Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

sole, caru, jel'ti misliš da ljudi odlaze na Ušće zato što ih do tamo vozi tramvaj?

ja konkretno u oba tržna centra idem isključivo zbog bioskopa..
 
medjutim":caiq1lxp je napisao(la):
sole, caru, jel'ti misliš da ljudi odlaze na Ušće zato što ih do tamo vozi tramvaj?

ja konkretno u oba tržna centra idem isključivo zbog bioskopa..

Naravno da mislim da idu tamo zato što ih vozi tramvaj i tom prilikom nisam mislio konkretno na tebe. To sam i rekao ranije. Ima onih koji idu tamo jer imaju zgodan prevoz , ali to ne znači da svi tako koriste liniju 13 , ali sam ubeđen da većina radi. Ti tržni centri (UŠĆE i DELTA CITY) se potenciraju , a zašto , o tome nema potrebe ni da se priča , jer to već zalazi u sveru politike.
 
zexland":39s8px0m je napisao(la):
Ovo Zidareva ideja za 53ojku je fenomenalna !!!! Eto super resenja ! :vops:

A ti 4x1 (1111) bre stvarno ne pratis linije, kakve veze ima 23ojka sa 53ojkom, medjutim je super objasnio definitivno !

53ojku na Usce ! :cool:

Како да ти одговорим а да те не увредим? :rolleyes:

Линије 23 и 53 су одличан пример две комплементарне линије. Поклапају се од Видиковца до Сајма и одатле раздвајају трасе и самим тим раздвајају токове путника. 53 иде ка железничкој и Зелењаку, а 23 у Кнеза Милоша, ка скупштини, 29. новембра.

Баш немају везе једна са другом. :rolleyes:

Заиста не разумем на основу чега си закључио да не пратим линије, када их пратим сигурно много више него ви којима су у глави само метро и нови мост.

Молио бих те да не вређаш више и да уважиш туђе мишљење. Хвала.
 
13-ica ostaje kao do sada, mada je jedan od nasih forumasa stavio u post tramvaji:

Увођењем два нова трамваја шпанског произвођача „КАФ” на линији 13 и преусмеравањем возила са те трасе на линију број 2 омогућен је бржи и лакши превоз грађана Дорћола, саопштено је из Дирекције за јавни превоз. На линији два сада саобраћа 12 возила, на унутрашњем и спољашњем кругу по шест возила, у интервалу од осам минута, док је на линији 13 побољшан комфор путника укључењем два нова „шпанца”.

Како се наводи у саопштењу, траса линије 13 раније је измењена због радова на „Газели”, а измени је претходила анализа рада те, као и линије број 11 у редовном режиму рада. Показало се да је на релацији од Економског факултета до Пристаништа на обе линије мала попуњеност возила. Осим тога, због иницијативе грађана Бановог брда да им се омогући директна линија за Нови Београд формирана је нова траса линије 13, која саобраћа на релацији од Бановог брда до Блока 45. Праћењем рада линије 13 потврђена је оправданост те измене јер ту линију сада користи знатно већи број путника, истиче се у саопштењу Дирекције за јавни превоз.
 
Kako lupaju u direkciji sta ce biti kad 13 prebace na novi most jedino doro da je 2 dobila jos 2 vozila
 
1111":xqhwv7ug je napisao(la):
zexland":xqhwv7ug je napisao(la):
Ovo Zidareva ideja za 53ojku je fenomenalna !!!! Eto super resenja ! :vops:

A ti 4x1 (1111) bre stvarno ne pratis linije, kakve veze ima 23ojka sa 53ojkom, medjutim je super objasnio definitivno !

53ojku na Usce ! :cool:

Како да ти одговорим а да те не увредим? :rolleyes:

Линије 23 и 53 су одличан пример две комплементарне линије. Поклапају се од Видиковца до Сајма и одатле раздвајају трасе и самим тим раздвајају токове путника. 53 иде ка железничкој и Зелењаку, а 23 у Кнеза Милоша, ка скупштини, 29. новембра.

