Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

solecar":1c5u6yvj je napisao(la):
Матеја Бељан":1c5u6yvj je napisao(la):
Super je tragačeva ideja za 78 i 94 (produžena). 78 se ionako poklapa delom sa 9, pa Ušće kao važna tačka nije isključeno. A da je znatno brža veza od Zemuna do Banjice neophodna, i te kako jeste i ovo je prilika da se to učini

Bravo!!! Ušće , Delta city i drugi tržni su najvažnije tačke u gradu. Prosto ne mogu da verujem da to niko nije primetio pre tebe.
By the way , ne koristi se 78 da bi se stiglo samo do Ušća.
Ali zato sluzi da bi javio drugarima kolike su guzve na skoro svim kriticnim tackama u gradu :p
 
prostorni planer":15deiksa je napisao(la):
Predlazem da linija 89 ide preko novog mosta i zaobidje sajam i Sava centar, zatim da linija 37 po zavrsetku raskrpetlje kod hipodroma ide od sajma preko raskrpetlje, pa levo kod sumarskog fakulteta kroz golf naselje, Zarkovacku ulicu, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Ako bi bila ucinjena ovakva izmena postojala bi mogucnost za ukidanje lokalne linije 57. Linija 53 bi mogla da ide od Pozeske preko raskrpetlje ka sajmu, da zaobidje Kirovljevu ulicu i adu (od ade ka Zelenom Vencu bi mogle da se koriste linije 52 i 56). Takodje po zavrsetku mosta linija 94 moze da ide kroz Topcider, Drajzerovu do pinka i dalje redovnom trasom, u tom slucaju moze se ukinuti lokalna linija 49. Linija 17 bi mogla da ide pored sajma i preko novog mosta pa dalje prema Bulevaru Z. Djindjica i dalje redovnom trasom. Uvesti tramvajsku liniju 8 Banovo Brdo - Blok 45, a liniju 13 vratiti na Kalemegdan, jer smatram da za nju ima potrebe iako direkcija ne misli tako...

Зашто 17 преко Сајма? Где је ту логика? И шта би онда остало на Сава центру? Ништа.

Слажем се за линије 11 и 13 да није требало да се укидају, али линију 13 је упропастило то што у Београду нико не воли да преседа, што сам објаснио у претходном посту.

Линија 49 не треба да се укида јер је локална и на њој ради један минибус, тако да никоме не смета.

Овако, не слажем се са тим да 88 иде преко новог моста. Довољан је 89 и још једна нова линија ка НБг-у или Земуну, али докажи то идиотима из ДЈП.
 
Ne znam koliko vam je poznato da je linija 88, negde početkom devedesetih, išla do okretnice Zemun (Bačka). Mislim da je veza te linije sa Zemunom izgubila svaki smisao kada su je skratili do keja, jer, ako linija već vozi iz južnih delova Beograda prema Zemunu, trebalo bi ipak i da obuhvati deo Zemuna, tj. da zađe malo dublje u Zemun a ne samo da dođe do njega.

Sa preusmeravanjem na novi most, linija će se dosta ubrzati pa bi mogla da se vrati u Bačku, tj. da odmah iz Tvorničke skrene u 22. oktobra i pored bolnice, pravo izađe u Ugrinovačku, isto kao linija 81, i sve do Bačke.
 
@solecar

Naravno da ces ti licno biti ostecen time sto neka linija nece vise stajati ispred tvoje zgrade, ali to ne znaci niti da je to losa odluka za ceo grad niti da mozes da se ponasas na forumu kao da si saobracajac iz direkcije.

EUKALIPTUS":tqwf9mdx je napisao(la):
Ne znam koliko vam je poznato da je linija 88, negde početkom devedesetih, išla do okretnice Zemun (Bačka). Mislim da je veza te linije sa Zemunom izgubila svaki smisao kada su je skratili do keja, jer, ako linija već vozi iz južnih delova Beograda prema Zemunu, trebalo bi ipak i da obuhvati deo Zemuna, tj. da zađe malo dublje u Zemun a ne samo da dođe do njega.

Sa preusmeravanjem na novi most, linija će se dosta ubrzati pa bi mogla da se vrati u Bačku, tj. da odmah iz Tvorničke skrene u 22. oktobra i pored bolnice, pravo izađe u Ugrinovačku, isto kao linija 81, i sve do Bačke.

Zasto da ne, time Gornji Zemun dobija vezu sa Zeleznickom Stanicom Novi Beograd i okolnim blokovima.

Ipak ispasce malo dugacka linija Zemun Backa - Novi Zeleznik !
 
MaRkOs":30rfn2rw je napisao(la):
Pise u danasnjem Blicu da ce linije 94, 88, 89 preko novog mosta. Od 01.01.2012 ce prvo 94, a od proleca i ove dve plus jos jedna koju nisu objavili. Da nije to malo previse za pocetak? :/

Većina Obrenovčana koji idu na NBG koristi 88 i 89 od sajma bar do Sava centra, na tom potezu se u špicevima stoji na jednoj nozi, a sad neće uopšte biti povezane te stanice???
 
zidar":2o0vv47j je napisao(la):
@solecar
Naravno da ces ti licno biti ostecen time sto neka linija nece vise stajati ispred tvoje zgrade, ali to ne znaci niti da je to losa odluka za ceo grad niti da mozes da se ponasas na forumu kao da si saobracajac iz direkcije.

shumar":2o0vv47j je napisao(la):
Većina Obrenovčana koji idu na NBG koristi 88 i 89 od sajma bar do Sava centra, na tom potezu se u špicevima stoji na jednoj nozi, a sad neće uopšte biti povezane te stanice???

Da li je iko ovde čuo za izraz sarkazam? Očigledno da nije. Nije poenta što linija neće ići pored moje zgrade , već što sa tim njihovim izmena koje planiraju , gubi na značaju linija. Time što linija 94 neće ići pored muzeja 25. maj , neću samo ja biti oštećen , nego i veliki broj drugih korisnika. Preusmeravanjem linija 88 i 89 preko mosta na ADI biće oštećeni svi koji idu od Sava centra ka sajmu i obrnuto (pre svega mislim na one koji tamo žive). Ako je u redu da se do tih lokacija po novome stiže sa 3 umesto sa jednim autobusom , onda se izvinjavam , jer ja uopšte ne vidim u tome logiku i ne razumem uopšte ljude kojima je to logično. A koliko vidim , većini je bitno da imaju što bolje veze sa tržnim centrima , da što brže stignu do njih , pošto nemaju šta drugo da rade u životu.
 
Људи, опустите се. Све ће да се врати на старо када се увиди да је пребацивање линија 88(ако до њега дође) и 94 лош потез.

Мој предлог је да се сви (или већина) који су овим изменама оштећени скупе и изађу у 27. марта да протестују испред просторија ДЈП. Ја ћу први да се придружим.

Зидар, ово ти говорим крајње пријатељски и без намере да провоцирам или било шта слично. Због чега из Мадрида црташ измене линија и мислиш да су то добре идеје? Можда би то и биле добре идеје да није навика Београђана да свуда иду аутомобилима и тиме стварају гужву, да није навика да не преседају, итд.

Чим се отвори мост, смем да потпишем да ће њиме људи ићи путничким аутомобилима, а да ће аутобуси да зврје празни (ту не рачунам први дан када ће ћерке да јављају мајкама да обуку унучице и провозају се преко новог моста, што ће Студио Б уживо да преноси).

Станујем у Београду и просто знам како се крећу токови путника, била то линија 88, 94, 45, 73, 76...

Уколико склоне све три линије са Газеле (88, 89 и 94), настаће хаос и неће проћи много пре него што врате бар две линије на Газелу.

И још нешто. Ко каже да ће линији 88 уколико је пребаце на нови мост да се скрати пут? Хајде да размотримо. Отварањем новог моста би требало да се смање гужве на Газели и код Сајма, тако да би аутобуси са линије 88 требало да Газелу прелазе брже него сада. Уколико би се смањила гужва код Сајма, аутобуси би до Аде стизали за час, јер постоји зелени талас.

