Šta je novo?

Nadvožnjak na početku Jurija Gagarina

Ово је надвожњак од близу 10 000 000€ у продужетку привременог моста који је у продужетку будућег музеја...;)

...дакле, или говори о томе колико скоро ће Прокоп бити готов или говори о ,,правилном" улагању новца...
 
Iako ne volim kada se "kradu" ideje i koncepti, ali i taj nadvožnjak i privremeni most bi se mogli pretvoriti u beogradski High line. Ko ne zna o čemu je reč neka progugla "high line" i sazna malo više o celoj akciji.

Ne znam kako mi ranije to nije palo na pamet, ali sam se sad baš primio na tu ideju za nadvožnjak i most :D
 
It is alive!

Пуштен железнички саобраћај преко новог моста изнад улице Јурија Гагарина

Нови железнички мост изнад улице Јурија Гагарина предат је, после четрнаест месеци од почетка радова, на коришћење ЈП „Железнице Србије”, а саобраћај је успостављен током викенда. Железнички саобраћај преко новог моста омогућава већу пропусну моћ у превозу путника и роба у правцу према Шиду и Суботици, каже се у саопштењу Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Конструкција моста изливена је на пет бетонских стубова и опремљена је новом железничком опремом и комуникационим кабловима. Од железничке станице „Нови Београд”, мост се дужином од 190 метара протеже преко улице Јурија Гагарина. Грађен је уз стари железнички насип преко кога се железнички саобраћај одвијао све време током извођења радова. Од овог викенда композиције прелазе нови мост, а стари железнички насип се руши.

Уклањањем старог насипа улази се у завршну фазу радова, када ће се улица Јурија Гагарина, на делу испод новог моста, проширити за три саобраћајне траке. На овај начин биће решен проблем саобраћајног „уског грла” које је постојало у овом делу Новог Београда. Асфалтирање нових саобраћајних трака, у дужини од 450 метара, очекује се до краја новембра, када би и возачи почели да користе нову саобраћајницу.

Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда финансира изградњу железничког моста и проширење улице са 790 милиона динара из средстава накнаде за уређивање грађевинског земљишта, а извођач је радове отпочео у августу 2008. године.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1366045
 
Evo za Shmeksija koji nije pazio na casu :cool:


Video animacija budućeg izgleda ulice:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=uAC9Q6cYaw8[/video]

i naravno za forumase koji su se skoro ukljucili na forum ;)
 
^^Ukoliko gledate video klip obavezno mutirajte svoje zvucnike...
 
Da, stvarno, ovo se gradi već više od godinu dana (bruka za sebe), a forumaši tek sad reaguju...c c c...

Mislim da je bilo dovoljno da čovek jednom doživi prestojavanje ispod ovog, sada već srušenog, železničkog nadvožnjaka, pa da poželi da se ulica proširi.
Pa na tom mestu su se spajale TRI ulice sa po TRI trake u OBA smera, da bi se ispod samog nadvožnjaka prolazilo:
- u smeru ka J Gagarina - samo JEDNA traka, uz prestrojavanje na u tu jednu traku na drskost, odvažnost i bezobrazluk :)
- iz J. Gagarina u pravcu ka Gazeli - jedna traka, uvek otvoren semafor, i opet krkljanac pri prestrojavanju u tu traku
- skretanje levo iz J Gagarina ka III Bulevaru i Milentija Popovića - jedna traka, semafor i kolone na njemu.
Plus, tuda prolazi najvažnija autobuska linija za stanovnike blokova - linija 95.

A šta će biti sa postojećom železničkom stanicom i starim železničkim mostom, kada i ako se uopšte više izgradi taj Prokop, to tzaista niko ne zna. Ovo usko grlo je trebalo srediti još pre 20-30 godina, ili omogućiti alternativnu vezu J Gagarina i blokova sa ostatkom Beograda. Danas smo od završetka Prokopa daleko isto kao i u to vreme...

Ono što mene zanima je, da li će ideja biti ostvarena do kraja, tj da li će napraviti i taj trotoar sa obe strane ulice, da li će i trotoar biti spojen sa trotoarom u Vladimira Popovića, da li će moći biciklom ili peške da se dođe do ispod Gazele i dalje, do šetališta pored Save.

I naravno, kako će da izvedu uključenje na novi most iz svih ovih pravaca?
 
relja":31mirjfy je napisao(la):
Plus, tuda prolazi najvažnija autobuska linija za stanovnike blokova - linija 95.
Tačnije, do pre 7 godina je tuda prolazila, dok nije III Bulevar bio završen sa po 3 trake u oba smera.
U svakom slučaju, veliki saobraćajni plus!
 
Još tačnije, zadnjih godina je stalno menjala trasu na potezu od buvljaka do M. Popovića a jedan od razloga je bilo i upravo ovo usko grlo.
Drugi razlog je bio što stanovnici III bulevara nemaju ni jednu ozbiljnu autobusku liniju u svom "bulevaru".
 
Presao sam vozom iz NS sinoc super su odradili stvar jos samo da zavrse inace voz je iz NS doBG isao 1hi50min a u smjeru BG ka NS 2hi55min tj 1h duze :/
 
direktor":1pkyfbjd je napisao(la):
Presao sam vozom iz NS sinoc super su odradili stvar jos samo da zavrse inace voz je iz NS doBG isao 1hi50min a u smjeru BG ka NS 2hi55min tj 1h duze :/
Vraćao si se verovatno međunarodnim.
 
Jel jos neko sem mene video autobusko stajaliste na tom klipu naspram ostrva gde se skrece ka Milentija Popovica i BMM (ex. 3.Bvd)?

Jel to samo tako ili planiraju da puste neko novu liniju tuda?

Primetio sam da ima isto stanica i na skretanju iz BMM ka podvoznjaku ali nije u Vladimira Popovica da bi se poklopila sa onom ka gazeli tj da joj bude paralelna :)
 
ASTAVAK RADOVA U ULICI JURIJA GAGARINA
Šest traka do kraja meseca
Autor: G.S. , M. T. | 10.11.2009. - 09:26

Radovi na proširenju saobraćajnice ispod železničkog mosta u Ulici Jurija Gagarina biće završeni do kraja novembra, najavljuju u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Nakon rekonstrukcije to će biti saobraćajnica sa šest traka, po tri u oba smera, a biće izgrađene pešačke staze i postavljena nova javna rasveta sa obe strane ulice.

Novi most iznad ulice je izgrađen i preko njega je pušten železnički saobraćaj proteklog vikenda. Za Beograđane je ipak mnogo važnije šta se dešava ispod mosta i kako će saobraćajnica u tom delu Jurija Gagarina izgledati nakon rekonstrukcije.
- Trenutno se radi na rušenju starog železničkog nasipa i počinjemo izgradnju tri nove saobraćajne trake. U toku je opremnje terena, a posao bi trebalo da bude gotov u narednih mesec dana. Biće postavljena dva sloja asfalta i pešačke staze sa obe strane ulice, koje će biti široke po četiri metra. Između smerova biće i drvoredi, tako da će ulica dobiti potpuno novi izgled - pričaju radnici građevinske firme „Planum“, koja je podizvođač na ovom gradilištu.
Proširenje Ulice Jurija Gagarina odnosi se na prostor između stubova novoizgrađenog mosta, a posle radova tri trake će dobiti vozači koji idu ka „Gazeli“ i još tri oni koji idu u suprotnom pravcu, prema novobeogradskim blokovima. Prošireni deo ulice biće dugačak 450 metara.
- Ovo rešenje će doprineti bržem i sigurnijem odvijanju saobraćaja, a uklanjanje postojeceg nasipa i vizuelno će povezati ovaj deo Novog Beograda - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju.
Ugovorena vrednost radova je 790 miliona dinara, a Direkcija je sredstva obezbedila iz naknade za uređivanje građevinskog zemljišta. Saobraćaj ispod nadvožnjaka je zatvoren već godinu dana za potrebe obavljanja radova, a građani nestrpljivo isčekuju otvaranje.
- Jedva čekam da se proširi ovaj deo ulice jer je to do sada bilo usko grlo za vozače. Gužve su bile svakodnevne, naročito u vreme saobraćajnog špica od 15 do 17 sati. Najveći problem sam imao kad hoću da se uključim na „Gazelu“, i nadam se da će ovim rešenjem to biti mnogo lakše - kaže Dragan Marinović (60) koji živi u Ulici Jurija Gagarina.


Proširenje i u Ulici Ljutice Bogdana
Gradski sekretarijat za saobraćaj proširiće Ulicu Ljutice Bogdana, u delu gde se ona ukršta sa Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića, za još jednu saobraćajnu traku. Time će se u velikoj meri smanjiti gužve u ulici pored stadiona FK Crvena zvezda, a vozači će manje čekati da prođu semafor na pomenutoj raskrsnici.

http://www.blic.rs/beograd.php?id=119915
 
Goldi ako su ona dva raspala vagona bila medjunarodni voz tesko nama .Krenuo je iz Ns glavne nije mi jasno kako 2 vagona mogu uopste nazvati kompozicijom sorri za off :/
 
Prošao sam danas ispod novog nadvožnjaka (biciklom, naravno).

Možemo očekivati puštanje saobraćaja već za koji dan (koliko im treba da uključe semafore i da se odradi tehnički prijem?).

Klovoz je potpuno asfaltiran, danas su iscrtali zebre, završava se postavljanje semafora, rade se trotoari....a danas je nedelja.

Neko se nadao kružnom toku - e ništa od toga. NIsam uspeo da sagledam celu raskrsnicu, puno je mehanizacije i radnika, ali mi se čini da je skretanje iz J Gagarina prema M Popovića - samo jedna traka (?!)

E, ono što je sigurno pozitivno - "ostrvo" između traka je široko isto kao i kod buvljaka. Kako god da su zamislili raskrsnicu, ima dovoljno prostora da može brzo da se popravi, a još važnije - ima dovoljno mesta da se na tom zelenom ostrvu jednog dana postavi tramvajska pruga za neki alternativni pravac ili pomoćni kolosek.

Trotoar u smeru ka Gazeli će izgleda da malo "zavrne" oko ograđenog placa za polovne automobile koji se tu nacrtao kao apoteka u Vojvođanskoj :lol: , čisto da se zna ko je jači :)

I da, pričali smo o mogućnosti produženja ulice Milentija Popovića od raskrsnice sa Bul. Milutina Milankovića do Jurija Gagarina, pravo ispod nadvožnjaka kroz onaj neizgrađeni plac... pa, recimo da možda i ima knap mesta da se i to jednog dana izvede. Sve zavisi od toga čemu služi onaj objekat Vodovoda...

edit: po koje progutano slovo ovde i tamo
 
Fin izvestaj :)
Nego, to sto se tice skretanja u M. Popovica, da li je uposte potrebno vise od jedne trake? Alternativnih pravaca iz J. Gagarina prema ostalim delovima NBG ima dosta, a usko grlo je bio upravo ulaz u J. Gagarina iz pravca autoputa.
 
Pa ne znam, meni je nekako prirodno da se vozi tuda, em ima manje semafora, raskrsnica, pešačkih (ako se skrene kod buvljaka ima koliko? 3-4), nego da se ide kroz III bulevar.

A opet, ovo novo je malo čudno - i dalje se krećeš istim putem samo što nema više uskog grla, ali se J Gagarina i M Popovića sada "vide" ispod novog mosta. Da dođe neko sa strane, odmah bi se zapitao - a zašto su pravili da se bez veze kruži? Ideš, da bi se vraćao. Još par metara novog mosta i bilo mi mesta komotno. Ali sad je kasno.

Nego, kada bi se Vladimira Popovića produžila do semafora na početku Bul. Nikole Tesle e to bi bila prava stvar, pogotovo za rasterećenje u popodnevnom špicu. Ali avaj, neko je sagradio robnu kuću :bash: na idealnom mestu za odvajanje desno sa mosta, pa ispod ulice i pravo u u Vladimira Popovića i Jurija Gagarina kroz ovu raskrsnicu. Možda bude, za 10 godina...
 
relja":lehf5var je napisao(la):
Nego, kada bi se Vladimira Popovića produžila do semafora na početku Bul. Nikole Tesle e to bi bila prava stvar, pogotovo za rasterećenje u popodnevnom špicu. Ali avaj, neko je sagradio robnu kuću :bash: na idealnom mestu za odvajanje desno sa mosta, pa ispod ulice i pravo u u Vladimira Popovića i Jurija Gagarina kroz ovu raskrsnicu. Možda bude, za 10 godina...
Mislim da to nije problem. Moze da se pomeri B. Nikola Tesle 100-injak metara vise(do skejt parka) i da se onda podvoznjakom poveze za Vladimira Popovica. Onda bi imalo mesta da se naprave ulazi i izlazi slicno kao i na ukrstanju Gazele i Vladimira Popovica.

Neko je vec spomenuo da bi se mogao prosiriti Stari savski most koji bi se povezao sa Mihajla Pupina sa jedne strane i Nemanjine sa druge.
Meni se ta ideja dopada, samo sto bi ja potpuno uklonio taj most odatle, izgradio novi(kao sto sam i video u nekom starom planu) sa slicnim protokom kao ovaj na Adi, napravio prilazne saobracajnice iz Vladimia Popovica, kad predje Savu nekako ga povezati sa Nemanjinom(da li kruznim tokom oko zel. stanice ili nekako drugacije, svejedno). Mislim da bi Brankov mosta, taj novi, Gazela i most na Adi bili sasvim dovoljni uz izgradnju obilaznice i mosta na Dunavu da prihvate sav saobracaj preko Save. Cak i kad bi se dodao jos koji most pitanje je da li bi centar mogao da uopste primi toliki broj vozila odjednom.
Most na tom mestu i sa tolikim kapacitetom bi po meni bolje sluzio nego neki slicnog kapaciteta po sred SA, jer ovaj most bi bio u produzetku jedine velike ulice koja vodi od Save do centra grada(Nemanjina). Takodje, zajedno sa Gazelom(koja bi bila udaljena oko 1km) bi sasvim zadovoljavao i potrebe SA kad se izgradi.
Stari savski most razmontirati i preseliti(kao sto su i Nemci uradili) na neku drugu lokaciju. Ne pada mi sad trenutno na um ni jedna pametna lokacija na Savi na pamet. Mozda kao pesacki most izmedju blokova i Ade?
 
Nikola":21u1wbuv je napisao(la):
Moze da se pomeri B. Nikola Tesle 100-injak metara vise(do skejt parka) i da se onda podvoznjakom poveze za Vladimira Popovica. Onda bi imalo mesta da se naprave ulazi i izlazi slicno kao i na ukrstanju Gazele i Vladimira Popovica.
Odlična ideja!

Za Tramvajski most se isto slažem, to je tehnički dobra ideja.... ali razmišljam o revitalizaciji Starog Sajmišta, ne bi valjalo da se nalazi u uklješteno između dve prometne ulice. A valjda će biti i tog mosta između njega i Gazele...
Ma, videćemo, kojom brzinom se stvari ovde odvijaju, dok dođe do realizacije bilo kog strateškog rešenja, ono već postane prevaziđeno....
 
I da, konačno su ga završili... 500 + dana...

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Od-sutra-prohodna-Ulica-Jurija-Gagarina.lt.html


Od sutra prohodna Ulica Jurija Gagarina
Ostalo je da se završi asfaltiranje i postavi svetlosna signalizacija (Foto Z. Anastasijević)

Uklanjanjem starog železničkog nasipa ušlo se u završnu fazu radova na proširenju Ulice Jurija Gagarina, na raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića. Izgrađene su tri nove saobraćajne trake, postavljeni su ivičnjaci, javna rasveta i urađena je kompletna infrastruktura. Vozači će od 1. decembra početi da koriste saobraćajnicu, čim se završi asfaltiranje traka u dužini od 450 metara i postavi svetlosna signalizacija. Na ovaj način biće rešen problem saobraćajnog „uskog grla” koje je postojalo u ovom delu Novog Beograda.

– Posle četrnaest meseci od početka radova, novi železnički most je izgrađen, i početkom novembra predat na korišćenje „Železnicama Srbije”. Sada je omogućena veća propusna moć u pravcu prema Šidu i Subotici. Konstrukcija mosta izgrađena je na pet betonskih stubova i opremljena novom železničkom opremom i komunikacionim kablovima. Od železničke stanice „Novi Beograd”, most se dužinom od 190 metara proteže preko Ulice Jurija Gagarina. Građen je uz stari železnički nasip preko koga se železnički saobraćaj odvijao sve vreme tokom izvođenja radova – ističe Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Posle prebacivanja železničkog saobraćaja na novi most, počelo je rušenje starog nasipa i izgradnja tri nove saobraćajne trake ispod mosta. Ulica Jurija Gagarina, od raskrsnice sa Bulevarom Milutina Milankovića, do iza postojeće benzinske pumpe, dobiće konačno rešenje sa ukupno šest saobraćajnih traka, obostranim trotoarima, zelenim površinama i javnom rasvetom.

