Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

Postioje dva rešenja za produženje linije 88 a oba vode da linija 88 ide do okretnice NOVI GRAD. Jedno je da odkeja ide trasom linij 45 do okretnice , a duga da ide trasom linije 83 do sadašnje okretnice Bačka , pa da odatle ide do Autoputa za Novi Sad , pa njime do okretnice NOVI GRAD.
 
1111":2o7lty5d je napisao(la):
Једноставно, има превише људи који ће радије да упале ауто, него ићи БГ:Возом, који си поменуо, иако би возом брже стигли.

Sa tim se slazem, i to nije tako samo u Beogradu vec svuda. I Parizanin ce pre da sedi 2 sata u kolima u zastoju, pusi cigaru i slusa muziku nego da se gura u RER-u. Ko je mazohista i ima vremena za gubljenje u zastojima neka ga.

Ja se samo zalazem za to da se gradjanima ponudi alternativa: pouzdano i brzo putovanje gradskim prevozom ili gubljenje vremena u saobracajnom kolapsu u licnom automobilu.
Nemam nista protiv automobila i njihovog komfora ali zahtevam pravednu raspodelu gradskog prostora izmedju automobila, gradskog prevoza i pesaka. Danas automobili zauzimaju mnogo vise prostora nego sto zasluzuju.

Zute trake su korak ka boljoj raspodeli. Slede Stari Savski Most i Resavska rezervisane za GSP i zuta traka na Gazeli.
Pola kolovoza za GSP, pola za automobile, pa onda gradjani mogu da biraju. Dobar argument za to je da taj GSP prostor sluzi i za hitnu pomoc i vatrogasce. Cik neka se neko usprotivi koridorima za hitnu pomoc.

Videli smo koliko znaci zuta traka kod Sajma i na Brankovom Mostu, trebalo bi u svakoj ulici koja ima profil barem 2+2 da se napravi zuta traka i da vecina trasa linija GSP bude u zutim trakama. Da vidimo koliko ce onda ljudi da placa benzin/parking i gubi vreme u guzvi umesto da ide pouzdanim i brzim autobusom.

Da se vratimo Mostu, ulogu stanice "Sajam" kao cvora za presedanje preuzece stanica "petlja Radnicka" . Radnicka ce imati mnogo veci potencijal za presedanje jer je na raskrsnici a ne na pravcu A sve linije sa Sajma ce i tu stajati + dodatne sa novog mosta. Sa te tacke mocice da se ode do pola grada, kao sa Mostara.

A ono sto bi mnogo pomoglo na ovom potezu je da autobuske linije iz Bulevara Vojvode Misica koje sada ne staju na Mostaru (56 ka gradu, 511...) idu tramvajskom trasom i stanu na tramvajsku stanicu ispod autoputa, time bi se uspostavila veza sa 18, 17 i 46.

Ajde da lupim jos jednu jeres. Posto 58 i 37 dele trasu od Banovog Brda do Skupstine, mogli bi 37 da proteramo preko Novog Mosta pa preko Sava Centra, Usca i Brankovog Mosta na Trg Republike!

- Rakovica i Cukarica dobijaju vezu sa NBGD i zadrzavaju vezu sa gradom
- na relaciji Banovo Brdo-Trg vreme putovanja ostaje nepromenjeno
- Sava Centar ima vezu sa Radnickom (umesto Sajma) i Banovim Brdom

:cool:
 
1111[email":1x6883r6 je napisao(la):
А зашто не би 88 остала да покрива Газелу, као и протеклих 30 година, а да се 89, као релативно нова линија пребаци на нови мост? Можете да преседате код Аде на 89 и тако стигнете до НБг-а, него сви гледате да вама буде лакше и у ствари нико не воли овде да преседа само просипа празне приче.

Још није коначно и лично не верујем да ће 88 да пребацују, кад ће већ 89 и 94. Нешто мора да остане на Газели.

А окретница у Бачкој ће у наредном периоду бити укинута, тако да не знам где планирају да пребаце 18 и 83, а ви још помињете и 88. ;)

Написао сам горе да не би било епохалног убрзања кад би се 88 пребацио на нови мост и стојим иза тога.

.

Ma mozes da stojis i na Gazeli ceo dan, ali ce 88 ici preko novog mosta, svidelo se to tebi ili ne...

Po koji put...
Zato sto skracuje vreme putovanja za 10 min ! I zato sto je ovo 2011. godina !

A zasto da presedam kod Ade ? :rolleyes: Kada imam direktan prevoz do Zemuna...sa ovom izjavom potpuno si potvrdio svoje apsolutno nepoznavanje prevoza u juZnom delu grada a pogotovo linije 88.

89 ce da se pojaca, icice preko Gazele i ne vidim u cemu je problem...

Mislim da TI prvenstveno gledas ovu liniju totalno i iskljucivo iz TVOG ugla, jer verovatno trenutno radis negde ili ides cesto negde sa 88icom, i zapeo si da ostane pa da ostane na staroj trasi...

Ja bih te zamolio da napises samo kraj grada u kome zivis, mada mislim da si vec naveo neki blok oko Arene...

Mislim da nije u redu da ti kao neko ko zivi u izuzetno dobro povezanom delu grada uopste bilo sta komentarises vezano za jedinu cestu liniju koja spaja naselje Zeleznik sa zapadnim delovima grada.
 
zexland":2hx0hp3n je napisao(la):
Obrenovcani i ostali presedaci, zao mi je ali imate stanicu kod Ade, pa tu presedajte za dalje, ostavite se vise Sajma kao simbola presedanja u ovom gradu, jer ce on biti znacajno rasterecen cim se novi most otvori za saobracaj u punom kapacitetu.