Баш немају везе једна са другом. :rolleyes:

Заиста не разумем на основу чега си закључио да не пратим линије, када их пратим сигурно много више него ви којима су у глави само метро и нови мост.

Молио бих те да не вређаш више и да уважиш туђе мишљење. Хвала.


Stvarno ne vidim kako sam te uopste uvredio, ako ti smatras da jesam, ja ti se ovim putem izvinjavam :)

A da ne poznajes linije, stvarno ih ne poznajes, zakljucujem na osnovu onoga sto pises, vrlo prosto ;)
Ovaj komentar je sasvim dovoljan :

@Зидар - Оваквом изменом линије 53, линија 23 постаје још преоптерећенија него што јесте. Такође нестаје потреба за постојањем линије 13 (коју ја ни сада не видим, јер служи једино због ТЦ Ушће).

23ojka ide kroz KM, u trasi linija 37 i 58

53ojka ide trasom linija 52 i 56 (koje idu na svaka 2 minuta) potez Sarajevska, G. Principa, Zelenjak

Ako nisi dobro video, a nisi, Zidar uopste nije promenio centralni terminus, samo je promenio trasu. Znaci svi oni koji idu sa Vidikovca na ZV tamo ce i da stignu, jer je CT isti.

I opet ti kazem, Medjutim ti je vec lepo odgovorio na celu pricu :)

A napadi na coveka koji je NESTO uradio, a pritom ne zivi ovde su stvarno bezobrazni i neukusni.

Svi vi sto pljujete po Zidaru da tu kao nesto crtka, a da pritom pise iz Madrida ili Pariza..stavite prst na celo i setite se da li ste ikada i bilo sta uradili za ovaj grad sem pustih i praznih prica.

1111 - Ovo zadnje se ne odnosi ne tebe vec na one koji su pljuvali nekoliko stranica unazad.

Izvinjavam se za off.
 
zexland":31fu7z4i je napisao(la):
Stvarno ne vidim kako sam te uopste uvredio, ako ti smatras da jesam, ja ti se ovim putem izvinjavam :)

A da ne poznajes linije, stvarno ih ne poznajes, zakljucujem na osnovu onoga sto pises, vrlo prosto ;)
Ovaj komentar je sasvim dovoljan :

@Зидар - Оваквом изменом линије 53, линија 23 постаје још преоптерећенија него што јесте. Такође нестаје потреба за постојањем линије 13 (коју ја ни сада не видим, јер служи једино због ТЦ Ушће).

23ojka ide kroz KM, u trasi linija 37 i 58

53ojka ide trasom linija 52 i 56 (koje idu na svaka 2 minuta) potez Sarajevska, G. Principa, Zelenjak

Ako nisi dobro video, a nisi, Zidar uopste nije promenio centralni terminus, samo je promenio trasu. Znaci svi oni koji idu sa Vidikovca na ZV tamo ce i da stignu, jer je CT isti.

I opet ti kazem, Medjutim ti je vec lepo odgovorio na celu pricu :)

Веома добро се разумем у линије, а пре свега у навике људи, а и у систем који људима не дозвољава да те навике промене.

Када сам рекао да би се оптеретила 23јка, мислио сам на људе са Видиковца и Пионирског града који би сви чекали 23 за Сајам и тако избегли куцање две карте.

Код нас не постоје временске карте и због чега би неко са Видиковца или Кошутњака одједном изгубио директну везу са Сарајевском улицом и железничком станицом. Због чега би куцао две карте, када је до сада куцао само једну?

Слажем се да би требало да постоји линија од Брда до НБг-а, и то лако може да постане 512 или 531 и 532 које и тако имају велику нулту километражу.

Јесмо ли се сада разумели?

Не вређам се, али си очигледно погрешно протумачио моје поруке.
 
