stf":1uvkok4n je napisao(la):Da li ste culi za gradjansku organizaciju 99%?
Oni se zalazu za besplatni javni prevoz. Pritom se trude da iznesu valjane analize i obrazlozenja, tj. ne praktikuju dza bu iznosenje stavova.
Naime, ajmo malo amaterske matematike....
Javni prevoz u BG se subvencionise novcem iz budzeta. Po nekim njihovim analizama to je oko 70%. Kako svi porezom punimo taj budzet, to znaci da smo prevoz vec platili.
Naplacivanjem karata i povlastica finansira se ostalih 30%.
Sve to ne bi bilo sporno da samo GSP ima 7000 zaposlenih. Koliko je to viska? A to je samo GSP. + Visak u Direkciji, itd, itd....
Znaci, uplatom markica direktno se finansiraju ogromne plate neradnika i lezilebovica, direktno se podrzava takav sistem i takvo upravljanje javnim resursima.
Kada bi se visak otpustio, mesecno bi se ustedelo daleko vise nego sto se dobija od prodaje markica, te javni prevoz moze biti besplatan.
Na kraju, ja redovno placam Busplus i osecam se kao ovca! Crna olindrana i izmuzena ovca....
Ne slazem se ..u vezi NEplaćanja javnog prevoza :shok: Beograd kao veliki sistem mora da ima obaveze i odgovornost prema građnima ali i obrnuto.Ako želite da živite u metropoli onda imate obaveze,da plaćate komunalije,prevoz,struju...bezplatan javni prevoz postoji samo kod KIm Ila u Severnoj Koreji..zaboravite na komunizam jer se i u titovo vreme karta za javni prevoz i te kako plaćala..i tada je bilo neprijatnih kontrolora..dakle ako tada nije bilo bezplatno..danas bi to bilo ravno opstrukciji..
Jasno je da je važnije da SVI uredno plaćaju prevoz da ne bude privilegija i popuštanja..
E sad ono u čemu se slažem..da GSpP treba dovesti u red bez kompromisa..u vezi radnika-neradnika,kvaliteta,novih vozila i sl.
Na Beobuildu smo i prvi inicirali postavku profi menadžmenta..i grad nas je poslušao..još uvek čekamo rezultate..
Na šta treba da se ukaže je ...cena mesečne karte teško prihvatljiva sa najavljenjim poskupljenjem,zbog našeg niskog standarda..dakle neshvatljivo da cena dostiže polako mesečnu kartu u Eu bez Metroa i kvalitetnijeg prevoza...ako je najvljena kupovina 400 novih buseva na naftu..zar nije logičnije da bude 400 novih trolejbusa na domaću struju...barem da ljudi vide da se ozbiljno krenulo u gradnju Metroa..
A ako se i poskupljuje prevoz ljudi žele da vide da je taj novac uložen u sređivanje recimo stanica BGVoza ili kupovine novih..a ne da mi dajemo novac za akcize koje nekoga tamo mrzi da stavi na dnevni red skupštine i sl..e tu se osećamo kao ovce.. :kafa: