Šta je novo?

Nadvožnjak na početku Jurija Gagarina

Ne samo da je glupo kako se zavrsava nego i ova nova raskrsnica koju su napravili je skroz nesrecna.

Kad se iskljucis kod Dejtonke sa B.M. Pupina ti ne mozes direktno da ides na Stari savski most, vec moras da skrenes desno u V. Popovica, pa na prvoj sledecoj da napravis polukruzno, i onda nazad da bi se ukljucio na most. Skroz debilno.
 
Nikola, možda deluje debilno, ali pogledaj propusnu moć starog savskog mosta i gde završavaš u starom delu grada kad silaziš sa njega. Sad zamisli da je omogućeno direkt uključenje odatle, onda bi mnogo veći broj ljudi išao tom trasom, ali bi se zato pravile velike gužve na toj raskrsnici, a onda i na sledećoj pre samog "ulaska" na most i onda bi tu nastao opšti metež, a tek da ne pričam o pražnjenju mosta u Karađorđevu.

Sve dok se Vladimira Popovića ne spoji sa Bulevarom Nikole Tesle ta ulica će imati čudan završetak. Uopšte nije lako izvesti to spajanje jer taj put prolazi kroz dva isključenja/uključenja kako na stari most tako i na Brankov most i ko uspe da smisli nešto efektivno i efikasno dobiće večnu zahvalnost Beograđana.
 
Nikola":2dnaej9t je napisao(la):
Ne samo da je glupo kako se zavrsava nego i ova nova raskrsnica koju su napravili je skroz nesrecna.

Kad se iskljucis kod Dejtonke sa B.M. Pupina ti ne mozes direktno da ides na Stari savski most, vec moras da skrenes desno u V. Popovica, pa na prvoj sledecoj da napravis polukruzno, i onda nazad da bi se ukljucio na most. Skroz debilno.
Takodje to. Uzeo mi cika plavi jednu crvenu....letos. Uopste nije logicna raskrsnica..Na desnoj krivini pise obavezno desno i odmah ispod znak zabranjeno za motorna vozila. Ali stvar je u tome da zakonodavac ne misli na poludesno nego skroz desno..
 
@ Shmeksi
Ima smisla sve sto govoris, ali nisam siguran da su oni mislili na to. A i miki je u pravu za ovo sto kaze. Raskrsnica je nekako nedorecena i lako se zbunis ako ides prvi put tuda i ocekujes logicna resenja, pa olako napravis prekrsaj.

U vezi ovg dela grada sam izneo predlog na predhodnoj strani kako bi po meni to bilo najbolje da se resi.
 
Ta raskrsnica je samo privremeno rešenje dok se Vladimira Popovića ne spoji sa Bul. Nikole Tesle.. To je jedino logično objašnjenje.

Ova veza Vladimira Popovića sa Zemunskim putem (ulica koja izlazi na tramvajski most) je napravljna u sklopu rekonstukcije tramvajske pruge.
Nekako mi deluje da je projektant mislio isključivo na prolazak tramvaja, a da je ovo nekako "smandrljao", kao da to uključenje/isključenje za automobile nema ama nikakvu važnost.
 
Ulica Vladimira Popovica se zavrsava tacno na mjestu gdje je tranvajsko stajaliste po meni resenje bi bilo da se ista spoji nadvoznjakom preko sajmista sa bulevarom NT ali mislim da grad trenutno nema para za takvu akrobaciju .A sve zbog toga sto nekonije mislo glavom kad je bilo para parecimo nije spojio ulicu Avgustina Neta ali zato mu pola zeljeznicke stanice NBG stoji bezveze na stubovima a mogla je biti na nasipu :mad:
 
Ја се годинама надам томе... Још кад би силазак са Бранковог моста био денивелисан... :cool:
 
Provoyao se danas u oba smera, deluje ...nestvarno, pogotovo kada se ide u pravcu Gazele, nema više "nadmudrivanja" pri prestrojavanju da se uhvati krajnja desna traka...

Za kvalitet ćemo videti, ali rešenje sve u svemi nije loše.

Radnici i danas rade na uređenju trotoara (subota, kiša).
 
Zaista deluje extra....ja sam danas prosao ovuda.

Jedino sto me nervira (ne samo u ovom slucaju, vec sirom grada) je to sto ne srede semafore! Zasto je zeleni talas toliki problem?? Od Zemunskog puta do Buvljaka, stao sam maltene na svakom semaforu...posle Buvljaka je koliko toliko ok. Mada onaj novi semafor kod Belvila, izgleda nije iskladjen, pa i on pravi probleme...

