Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

@ 1111 - Koliko stanovnika ima 4. blok? Zbog njih par hiljada treba ceo BG da trpi? Po svim ovim logikama ostace im najmanje 4 linije, malo li je? Npr. po mojoj logici ostali bi im ostali, 88, 18, 601, 74, a imaju u Milentija Popovica 95, 7, 9, 13. Da li tom bloku 4. treba 20 linija? A i linija 55 ti je veoma cesta. Pogledaj na kom intervalu ide, pre ces sacekati penziju nego nju...
 
Због чега одличној линији 17 да се измишља нови смисао и тиме испаштају редовни корисници ове линије?

Нека се 55 појача или нека се уведе линија од Коњарника, аутопутем ка Сајму, па преко моста до Блокова.

Очигледно да су код Сава центра потребне ове линије, јер да нису, не би биле константно оптерећене.

Није блок 4, него четири блока (19а, 21, 22, 23) и имају мало више од пар хиљада становника. ;)
 
@1111 - ti ocenjujes koja je linija odlicna :). Kao drugo svi ti blokovi imaju i druga brojna stajalista oko njih i druge linije a ne samo one kod sc-a. SC je uglavnom presedacka stanica. Obrati paznju kad stojis na tom stajalistu koliko ljudi ide ka blokovima koje si pomenuo, a koliko ceka samo drugi prevoz. Uopste necu vise da raspravljam o ovome, jer ce i onako odlucivati o tome guzonje koje nisu ni usle u autobus najmanje 10 godina i koje menjaju trase linija samo pogledom na kartu....
 
prostorni planer":1lgiqors je napisao(la):
@1111 - ti ocenjujes koja je linija odlicna :). Kao drugo svi ti blokovi imaju i druga brojna stajalista oko njih i druge linije a ne samo one kod sc-a. SC je uglavnom presedacka stanica. Obrati paznju kad stojis na tom stajalistu koliko ljudi ide ka blokovima koje si pomenuo, a koliko ceka samo drugi prevoz.

Па линија која има интервал од 4 минута и која је увек попуњена, наравно да је одлична, то јест значајна.

Колико је СЦ преседачка станица, толико и није, јер доста људи крене оном стазицом ка Милентија Поповића. Међутим, чињеница је и да је огроман број људи користи за преседање и уколико се не понуди нова тачка преседања, неће бити ефекта од пребацивања линија на нови мост. Наравно ту мислим на ситуацију уколико и 88 и 89 пребаце на нови мост, јер по мом мишљењу 17 и 18 остају где су. ;)

prostorni planer":1lgiqors je napisao(la):
Uopste necu vise da raspravljam o ovome, jer ce i onako odlucivati o tome guzonje koje nisu ni usle u autobus najmanje 10 godina i koje menjaju trase linija samo pogledom na kartu....

Са овим се апсолутно слажем и то је жалосно. Све се ради из канцеларије. :rolleyes:
 
Svega ovoga ne bi bilo da imamo vremenske karte. Presednes lepo i nema frke :grand:
 
prostorni planer":10j01q05 je napisao(la):
@vrlenija - Sta ima sa VMA da se salje dopis, jesu oni medicinska ustanova ili saobracajni institut? Hajde mi da uputimo njima dobis da ne sme vise nijedan pacijent da umre i sl. :notok:


VMA u svom sastavu ima i saobraćajnu službu u čiji je opis poslova širok.

Osim organizacije prevoza bolesnika i velikih količina medicinskog i nemedicinskog materijala kao i upravljanja vlastititim voznim parkom ova služba ima nadležnost i u organizaciji i praćenju ,,transfera" zaposlenih i pacijenata.

Zaposlenih je oko 3 000 ljudi.
Broj pacijenata, pratilaca i posetioca koji svakodnevno uđu u zgradu se takođe meri u hiljadama.

Daskle, slanje dopisa - predloga je u opisu njihovog posla.
 
Prostorni planer,svako ima pravo da salje dopis,od obicnog pojedinca koji cak ni ne zivi na datom podrucju kom prolazi linija do institucije koja ima hiljade korisnika dnevno koji koriste javni prevoz kao recimo VMA.

