Šta je novo?

Nadvožnjak na početku Jurija Gagarina

Goldstein":1qll4lg9 je napisao(la):
Meni nije jasno sledeće: zbog čega se pri promeni crvenog u zeleno mora koristiti i žuto? Ionako svi kreću na to žuto tako da je samo gubljenje vremena još te 2-3 sekunde. Lepo, odmah posle crvenog pali se zeleno.
Жуто се не користи у Америци. Мислим да у Америци сматрају да се у Европи користи жуто да би се људима дало времена на пребаце мењач у брзину. Пошто у САД сви возе аутоматски мењач, жуто је избачено. А то што људи крећу на жуто, то је друга прича... не би требало, ”жуто је црвено” :)

Са друге стране, при прелазу из зеленог у црвено имају баш, али баш дугачко жуто... волим дугачко жуто из очигледних разлога :)
 
Semafordzije moje :)

Semafor koji štedi vreme i gorivo




Beogradski dizajner Damjan Stanković predstavio je novu verziju semafora koja bi trebalo da vozačima uštedi gorivo ali i da smanji saobraćajne gužve na ulicama.



Novi semafor u koji su ugrađena LED svetla, koja služe za odbrojavanje preostalog vremena do zelenog svetla, vozačima omogućava da ugase svoje motore bez brige da će ih ono iznenaditi.

Stanković smatra da će novi sistem omogućiti da se vozači opuste dok čekaju zeleno svetlo ali i da se od semafora odvezu brže i efikasnije kao i bez ikakvih zastoja.

Iako se njegovi tvorci nadaju da će novi Eko semafor biti primljen sa odobravanjem i testiran širom Evrope, međutim, za sada se ni jedan grad nije javio u vezi sa probnim instaliranjem novog sistema.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2009&mm=12&nav_id=396960
 
Сличних семафора има по граду, додуше не са оваквим одбројавањем него са бројевима. ;)
 
vucko":19ibitab je napisao(la):
Semafordzije moje :)

Semafor koji štedi vreme i gorivo

[url]http://img412.imageshack.us/img412/5497/12492216154b1e35381c55a.jpg[/url]


Beogradski dizajner Damjan Stanković predstavio je novu verziju semafora koja bi trebalo da vozačima uštedi gorivo ali i da smanji saobraćajne gužve na ulicama.



Novi semafor u koji su ugrađena LED svetla, koja služe za odbrojavanje preostalog vremena do zelenog svetla, vozačima omogućava da ugase svoje motore bez brige da će ih ono iznenaditi.

Stanković smatra da će novi sistem omogućiti da se vozači opuste dok čekaju zeleno svetlo ali i da se od semafora odvezu brže i efikasnije kao i bez ikakvih zastoja.

Iako se njegovi tvorci nadaju da će novi Eko semafor biti primljen sa odobravanjem i testiran širom Evrope, međutim, za sada se ni jedan grad nije javio u vezi sa probnim instaliranjem novog sistema.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2009&mm=12&nav_id=396960
Taj dizajner je sjajan. Ima mnogo sjajnih radova
Koga zanima neka pogleda. http://relogik.com/
Vredi!
 
semafor je stvarno super. samo nešto sumnjam da će biti sluha u direkciji za saobraćaj ili kako se to već zove. da mu daju neki probni ugovor za npr 5 semafora u gradu (gde već postoji klasično odbrojavanje*, npr. ugao pop stojanove i bulevara) i da dizajnira tablu koja bi pored obaveštavala o semaforu (pandan onoj praistorijskoj "ugasite motor"), sigurno bi mu mnogo značilo

Iako se njegovi tvorci nadaju da će novi Eko semafor biti primljen sa odobravanjem i testiran širom Evrope, međutim, za sada se ni jedan grad nije javio u vezi sa probnim instaliranjem novog sistema.
:/

* koje btw često i ne radi, sećam se kad sam jednom video nekog čoveka koji je stvarno isključio kola i semafor se otvorio 20 sekundi pre nego što je counter odbrojao, svi su ga psovali i trubili mu ko da je id***. verovatno mu nikad više nije palo na pamet da štiti okolinu.
 
Ja redovno isključujem na ekološkim semaforima. :D

Žuto je međupoložaj. Sistematski povećava bezbednost - uostalom kako gde, na mnogim raskrsnicama ga vidiš (npr. Takovska i Cvijićeva). Dalje, to bi teoretski trebalo da da dodatnog vremena onima koji skreću iz suprotnog smera levo. Dalje, ako je klizavo, ne moraš naglo da ukočiš, itd. Uostalom, ako ništa drugo - makar ti daje osećaj sigurnosti, jer ne možeš uvek da pratiš koliko puta trepće zeleno - nekad ni ne trepće - i koliko ima do crvenog.
 
miliš na ovaj deo?

p1020782i.jpg


Jedino da su tu suzili kolovoz, mada meni je i ovako dobro
 
Ма могли су да помере тротоар, било је места. На другој страни ми се чини да места има.
 
Tako i meni izgleda,al nema frke raskopace ponovo put do kraja 2010te i sredice to,moraju i oni od neceg da zive :)
 
Ovo su novi momenti :)

Izgleda glupo, ali treba imati u vidu da je to stub od već postojećeg mosta.
 
@Archangel, pa da - taj, zamisli da negde u buducnosti, karikiram, nekom padne na pamet da tuda ide biciklisticka staza, zamisli cirkus koji bi nastao na tom mestu.

Ovo naravno dajem samo kao primer kako se preko nekih stvari prelazi olako i ne razmislja o mogucim posledicama, a da ne govorim o slicnosti izmedju ovog "poduhvata" i onog sa stubom nasred ulice.

Mislim se, pa za ovo je placeno 10 miliona evra, valjda moze to malo bolje :|
 
Biciklistička staza , tj "biciklistička staza" od ranije ide trotoarom sa suprotne strane ulice.
Nema veze, opet je glupo.
Ovoga ne bi ni bilo da je novi most duži samo 15-12 m, samo zbog direktnog spajanja J. Gagarina sa M. Popovića.
 
Otprilike znam kako dolazi do ovakvih stvari.

Prilikom izrade idejnog resenja nisu razmisljali,nije dovoljno razradjeno. Na osnovu njega su uradili statiku,Kada su primetili da ce to da izgleda uzasno statika je bila uradjena. Nije bilo nazad.

To ne govori mnogo o projektantu nego o onome ko je napravio projektni zadatak,overio idejni projekat,pa onda i glavni...

rev-cloud.bmp
 
Ovo je najsavrseniji primer potpunog besmisla!! Stari zeleznicki most, pruga oko Kalisa, sadasnja eleznicka stanica, kao i taj nadvoznjak koji menjaju, ionako si bili predvidjeni za potpuno uklanjanje kada se Prokop zavrsi! Za te pare, mogli su da osposobe Prokop, i sruse taj nadvoznjak! :bash:
 
Не ради се о парама, него о политици. :notok: Много мање пара треба да се уложи него што би се добило. То само говори ко води саобраћајну политику.
 
Stara železnička stanica, stari železnički most preko Save i stari deo pruge od stanice Novi Beograd do mosta (zajedno sa novim nadvožnjakom preko ulice J. Gagarina) neće biti ukinuti. Stara stanica ostaje u funkciji sa manjim brojem koloseka. Do nje će ići neki lokalni vozovi kao i vozovi koji završavaju put u Beogradu. Prolazni međunarodni vozovi će ići na prokop. Stara stanica sa manjim brojem koloseka neće nimalo smetati izgradnji u Savskom amfiteatru. Inače, svi veliki Evropski gradovi su sačuvali svoje stare stanice iz XIX veka koje su često skoro u centru grada. Npr. "Kijevski vokzal" u Moskvi, glavna stanica u Pragu i mnogi drugi. Nadvožnjak je odlično i brzo urađen. Mislim da je problem velika blizina nadvožnjaka i petlje novog mosta koja povezuje most i ulicu J. Gagarina.
 
dedinje":388owz0w je napisao(la):
Stara stanica sa manjim brojem koloseka neće nimalo smetati izgradnji u Savskom amfiteatru.
Nije problem u stanici, ona svakako treba da ostane tu, ali samo u jednoj od dve opcije, ili metro stanica, ili muzej, a nikako kao železnička stanica. Problem je u kolosecima koji bi prvo smanjili površinu za izgradnju, a zatim bi dodatno zakomplikovali sva moguća kretanja po tom novom delu grada.

Sve šine treba povaditi iz savskog amfiteatra i oko Kalemegdana i osposobiti neke druge železničke trase kroz grad.
 
Vrh