Kao prvo obrenovački busevi ne staju kod Ade da mogu tu na 88, tu većinom silaze presedači iz drugih krajeva zato što je u jutarnjem špicu tu lakše ući u 88 ili 89 za razliku od Sajma gde je to ponekad nemoguća misija i za jednu nogu.

Kao drugo nisam Obrenovčanin i ne živim tamo. :p
 
shumar":wf6s5diu je napisao(la):
zexland":wf6s5diu je napisao(la):
Obrenovcani i ostali presedaci, zao mi je ali imate stanicu kod Ade, pa tu presedajte za dalje, ostavite se vise Sajma kao simbola presedanja u ovom gradu, jer ce on biti znacajno rasterecen cim se novi most otvori za saobracaj u punom kapacitetu.

Kao prvo obrenovački busevi ne staju kod Ade da mogu tu na 88, tu većinom silaze presedači iz drugih krajeva zato što je u jutarnjem špicu tu lakše ući u 88 ili 89 za razliku od Sajma gde je to ponekad nemoguća misija i za jednu nogu.

Kao drugo nisam Obrenovčanin i ne živim tamo. :p

Ok, izvini :)

Znam da ne staju, ali bi mogli i tu da staju jer ima mesta za prosirenje stanice...za jednu nogu se slazem :)
 
Слажем се за жуте траке и за саобраћајнице резервисане само за ГСП возила.

zidar":2lm4yh1m je napisao(la):
Da se vratimo Mostu, ulogu stanice "Sajam" kao cvora za presedanje preuzece stanica "petlja Radnicka" . Radnicka ce imati mnogo veci potencijal za presedanje jer je na raskrsnici a ne na pravcu A sve linije sa Sajma ce i tu stajati + dodatne sa novog mosta. Sa te tacke mocice da se ode do pola grada, kao sa Mostara.

Ajde da lupim jos jednu jeres. Posto 58 i 37 dele trasu od Banovog Brda do Skupstine, mogli bi 37 da proteramo preko Novog Mosta pa preko Sava Centra, Usca i Brankovog Mosta na Trg Republike!

- Rakovica i Cukarica dobijaju vezu sa NBGD i zadrzavaju vezu sa gradom
- na relaciji Banovo Brdo-Trg vreme putovanja ostaje nepromenjeno
- Sava Centar ima vezu sa Radnickom (umesto Sajma) i Banovim Brdom

:cool:

Мислим да ће Радничка моћи да преузме улогу Сајма тек када се поставе шине на нови мост.

Јер је људима који од Сајма или Булевара војводе Мишића иду ка НБг, много брже да уђу у 88 и да пређу Газелу (јер ће се гужве на њој и код Сајма смањити отварањем новог моста). Зато мислим да би 88 требало да остане на Газели и опслужује северо-источни део НБг-а, а 89 да се пребаци на нови мост и покрије југозападни део. Мислим да би оваквом изменом већина грађана била задовољна.

Да се вратим на шине. Кад их нови мост добије, ствара се могућност увођења кружне трамвајске линије (број 1 или 4) која би се одмарала и чекала време код Господарске механе, а траса би јој била:

Господарска механа-Радничка-Нови мост-Пролетерске солидарности-Милутина Миланковића-МилентијаПоповића-Земунски пут-Стари мост-Карађорђева-Савска-Булевар војводе Мишића-Господарска механа

Наравно, имала би спољни и унутрашњи круг и добар такт. Тиме се анулира одсуство 13ице која ће тада ићи на Брдо преко новог моста. И тада ће петља Радничка бити значајнија јер ће омогућити преседање на ту кружну линију до источног дела НБг-а.

Тако да би 37 и 58 оставио овакве, а уколико се деси да заиста пребаце 88 на нови мост, 58 мора да добије појачање и такт испод 10 минута (сада је 14).

Линија 37 је ненормално значајна линија и свака измена би била кобна.
 
zexland":2uked53z je napisao(la):
1111[email":2uked53z je napisao(la):
А зашто не би 88 остала да покрива Газелу, као и протеклих 30 година, а да се 89, као релативно нова линија пребаци на нови мост? Можете да преседате код Аде на 89 и тако стигнете до НБг-а, него сви гледате да вама буде лакше и у ствари нико не воли овде да преседа само просипа празне приче.

Још није коначно и лично не верујем да ће 88 да пребацују, кад ће већ 89 и 94. Нешто мора да остане на Газели.

А окретница у Бачкој ће у наредном периоду бити укинута, тако да не знам где планирају да пребаце 18 и 83, а ви још помињете и 88. ;)

Написао сам горе да не би било епохалног убрзања кад би се 88 пребацио на нови мост и стојим иза тога.

.

Ma mozes da stojis i na Gazeli ceo dan, ali ce 88 ici preko novog mosta, svidelo se to tebi ili ne...

Po koji put...
Zato sto skracuje vreme putovanja za 10 min ! I zato sto je ovo 2011. godina !

A zasto da presedam kod Ade ? :rolleyes: Kada imam direktan prevoz do Zemuna...sa ovom izjavom potpuno si potvrdio svoje apsolutno nepoznavanje prevoza u juZnom delu grada a pogotovo linije 88.

89 ce da se pojaca, icice preko Gazele i ne vidim u cemu je problem...

Mislim da TI prvenstveno gledas ovu liniju totalno i iskljucivo iz TVOG ugla, jer verovatno trenutno radis negde ili ides cesto negde sa 88icom, i zapeo si da ostane pa da ostane na staroj trasi...

Ja bih te zamolio da napises samo kraj grada u kome zivis, mada mislim da si vec naveo neki blok oko Arene...