Dok direkcija za saobracaj odlucuje da li ce prihvatiti,delimicno prihvatiti neke stavke ili u potpunosti odbaciti predloge iz dopisa pojedinca ili ustanove koja ih salje.To se zove demokratija zadnji put kada proverih.Totalno ista analogija je i kod urbanistickih planova sto bi pretpostavljam trebao da znas :)
 
Linija 88 definitivno treba na novi most,89 da se pojaca,94 da se ne dira. :grand:
Mozda bi 52 trebalo da predje na novi most. :kk:
 
OK Vucko, mozda ste upravu, ali da VMA smeta sto ce autobus imati 4-5 stanica drugacijih nego do sada, a da pritom 90 % linije ostaje na istoj trasi, a da od te 4 stanice, jedino je stanica Sava Centar znacajna i prometna, ne verujem da smeta mnogo bolesnicima ili zaposlenima, jedino moze smetati nekolicini pojedinaca. Linija 94 je i uvedena najvise zbog veze VMA - blokovi, jer su shvatili da izmedju blokova gde ima masa vojnih stanova i VMA ne postoji direktna veza, a potrebna je. Jedini deo koji nece biti i dalje dobro povezan sa VMA je stanica Sava Centar. Soliteri iznad prokopa imaju trole, sve je ostalo isto...
 
"Linija 94 je i uvedena najvise zbog veze VMA - blokovi, jer su shvatili da izmedju blokova gde ima masa vojnih stanova i VMA ne postoji direktna veza, a potrebna je. Jedini deo koji nece biti i dalje dobro povezan sa VMA je stanica Sava Centar. Soliteri iznad prokopa imaju trole, sve je ostalo isto..."

Slazem se ovim. Blokove 61-64 u najvecem delu cine vojni penzioneri i cudi me da se u proteklih 40 godina nije uvela direktna linija ka VMA. Takodje,oko Sava Centra,postoji veci broj vojnih penzionera,pa me cudi odluka da se 94 pomeri sa pomenute stanice.
 
"Тиме ће да упропасте одличну линију 18, а да униште већ лошу линију 83. У Алтини је сасвим довољан 81 и његова генијално нумерисана варијација 81Л."

Svaka cast za komentar! Vise od derivata broja linija...mi se smucilo. Prvo promene 27A,704E itd iz pomenutog razloga, a onda uvedu 25P, 81L itd. U direkciji kao da kada im neko od gore naredi,moraju da urade nesto,pa makar bilo sta...Onda,opet rade nesto sto su do pre samo pola godine rekli da stvara zabunu! Mada, sve nam je to poznato. Da im pisemo pisma, ne verujem da ce puno pomoci. Mozda za preporuku beogradski program itd. :)
 
prostorni planer":3fkl1e5h je napisao(la):
... jedino je stanica Sava Centar znacajna i prometna, ne verujem da smeta mnogo bolesnicima ili zaposlenima, jedino moze smetati nekolicini pojedinaca. ...

Nije u pitanju samo nekolicina pojedinaca.
Stanicu Sava Centar koristi polovina od ukupnog broja putnika linije 94.
Ovo je jedina stanica na kojoj je moguće presedanje ka Banjici za putnike koji ne polaze iz okoline Jurija Gagarina.
78 nije odgovarajuća alternativa.



prostorni planer":3fkl1e5h je napisao(la):
... Jedini deo koji nece biti i dalje dobro povezan sa VMA je stanica Sava Centar....

Ne odnosi se priča samo na VMA iako je najznačajnija.
Ponoviću već napisano.

Linija 94 je veza Novog Beograda sa brojnim ustanovama. Tu su: VMA, KBC Dr Dragiša Mišović, Železnička bolnica, Ortopedska bolnica, Institut za KVS bolesti Dedinje, Rehabilitacija u Sokobanjskoj, ortopedija Rudo, Zavod za bolesti zavisnosti, Generalštab, Kasarna Banjica, Vojna akademija, Kasarna Vasa Čarapić, Kasarna Topčider, Institut bezbednosti, Učiteljski fakultet, Četvrta gimnazija, Vojna gimnazija, Dizajnerska škola, dve specijalne škole, stadion Partizana,....


Sadašnja trasa linije 94 je jedna od najbržih gradskih autobuskih linija.
Na sadašnjoj spornoj deonici ( između Verano Blok 23 i D. Mišović ) je 2.5 km autoputa, 1,5 km bulevara sa tri trake i 1 km ulice na kojoj nikada nema zastoja.
Na celokupnoj deonici se nalaze 4 kratka semafora, a vožnja autobusom traje oko 10 min. ( retko kada oko 15 min ).