Sada razumem sta hoces da kazes, ali to si trebao odmah tako da napises.

Mislim da u Beogradu vecina ljudi koji koriste GSP imaju markice, sto se da videti kad udje kontrola, gde 80% vadi markice, ostali imaju karte. Recimo u mojoj blizoj i siroj okolini svi imaju markice i niko ne kupuje karte.

Hocu da kazem da ti je razlog/argument poprilicno neutemeljen, jer ta prica o stednji ne pije vodu. To je sta bi bilo kad bi bilo.

Jednostavo je tako.

Mozda upravo dobar deo svih tih ljudi ide na NBGD preko Sajma koristeci liniju 53, gde presedaju na 88,89 sta cemo sa tim ljudima ?

Zidar je dve stranice unazad vrlo lepo i kratko rekao - treba "opteretiti" novi most.
Koju ce funkciju imati onda taj most sa nekakvom 94orkom i 89kom ???

Cemu onda pola milijarde EUR-a ? Da bi samo motorizovan ind. saobracaj isao preko njega ?

Pa onda nam novi most po tvojoj logici (skorasnja afera 88 preko novog mosta) i ne treba.
 
Чињеница да од Главне железничке и аутобуске станице до једног великог и важног дела града - Трг Републике, Кнез Михајлова, Калемегдан, Стари Град (Господар ова она), Дорћол - иде само трамвај двојка јесте проблем. Двојка уме да се чека баш дуго. Старе линије 11 и 13 су мало побољшавале ту ситуацију.

Ако су трамваји на тој траси раније били непопуњени то је искључиво зато што никада нису имали одговарајући такт. Али рецимо стићи од Бановог брда до тих крајева је сада приличан проблем и у сваком случају захтева провлачење кроз центар града што је прилично тупаво - када већ постоји инфраструктура да се људи довезу до атрактивних локација а да саобраћај готово и не оптерећује центар града.
 
Слажем се да би требало да постоји линија од Брда до НБг-а, и то лако може да постане 512 или 531 и 532 које и тако имају велику нулту километражу.

Ne moze jer ovi basevi idu na pola sata.
Treba da postoji kratka linija bb-nbg i to ce biti nova 13 kad je proteraju preko Ade.

A i te vremenske karte ce uvesti kad tad, tako da ce to resiti veliki problem presedanja i dodatnog kucanja karte.
 
11030":27sh6wd7 je napisao(la):
Слажем се да би требало да постоји линија од Брда до НБг-а, и то лако може да постане 512 или 531 и 532 које и тако имају велику нулту километражу.

Ne moze jer ovi basevi idu na pola sata.
Treba da postoji kratka linija bb-nbg i to ce biti nova 13 kad je proteraju preko Ade.

A i te vremenske karte ce uvesti kad tad, tako da ce to resiti veliki problem presedanja i dodatnog kucanja karte.

Па не би остала само три аутобуса колико их сада ради на 531 и 532. Појачање се подразумева. Стижу нам нови аутобуси. Уколико би се направила окретница код Железничке станице НБг или искористила окретница у Блоку 70а, продужетак би био 5-6 км цца.

Добила би се комплетнија веза Рушња и Жаркова са Брдом (коју су некада и имали када су ове две линије возила до Зрмањске), а и растеретили остали аутобуси који возе преко Бановог Брда.

То за 13ицу се подразумева, али далеко смо за сада од шина на мосту. :)

До тада би било добро продужити ове линије до НБг-а, рецимо 531 и 532 преко Брда, а 512 преко Падине или нека друга комбинација. :cool:

Аутобуси са ове три линије и тако прелазе велику такозвану ''нулту'' километражу, будући да су у надлежности погона Нови Београд.
 
1111":10ndprae je napisao(la):
11030":10ndprae je napisao(la):
Слажем се да би требало да постоји линија од Брда до НБг-а, и то лако може да постане 512 или 531 и 532 које и тако имају велику нулту километражу.

Ne moze jer ovi basevi idu na pola sata.
Treba da postoji kratka linija bb-nbg i to ce biti nova 13 kad je proteraju preko Ade.

A i te vremenske karte ce uvesti kad tad, tako da ce to resiti veliki problem presedanja i dodatnog kucanja karte.

Па не би остала само три аутобуса колико их сада ради на 531 и 532. Појачање се подразумева. Стижу нам нови аутобуси. Уколико би се направила окретница код Железничке станице НБг или искористила окретница у Блоку 70а, продужетак би био 5-6 км цца.

Добила би се комплетнија веза Рушња и Жаркова са Брдом (коју су некада и имали када су ове две линије возила до Зрмањске), а и растеретили остали аутобуси који возе преко Бановог Брда.

То за 13ицу се подразумева, али далеко смо за сада од шина на мосту. :)

До тада би било добро продужити ове линије до НБг-а, рецимо 531 и 532 преко Брда, а 512 преко Падине или нека друга комбинација. :cool:

Аутобуси са ове три линије и тако прелазе велику такозвану ''нулту'' километражу, будући да су у надлежности погона Нови Београд.

Linije 17, 18, 52, 53, 55, 56, 56L, 57, 58, 59, 68, 69, 71, 72, 74, 75, 76, 82, 83, 87, 88, 89, 91, 92, 94, 511, 512, 531, 532, 533, 534, 551, 552 održava Novi Beograd. Više puta sam čuo da će neki moderan parking da se pravi kod ŽS Novi Beograd. Zašto linije baš da se okreću kod okretnice blok 70A? Zašto ne kod okretnice u bloku 70 , gde se trenutno okreće samo linija 68 , i koja ne ide tako često. Tamo bi bez problema mogle da se okreću još 2 - 3. Predlagao sam da se linija 512 produži od Banovog brda Požeškom pa na novi most do bloka 70. Mada kad malo bolje razmislim , bolje da ide preko padine , jer požeškom ide 88. Linije 531 i 532 bi mogle da se produže , tako da jedna ide preko Padine , a druga bi mogla da ide kao linija 534 od vidiokovca do okretnice na Ceraku pa odatle da ide trasom linije 52 na most na ADI , i dalje ka bloku 70. Jedno od idealnih rešenja za okretnicu bi bila i okretnica u Dr. Agostina Neta , ne bi uopšte mnogo trebalo uložiti u njenu izgradnju , zato što veći deo već postoji. Ona bi isto bila odlična za preusmeravanje pojedinih linija.
 
Sve je to lepo, i bice realno kad se BAS izmesti na nbg, ali zaista ne verujem da ce ti autobusi ikada imati cesci takt od 20 min. To realno pomaze samo stanovnicima 512, 531 532. Treba da postoji gradska dvocifrena linija sa taktom npr 53. koja ce ici zidarevom trasom i povezati SC, Usce i Zelenjak. Genijalna ideja zidara! :vops:
 
11030":3vbr75cr je napisao(la):
Sve je to lepo, i bice realno kad se BAS izmesti na nbg, ali zaista ne verujem da ce ti autobusi ikada imati cesci takt od 20 min. To realno pomaze samo stanovnicima 512, 531 532. Treba da postoji gradska dvocifrena linija sa taktom npr 53. koja ce ici zidarevom trasom i povezati SC, Usce i Zelenjak. Genijalna ideja zidara! :vops:

Ko o čemu , baba o penziji.
 
1111":pkg25gr7 je napisao(la):
Код нас не постоје временске карте и због чега би неко са Видиковца или Кошутњака одједном изгубио директну везу са Сарајевском улицом и железничком станицом. Због чега би куцао две карте, када је до сада куцао само једну?