Друга страна медаље, ако се пребаци на нови мост, мора да се пење уз петљу па у Пролетерске солидарности, куда мора да вози спорије него аутопутем, па семафор код Вера, па станица код Жел. ст. НБг, па семафор код бувљака, плус ко зна какав ће семафор да смисле на уласку и изласку са моста, итд.

Заиста не видим неко епохално убрзање.
 
1111":2mx8tmpt je napisao(la):
Људи, опустите се. Све ће да се врати на старо када се увиди да је пребацивање линија 88(ако до њега дође) и 94 лош потез.

Мој предлог је да се сви (или већина) који су овим изменама оштећени скупе и изађу у 27. марта да протестују испред просторија ДЈП. Ја ћу први да се придружим.

Зидар, ово ти говорим крајње пријатељски и без намере да провоцирам или било шта слично. Због чега из Мадрида црташ измене линија и мислиш да су то добре идеје? Можда би то и биле добре идеје да није навика Београђана да свуда иду аутомобилима и тиме стварају гужву, да није навика да не преседају, итд.

Чим се отвори мост, смем да потпишем да ће њиме људи ићи путничким аутомобилима, а да ће аутобуси да зврје празни (ту не рачунам први дан када ће ћерке да јављају мајкама да обуку унучице и провозају се преко новог моста, што ће Студио Б уживо да преноси).

Станујем у Београду и просто знам како се крећу токови путника, била то линија 88, 94, 45, 73, 76...

Уколико склоне све три линије са Газеле (88, 89 и 94), настаће хаос и неће проћи много пре него што врате бар две линије на Газелу.

И још нешто. Ко каже да ће линији 88 уколико је пребаце на нови мост да се скрати пут? Хајде да размотримо. Отварањем новог моста би требало да се смање гужве на Газели и код Сајма, тако да би аутобуси са линије 88 требало да Газелу прелазе брже него сада. Уколико би се смањила гужва код Сајма, аутобуси би до Аде стизали за час, јер постоји зелени талас.

Друга страна медаље, ако се пребаци на нови мост, мора да се пење уз петљу па у Пролетерске солидарности, куда мора да вози спорије него аутопутем, па семафор код Вера, па станица код Жел. ст. НБг, па семафор код бувљака, плус ко зна какав ће семафор да смисле на уласку и изласку са моста, итд.

Заиста не видим неко епохално убрзање.

Slažem se u potpunosti. najlogičnije bi bilo da se linija 89 produži od bloka 61 kao linija 95 do bloka 45 i da se prebaci na most na ADI. Ovom izmenom bi najmanje bili oštećeni korisnici , zato što bi vezu sa sajmom imali i preko sava centra uz korišćenje linije 94. Prvog dana se neće voziti autobusom preko ade , zato što će voditi unučiće u ulicu otvorenog srca , a posle će pasti mrak ... :) Linija 49 je izuzetno odlična za produženje preko mosta , zato što već sad ide do petlje kod hipodroma. njeno produženje u oba smera , u odnosu na sadašnje okretnice je veoma izvodljivo i u mnogome i bi se poboljšao saobraćaj , naravno uz uvođenje još jedne linije preko ade , recimo linija 512 pa da se okreće u bloku 70.

@ zidar
Sad saznah da stanuješ u Madridu. Dođi u Beograd , pogledaj kakva je situacija u gradskom prevozu , koliko se koja linija koristi , pa onda iznosi zaključke i predloge. Ovako na daljinu je stvarno besmisleno da kritikuješ druge kad nisi na licu mesta. Ovo je čisto dobronamerna kritika.
 
@1111 - pa logika je u tome da gazela treba da se rastereti kad se otvori novi most, pa ako prebacimo na novi most 89 i 94, a trebali bi jos neku liniju kako bi to bilo vidnije rasterecenje, a da to ne bude 88, jer moramo ostaviti vezu dva vazna stajalista, Sava Centra i sajma, jedino mi je logicno da se linija 17 prebaci na novi most. Time cemo dobiti jos jednu vezu sajma i Novog Beograda, kao i Konjarnika i sajma, koji nemaju ni jednu vezu. A i 17 je pogodna jer taman moze da nastavi pravo od one kruzne petlje kod arene i pored buvljaka na novi most. Time bi dobili i ozbiljniju vezu delova Novog Beograda oko novog i strog merkatora sa Zeleznickom stanicom Novi Beograd jer je 17 linija koja nailazi u kratkom vremenskom intervalu. Nadam se da sad uvidjas logiku...
 
EUKALIPTUS":z07l9ovz je napisao(la):
Ne znam koliko vam je poznato da je linija 88, negde početkom devedesetih, išla do okretnice Zemun (Bačka). Mislim da je veza te linije sa Zemunom izgubila svaki smisao kada su je skratili do keja, jer, ako linija već vozi iz južnih delova Beograda prema Zemunu, trebalo bi ipak i da obuhvati deo Zemuna, tj. da zađe malo dublje u Zemun a ne samo da dođe do njega.

Sa preusmeravanjem na novi most, linija će se dosta ubrzati pa bi mogla da se vrati u Bačku, tj. da odmah iz Tvorničke skrene u 22. oktobra i pored bolnice, pravo izađe u Ugrinovačku, isto kao linija 81, i sve do Bačke.

Napokon normalan komentar !

88 je linija koja prvenstveno sluzi gradjanima Zeleznika, Banovog brda i Zarkova da dodju do NBGD-a i Zemuna, i obratno. Svima nama treba BRZI prevoz sa kraja na kraj grada !

Kakvo cro deljenje linije, ostace ovako kako je.

Najjednostavnije je da linija 89 pokrije Gazelu i cao !

Jako mi je drago sto ce 88 ici preko novog mosta, sto je potpuno logicno, a predlog za produzenje linije za Backu je super !

Obrenovcani i ostali presedaci, zao mi je ali imate stanicu kod Ade, pa tu presedajte za dalje, ostavite se vise Sajma kao simbola presedanja u ovom gradu, jer ce on biti znacajno rasterecen cim se novi most otvori za saobracaj u punom kapacitetu.

Grad se menja, a samim tim i organizacija prevoza :)
 
Ipak je nedopustivo da se ukine direktna veza Sajam - Sava centar. Možda je bolje na toj prometnoj relaciji ostaviti 88 preko Gazele. 89 je jako nepouzdana i retka.
 
Zar 13 ne ide od Sajma do Sava Centra? :shok:
 
lento":16z1h7nj je napisao(la):
Zar 13 ne ide od Sajma do Sava Centra? :shok:

Da ali 13 staje na gornjem nivou , a ne na donjem gde staje 88. To je poenta.
 
Poenta je u tome što 13-ica obiđe još pola grada dok ne dođe do Sava centra a 88 direktno preko Gazele dotle stigne za 5 min. Nije bitan sam Sava centar, bitna su brojna presedanja koja je moguće ostvariti tamo.
 
prostorni planer":89l7rlwh je napisao(la):
@1111 - pa logika je u tome da gazela treba da se rastereti kad se otvori novi most, pa ako prebacimo na novi most 89 i 94, a trebali bi jos neku liniju kako bi to bilo vidnije rasterecenje, a da to ne bude 88, jer moramo ostaviti vezu dva vazna stajalista, Sava Centra i sajma, jedino mi je logicno da se linija 17 prebaci na novi most. Time cemo dobiti jos jednu vezu sajma i Novog Beograda, kao i Konjarnika i sajma, koji nemaju ni jednu vezu. A i 17 je pogodna jer taman moze da nastavi pravo od one kruzne petlje kod arene i pored buvljaka na novi most. Time bi dobili i ozbiljniju vezu delova Novog Beograda oko novog i strog merkatora sa Zeleznickom stanicom Novi Beograd jer je 17 linija koja nailazi u kratkom vremenskom intervalu. Nadam se da sad uvidjas logiku...

Не видим и даље. Постоји линија 55 код Аутокоманде до Сајма. Због чега 17ица да губи време и да јој се измишља нови смисао, када је овако апсолутно сјајна (не знам која линија је боља од 17ице). Довољно је да се на мост пребаце 89 и 94 и да се успостави још једна нова линија.

Слажем се да 88 остане.

zexland":89l7rlwh je napisao(la):
EUKALIPTUS":89l7rlwh je napisao(la):
Ne znam koliko vam je poznato da je linija 88, negde početkom devedesetih, išla do okretnice Zemun (Bačka). Mislim da je veza te linije sa Zemunom izgubila svaki smisao kada su je skratili do keja, jer, ako linija već vozi iz južnih delova Beograda prema Zemunu, trebalo bi ipak i da obuhvati deo Zemuna, tj. da zađe malo dublje u Zemun a ne samo da dođe do njega.

Sa preusmeravanjem na novi most, linija će se dosta ubrzati pa bi mogla da se vrati u Bačku, tj. da odmah iz Tvorničke skrene u 22. oktobra i pored bolnice, pravo izađe u Ugrinovačku, isto kao linija 81, i sve do Bačke.

Napokon normalan komentar !

88 je linija koja prvenstveno sluzi gradjanima Zeleznika, Banovog brda i Zarkova da dodju do NBGD-a i Zemuna, i obratno. Svima nama treba BRZI prevoz sa kraja na kraj grada !

Kakvo cro deljenje linije, ostace ovako kako je.

Najjednostavnije je da linija 89 pokrije Gazelu i cao !

Jako mi je drago sto ce 88 ici preko novog mosta, sto je potpuno logicno, a predlog za produzenje linije za Backu je super !

Obrenovcani i ostali presedaci, zao mi je ali imate stanicu kod Ade, pa tu presedajte za dalje, ostavite se vise Sajma kao simbola presedanja u ovom gradu, jer ce on biti znacajno rasterecen cim se novi most otvori za saobracaj u punom kapacitetu.

Grad se menja, a samim tim i organizacija prevoza :)

А зашто не би 88 остала да покрива Газелу, као и протеклих 30 година, а да се 89, као релативно нова линија пребаци на нови мост? Можете да преседате код Аде на 89 и тако стигнете до НБг-а, него сви гледате да вама буде лакше и у ствари нико не воли овде да преседа само просипа празне приче.

Још није коначно и лично не верујем да ће 88 да пребацују, кад ће већ 89 и 94. Нешто мора да остане на Газели.

А окретница у Бачкој ће у наредном периоду бити укинута, тако да не знам где планирају да пребаце 18 и 83, а ви још помињете и 88. ;)

Написао сам горе да не би било епохалног убрзања кад би се 88 пребацио на нови мост и стојим иза тога.

lento":89l7rlwh je napisao(la):
Zar 13 ne ide od Sajma do Sava Centra? :shok:

Иде, али тај део прелази за пола сата, а 88ица за 5 минута.

Иначе, линија 13 ће по завршетку шина да се пребаци на нови мост, тако да је ово само тренутна траса. 88ица мора да остане оваква каква јесте.
 
Ma neka idu preko novog mosta 89, 94 i 708 neka produže do BB i rešen problem
 
1111":3b6cjc1d je napisao(la):
Зидар, ово ти говорим крајње пријатељски и без намере да провоцирам или било шта слично. Због чега из Мадрида црташ измене линија и мислиш да су то добре идеје? Можда би то и биле добре идеје да није навика Београђана да свуда иду аутомобилима и тиме стварају гужву, да није навика да не преседају, итд.

Crtao sam i smisljao i dok sam do pre dve godine pola svog vremena provodio u Beogradu.

Zasto to i dalje radim na ovom forumu? zato sto je zanimljivo, izazovno i puno iznenadjenja. Mi nismo direkcija i nismo nadlezni za saobracaj pa mozemo da pustimo masti na volju koliko god hocemo. Nekad to vodi u corsokak a ponekad se rode sjajne ideje koje se potom kroz diskusiju razrade u sasvim realno resenje.
Bili smo svedoci vise puta preuzimanja ideja sa ovog foruma i njihove primene u gradu i meni je zbog toga jako drago.

Nije bitno ko je u pravu oko toga koje linija treba da se pomeri vec da se razgovara o tome, isprobaju razne varijante i saslusaju razna misljenja. Na kraju mozda zakljucimo da nista ne treba da se menja a mozda dodjemo do jednostavnog i vecini prihvatljivog resenja.

A sto se navika tice, naravno da ih treba uzeti u obzir i da one donekle koce promene ali i navike se menjaju i to cesto veoma lako. Dovoljno je ponuditi bolju uslugu i ljudi se lako prilagode.
BG:voz ja to nedavno demonstrirao. Pouzdan prevoz sa stabilnim taktom, jeste da stanice mozda nisu idealno locirane ali ga gradjani masovno koriste pa presedaju dalje.
Mi smo tu da polako menjamo svest, zato sto to mozemo.

A to sto zivim u Madridu/Parizu ne znaci da manje znam grad od nekoga ko zivi u Beogradu, cesto bas naprotiv, ipak sam ja tu odrastao. Uz to trudim se da gledam na stvari sa distancom i bez afekta sto je mnogo lakse sa daljine. I nemoj misliti da sam siguran u absolutnu tacnost svojih ideja, to su samo ideje a ne studije, i zato ih ovde i izlazem kako bi prosle kroz spalir kritika sagovornika i posustale ili se poboljsale. Videces recimo na proojektima za metro ili za zeleznicki cvor ako si pratio diskusije da su ti projekti bas na taj nacin sazreli i danas su bolji od svih zvanicnih.

ajd ziveli :vops:

solecar":3b6cjc1d je napisao(la):
@ zidar
Sad saznah da stanuješ u Madridu. Dođi u Beograd , pogledaj kakva je situacija u gradskom prevozu , koliko se koja linija koristi , pa onda iznosi zaključke i predloge. Ovako na daljinu je stvarno besmisleno da kritikuješ druge kad nisi na licu mesta. Ovo je čisto dobronamerna kritika.

Hvala na pozivu, bio sam pre mesec dana.

Dobronamerna informacija, to sto mi je trenutna adresa u Madridu ne znaci da ne boravim cesto u Beogradu i da ne poznajem lokalne prilike. Ne treba prebrzo i bez dovoljno informacija donositi zakljucke

Dobronamerno uputstvo za koriscenje foruma, ovde svako sme svakoga da kritikuje odakle god da se javlja, vazno je da kritika bude osnovana i da razgovor bude prijatan. Uz to, ako procesljas malo ostale teme, videces da cesto clanovi koji ne zive u Beogradu, a ima ih dosta, imaju veoma interesantne i relevantne ideje.
 
zidar":3rgg999q je napisao(la):
1111":3rgg999q je napisao(la):
Зидар, ово ти говорим крајње пријатељски и без намере да провоцирам или било шта слично. Због чега из Мадрида црташ измене линија и мислиш да су то добре идеје? Можда би то и биле добре идеје да није навика Београђана да свуда иду аутомобилима и тиме стварају гужву, да није навика да не преседају, итд.

Crtao sam i smisljao i dok sam do pre dve godine pola svog vremena provodio u Beogradu.

Zasto to i dalje radim na ovom forumu? zato sto je zanimljivo, izazovno i puno iznenadjenja. Mi nismo direkcija i nismo nadlezni za saobracaj pa mozemo da pustimo masti na volju koliko god hocemo. Nekad to vodi u corsokak a ponekad se rode sjajne ideje koje se potom kroz diskusiju razrade u sasvim realno resenje.
Bili smo svedoci vise puta preuzimanja ideja sa ovog foruma i njihove primene u gradu i meni je zbog toga jako drago.

Nije bitno ko je u pravu oko toga koje linija treba da se pomeri vec da se razgovara o tome, isprobaju razne varijante i saslusaju razna misljenja. Na kraju mozda zakljucimo da nista ne treba da se menja a mozda dodjemo do jednostavnog i vecini prihvatljivog resenja.

A sto se navika tice, naravno da ih treba uzeti u obzir i da one donekle koce promene ali i navike se menjaju i to cesto veoma lako. Dovoljno je ponuditi bolju uslugu i ljudi se lako prilagode.
BG:voz ja to nedavno demonstrirao. Pouzdan prevoz sa stabilnim taktom, jeste da stanice mozda nisu idealno locirane ali ga gradjani masovno koriste pa presedaju dalje.
Mi smo tu da polako menjamo svest, zato sto to mozemo.

A to sto zivim u Madridu/Parizu ne znaci da manje znam grad od nekoga ko zivi u Beogradu, cesto bas naprotiv, ipak sam ja tu odrastao. Uz to trudim se da gledam na stvari sa distancom i bez afekta sto je mnogo lakse sa daljine. I nemoj misliti da sam siguran u absolutnu tacnost svojih ideja, to su samo ideje a ne studije, i zato ih ovde i izlazem kako bi prosle kroz spalir kritika sagovornika i posustale ili se poboljsale. Videces recimo na proojektima za metro ili za zeleznicki cvor ako si pratio diskusije da su ti projekti bas na taj nacin sazreli i danas su bolji od svih zvanicnih.

ajd ziveli :vops:

Све је у реду. Надам се да се на љутиш, јер заиста нисам мислио ништа лоше, а верујем и да није тако ни звучало.

Немам ништа против да неко износи своје идеје, овде смо да дискутујемо и расправљамо се. ;)

Једноставно, мислим да још нема услова да се у Београду уводе кратке линије са малим интервалом, јер су превелике гужве. Једноставно, има превише људи који ће радије да упале ауто, него ићи БГ:Возом, који си поменуо, иако би возом брже стигли. Не знам да ли си видео (чуо) како је све савршено функционосало неколико дана по завршетку радова на Газели, док се огромна већина није вратила својим навикама. Сада већ око 16 часова се колона протеже од Газеле до Генекса. :rolleyes:

Један од начина је да се уведе такса на улазак у центар града аутомобилом. За почетак да се среди центар, а полако и околни делови где се може ограничити саобраћај приватним аутомобилима.

Што се тиче новог моста, кад буде отворен, ваљда ће да се смање гужве на Газели и код Сајма и не видим шта би тада успоравало линију 88 на садашњој траси. А од петље до моста има 3-4 семафора, који не могу да буду савршено синхронизовани, јер се укрштају са трамвајима и линијом 95. ;) А познато је да наши инжењери највише воле семафоре. :lol:

Тако да, без љутње.
 
Podrzavam sledece:
najlogičnije bi bilo da se linija 89 produži od bloka 61 kao linija 95 do bloka 45 i da se prebaci na most na ADI. Ovom izmenom bi najmanje bili oštećeni korisnici , zato što bi vezu sa sajmom imali i preko sava centra uz korišćenje linije 94. Prvog dana se neće voziti autobusom preko ade , zato što će voditi unučiće u ulicu otvorenog srca , a posle će pasti mrak ... default/smile Linija 49 je izuzetno odlična za produženje preko mosta , zato što već sad ide do petlje kod hipodroma. njeno produženje u oba smera , u odnosu na sadašnje okretnice je veoma izvodljivo i u mnogome i bi se poboljšao saobraćaj , naravno uz uvođenje još jedne linije preko ade , recimo linija 512 pa da se okreće u bloku 70.

i 708 neka produže do BB i rešen problem. Kao sto sam ranije pricao, zasto Blok 70 sluzi? Samo za jednu liniju na cak pola sata. Ljudi koji zive kod piramide zasluzuju bolji prevoz tj. jos jednu liniju. Sve ostale okretnice imaju u proseku 2 linije. Inace, ona saobracajna guzva kod tzv. okretnice 89 u bloku 61 je katastrofa-pogotovo kada 95 koja prolazi treba da izbaci putnike! Produzili 95 bas zbog tog razloga, a onda uveli 89 do iste tzv. okretnice. E direkcijo... :|
 
Ovaj predlog za produzenje 88 do Backe ulice je odlican!!!!
Mislim da bi duzina linije ostala ista kad bi se 88 preusmerila na Novi most.
89 i 94 treba ostaviti na gazeli,89 moze elegantno da se pojaca.
78 NE SME PREKO NOVOG MOSTA!
Sadasnja trasa 78 je dobra i ne treba je cackati!
 