Ukoliko bi se trasa izmestila preko novog mosta razdaljina bi ostala približno ista, ali je pitanje kolko bi se vremena potrošilo na problematičnim raskrsnicama i na izrazitom i dugom usponu u Teodora Drajzera.




Ne razumem čemu tolika potreba da se linije preusmeravaju?
Zar nije moguće uvesti nove linije preko mosta ne ograničavajući se pritom na delove starih trasa premeštenih linija.
Ako GSP nema dovoljno autobusa može ih prepustiti drugim prevoznicima koji bi sigurno bili zainteresovani.
 
@vrlenija je upravo izneo veoma jake argumente u korist 94. , posle ovoga direkcijin potez preusmeravanja zaista deluje nepromisljen.

Za razliku od Cukarickog poteza gde postoji mogucnost preusmeravanja linija, 88, 89, 37, 53, debata je otvorena, izgleda da je Vozdovacko/Rakovickom potezu neophodno uspostavljanje novih.

Evo predloga za novi most:

2 preusmerene linije, 88 i 53 (trasom 95. po NBGD)

2 nove linije:

- TOPCIDERSKA:

Miljakovac 2, Miljakovac, Z. St. Rakovica, Topciderska dolina, Raskrspetlja, Novi Most, Z. St NBGD, Tosin Bunar, Bezanijska Kosa

- BOLNICKA

Medakovic 3, Brace Jerkovic 2, Trosarina (pomoc 50. na opterecenom potezu), VMA, Dragise Misovica, Drajzerova, Novi Most, Z. St. NBGD, Arena, Studentski Grad, KBC Bezanijska Kosa


i naravno da se 49 produzi od Topcidera preko raskrspetlje do Banovog Brda.


52_linije-ada-3.png
 
zidar":315xxds8 je napisao(la):
@vrlenija je upravo izneo veoma jake argumente u korist 94. , posle ovoga direkcijin potez preusmeravanja zaista deluje nepromisljen.

Ja bih dodao da je linija pored dobre povezanosti bolinica , ima i dobru povezanost po liniji snabdevanja. Ona povezuje pijacu na Banjici , Ideu EXTRA , Rodić , Delta city , pijacu u bloku 44 , buvljak , kineski TC , bez presedanja. Uz presedanje se stiže i do MERKATORA , INTEREX , Imo centar i veće samoposluge na potezu od Gandijeve do bloka 61 , čijih imena trentno ne mogu da se setim.

zidar":315xxds8 je napisao(la):
Za razliku od Cukarickog poteza gde postoji mogucnost preusmeravanja linija, 88, 89, 37, 53, debata je otvorena, izgleda da je Vozdovacko/Rakovickom potezu neophodno uspostavljanje novih.

Evo predloga za novi most:

2 preusmerene linije, 88 i 53 (trasom 95. po NBGD)

2 nove linije:

- TOPCIDERSKA:

Miljakovac 2, Miljakovac, Z. St. Rakovica, Topciderska dolina, Raskrspetlja, Novi Most, Z. St NBGD, Tosin Bunar, Bezanijska Kosa

- BOLNICKA

Medakovic 3, Brace Jerkovic 2, Trosarina (pomoc 50. na opterecenom potezu), VMA, Dragise Misovica, Drajzerova, Novi Most, Z. St. NBGD, Arena, Studentski Grad, KBC Bezanijska Kosa


i naravno da se 49 produzi od Topcidera preko raskrspetlje do Banovog Brda.