Cinjenica je da je bez vremenskih karata tesko organizovati sistem sa presedanjima, cak i kada vecina ljudi ima markice. Na svu srecu novi sistem naplate omogucava njihovo uvodjenje i boricemo se za to.
Posle ostaje posao uskladjivanja polozaja samih stajalista koja su danas prvenstveno postavljena kako bi automobilima bilo lako (skretanje desno na raskrsnici a stanice na par stotina metara jedna od druge po dijagonali da zaustavljeni autobusi ne smetaju) a ne pesacima.

Ipak sa 53 si se uhvatio za pogresan primer :)

53 i 23 u smeru ka Vidikovcu imaju identicnu trasu od Odeona/Gepratove pa do kraja, samo zeleni venac nije zajednicka stanica.
U smeru ka gradu, 23 ide kroz Kneza Mlosa a 53 kroz Sarajevsku. Te dve ulice su paralelne i na 150 metara jedna od druge tako da se moze reci da je trasa identicna. Jedino stanice Kamenicka i Zeleni Venac nisu zajednicke.

Ako 53 predje na NBGD pa zavrsi na Zelenom Vencu putnici sa Vidikovca gube samo direktnu vezu sa Kamenickom!
Posto dobijaju vezu sa Sava Centrom i Uscem mislim da se promena isplati :)

1111":pkg25gr7 je napisao(la):
Слажем се да би требало да постоји линија од Брда до НБг-а, и то лако може да постане 512 или 531 и 532 које и тако имају велику нулту километражу.
solecar":pkg25gr7 je napisao(la):
Zašto linije baš da se okreću kod okretnice blok 70A? Zašto ne kod okretnice u bloku 70 , gde se trenutno okreće samo linija 68 , i koja ne ide tako često. Tamo bi bez problema mogle da se okreću još 2 - 3.

Predlagao sam da se linija 512 produži od Banovog brda Požeškom pa na novi most do bloka 70.

Na okretnicama u blokovima moze da okrece bezbroj linija jer autobusi mogu da se parkiraju duz same ulice do sledece stanice koja postaje prva. (okretnica i prva stanica ne moraju biti na istom mestu)

U Beogradu postoji 2 vrste prigradskih linija:

- linije koje idu iz velikog naselja do centra (pr. Surcin 601)
To su linije sa jakim taktom i one unutar gradskog jezgra imaju istu ulogu kao i dvocifrene linije.

- linije koje idu iz malog naselja do cvora za presedanje (pr 531 Rusanj-B. Brdo)

Te linije imaju slab takt i funkcionisu po principu reda voznje. Njihova svrha je da putnike sto brze prebace sa periferije do cvora gde ce moci da presednu na visoko taktne gradske linije.
Zbog toga te linije ne zalaze dublje u grad: povecala bi im se kilometraza i izgubile bi puno vremena u gradskoj guzvi sto bi pogorsalo njihov vec slabi takt i dovelo u pitanje tacnost i pouzdanost.

Zato prigradske linije koje okrecu na Banovom Brdu (cvoru) ne treba da nastavljaju dalje ka gradu. Mogle bi po istom principu cak da se pomere jos vise ka periferiji (Vidikovac...) ali bi izgubile tramvajsku vezu koja je dragocena (cf Ustanicka, Blok 45, Bogoslovija).

Sa druge strane, 511 koja odgovara prvoj definiciji mogla bi da se preusmeri na Most na Adi i da umesto u rupi kod Zeleznicke zavrsi na Uscu (princip prigradske okretnice na Uscu).

Isto vazi i za 91, 92, 551, 552 koje odgovaraju definiciji 2 ali im je cvor kod zeleznicke.

Odatle postoje tramvaji za Z. St. i gomila autobusa do Zelenjaka i Trga.


