeti od uvodjenja BusPlus sistema. Apsolutno nista se nije promenilo. Autobusi i dalje cesto idu u kolonama, vozaci zajedno doruckuju pa krenu u isto vreme, kao da ne postoji ni taj GPS uredjaj. Meni nikako nije jasno kako se apsolutno nista nije promenilo sem sto cujem one beep-ove non stop u prevozu. To je jedina promena. Cak je i ona devojka u mnogim autobusima promukla, cak i u spancu, a uglavnom vise nigde i ne govori. Nemaju ni njoj da plate doktora ili lekove. Totalni uzas.
Beep koji je kostao 8.5% prihoda.
 
Očigledno je da ne postoji nikakva komunikacija između busplus centrale koja je zadužena da prati autobuse i samih vozača. Neke navike se teško menjaju, ko je mislio da će se naši vozači GSP tek tako odreći doručka, prevario se. :laugh: Pitanje je da li Ovi iz busplusa imaju uopšte mehanizme da sankcionišu one vozače za koje utvrde da nepoštuju red vožnje. Ko je odgovoran zato što u 50% autobusa glasovna najava više ne radi ko to isključuje, pretpostavljam vozači. Drugo šta će vozačima onaj busplus kompjuter koji ih stalno obaveštava o kašnjenju koje skoro uvek nije manje od 20 minuta, kada ga oni redovno ignorišu. Ili će se ovde stvari srediti jer u suprotnom ovo ne vodi nikuda. Ovaj novi sistem je trebalo da dovede do poboljšanja kvaliteta GSP usluga, međutim mi kao korisnici jedini benefit koji smo do sada videli jeste sms najava dolazaka, kao što sam to rekao u prethodnim postovim nešto ozbiljno smrdi u GSP...
 
Bivis":21gx7v3u je napisao(la):
Neke navike se teško menjaju, ko je mislio da će se naši vozači GSP tek tako odreći doručka, prevario se. :laugh:

Ko je odgovoran zato što u 50% autobusa glasovna najava više ne radi ko to isključuje, pretpostavljam vozači.

Niko ne trazi od njih da se odreknu dorucka, vec da im neko kaze da se ukida kolektivni dorucak vozaca koji su na istoj liniji.

Pustio je onaj u spancu devojku da prica, toliko je strugala da me mozak zaboleo. Hteo sam da odem do vozaca i da mu kazem da iskljuci klimu kako devojka ne bi zavrsila u bolnici od upale pluca.
 
Populizam se nastavlja :)

djiki.jpg


http://www.pressonline.rs/sr/vesti/...1/Bus-plus+da+zameni+službene+automobile.html
 
Demagoški.
A što nije uspeo da nagovori poslodavce u vladi, direkcijama i agencijama da svoje zaposlene nateraju na mesečne i obavezne personalozovane kartice Bus-Plus, tj da se armija zaposlenih u republičkim organima voze na posao javnim gradskim prevozom. Mesečna kartica , a ne lova pa hoćeš nećeš.
 
Ne radi vise tacno ni sms provera. Ja sam juce cekao 74 i pisalo mi je dva puta 5 stanica i autobus naidje odmah. Dodjem do sava centra, cekam 89 i pisre mi 8 stanica, proverim ponovo, pise 7 stanica, kad ono dolazi autobus
 
Vrh