52_linije-ada-3.png

Zidar , objasni mi šta imaš protiv Sava centra? Daj mi jake i konkretne argumente za prebacivanje gomile linija na Most na ADI , i uporno izbegavanje stanice Sava centar? neke tvoje poteze , koliko god često dolazio u Beograd , ne razumem. Pre svega, linija 50 nije opterećena od Medakovića , već od Ustaničke , jer često se desi da se kod Šumica ljudi guraju da bi ušli u autobus , uz čuveni komentar "Ajte samo još malo napred , vidite koliko ima mesta". Tu tvoju liniju bi produžio do Ustaničke , uz izmeštanje na Gazelu pa dalje ka KBC BK , jer je to kraći put. Izmeštanje linije 53 preko Železničke stanice mi nije nešto baš potrebno , jer linija 53 , ovom trasom kojom sad ide , pre svega služi kao pomoć u rasterećenju 23. Uspostavljanje neke druge linije na tom potezu bi bilo bolje rešenje. Isto smatram i da linija 88 treba da ostane na sadašnjoj trasi. Da se linija 89 produži do okretnice na Petlovom brdu , odnosno bloka 45 , uz prebacivanje preko mosta na ADI , to je mnogima OK. Uspostavljanje još jedne linije kroz Rakovicu je isto OK , produženje linije 34 od bolnice Dragiša Mišović je nešto što bi obavezno trebalo da se iskoristi , evo mog predloga. da se ona produži od bolnice trasom linije 49 u smeru ka Pere Velimirovića , pa od Pere Velimirovića da ide trasom linije 50 do spajanja sa 42 (mislim na spajanje posle posle opštine Rakkovica) , pa dalje trasom linije 42 (da u oba smera ide trasom linije 42 kroz Petlovo brdo koja je različita od one kojom idu 56 i 59). Linija 49 da se produži od Letnje pozornice preko mosta na ADI trasom linije 89 do bloka 70. U suprotnom pravcu da ide trasom 42 do skretanja za Maričku , a onda trasom linije E5 do njene okretnice na Banovom brdu. Liniju 604 izmestio do bloka 70A , 602 produžio trasom linije 89 preko mosta na adi , a odatle trasom linije 37 do okretnice na Banovom brdu. 603 i 605 produžio do bloka 70A. Liniju 512 od Banovog brda produžio do bloka 70. Liniju 68 produžio do bloka 45 trasom 95. Liniju 67 produžio od raskrsnice Jurija Gagarina preko mosta na ADI Požeškom i Valjevskom do okretnice na Čukaričkoj padini. Liniju 75 produžio preko Dr. Ivana Ribara i Jurija Gagarina do bloka 70. Liniju 76 od Jurija Gagarina produžio do Dr. Agostina Neta , kao i 708 , uz skraćenje linije 708 i to tako što bi išla Nikole Dobrovića , Tošin bunar , bulevar Milutina Milankovića , pa u Omladinskih brigada i dalje svojom trasom.
 
zidar":6fcg9rkt je napisao(la):
@vrlenija je upravo izneo veoma jake argumente u korist 94. , posle ovoga direkcijin potez preusmeravanja zaista deluje nepromisljen.

Ja bih dodao da je linija pored dobre povezanosti bolinica , ima i dobru povezanost po liniji snabdevanja. Ona povezuje pijacu na Banjici , Ideu EXTRA , Rodić , Delta city , pijacu u bloku 44 , buvljak , kineski TC , bez presedanja. Uz presedanje se stiže i do MERKATORA , INTEREX , Imo centar i veće samoposluge na potezu od Gandijeve do bloka 61 , čijih imena trentno ne mogu da se setim.

zidar":6fcg9rkt je napisao(la):
Za razliku od Cukarickog poteza gde postoji mogucnost preusmeravanja linija, 88, 89, 37, 53, debata je otvorena, izgleda da je Vozdovacko/Rakovickom potezu neophodno uspostavljanje novih.

Evo predloga za novi most:

2 preusmerene linije, 88 i 53 (trasom 95. po NBGD)

2 nove linije:

- TOPCIDERSKA:

Miljakovac 2, Miljakovac, Z. St. Rakovica, Topciderska dolina, Raskrspetlja, Novi Most, Z. St NBGD, Tosin Bunar, Bezanijska Kosa

- BOLNICKA

Medakovic 3, Brace Jerkovic 2, Trosarina (pomoc 50. na opterecenom potezu), VMA, Dragise Misovica, Drajzerova, Novi Most, Z. St. NBGD, Arena, Studentski Grad, KBC Bezanijska Kosa


i naravno da se 49 produzi od Topcidera preko raskrspetlje do Banovog Brda.