Evo i zvanicno vest koju svi znate:

У Дирекцији за јавни превоз најавили су да ће аутобуси на линији број 94 највероватније бити први који ће превести путнике преко новог моста преко Саве. Ова линија повезује насеља Миљаковац и Блок 45 и сада саобраћа „Газелом”.

Возила на овој линији ће полазити из Блока 45 и ићи редовном трасом до Булевара Милутина Миланковића, после чега би се попела на нови мост и ишла преко петље „Радничка” ка петљи „Хиподром”, наставила према Топчидеру, а затим се Улицом Теодора Драјзера повезала са Улицом Незнаног јунака и Црнотравском према Бањици. :(
 
Joca28":2allx99s je napisao(la):
Evo i zvanicno vest koju svi znate:

У Дирекцији за јавни превоз најавили су да ће аутобуси на линији број 94 највероватније бити први који ће превести путнике преко новог моста преко Саве. Ова линија повезује насеља Миљаковац и Блок 45 и сада саобраћа „Газелом”.

Возила на овој линији ће полазити из Блока 45 и ићи редовном трасом до Булевара Милутина Миланковића, после чега би се попела на нови мост и ишла преко петље „Радничка” ка петљи „Хиподром”, наставила према Топчидеру, а затим се Улицом Теодора Драјзера повезала са Улицом Незнаног јунака и Црнотравском према Бањици. :(

To je već poznata stvar i veoma glupa. Linija 89 nije relativno nova linija. Ona je ranije išla, koliko je meni poznato , od Pohorske , kao linija 88 do Sajma, a odatle kao linija 23. Zašto je ukunuta , pa ponovo uvedena , uz delimičnupromenu , ne znam. Isto smatram i da bi linija 602 mogla da se produži , da se ne okreće kod bloka 45 jer ide veći deo trase linije 601 , a time bi se omogućilo da se bez problema okreće i linija 89 kod bloka 45.
 
Niksi":1o2d2a3w je napisao(la):
Ovaj predlog za produzenje 88 do Backe ulice je odlican!!!!
Mislim da bi duzina linije ostala ista kad bi se 88 preusmerila na Novi most.
89 i 94 treba ostaviti na gazeli,89 moze elegantno da se pojaca.

Боље 89 да иде на нови мост, а 88 да остане на Газели.

Прочитајте горе. Окретница у Бачкој се укида. Не зна се где ће да помере 18 и 83, а ви бисте и 88 тамо да угурате. :rolleyes:
 
1111":2yuby2b3 je napisao(la):
Niksi":2yuby2b3 je napisao(la):
Ovaj predlog za produzenje 88 do Backe ulice je odlican!!!!
Mislim da bi duzina linije ostala ista kad bi se 88 preusmerila na Novi most.
89 i 94 treba ostaviti na gazeli,89 moze elegantno da se pojaca.

Боље 89 да иде на нови мост, а 88 да остане на Газели.

Прочитајте горе. Окретница у Бачкој се укида. Не зна се где ће да помере 18 и 83, а ви бисте и 88 тамо да угурате. :rolleyes:

Ja sam čuo da če da grade novu okretnicu u Altini i da tamo stave da se okreću 18 i 83.
 
Тако сам и ја начуо, али се надам да није тачно.

Тиме ће да упропасте одличну линију 18, а да униште већ лошу линију 83. :rolleyes:

У Алтини је сасвим довољан 81 и његова генијално нумерисана варијација 81Л. :lol:
 
Vrh