Mislim da nije u redu da ti kao neko ko zivi u izuzetno dobro povezanom delu grada uopste bilo sta komentarises vezano za jedinu cestu liniju koja spaja naselje Zeleznik sa zapadnim delovima grada.

Po tebi ne sme niko da se žali ko živi u blizini arene i ima linije 17 , 18 , 74 , 88 , 89 , 94 , 601 , 68 , bez obzira što je činjenično stanje da najviše ljudi koristi liniju 88 na potezu sajam - sava centar i da bi oni bili najviše oštećeni? Izvini ali ova logika ti je ravna nuli.
 
zexland":372r4tob je napisao(la):
Ma mozes da stojis i na Gazeli ceo dan, ali ce 88 ici preko novog mosta, svidelo se to tebi ili ne...

Po koji put...
Zato sto skracuje vreme putovanja za 10 min ! I zato sto je ovo 2011. godina !

A zasto da presedam kod Ade ? :rolleyes: Kada imam direktan prevoz do Zemuna...sa ovom izjavom potpuno si potvrdio svoje apsolutno nepoznavanje prevoza u juZnom delu grada a pogotovo linije 88.

89 ce da se pojaca, icice preko Gazele i ne vidim u cemu je problem...

Mislim da TI prvenstveno gledas ovu liniju totalno i iskljucivo iz TVOG ugla, jer verovatno trenutno radis negde ili ides cesto negde sa 88icom, i zapeo si da ostane pa da ostane na staroj trasi...

Ja bih te zamolio da napises samo kraj grada u kome zivis, mada mislim da si vec naveo neki blok oko Arene...

Mislim da nije u redu da ti kao neko ko zivi u izuzetno dobro povezanom delu grada uopste bilo sta komentarises vezano za jedinu cestu liniju koja spaja naselje Zeleznik sa zapadnim delovima grada.

Као прво, откуд знаш да ће да скрати пут за 10 минута? Откуд знаш да неће да смисле неку бесмислену сигнализацију пре моста? Хајде лепо да сачекамо. Написао сам да очекујем да се смање гужве на Газели и код Сајма кад се отвори нови мост и да би 88 туда значајно брже пролазила.

Уопште не посматрам из свог угла зато што је не користим свакодневно у последње време, већ гледам на станици код Сава центра и Сајма улазак/излазак путника.

Ти лепо кажеш да користиш 88 стално, тако да гледаш из свог угла. Ја ти лепо кажем да сачекаш и да можда неће бити брже преко новог моста. ;)

Стицајем околности сам цитирао твоју поруку и нисам се обраћао теби лично већ свима који су за измену.

Где год да станујем, имам права да се жалим, као и сви остали. ;)
 
solecar":3poivg2j je napisao(la):
zexland":3poivg2j je napisao(la):
1111[email":3poivg2j je napisao(la):
А зашто не би 88 остала да покрива Газелу, као и протеклих 30 година, а да се 89, као релативно нова линија пребаци на нови мост? Можете да преседате код Аде на 89 и тако стигнете до НБг-а, него сви гледате да вама буде лакше и у ствари нико не воли овде да преседа само просипа празне приче.

Још није коначно и лично не верујем да ће 88 да пребацују, кад ће већ 89 и 94. Нешто мора да остане на Газели.

А окретница у Бачкој ће у наредном периоду бити укинута, тако да не знам где планирају да пребаце 18 и 83, а ви још помињете и 88. ;)

Написао сам горе да не би било епохалног убрзања кад би се 88 пребацио на нови мост и стојим иза тога.

.

Ma mozes da stojis i na Gazeli ceo dan, ali ce 88 ici preko novog mosta, svidelo se to tebi ili ne...

Po koji put...
Zato sto skracuje vreme putovanja za 10 min ! I zato sto je ovo 2011. godina !

A zasto da presedam kod Ade ? :rolleyes: Kada imam direktan prevoz do Zemuna...sa ovom izjavom potpuno si potvrdio svoje apsolutno nepoznavanje prevoza u juZnom delu grada a pogotovo linije 88.

89 ce da se pojaca, icice preko Gazele i ne vidim u cemu je problem...

Mislim da TI prvenstveno gledas ovu liniju totalno i iskljucivo iz TVOG ugla, jer verovatno trenutno radis negde ili ides cesto negde sa 88icom, i zapeo si da ostane pa da ostane na staroj trasi...

Ja bih te zamolio da napises samo kraj grada u kome zivis, mada mislim da si vec naveo neki blok oko Arene...

Mislim da nije u redu da ti kao neko ko zivi u izuzetno dobro povezanom delu grada uopste bilo sta komentarises vezano za jedinu cestu liniju koja spaja naselje Zeleznik sa zapadnim delovima grada.

Po tebi ne sme niko da se žali ko živi u blizini arene i ima linije 17 , 18 , 74 , 88 , 89 , 94 , 601 , 68 , bez obzira što je činjenično stanje da najviše ljudi koristi liniju 88 na potezu sajam - sava centar i da bi oni bili najviše oštećeni? Izvini ali ova logika ti je ravna nuli.

Niko ne bi bio ostecen, o citaj pazljivije postove.
Hoces da kazes da je potrebnije ostaviti liniju tu gde jeste zbog vase jedne stanice, uprkos cinjenici da je novi most tu i pruza gomile novih mogucnosti po pitanju brzeg prevoza i boljeg povezivanja.

Logika je sasvim jednostavna, postoji linija 89 koja povezuje SC i Sajam / Sajam-SC koja treba realno da se pojaca i stvar je resena.
 
Рачунао сам отприлике на плану. Нови мост би линији 88 скратио трасу за 1200 метара. Заиста епохално убрзање. Додај семафоре и остале глупости и на истом смо.