Zasto je to toliko tesko napraviti?? Po ugledu npr na Kneza Milosa.
 
Takođe ne može da se napravi idealan zeleni talas za oba smera, a na NBG je danas teško odrediti koji smer je opterećeniji i kada su špicevi, jer se pomešali dosta stambenog i komercijalnog prostara.
 
GOJE":29l4gsnw je napisao(la):
Takođe ne može da se napravi idealan zeleni talas za oba smera, a na NBG je danas teško odrediti koji smer je opterećeniji i kada su špicevi, jer se pomešali dosta stambenog i komercijalnog prostara.
Камере за бројање количине саобраћаја по целом граду + компјутер + добар програм и милина...;)
 
@retardinjo
Ma kakve kamere, zica ispod asfalta pored pesackog i brojac. Prekid strujnog toka kad auto predje, i gotovo. Koristi se maltene na svim semaforima u Americi, a strasno je jeftino.
 
induktivne petlje :p dobar je to fazon i za npr paljenje semafora koji puštaju slabo opterećene ulice (ako takvih uopšte ima u bg :) )

v6189s.jpg
 
Koriste se i u Beogradu, sve više i više. Npr. Mostarska petlja - ulazak u Savsku i Sarajevsku, onda veliki broj skretanja ulevo, itd. itd.

Inače, mislim da je mnogo važnije za bezbednost saobraćaja, u odnosu na zeleni talas, da se svi semafori standardizuju - tako da nemaš da neki trepću dva puta zeleno, pre žutog, neki tri puta, a neki ni jednom?!?!?! (Čak mi se na nekim učinilo da trepću 4 puta, ali to ne mogu da odgovorno tvrdim). Koliko puta mi se desilo da prođem na debelo žuto, i u suštini ugrozim saobraćaj (iako bi veće ugrožavanje bilo da naglo zakočim).
 
jovanovm":74knz68b je napisao(la):
@retardinjo
Ma kakve kamere, zica ispod asfalta pored pesackog i brojac. Prekid strujnog toka kad auto predje, i gotovo. Koristi se maltene na svim semaforima u Americi, a strasno je jeftino.
Зашто да не, било које функционално, квалитетно и поуздано решење, само да почну са тиме...
То би било толико растерећење на улицама, а може да се уради брже од било које обилазнице, тенгенти, прстења, метроова...:D
 
E vidite sada bi bez problema mogli da izbace to treptece zuto, posto je novim zakonom o saobracaju dato na znanje da je kazne ista prosao ti kroz zuto ili kroz crveno.

Ne vidim samo kako cu ja uspeti da stanem ako sam na 5 metara od semofora ?
 
bojan87":89kuf6kn je napisao(la):
E vidite sada bi bez problema mogli da izbace to treptece zuto, posto je novim zakonom o saobracaju dato na znanje da je kazne ista prosao ti kroz zuto ili kroz crveno.

Ne vidim samo kako cu ja uspeti da stanem ako sam na 5 metara od semofora ?
Nema to veze sa novim zakonom..oduvek je tako bilo...ZUTO je CRVENO.
 
bojan87":2918cshp je napisao(la):
Ne vidim samo kako cu ja uspeti da stanem ako sam na 5 metara od semofora ?
Ako budeš vozio auto mlađi od 1995 brzinom manjom ili jednakom novopropisanom ograničenju od 50 km/h :rolleyes: - staćeš. :p
 
Svi automobili koce od 100 do 0 za 40m. Neki malo manje neki malo vise. Od 60 do 0 se staje za najvise 8-10m ,za manje od 2sec sa bilo kojim autom. Moze da se stane. Ako se drzis propisa. :) :dil:
 
Хм, можда и јесте тако, али то су нагла кочења... Нагло кочење у градском саобраћају је опасно угрожавање саобраћаја... :grand:
Мислим да ни један судија за прекршаје неће моћи да оспори да не би било безбдено да се зауставиш ако си прошао на жуто... Кажњавање тога је нереална глупост...
 
Meni nije jasno sledeće: zbog čega se pri promeni crvenog u zeleno mora koristiti i žuto? Ionako svi kreću na to žuto tako da je samo gubljenje vremena još te 2-3 sekunde. Lepo, odmah posle crvenog pali se zeleno.
 
Vrh