1111":3rgg999q je napisao(la):
Зидар, ово ти говорим крајње пријатељски и без намере да провоцирам или било шта слично. Због чега из Мадрида црташ измене линија и мислиш да су то добре идеје? Можда би то и биле добре идеје да није навика Београђана да свуда иду аутомобилима и тиме стварају гужву, да није навика да не преседају, итд.
Crtao sam i smisljao i dok sam do pre dve godine pola svog vremena provodio u Beogradu.
Zasto to i dalje radim na ovom forumu? zato sto je zanimljivo, izazovno i puno iznenadjenja. Mi nismo direkcija i nismo nadlezni za saobracaj pa mozemo da pustimo masti na volju koliko god hocemo. Nekad to vodi u corsokak a ponekad se rode sjajne ideje koje se potom kroz diskusiju razrade u sasvim realno resenje.
Bili smo svedoci vise puta preuzimanja ideja sa ovog foruma i njihove primene u gradu i meni je zbog toga jako drago.
Nije bitno ko je u pravu oko toga koje linija treba da se pomeri vec da se razgovara o tome, isprobaju razne varijante i saslusaju razna misljenja. Na kraju mozda zakljucimo da nista ne treba da se menja a mozda dodjemo do jednostavnog i vecini prihvatljivog resenja.
A sto se navika tice, naravno da ih treba uzeti u obzir i da one donekle koce promene ali i navike se menjaju i to cesto veoma lako. Dovoljno je ponuditi bolju uslugu i ljudi se lako prilagode.
BG:voz ja to nedavno demonstrirao. Pouzdan prevoz sa stabilnim taktom, jeste da stanice mozda nisu idealno locirane ali ga gradjani masovno koriste pa presedaju dalje.
Mi smo tu da polako menjamo svest, zato sto to mozemo.
A to sto zivim u Madridu/Parizu ne znaci da manje znam grad od nekoga ko zivi u Beogradu, cesto bas naprotiv, ipak sam ja tu odrastao. Uz to trudim se da gledam na stvari sa distancom i bez afekta sto je mnogo lakse sa daljine. I nemoj misliti da sam siguran u absolutnu tacnost svojih ideja, to su samo ideje a ne studije, i zato ih ovde i izlazem kako bi prosle kroz spalir kritika sagovornika i posustale ili se poboljsale. Videces recimo na proojektima za metro ili za zeleznicki cvor ako si pratio diskusije da su ti projekti bas na taj nacin sazreli i danas su bolji od svih zvanicnih.
ajd ziveli