Зато, најбоље је да сачекамо. ;)
 
Ne znam zasto ali cini mi se da zidar i zex idu nekom obrnutom logikom sa kojom se ne mogu sloziti i tu mogu podrzati komentar usera 1111.

Linija 88 treba i dalje da saobraca preko gazele i dalje autoputem kao ipak najbrzom saobracajnicom u gradu sto joj daje dodatno ubrzanje a posle otvaranja mosta preko ade ocekuje se da ce i ukljucenje na gazelu biti bez problema koje za ovu liniju predstavlja prakticno jedini problem. Da se ja pitam ja bih 88 produzio do okretnice 17 gornji zemun ;)

Linija 89 treba da bude efikasnija i brza na ne kao sto zex spominje da dopunjuje 88 a pritom ide duzom trasom. Njeno prebacivanje preko novog mosta se moze smatrati pod obavezno.
 
1111":155wlzqj je napisao(la):
zexland":155wlzqj je napisao(la):
Ma mozes da stojis i na Gazeli ceo dan, ali ce 88 ici preko novog mosta, svidelo se to tebi ili ne...

Po koji put...
Zato sto skracuje vreme putovanja za 10 min ! I zato sto je ovo 2011. godina !

A zasto da presedam kod Ade ? :rolleyes: Kada imam direktan prevoz do Zemuna...sa ovom izjavom potpuno si potvrdio svoje apsolutno nepoznavanje prevoza u juZnom delu grada a pogotovo linije 88.

89 ce da se pojaca, icice preko Gazele i ne vidim u cemu je problem...

Mislim da TI prvenstveno gledas ovu liniju totalno i iskljucivo iz TVOG ugla, jer verovatno trenutno radis negde ili ides cesto negde sa 88icom, i zapeo si da ostane pa da ostane na staroj trasi...

Ja bih te zamolio da napises samo kraj grada u kome zivis, mada mislim da si vec naveo neki blok oko Arene...

Mislim da nije u redu da ti kao neko ko zivi u izuzetno dobro povezanom delu grada uopste bilo sta komentarises vezano za jedinu cestu liniju koja spaja naselje Zeleznik sa zapadnim delovima grada.

Као прво, откуд знаш да ће да скрати пут за 10 минута? Откуд знаш да неће да смисле неку бесмислену сигнализацију пре моста? Хајде лепо да сачекамо. Написао сам да очекујем да се смање гужве на Газели и код Сајма кад се отвори нови мост и да би 88 туда значајно брже пролазила.

Уопште не посматрам из свог угла зато што је не користим свакодневно у последње време, већ гледам на станици код Сава центра и Сајма улазак/излазак путника.

Ти лепо кажеш да користиш 88 стално, тако да гледаш из свог угла. Ја ти лепо кажем да сачекаш и да можда неће бити брже преко новог моста. ;)

Стицајем околности сам цитирао твоју поруку и нисам се обраћао теби лично већ свима који су за измену.

Где год да станујем, имам права да се жалим, као и сви остали. ;)

Naravno da imas prava da se zalis niko ti to pravo ne ugrozava :)

Ali ti si potpuno kontradiktoran ! Kako mislis da se smanje guzve, ako ostanu sve linije tu gde jesu ! Tu prolazi preko 20 linija GSP prevoza + Lasta + medjugradski, pricamo o najiopterecnijoj stanici u gradu, zato i jesam za apslutno premestanje 88ice iz onog haosa, jer ne moze da se dise. A ti sve vreme govoris kao da nikada nisi prolazio tuda, zato ti sve ovo i govorim :)

Pa jos gore ako je ne koristis, jer onda i nemas definitivno uvid u ono za sta se zalazes ;)
Ako nemas nijedan konstruktivan predlog na ovu temu, onda bolje ne predlazi nista :)

Tako je , gledam iz svog ugla, kao i iz ugla desetine hiljada gradjana koje misle i prolaze na trasi ove linje isto kao i ja ;)
 
Mislim da jedna linija mora da ostana preko Sajma svejedno 88 ili 89. S tim ako ostane 89 onda mora da se dosta pojača interval, mada 89-ci treba jači takt već i sada.
 
Igor":6rf7pkbh je napisao(la):
Ne znam zasto ali cini mi se da zidar i zex idu nekom obrnutom logikom sa kojom se ne mogu sloziti i tu mogu podrzati komentar usera 1111.

Linija 88 treba i dalje da saobraca preko gazele i dalje autoputem kao ipak najbrzom saobracajnicom u gradu sto joj daje dodatno ubrzanje a posle otvaranja mosta preko ade ocekuje se da ce i ukljucenje na gazelu biti bez problema koje za ovu liniju predstavlja prakticno jedini problem. Da se ja pitam ja bih 88 produzio do okretnice 17 gornji zemun ;)

Linija 89 treba da bude efikasnija i brza na ne kao sto zex spominje da dopunjuje 88 a pritom ide duzom trasom. Njeno prebacivanje preko novog mosta se moze smatrati pod obavezno.

Апсолутно. То покушавам да кажем. Краћа и ефикаснија траса линије 89 која би повезивала Чукарицу и југозападни део НБг-а и мало дужа али ефикаснија траса линије 88 која повезује Чукарицу и североисточни део НБг-а и Земун.