52_linije-ada-3.png

Zidar , objasni mi šta imaš protiv Sava centra? Daj mi jake i konkretne argumente za prebacivanje gomile linija na Most na ADI , i uporno izbegavanje stanice Sava centar? neke tvoje poteze , koliko god često dolazio u Beograd , ne razumem. Pre svega, linija 50 nije opterećena od Medakovića , već od Ustaničke , jer često se desi da se kod Šumica ljudi guraju da bi ušli u autobus , uz čuveni komentar "Ajte samo još malo napred , vidite koliko ima mesta". Tu tvoju liniju bi produžio do Ustaničke , uz izmeštanje na Gazelu pa dalje ka KBC BK , jer je to kraći put. Izmeštanje linije 53 preko Železničke stanice mi nije nešto baš potrebno , jer linija 53 , ovom trasom kojom sad ide , pre svega služi kao pomoć u rasterećenju 23. Uspostavljanje neke druge linije na tom potezu bi bilo bolje rešenje. Isto smatram i da linija 88 treba da ostane na sadašnjoj trasi. Da se linija 89 produži do okretnice na Petlovom brdu , odnosno bloka 45 , uz prebacivanje preko mosta na ADI , to je mnogima OK. Uspostavljanje još jedne linije kroz Rakovicu je isto OK , produženje linije 34 od bolnice Dragiša Mišović je nešto što bi obavezno trebalo da se iskoristi , evo mog predloga. da se ona produži od bolnice trasom linije 49 u smeru ka Pere Velimirovića , pa od Pere Velimirovića da ide trasom linije 50 do spajanja sa 42 (mislim na spajanje posle posle opštine Rakkovica) , pa dalje trasom linije 42 (da u oba smera ide trasom linije 42 kroz Petlovo brdo koja je različita od one kojom idu 56 i 59). Linija 49 da se produži od Letnje pozornice preko mosta na ADI trasom linije 89 do bloka 70. U suprotnom pravcu da ide trasom 42 do skretanja za Maričku , a onda trasom linije E5 do njene okretnice na Banovom brdu. Liniju 604 izmestio do bloka 70A , 602 produžio trasom linije 89 preko mosta na adi , a odatle trasom linije 37 do okretnice na Banovom brdu. 603 i 605 produžio do bloka 70A. Liniju 512 od Banovog brda produžio do bloka 70. Liniju 68 produžio do bloka 45 trasom 95. Liniju 67 produžio od raskrsnice Jurija Gagarina preko mosta na ADI Požeškom i Valjevskom do okretnice na Čukaričkoj padini. Liniju 75 produžio preko Dr. Ivana Ribara i Jurija Gagarina do bloka 70. Liniju 76 od Jurija Gagarina produžio do Dr. Agostina Neta , kao i 708 , uz skraćenje linije 708 i to tako što bi išla Nikole Dobrovića , Tošin bunar , bulevar Milutina Milankovića , pa u Omladinskih brigada i dalje svojom trasom.
 
Не слажем се са неким стварима.

@Зидар - Оваквом изменом линије 53, линија 23 постаје још преоптерећенија него што јесте. Такође нестаје потреба за постојањем линије 13 (коју ја ни сада не видим, јер служи једино због ТЦ Ушће).

Што се тиче оне две нове линије, нису лоше идеје, с тим што бих ја ову ''болничку'' продужио до Коњарника. А траса кроз НБг би била П. солидарности, М. Миланковића, Б. уметности, Б. Зорана Ђинђића, Студентска.

Друга линија би била ефектна, али питање колико путника има у Топчидерској долини. :/

О линији 88 сам већ говорио. :)

@Солецар - Нема потребе пребацивати линије 602, 603, 604 и 605 дубље у НБг, јер постоје трамваји тамо где они окрећу. Само би без везе ландарали празни кроз Јурија Гагарина. Линије 604 и 605 су и овако једне од најдужих у граду.

Слажем се за 89 и 512, али за 67, 68 и 75 никако.
 
1111, 13 je ovakva samo zato što nema tramvaja preko novog mosta, i svakako neće da prolazi pored Ušća do blokova kad bude mogla preko mosta. A verujem da će nekad ponovo postojati i linija od Banovog Brda do Beka, kad se Karađorđeva dovede u red.

Ne slažem se da bi premeštanje 53 pretrpalo 23, iz prostog razloga što bi 53 i dalje išla do Zelenjaka, a bitan deo ljudi kom je svejedno da li ide na 23 ili 53 do Sajma radi prelaza na Novi Beograd bi birao 53.

