1111":2o7lty5d je napisao(la):
Једноставно, има превише људи који ће радије да упале ауто, него ићи БГ:Возом, који си поменуо, иако би возом брже стигли.
Sa tim se slazem, i to nije tako samo u Beogradu vec svuda. I Parizanin ce pre da sedi 2 sata u kolima u zastoju, pusi cigaru i slusa muziku nego da se gura u RER-u. Ko je mazohista i ima vremena za gubljenje u zastojima neka ga.
Ja se samo zalazem za to da se gradjanima ponudi alternativa: pouzdano i brzo putovanje gradskim prevozom ili gubljenje vremena u saobracajnom kolapsu u licnom automobilu.
Nemam nista protiv automobila i njihovog komfora ali zahtevam pravednu raspodelu gradskog prostora izmedju automobila, gradskog prevoza i pesaka. Danas automobili zauzimaju mnogo vise prostora nego sto zasluzuju.
Zute trake su korak ka boljoj raspodeli. Slede Stari Savski Most i Resavska rezervisane za GSP i zuta traka na Gazeli.
Pola kolovoza za GSP, pola za automobile, pa onda gradjani mogu da biraju. Dobar argument za to je da taj GSP prostor sluzi i za hitnu pomoc i vatrogasce. Cik neka se neko usprotivi koridorima za hitnu pomoc.
Videli smo koliko znaci zuta traka kod Sajma i na Brankovom Mostu, trebalo bi u svakoj ulici koja ima profil barem 2+2 da se napravi zuta traka i da vecina trasa linija GSP bude u zutim trakama. Da vidimo koliko ce onda ljudi da placa benzin/parking i gubi vreme u guzvi umesto da ide pouzdanim i brzim autobusom.
Da se vratimo Mostu, ulogu stanice "Sajam" kao cvora za presedanje preuzece stanica "petlja Radnicka" . Radnicka ce imati mnogo veci potencijal za presedanje jer je na raskrsnici a ne na pravcu A sve linije sa Sajma ce i tu stajati + dodatne sa novog mosta. Sa te tacke mocice da se ode do pola grada, kao sa Mostara.
A ono sto bi mnogo pomoglo na ovom potezu je da autobuske linije iz Bulevara Vojvode Misica koje sada ne staju na Mostaru (56 ka gradu, 511...) idu
tramvajskom trasom i stanu na tramvajsku stanicu ispod autoputa, time bi se uspostavila veza sa 18, 17 i 46.
Ajde da lupim jos jednu jeres. Posto 58 i 37 dele trasu od Banovog Brda do Skupstine, mogli bi
37 da proteramo preko Novog Mosta pa preko Sava Centra, Usca i Brankovog Mosta na
Trg Republike!
- Rakovica i Cukarica dobijaju vezu sa NBGD i zadrzavaju vezu sa gradom
- na relaciji Banovo Brdo-Trg vreme putovanja ostaje nepromenjeno
- Sava Centar ima vezu sa Radnickom (umesto Sajma) i Banovim Brdom