Мислим да би била предугачка до Горњег града, јер постоји могућност преседања на линију 17, а и 45 и 83 ка другом крају Земуна. Мада, ко зна. ;)


zexland":6rf7pkbh je napisao(la):
Naravno da imas prava da se zalis niko ti to pravo ne ugrozava :)

Ali ti si potpuno kontradiktoran ! Kako mislis da se smanje guzve, ako ostanu sve linije tu gde jesu ! Tu prolazi preko 20 linija GSP prevoza + Lasta + medjugradski, pricamo o najiopterecnijoj stanici u gradu, zato i jesam za apslutno premestanje 88ice iz onog haosa, jer ne moze da se dise. A ti sve vreme govoris kao da nikada nisi prolazio tuda, zato ti sve ovo i govorim :)

Pa jos gore ako je ne koristis, jer onda i nemas definitivno uvid u ono za sta se zalazes ;)
Ako nemas nijedan konstruktivan predlog na ovu temu, onda bolje ne predlazi nista :)

Tako je , gledam iz svog ugla, kao i iz ugla desetine hiljada gradjana koje misle i prolaze na trasi ove linje isto kao i ja ;)

Па моћи ће да се дише, ако се смање гужве кад се отвори мост. ;)

Све сам објаснио у горњем делу поста. А пролазио сам и превише пута трасом линије 88, зато све ово и говорим. Када Сајам и Сава центар постану небитне тачке за ову линију, онда нека се пребацује на нови мост.

Лепо кажем, сачекајмо, не пренагљујмо. Израчунао сам колико би се скратио пут и мислим да би се уз семафоре изједначио са садашњом трасом.
 
Na drugoj temi sam napiao ranije nešto pa bih to ponovio i ovde.



vrlenija":2izz3539 je napisao(la):
Od skoro sam redovni korisnik linije 94.

Tvrdim vam da bi premeštanje ove linije bila greška.

Pre nekoliko dana vozači autobusa su pustili vest da se priprema promena trase.
Od tada je među putnicima pometnja.

Opisaću vam stvarno stanje na ovoj liniji.

Od ranih jutarnjih časova je u autobusu haos jer svi putnici ne mogu da uđu u autobus na stanici kod Sava centra.
Autobus do SC dođe pun ( stoji se na vratima ), a na stanici čeka da uđe u autobus još toliko putnika koliko je u punom autobusu. Nekoliko putnika izađe, a onda nastaje prava borba za ulazak.

Ova linija ( osim 78 koja mnogo kruži kroz centar i dugo vozi zbog čega je i nepouzdana ) je jedina direktna pouzdana linija Novog Beograda i Banjice.
Linija 94 kupi putnike iz blokova pored Save, dok je stanica kod SC jedina presedačka stanica za putnike iz drugih delova Novog Beograda, Bežanijske kose, Zemuna, Surčina ( 17, 18, 88, 601) koji idu ka Banjici.
Zato se stanica kod SC mora ostaviti na trasi ove linije.

Putnici koji 94 od ranog jutra koriste su medicinsko osoblje okolnih bolnica i pacijenti ( VMA, KBC Dr Dragiša Mišović, Železnička bolnica, Ortopedska bolnica, Institut za KVS bolesti Dedinje, Rehabilitacija u Sokobanjskoj ); Zaposleni u vojsci ( Generalštab, Kasarna Banjica, Vojna akademija, Kasarna Vasa Čarapić ) i Institutu bezbednosti.
Svi ovi zaposleni i pacijenti na posao kreću od ranog jutra pa je neopisiva gužva već oko 06.30.
Radno vreme počinje sukcesivno zavisno od ustanove i radnog mesta ( i u zdravstvu i u vojsci ) u 07.00, 07.30, 08.00 i 08.30 ( velikom broju i od 06.00 i 06.30 - čistačice, obezbeđenje, tehničke službe )
Pacijenata je mnogo. Uglavnom stariji ljudi koji se otežano kreću, sa ortopedskim pomagalima i brojnim hroničnim bolestima i invaliditetima.

Pola autobusa je kljakavo.
Dijagnoze se pred svima iznose jer su izgovor za dobijanje mesta za sedenje. Na pitanje da se ustupi mesto zbog godina, obično sledi odgovor u vidu vlastite dijagnoze i konstatacije tipa: ,,Neka vam ustane ona devojka". Naravno i ta devojka ima spreman odgovor kao što je pokazivanje gipsa.
Ovo nije karikiranje već svakodnevnica.

Veliki broj stalnih putnika se poznaje sa vozačima autobusa od kojih su saznali ( a zatim i preneli ostalim kolegama ) da su sami vozači nedavno zahtevali čečće polaske i zglobne autobuse. Ništa se međutim nije promenilo. Na isti se način od vozača saznalo i za nameru da se linija izmeni.

Dakle,

NEOPHODNA JE LINIJA KOJA ĆE POVEZIVATI SAVA CENTAR, DRAGIŠU MIŠOVIĆA i VMA



Moj predlog je

Uvođenje nove linije iz pravca Novog Beograda ka Banjici, a da se pri tome 94 NE DIRA ( znači i ne pojačava ).

Mislim da bi najbolje bilo da takva linija krene iz Zemuna - Kružni tok kod opštine NBG i odatle ka ,,Mostu preko Ade" na neki način ( kroz Bul. Z. Đinđića ili M. Milankovića odakle bi skrenuo u Proleterske solitarnosti ili Španskih boraca pored tramvajskog depoa i staklene zgrade u J. Gagarina.

Na ovaj način bi se veći deo NBG i Zemuna vezao direktno sa Banjicom i Miljakovcem, a uz to bi se bolje i međusobno povezali delovi NBG i Zemuna koji sada nisu adekvatno povezani.
 
Opet on :)

Aman jedno je povezivanje delova grada, a drugo kuda te linije prolaze. Apsolutno se slazem da je gradski autoput najbrza varijanta, ali 88 bi i pored izmena isla starom trasom.

Fotografija govori vise od hiljadu reci...