11030":pkg25gr7 je napisao(la):
Treba da postoji gradska dvocifrena linija sa taktom npr 53. koja ce ici zidarevom trasom i povezati SC, Usce i Zelenjak. Genijalna ideja zidara! :vops:

Ideja jeste genijalna :D ali nisam jedini zasluzan za nju vec je to bukvalno rezultat ove diskusije. Bilo je neophodno da Sole urgira za Sava Centar, 1111 propagira status quo (i cekanje da se vidi sta ce se desiti, mozda neki autobus slucajno skrene na most na Adi ;) ) i da se Igor zapita kojom to logikom idemo. Sve je to povuklo dalje razmisljanje i kombinovanje uz svaki put neophodno jasno definisanje principa reorganizacije.

Da sumiramo dokle smo stigli za sada:

- 88 i 89, u principu se slazemo da jedna od ovih linija treba da ide preko novog mosta. Ja sam pre za 88 jer je duza linija i znaci joj kraca ruta. 89 je kraca linije i ne dobija toliko promenom (iako bi i njoj naravno znacila)

- 94. Imamo argumente za i protiv promene.
Glasam za. Pouzdanija veza Banjice i NBGD sa zutom trakom na novom mostu je po meni napredak prema sadasnjem nesigurnom prelazu preko gazele i ucestalih guzvi na autoputu. Zrtvovani su soliteri u bul. Mira.

- 53 preko gazele kao zamenu za 88 na relaciji sajam-SC (ako smatramo da ta veza nije neophodna 53 moze i preko novog mosta)

- slicnom logikom 52 bi mogla da predje preko Ade, i zavrsi na zelenjaku. Malo opterecujemo Brankov Most ali ne i tunel (sto bi bio slucaj da 37 ide tuda).

- 511, 91, 92, 551, 552 preko Ade do Usca

Eto skinuli smo trecinu saobracaja sa Sajma (52, 88, 91, 92, 511, 551, 552) a u bul. Vojvode Misica ostaju 23, 37, 53, 55, 56, 58, 89.

Most je posteno zaposlen i stvorili smo nove veze bez pravljenja novih linija.

52_linije-ada-4.png
 
Slazem se sa predlozima da 52 i 88 idu preko novog mosta,ali i dalje smatram da 94 ne treba da ide tamo.Za 53 mislim da ne treba da se dira,a 91,92,511,551,552 se slazem.
Sto da 53 ide do SC kad je tu 89 koji ce biti pojacan?
Ako ne bude bilo dovoljno vozila nek angazuju Lastu,ona ih ima.
 
Zašto linije baš da se okreću kod okretnice blok 70A? Zašto ne kod okretnice u bloku 70 , gde se trenutno okreće samo linija 68 , i koja ne ide tako često. Tamo bi bez problema mogle da se okreću još 2 - 3.

Pozdrav svima,zanimljivo je pitanje okretnice Blok 70a.Infrastruktura je uradjena,jedino treba malo ocistiti od prasine zbog oblizne sljunkare.Da li je ona ikada bila u funkciji,mozda neko ima takvu informaciju?
Takodje,da li neko zna nesto oko planiranja povezivanja novog stambenog naselja iza bloka72 koje se useljava na prolece sa linijama gp?Do okretnice blok 61 ima dosta da se pesaci,pa mozda ima mesta za izgradnju nove kod novog naselja.
 
Usce je postalo veoma tesno za bilo kakvu okretnicu.Jedino da nije izgradjen TC,mogli bismo razmisljati o tome kao u vreme nestasice goriva kada se 95 podelila na dva dela,jedna je okretala oko Usca,koliko se secam-bese davno.
Preko puta Vera na nbg,imamo veliku praznu parcelu koja moze da se pretvori u neku okretnicu.VErujem da je za poslovne objekte u toj ulici dosta izdvojeno,tako da nema opravdanja kao to zemljiste nije za tu namenu.Podrzavam da se tu napravi veliki terminus,jos i prisustvo stanice BG voza,a i buduce GL Autobuske Stanice.
 