Linija od Miljakovca do Bežanijske Kose kroz Topčider bi imala dosta praznog hoda kroz slabo naseljen deo grada, ali baš zato bi bila mnogo zgodnija za presedanje i brz dolazak na odredište, isto kao i eventualna linija od Petlovog Brda ka Novom Beogradu. Doduše, to bi sve imalo smisla kad se završi Rakovički bulevar, jer bi do onda puštanje autobusa kroz opterećenu 1+1 ulicu koja će biti još opterećenija bila greška.

Ostaje žalost za mogućnošću za tramvaj iz Rakovice pređe reku, jer bi onda bilo potrebno manje linija kroz Topčider..
 
medjutim":e0r2tuds je napisao(la):
1111, 13 je ovakva samo zato što nema tramvaja preko novog mosta, i svakako neće da prolazi pored Ušća do blokova kad bude mogla preko mosta. A verujem da će nekad ponovo postojati i linija od Banovog Brda do Beka, kad se Karađorđeva dovede u red.

Већ сада могу да врате линије 11 и 13 на старе трасе. Колико се сећам разлог укидања ове две линије су били радови на Газели, који су завршени. :/
 
1111":p29jbt11 je napisao(la):
@Солецар - Нема потребе пребацивати линије 602, 603, 604 и 605 дубље у НБг, јер постоје трамваји тамо где они окрећу. Само би без везе ландарали празни кроз Јурија Гагарина. Линије 604 и 605 су и овако једне од најдужих у граду.

Слажем се за 89 и 512, али за 67, 68 и 75 никако.

Za liniju 602 se ne bih složio. Cilj je da se blokovi kod Save brže povežu sa Banovim brdom , a da se ne optereti linija 89 , a da opet pojedina okolna naselja dobiju alternativnu vezu.
 
зидар, мислим да ти је ова линија Медак 3-КБЦ непотребна, јер има релативно добра 18ица која сасвим пристојно ради посао. а што се тиче 50, неће јој и бити нека помоћ јер је 50 оптерећена скроз до Миљаковца, ако није и даље
 
1111.imas PM ovako morate malo da se izdignete iz premjestanja linija na osnovu vasih licnih potreba vec da sagledate promjene cjelokupno.Za svaku liniju treba napraviti analizu bar pribliznu zato necu staviti svoj predlog posto neke od navedenih linija nisam nikad uzvotu koristijo kao 94 .Jedino da ne bude da ovi u direkciji kad naprave gresku odbiju da je priznaju.Mislim da je prebacivanje linija ovako na precac kao da zele samo da izreklamiraju novi most.A gazelu da ostave bez autobusa.Bolje bi im bilo da uvedu vrenenske karte pa se ljudi nece bojati presjedanja kao promaje :kafa:
 
Zašto bi sve linije koje prelaze novi most morale da okreću u bloku 45 ?
Mislim da bi po produžetku 89-ke ona mogla da se produži do Ledina. Ledine su samo malo udaljenije od bloka 45, gde već postoji 13-ice za Banovo brdo. Time bi se dobila interesantna veza i mogućnost za presedanje.
 
c.s.i.":v6f4zb6y je napisao(la):
Zašto bi sve linije koje prelaze novi most morale da okreću u bloku 45 ?
Mislim da bi po produžetku 89-ke ona mogla da se produži do Ledina. Ledine su samo malo udaljenije od bloka 45, gde već postoji 13-ice za Banovo brdo. Time bi se dobila interesantna veza i mogućnost za presedanje.

Svrha produženja linije 89 do bloka 45 nije da bi se povezalo Banovo brdo sa njim , već Vidikovac i Petlovo brdo , što mislim da bi bilo OK , a ja sam , što očigledno nisi primetio , predložio da 602 bude produžen do Banovog Brda , što bi sigurno i značilo za ove iz Ledina.
 
Previše bi bilo da se i 602 produžava. Ona sada više služi kao ispomoć za 601.
Ostajem pri tome da bih na NBG strani povezao 89 sa Ledinama. Tvoj predlog da se 89 produži do Petlovog brda nije loš, ali onda treba liniju 59 skratiti do Vidikovca.
I sadašnji 42, 56 i 59 se u zoni Petlovog brda dobar deo dana vrte poluprazni, pa bi bilo neracionalno imati čak 4 slabo popunjene linije na tom pravcu. Uz predloženo skraćenje 59-ke sve bi bilo ok. :)
 
Vrh