ADA-OPSTINA NBGD

Postojeca trasa 7.28 km
Nova trasa 5.46km

vwtvly.jpg


Ja stvarno ne znam odakle ti tih 1200m ;) ali i opet ne radi se o tome, radi se o ubrzanju prevoza, koje je definitivno i tako ocigledno premestanjem trase 88ice na novi most :)
 
Kao neko ko redovno koristi linije o kojima se govori mogu reći da se slažem jedino sa preusmeravanjem linije 89.

Ostale linije ne trba preusmeravati već uvsti nove linije čija trasa bi išla preko mosta. Putnika ima dovoljno i za stare u za nove linije.


Kada bi se 94 preusmerila preko T. Drajzera, verujem da bi se i vreme vožnje produžilo.
Postojao bi veliki broj semafora na trasi.
Uspon u Todora Drajzera je veliki i predstavljaće veliki izazov za autobuse slabijih motora ( sa 90 m.n.v. kod Miloševog konaka na 170 m.n.v. kod Dragiše Mišovića).
Raskrsnica kod Miloševog konaka će biti usko grlo ( već je i sada ), a verovatno i kružni tok kod D. Mišovića ( sada je na ,,ivici" ).

Sa VMA ( Vojnomedicinska akademija ) trebalo je da bude upućen zvanični dopis da se 94 ostavi na sadašnjoj trasi ( ne znam da li je stvarno i poslat ).


Takođe kada se prisetim nekih ranijih događaja i predstojećih izbora dozvoljavam sebi da nagađam još jedan mogući razvoj situacije. A to je da se naknadno pojavi neko u vidu ,,spasioca" ko će stati kao zaštitnik iza svojih građana i ko će vratiti ( zadržati ) postojeće linije.
Sećate li se zaštitnika koji je stao stao u zaštitu dečice iz jedne osnovne škole iz centra grada koja je trebalo da menjaju odeljenja u cilju racionalizacije zbog malog broja učenika po odeljenju? Da bi se deca sačuvala psihičkih trauma ostavljena su sa svojom učiteljicom. Naravno sve je adekvatno medijski propraćeno.
 
Igor":278j9ke0 je napisao(la):
Ne znam zasto ali cini mi se da zidar i zex idu nekom obrnutom logikom sa kojom se ne mogu sloziti i tu mogu podrzati komentar usera 1111.

Linija 88 treba i dalje da saobraca preko gazele i dalje autoputem kao ipak najbrzom saobracajnicom u gradu sto joj daje dodatno ubrzanje a posle otvaranja mosta preko ade ocekuje se da ce i ukljucenje na gazelu biti bez problema koje za ovu liniju predstavlja prakticno jedini problem. Da se ja pitam ja bih 88 produzio do okretnice 17 gornji zemun ;)


Zexova i moja logika se zasniva na 2 principa:

- pomeriti barem jednu jaku liniju sa Bul. Vojvode Misica i Sajma na Novi Most i time rasteretiti Sajam i uposliti Novi Most

Na Sajmu se gomila 15 autobuskih linija sto stvara haos i u saobracaju (autobusi se prate i preticu jedni druge na stanicama, ne staju svi kod Ruske i Jugopetrola) i na stanicama kada 5, 6 autobusa istovremeno prima putnike.
Prebaciti deo tog saobracaja na NBGD je sada moguce, zato izbor pada na 88 ili 37 koje su jake linije.

- optimizovati 88. na Vezi Zeleznik/Cukarica-NBGD/zemun time sto ce joj se skratiti trasa (preko Novog Mosta) i osigurati brz i siguran prelazak preko Save.

Sumnjam da ce se brze stizati od Banovog Brda do Opstine NBGD preko Gazele nego preko Novog Mosta. Mozda u idealnim okolnostima na papiru. Veoma brzo ce Gazela i autoput ponovo postati zakrceni a tu nema zute trake. U Bul. Vojvode Misica zutu traku koristi 15 linija tako da je i njen kapacitet ogranicen.
Sa druge strane Novi Most sa zutom trakom i siroki bulevari na NBGD osiguravaju brzo i pouzdano putovanje na toj relaciji.
Zato predlazemo da 88 predje preko novog mosta. U optimalnim okolnostima dobije se 10ak minuta, u slucaju guzve na sajmu i li Gazeli/autoputu promena trase je neprocenjiva.

Igor":278j9ke0 je napisao(la):
Linija 89 treba da bude efikasnija i brza na ne kao sto zex spominje da dopunjuje 88 a pritom ide duzom trasom. Njeno prebacivanje preko novog mosta se moze smatrati pod obavezno.

Ja bih i 89 i 88 prebacio na Novi Most ali onda se, kao sto rekose kolege, gubi veza Sajam-NBGD.

Moguca resenja za vezu Sava Centar-Sajam:

- 511 preko Gazele pa na Usce
- 51/53 preko Gazele pa na Usce
 
1111":16hlwcwn je napisao(la):
Igor":16hlwcwn je napisao(la):
Ne znam zasto ali cini mi se da zidar i zex idu nekom obrnutom logikom sa kojom se ne mogu sloziti i tu mogu podrzati komentar usera 1111.

Linija 88 treba i dalje da saobraca preko gazele i dalje autoputem kao ipak najbrzom saobracajnicom u gradu sto joj daje dodatno ubrzanje a posle otvaranja mosta preko ade ocekuje se da ce i ukljucenje na gazelu biti bez problema koje za ovu liniju predstavlja prakticno jedini problem. Da se ja pitam ja bih 88 produzio do okretnice 17 gornji zemun ;)

Linija 89 treba da bude efikasnija i brza na ne kao sto zex spominje da dopunjuje 88 a pritom ide duzom trasom. Njeno prebacivanje preko novog mosta se moze smatrati pod obavezno.

Апсолутно. То покушавам да кажем. Краћа и ефикаснија траса линије 89 која би повезивала Чукарицу и југозападни део НБг-а и мало дужа али ефикаснија траса линије 88 која повезује Чукарицу и североисточни део НБг-а и Земун.