Nisam bio precizan,pricao sam o mogucoj okretnici u ulici agostina neta iza bloka 70a(ulica ide od delta city ka savi).Prava okretnica blok70a ili Stevan Doronjski(do pre nekih 10-ak godina) je zauzeta sa tri linije:67,76,708.Ne razumem postojanje 76ice kada imamo dupliranje sa 708,jedino zbog manjeg naselja iza Kike gde prolazi bus 76,ali to je na svakih 30min tako da ne verujem da bilo ko ceka taj bus da dodje.
Ostaje nam jedna nova okretnica gde mozemo da smestimo nase linije sa novog mosta i to nedaleko od njega.
 
Zidar 88 na gazelu zbog konekcije sa 17 i 13 preo od 2013 i to je to Mogao bi da na mapi rasporedis linije preko svih mostova nesto kao ona mapa sa radionice :kafa:
 
Nema potrebe da ide preko gazele jer se sa 13 ukrsta na banovom brdu a sa 17 na nbg.
 
Joca28":1p6uqxcy je napisao(la):
Usce je postalo veoma tesno za bilo kakvu okretnicu.Jedino da nije izgradjen TC,mogli bismo razmisljati o tome kao u vreme nestasice goriva kada se 95 podelila na dva dela,jedna je okretala oko Usca,koliko se secam-bese davno.
Preko puta Vera na nbg,imamo veliku praznu parcelu koja moze da se pretvori u neku okretnicu.VErujem da je za poslovne objekte u toj ulici dosta izdvojeno,tako da nema opravdanja kao to zemljiste nije za tu namenu.Podrzavam da se tu napravi veliki terminus,jos i prisustvo stanice BG voza,a i buduce GL Autobuske Stanice.

Ima komotno mesta na Uscu, ulice oko trznog centra su jedna velika okretnica, a ima dovoljno mesta za parkiranje vozila 15/20 linija u Milentija Popovica zapadno od CK, uporedite samo taj prostor sa zelenim vencem :)

direktor":1p6uqxcy je napisao(la):
Zidar 88 na gazelu zbog konekcije sa 17 i 13 preo od 2013 i to je to Mogao bi da na mapi rasporedis linije preko svih mostova nesto kao ona mapa sa radionice :kafa:

88 i 17 delice stanicu u Antifa borbe ili bul. AVNOJ-a

13 na NBGD, mozda ako bude tramvaja preko mosta :)

Ja i dalje urgiram za bus ili metro :D
 
zidar":mqwad4t5 je napisao(la):
Ima komotno mesta na Uscu, ulice oko trznog centra su jedna velika okretnica, a ima dovoljno mesta za parkiranje vozila 15/20 linija u Milentija Popovica zapadno od CK, uporedite samo taj prostor sa zelenim vencem :)

Нема места игла да падне око Ушћа од путничких аутомобила. Због чега се не би лепа окретница направила код Железничке станице Нови Београд? Огроман простор, не превише аутомобила, веза са трамвајским линијама.

Да појасним. Одатле би могле да полазе новоуспостављене, релатвно кратке линије ка Бежанијској Коси и Земуну и то на следећи начин:

-линија за Б. Косу трасом Ж.ст.НБг, Милутина Миланковића, Тошин Бунар, Николе Добровића, Марка Челебоновића (Идеа), Доктора Хуга Клајна, Недељка Гвозденовића, окретница 75, дакле, најкраћа варијанта

-уз то би оваква линија 72 могла да се укине и успостави линија за Аеродром од СО Нови Београд, преко аутопута

-линија за Земун трасом Ж.ст.НБг, Милутина Миланковића, Булевар уметности (Меркатор), Булевар М. Пупина, даље нисам сигуран како би било најбоље

-с друге стране, уведе се кратка линија са Бановог Брда до железничке у НБг-у и ето решења

-до омиљеног Ушћа, трамваји 7, 9 (11), 13, као и до једнако омиљеног Делта ситија.
 
И ја сам више за Главну НБГ железничку, јер је тренутно стање око Ушћа неподношљиво. Мада, када се изгради Њилетов кружни ток, све ће то бити ОК.
 
Vrh