Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Данга, ти си царица.

Волео бих да знам да ли постоји још неко осим мене, ко није никада оверио (''валидирао'') ''персонализовану'' картицу (маркицу). :)
 
Deka75,Japanci će prvo nama da ga doniraju..uz rezervne delove za žute autobuse .. :kafa:
 
Danga wrote: ,,. . . Sa druge strane – nije mi jasno zašto se neki ovde iz petnih žila (bez love) upinju da mi objasne kako je to sve “kul”, za moje i (sve)opšte dobro”. To se, ljudi, ne može ni objasniti, ni odbraniti, a svako njihovo novo saopštenje – uvreda je (moje) inteligencije, a to mi ide na živce više i od glupih pravila. . . ,,


+ 1 :lool: :kk: :kk: :kk:
 
@1111

Tu sam!
A tebi Danga evo jedan plusic od mene. Mudro zboris vala.
 
Od kako ste otkrili da je danga ženska osoba, odjednom svi volite njene komentare :)
 
deka75":1acv7zfq je napisao(la):
Nadzorni sustav pretražuje 36 milijuna lica u sekundi

http://vidi.hr/Sci-Tech/Znanost/Nadzorni-sustav-pretrazuje-36-milijuna-lica-u-sekundi

nadam se da ce nesto slicno i turci da razviju uskoro i da povezu sa bus plusom,pa da ne moraju da uticu na savest cupaca validatora da se sami javljaju u policiju
Sve to lepo funkcioniše kad su lica otkrivena, ali stf tu ima pravo kad kaže da se od takvih stvari ekstremno lako sačuvati samo kačketom i naočarima za sunce. Ja recimo nigde ne izlazim bez kačketa, a često nosim i naočare. Jel ću zbog toga automatski biti sumnjiv? Da li sistem prepoznavanja radi čak i samo sa naočarama za sunce? Ne možete ljudima da zabranite da ih nose...
 
Bobb, ja ne izlazim bez šešira, pa me baš zato ljudi lakše prepoznaju na ulici :)

Pitanje je kakve će sve slike moći da se ubace u takve sisteme..
 
Posto mi je stigao odgovor na dopis direkciji za saobracaj, skenirao sam ga i postavljam ovde. Zbog konteksta prve dve slike su tekst dopisa, a druge dve odgovor

 
Kažu da vratimo sistem zato što je tako bilo ranije, sa pokazivanjem karte vozaču. Pa valjda treba da uvedemo nešto naprednije. Evo onda bih ja predložio da vratimo konjsku zapregu koja je vukla tramvaj početkom prošlog veka, ipak je to rešenje već bilo u upotrebi i imamo dobra iskustva sa njim.
 
busplus.jpg

БусПлус :D
 
А и налепница за излаз у случају опасности је налепљена наопако.
 
cgmiki":1f4qqd55 je napisao(la):
А и налепница за излаз у случају опасности је налепљена наопако.

To i meni odmah zasmetalo :bash: :laugh: :bash:
 
Jutros prvi put se sretoh sa kontrolom bus plusa.Izvadi devojka ono sokocalo ispod jakne i krene da pregleda karte.procite nekoliko,neke ok ,neke nevalidirane.ove druge validira sama.dodje do decka koji je sedeo pored mene, i ovaj kaze Nemam kartu.krene rasprava Morate da imam kartu,napustite vozile,a decko Nemam nameru,gubite vreme samnom,pogldaj koliko lopova oko mene ,a ti mene nasla itd.posle 2 min ubedjivanja kontrolorka dodje do mene,ja joj dam nevalidiranu ,ona prisloni na svoje sokocalo i nista.svercer u medjuvremenu izadje na sledecoj(verovatno je dotle isao),a kontrolorka mi kaze iznervirano Morate da validirate i nestade u drugom delu vozila.
I sta se promenilo sa bus plusom?skoro nista.u starom sistemu bi svercer makar ponistio papirnu kartu.Za ova 2 meseca 1. put vidim kontrolu ,da sam samo placao kazne ustedeo bih skoro 4000 din.
 
Mislim da se neko debelo obogatio vadeci zaglavljene novcice iz tih cuda :D
 
^"Overavanje mesečnih neće biti ukinuto", a ono je već neobavezno... :cool:
 
Sve što je naveo kao razlog validacije, veze nema sa putnicima i njihovim čekiranjem, već je vezano za uređaj kod vozača kojim se prati vozilo. Znači, ako se čekiramo, znaće da je nastalo zagušenje u saobraćaju zato što je npr. došlo do saobraćajne nesreće, pa će preusmeriti prevoz, a ako se ne čekiramo, neće to znati? Nešto mi je najviše zamuckivao i gledao okolo baš kada je odgovarao na ovo pitanje. Možda sam subjektivan, ali zato svi ostali odgovori deluju razumnije i prihvatljivije.
 
Uočavam sve veči broj mutavih validatora na prednjim vratima autobusa . . . .
eh ti putnici sa BB teme održavanje vozila . . . :laugh: :lool: :laugh:
 
Ponovo izvestaj sa terena:
- Vecina tramvaja na liniji 2 su nevidljivi za najavu preko moba (u oba smera) :notok: (isto vazi i za mnoga vozila na drugim linijama :notok:
- Validatori su mutavi u 90% vozila :notok: a tamo gde radi zvuk, brkaju +- dve stanice :notok:
- Klosari se i dalje grupno voze u dvojci bez placene karte :notok:
- Validatori (ekrani) uprljani ostacima nalepnica, ne vidi se tekst o preostalom iznosu za nepersone :notok:
- Babski troskok se masovno primenjuje (1. munjevit uskok na slobodno sediste i ostavljanje babske torbe na istom, 2. validiranje i 3. povratak na ``zauzeto sediste``) :notok:
- Gradonacelnik ``objasnio`` gradonacelniku Skoplja, kako je ovaj sistem najsavremeniji i kako je zahvaljujuci istom drasticno poboljsan javni prevoz u BG?????
:shok:
Neko rece da ce nakon ``pocetnih decijih bolesti`` ovaj sistem funkcionisati sve bolje i bolje.....
Meni se cini da je po uvodjenju, ovaj sistem vrlo brzo poceo da pati od sve goreg i goreg funkcionisanja, sto i nije cudo kad tu nema nikakvog odrzavanja niti unapredjivanja.... :notok:
Uvaljeno je gradu - sta je uvaljeno i sad....... :violina:
 
јуче није уопште радио систем у једној 18ици, али се не сећам који је био ГБ
 
Vrh