Мислим да би била предугачка до Горњег града, јер постоји могућност преседања на линију 17, а и 45 и 83 ка другом крају Земуна. Мада, ко зна. ;)


zexland":16hlwcwn je napisao(la):
Naravno da imas prava da se zalis niko ti to pravo ne ugrozava :)

Ali ti si potpuno kontradiktoran ! Kako mislis da se smanje guzve, ako ostanu sve linije tu gde jesu ! Tu prolazi preko 20 linija GSP prevoza + Lasta + medjugradski, pricamo o najiopterecnijoj stanici u gradu, zato i jesam za apslutno premestanje 88ice iz onog haosa, jer ne moze da se dise. A ti sve vreme govoris kao da nikada nisi prolazio tuda, zato ti sve ovo i govorim :)

Pa jos gore ako je ne koristis, jer onda i nemas definitivno uvid u ono za sta se zalazes ;)
Ako nemas nijedan konstruktivan predlog na ovu temu, onda bolje ne predlazi nista :)

Tako je , gledam iz svog ugla, kao i iz ugla desetine hiljada gradjana koje misle i prolaze na trasi ove linje isto kao i ja ;)

Па моћи ће да се дише, ако се смање гужве кад се отвори мост. ;)

Све сам објаснио у горњем делу поста. А пролазио сам и превише пута трасом линије 88, зато све ово и говорим. Када Сајам и Сава центар постану небитне тачке за ову линију, онда нека се пребацује на нови мост.

Лепо кажем, сачекајмо, не пренагљујмо. Израчунао сам колико би се скратио пут и мислим да би се уз семафоре изједначио са садашњом трасом.

E ne vredi, ja crno ti belo :lol:

Nece moci da se dise, jer se samo individualan motorizovan saobracaj "prebacuje" na novi most, zuta traka ostaje identicno opterecena ako se nijedna GSP/ Lasta / Raketa / Strela itd...linija ne pomeri na Most preko Ade.

Previse ali opet nedovoljno, tj. mozda nisi prolazio onda kada je najgore u jutarnjem spicu kada se stvara kolona autobusa sve do iza podzemnog prolaza i dugo se ceka da putnici presednu iz svih buseva...
 
zidar":19t4qf1r je napisao(la):
Zexova i moja logika se zasniva na 2 principa:

- pomeriti barem jednu jaku liniju sa Bul. Vojvode Misica i Sajma na Novi Most i time rasteretiti Sajam i uposliti Novi Most

Na Sajmu se gomila 15 autobuskih linija sto stvara haos i u saobracaju (autobusi se prate i preticu jedni druge na stanicama, ne staju svi kod Ruske i Jugopetrola) i na stanicama kada 5, 6 autobusa istovremeno prima putnike.
Prebaciti deo tog saobracaja na NBGD je sada moguce, zato izbor pada na 88 ili 37 koje su jake linije.

- optimizovati 88. na Vezi Zeleznik/Cukarica-NBGD/zemun time sto ce joj se skratiti trasa (preko Novog Mosta) i osigurati brz i siguran prelazak preko Save.

Sumnjam da ce se brze stizati od Banovog Brda do Opstine NBGD preko Gazele nego preko Novog Mosta. Mozda u idealnim okolnostima na papiru. Veoma brzo ce Gazela i autoput ponovo postati zakrceni a tu nema zute trake. U Bul. Vojvode Misica zutu traku koristi 15 linija tako da je i njen kapacitet ogranicen.
Sa druge strane Novi Most sa zutom trakom i siroki bulevari na NBGD osiguravaju brzo i pouzdano putovanje na toj relaciji.
Zato predlazemo da 88 predje preko novog mosta. U optimalnim okolnostima dobije se 10ak minuta, u slucaju guzve na sajmu i li Gazeli/autoputu promena trase je neprocenjiva.

Ja bih i 89 i 88 prebacio na Novi Most ali onda se, kao sto rekose kolege, gubi veza Sajam-NBGD.

Moguca resenja za vezu Sava Centar-Sajam:

- 511 preko Gazele pa na Usce
- 51/53 preko Gazele pa na Usce

ALELUJA ! :kk:

Ovo za 53 je vrlo interesantan predlog, i poprilicno izvodljiv....samo koliko puta sam opsovao u sebi cekajuci na Sajmu BILO STA do Kneza Milosa (to je poseban problem kada 23ojka zakaze) jer su non-stop prolazile 52ojke 53ojke i 56ice :lol: koje idu identicnim trasama za famozni Zeleni venac.
 
Ja mislim da 1111 pravi najvecu zbrku na ovoj temi jer on navodno ne razume niciju logiku, samo je on u pravu, sve on zna... Da se razumemo 89 i 94 idu zajedno redje od 17, 18, 88, tako da bi pravo rasterecenje bilo prebaciti neku od th linija na novi most, inace necemo dobiti nikakvo rasterecenje gazele. Sava Centar je jednostavno prometno stajaliste upravo zato sto na njega staju sve linije koje idu preko gazele, a ne zato sto se oko njega nalazi mnostvo poslovnih i stambenih zgrada, pa kako je postalo prometno, tako ce izmestanjem navedenih linija postati neprometno, jer ce ljudi cekati linije koje su im potrebne na nekom drugom stajalistu na kome staje njima potreban autobus, tako da se ne brinite vi za vezu Sava centar - sajam, jer ako se prebaci 88 npr na novi most, ljudi ce sa njega na 601, 17, 94 presedati na drugim stajalistima i nema nikakvih problema, slicno je i sa 89, 94...
 
zexland":3nrhpzos je napisao(la):
Opet on :)

Aman jedno je povezivanje delova grada, a drugo kuda te linije prolaze. Apsolutno se slazem da je gradski autoput najbrza varijanta, ali 88 bi i pored izmena isla starom trasom.