– Projektovana pre više od trideset godina, ova najbrža saobraćajna veza sa centralnim gradskim područjem više neće biti usporena na delu ispod železničke pruge, a saobraćaj će se odvijati brže i bezbednije. Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda finansirala je izgradnju železničkog mosta i proširenje ulice sa 790 miliona dinara iz sredstava naknade za uređivanje građevinskog zemljišta. Izvođač radova je „Energoprojekt niskogradnja” – zaključio je Nenad Bajić.

D. Spalović
[objavljeno: 30/11/2009]
 
http://www.novibeograd.rs/?jez=&v=4347&p=51

1. decembar 2009.
Ulica Jurija Gagarina sa šest traka posle trideset godina

jurijagagarinamost.jpg



U ulici Jurija Gagarina na delu kod železničke pruge i raskrsnice sa Bulevarom Milutina Milankovića završeni su radovi na izgradnji mosta i puštene u rad tri nove saobraćajne trake. Izgradnjom novog mosta povećana je propusna moć železničkog saobraćaja, a vozila ispod mosta sada se mogu kretati u šest saobraćajnih traka.

- Ovi radovi su veoma značajni za građane Novog Beograda, posebno za one iz savskih blokova. Posle skoro trideset godina najzad je rešen problem saobraćajnog „uskog grla” koje je postojalo u ovom delu opštine. Radovi su obuhvatili izmeštanje železničke pruge i izgradnju tri nove saobraćajne trake. Ostalo je još da se urede i trotoari koji ranije nisu ni postojali, tako da će ovo sada biti i nova pešačka zona- rekao je Miloš Hetlerović, pomoćnik predsednika opštine Novi Beograd.

Ulica Jurija Gagarina proširena je novim saobraćajnim trakama, uređeni su ivičnjaci, javna rasveta i kompletna infrastruktura u dužini od 450 metara. Uklanjanjem starog železničkog nasipa delovi Novog Beograda i vizuelno su povezani.

Četrnaest meseci od početka radova, prvo je izgrađen i predat na korišćenje JP „Železnice Srbije” novi železnički most, koji sada omogućava veću propusnu moć u prevozu putnika i robe u pravcu prema Šidu i Subotici. Konstrukcija mosta izgrađena je na pet betonskih stubova i opremljena novom železničkom opremom i komunikacionim kablovima. Od železničke stanice „Novi Beograd” most se dužinom od 190 metara proteže preko ulice Jurija Gagarina. Građen je uz stari železnički nasip preko koga se železnički saobraćaj odvijao sve vreme tokom izvođenja radova.

Posle prebacivanja železničkog saobraćaja na novi most počelo je rušenje starog nasipa i izgradnja tri nove saobraćajne trake ispod mosta. Ulica Jurija Gagarina, od raskrsnice sa Bulevarom Milutina Milankovića do iza postojeće benzinske pumpe, dobila je svoje konačno rešenje sa ukupno šest saobraćajnih traka, obostranim trotoarima, zelenim površinama i javnom rasvetom.

Radove koji su počeli 2008. godine finansirala je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
 
I to je gotovo,ajd sad cepajte prokop da imamo o cemu da pricamo :kk:
 
Strašno koliko je neravan asfalt u pravcu Bgd.
 
Prosao sam juce ovuda. Super su uradili u odnosu na ono kako je bilo. Naravno ima stvari koje su mogli ovako i onako bolje. Ali sve u svemu dobro je.

da li je po nekom planu predvidjeno da se Jurija Gagarina odnosno Vladimira Popovica na neki nacin poveze sa Bulevarom nikole tesle? Nikako mi se ne svidja onaj zavrsetak/pocetak te ulice kod tramvajskih sina iza hayata.
 
Vrh