Archangel
Higher intermediate
iskomplikovali su taj deo baš... Svaka čast onome ko pronađe neko dobro rešenje
Tačnije, do pre 7 godina je tuda prolazila, dok nije III Bulevar bio završen sa po 3 trake u oba smera.relja":31mirjfy je napisao(la):Plus, tuda prolazi najvažnija autobuska linija za stanovnike blokova - linija 95.
Vraćao si se verovatno međunarodnim.direktor":1pkyfbjd je napisao(la):Presao sam vozom iz NS sinoc super su odradili stvar jos samo da zavrse inace voz je iz NS doBG isao 1hi50min a u smjeru BG ka NS 2hi55min tj 1h duze :/
Mislim da to nije problem. Moze da se pomeri B. Nikola Tesle 100-injak metara vise(do skejt parka) i da se onda podvoznjakom poveze za Vladimira Popovica. Onda bi imalo mesta da se naprave ulazi i izlazi slicno kao i na ukrstanju Gazele i Vladimira Popovica.relja":lehf5var je napisao(la):Nego, kada bi se Vladimira Popovića produžila do semafora na početku Bul. Nikole Tesle e to bi bila prava stvar, pogotovo za rasterećenje u popodnevnom špicu. Ali avaj, neko je sagradio robnu kuću :bash: na idealnom mestu za odvajanje desno sa mosta, pa ispod ulice i pravo u u Vladimira Popovića i Jurija Gagarina kroz ovu raskrsnicu. Možda bude, za 10 godina...
Odlična ideja!Nikola":21u1wbuv je napisao(la):Moze da se pomeri B. Nikola Tesle 100-injak metara vise(do skejt parka) i da se onda podvoznjakom poveze za Vladimira Popovica. Onda bi imalo mesta da se naprave ulazi i izlazi slicno kao i na ukrstanju Gazele i Vladimira Popovica.
1. decembar 2009.
Ulica Jurija Gagarina sa šest traka posle trideset godina
U ulici Jurija Gagarina na delu kod železničke pruge i raskrsnice sa Bulevarom Milutina Milankovića završeni su radovi na izgradnji mosta i puštene u rad tri nove saobraćajne trake. Izgradnjom novog mosta povećana je propusna moć železničkog saobraćaja, a vozila ispod mosta sada se mogu kretati u šest saobraćajnih traka.
- Ovi radovi su veoma značajni za građane Novog Beograda, posebno za one iz savskih blokova. Posle skoro trideset godina najzad je rešen problem saobraćajnog „uskog grla” koje je postojalo u ovom delu opštine. Radovi su obuhvatili izmeštanje železničke pruge i izgradnju tri nove saobraćajne trake. Ostalo je još da se urede i trotoari koji ranije nisu ni postojali, tako da će ovo sada biti i nova pešačka zona- rekao je Miloš Hetlerović, pomoćnik predsednika opštine Novi Beograd.
Ulica Jurija Gagarina proširena je novim saobraćajnim trakama, uređeni su ivičnjaci, javna rasveta i kompletna infrastruktura u dužini od 450 metara. Uklanjanjem starog železničkog nasipa delovi Novog Beograda i vizuelno su povezani.
Četrnaest meseci od početka radova, prvo je izgrađen i predat na korišćenje JP „Železnice Srbije” novi železnički most, koji sada omogućava veću propusnu moć u prevozu putnika i robe u pravcu prema Šidu i Subotici. Konstrukcija mosta izgrađena je na pet betonskih stubova i opremljena novom železničkom opremom i komunikacionim kablovima. Od železničke stanice „Novi Beograd” most se dužinom od 190 metara proteže preko ulice Jurija Gagarina. Građen je uz stari železnički nasip preko koga se železnički saobraćaj odvijao sve vreme tokom izvođenja radova.
Posle prebacivanja železničkog saobraćaja na novi most počelo je rušenje starog nasipa i izgradnja tri nove saobraćajne trake ispod mosta. Ulica Jurija Gagarina, od raskrsnice sa Bulevarom Milutina Milankovića do iza postojeće benzinske pumpe, dobila je svoje konačno rešenje sa ukupno šest saobraćajnih traka, obostranim trotoarima, zelenim površinama i javnom rasvetom.
Radove koji su počeli 2008. godine finansirala je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.