Fotografija govori vise od hiljadu reci...

ADA-OPSTINA NBGD

Postojeca trasa 7.28 km
Nova trasa 5.46km


Ja stvarno ne znam odakle ti tih 1200m ;) ali i opet ne radi se o tome, radi se o ubrzanju prevoza, koje je definitivno i tako ocigledno premestanjem trase 88ice na novi most :)

Омашио сам за 600м, ништа страшно. То је зато што не знам коју ће трасу да користи и немам појма где ће тачно да буде укључење.

Хајде да сачекамо, немам намеру више да покушавам да објасним. Изгледа да ме је само Игор разумео и захваљујем му за то. :)

vrlenija":3nrhpzos je napisao(la):
Kao neko ko redovno koristi linije o kojima se govori mogu reći da se slažem jedino sa preusmeravanjem linije 89.

Ostale linije ne trba preusmeravati već uvsti nove linije čija trasa bi išla preko mosta. Putnika ima dovoljno i za stare u za nove linije.


Kada bi se 94 preusmerila preko T. Drajzera, verujem da bi se i vreme vožnje produžilo.
Postojao bi veliki broj semafora na trasi.
Uspon u Todora Drajzera je veliki i predstavljaće veliki izazov za autobuse slabijih motora ( sa 90 m.n.v. kod Miloševog konaka na 170 m.n.v. kod Dragiše Mišovića).
Raskrsnica kod Miloševog konaka će biti usko grlo ( već je i sada ), a verovatno i kružni tok kod D. Mišovića ( sada je na ,,ivici" ).

Sa VMA ( Vojnomedicinska akademija ) trebalo je da bude upućen zvanični dopis da se 94 ostavi na sadašnjoj trasi ( ne znam da li je stvarno i poslat ).


Takođe kada se prisetim nekih ranijih događaja i predstojećih izbora dozvoljavam sebi da nagađam još jedan mogući razvoj situacije. A to je da se naknadno pojavi neko u vidu ,,spasioca" ko će stati kao zaštitnik iza svojih građana i ko će vratiti ( zadržati ) postojeće linije.
Sećate li se zaštitnika koji je stao stao u zaštitu dečice iz jedne osnovne škole iz centra grada koja je trebalo da menjaju odeljenja u cilju racionalizacije zbog malog broja učenika po odeljenju? Da bi se deca sačuvala psihičkih trauma ostavljena su sa svojom učiteljicom. Naravno sve je adekvatno medijski propraćeno.

Слажем се. А нарочито се слажем са детаљним описом како изгледа вожња аутобусом са линије 94 ујутру. ;) Показаће се временом да је ово лоша измена.

Хтели су нови мост, нека изволе сада и отворе се за нове линије, уз пребацивање линије 89, а и 13 када поставе шине.

Што се тиче линија са Брда, можда би линија 51 (пошто постоје линије 12 и 13 са Брда до Гжс) могла да се пребаци на нови мост и продужи негде до општине НБг, или чак нека од ових: 512, 531 и 532. :/
 
@vrlenija - Sta ima sa VMA da se salje dopis, jesu oni medicinska ustanova ili saobracajni institut? Hajde mi da uputimo njima dobis da ne sme vise nijedan pacijent da umre i sl. :notok:
 
prostorni planer":3gpkw60g je napisao(la):
Ja mislim da 1111 pravi najvecu zbrku na ovoj temi jer on navodno ne razume niciju logiku, samo je on u pravu, sve on zna... Da se razumemo 89 i 94 idu zajedno redje od 17, 18, 88, tako da bi pravo rasterecenje bilo prebaciti neku od th linija na novi most, inace necemo dobiti nikakvo rasterecenje gazele. Sava Centar je jednostavno prometno stajaliste upravo zato sto na njega staju sve linije koje idu preko gazele, a ne zato sto se oko njega nalazi mnostvo poslovnih i stambenih zgrada, pa kako je postalo prometno, tako ce izmestanjem navedenih linija postati neprometno, jer ce ljudi cekati linije koje su im potrebne na nekom drugom stajalistu na kome staje njima potreban autobus, tako da se ne brinite vi za vezu Sava centar - sajam, jer ako se prebaci 88 npr na novi most, ljudi ce sa njega na 601, 17, 94 presedati na drugim stajalistima i nema nikakvih problema, slicno je i sa 89, 94...

Извини, заиста не видим никакву збрку, само дискутујемо. ;)

Са тобом се не слажем да се 17 спушта на Сајам, јер је тамо већ довољна гужва (како каже Зексланд). А и нема потребе, јер може да се преседне на 55.

Газела не треба да се растерети од градских аутобуса, већ од путничких аутомобила и камиона, а надам се и да хоће када се отвори нови мост.

Уопште не тврдим да сам у праву, пре ће бити да је обрнуто и да остали мисле да је њихово решење најбоље.

Сава центар је прометно стајалиште, јер га користе становници 4 Блока. Колико сам схватио, по вашој логици би тамо требало да остану само 18 и 601. :rolleyes:

Видећемо шта су смислили, али мислим да неће да постоји директно преседање са линије 94 на линије 17, 18 и 88, када гледам на плану. Евентуално ако пребаце 88 на нови мост.

Видећемо уосталом како ће све да функционише.

Упорно говорим да је најбоље да сачекамо, а ви сви инсистирате на томе да ће се преко новог моста обавезно скратити пут. Па ево првој 94ки се неће скратити путовање. :rolleyes:

Сачекајмо, немам намеру даље да се расправљам.
 
Vrh