Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

Матеја Бељан":s8u7yxsg je napisao(la):
Takvo rešenje je posotjalo za ceo grad, pa je narušeno. Ako se ne može menjati, makar se može reformisati.
Може се мењати. Изношено је неколико предлога.
 
kopmania":1ya3t7xi je napisao(la):
Fali veza voždovca sa sajmom.
Bila bi dobra neka linija koja bi išla kumodraškom ili vojvode stepe preko sajma na novi most pa dalje na novi beograd...

Nekako mi je nelogicno da linija koja moze na Gazelu opterecuje Bulevar Vojvode Misica da bi isla na Sajam pa na Novi Most; sa druge strane Vozdovac zaista ima slabu vezu sa Sajmom i Banovim Brdom, presedanje na Autokomandi na slabu 55. ili 18. do Mostara pa na bilo koji 51+ ali to vazi samo za zitelje Kumodraske.

Ipak pre nego postavljanje nove linije, mislim da bi bilo bolje da neka od postojecih 33/47/48 skrene na autoput do Zeleznicke Stanice umesto Slavije i time pojaca vezu sa Mostarom

Wile E. Coyote":1ya3t7xi je napisao(la):
Јој, Зидар, дај неки други број, немој да и ти додајеш нове бројеве без логике! :p

Pa dobro mogao sam da ih nazovem XY ali mi bilo lakse da uzmem slobodne brojeve, bez neke posebne logike, u sadasnjoj suludoj numeraciji tesko je i traziti ikakvu logiku :) a i nema mnogo slobodnih, 36, 61-64, 85-86, 93, 98-99. Mozda 98 i 99, kao stigli smo do 100, vreme za renumeraciju!

Матеја Бељан":1ya3t7xi je napisao(la):
sve linije koje budu prelazile novi most da imaju slične oznake...

Eto novog principa za renumeraciju :kk: , ali neka ostanu dvocifrene: Brankov 31,32,33..., Stari 41, 42 Gazela 51, 52..itd
(10+ je za tramvaje a 20+ za trole, 1-9 naravno za metro :) a moglo bi i za bg:voz).

Матеја Бељан":1ya3t7xi je napisao(la):
...Lokalne prigradske linije umesto da budu trocifrene mogu da nose oznaku L

neka budu ipak trocifrene da ne dodje do konfuzije, treba izbegavati dva ista broja na mrezi. Trocifrenih brojeva barem ima dovoljno na raspolaganju, linije mogu da se indeksuju po srednjoj cifri tipa

6XX pravac
601, 602... expresne periferija-Usce
611, 612... periferija-cvor
621, 622... periferija lokalne

Henry_Chinasky":1ya3t7xi je napisao(la):
@ zidar

Jedna zamerka za 49. Konkretno problem je okretnice jer na na Kanarevom brdu nema gde da se okrene.

Napisao sam Kanarevo Brdo a ne "Pere Velimirovica" bas zato sto mi je u sustini svejedno gde ce tacno da okrene. Najbolje bi bilo da ode do Z.st Rakovica.

Uostalom moze da napravi krug ulicom oko bilo kog bloka zgrada i da se parkira na 3-4 parking mesta (ipak je to minibus), ne treba mu prava okretnica. To je slucaj sa dosta linija, ne moraju sve da se gomilaju na pretrpanim okretnicama, autobus na poslednjoj stanici iskrca putnik, prazan obrne djir negde u kraju i vrati se na pocetnu gde se parkira na nekoliko standardnih parking mesta i ceka polazak.

Moglo bi brdo takvih nazovi terminala da se napravi po gradu.
Pada mi na pamet bivsa zavrsna stanica 52. na Ceraku u Kosmajskoj koja i nije neka arterija, ponegde cak fali trotoar.
 
zidar":u0vdce9z je napisao(la):
Матеја Бељан":u0vdce9z je napisao(la):
sve linije koje budu prelazile novi most da imaju slične oznake...

Eto novog principa za renumeraciju :kk: , ali neka ostanu dvocifrene: Brankov 31,32,33..., Stari 41, 42 Gazela 51, 52..itd
(10+ je za tramvaje a 20+ za trole, 1-9 naravno za metro :) a moglo bi i za bg:voz).
Занимљива идеја, али неостварљива. Велики број линија не прелази ни један мост.
 
Mada u nedostatku linija možemo da koristimo i nulu kao početni deo oznake. Napominjem da linije nisu u BROJEVIMA, nego u OZNAKAMA, zato osim broja može i slovo, a može i nula na početku
 
88 ne ide ni preko vidikovca, banovog brda, žarkova. samo preko čukaričke padine.

Zapravo prolazi kroz deo zarkova, ide banovim brdom-pozeskom i dalje...

Ostaje cinjenica da ljudi sa bb i zarkova nece imati direktnu liniju do zemuna, a koja ne petlja preko gazele i pola grada.
 
Матеја Бељан":3heahix0 je napisao(la):
Mada u nedostatku linija možemo da koristimo i nulu kao početni deo oznake. Napominjem da linije nisu u BROJEVIMA, nego u OZNAKAMA, zato osim broja može i slovo, a može i nula na početku
Збрка са словима је позната. Е и Л - сасвим довољно (евентуално А ако има више од 10 линија у једном правцу, али ништа више од тога). Нико не воли линије типа 27 А,Б,В,Г или 16 А,Б,В,Г,Е или 541 А,Б,Ж...

Што се тиче нуле, вероватно је употребљива, мада су могућа мешања линија типа 3 и 03.
 
Što ne bi voleli, to olakšava snalaženje kod veoma sličnih linija. A to objašnjenje za razliku broja i oznake odnosilo se na nulu , pre svega, da objasnim da može da stoji i nula kao početna a da 03 ne bude isto što i 3.
 
Чак ни Б не би требало. А је сасвим довољно.

А нула може да прође, мада може управо 03 и 3 да доведе до забуне.
 
kopmania":qzkggrqi je napisao(la):
Fali veza voždovca sa sajmom.
Bila bi dobra neka linija koja bi išla kumodraškom ili vojvode stepe preko sajma na novi most pa dalje na novi beograd...

A zašto ne prosto da umesto slabo smislene 14 od Voždovca do Ustaničke ne bude neka linija Voždovac - Banovo Brdo, može i isti broj?

Ili moje omiljeno neostvareno rešenje, trola od Banjice do Senjaka, uz novu mrežu preko Topčiderske zvezde do okretnice 44..

zidar":qzkggrqi je napisao(la):
Ipak pre nego postavljanje nove linije, mislim da bi bilo bolje da neka od postojecih 33/47/48 skrene na autoput do Zeleznicke Stanice umesto Slavije i time pojaca vezu sa Mostarom

.. i onda preko tramvajskog mosta i da okrene negde u Novom Beogradu..

nego problem je što 47 i 48 maše veći deo Voždovca..


Henry_Chinasky":qzkggrqi je napisao(la):
@ zidar

Jedna zamerka za 49. Konkretno problem je okretnice jer na na Kanarevom brdu nema gde da se okrene.

Može li kod doma zdravlja, gde je ranije okretala 542, a i sad nešto već ide?

mada mislim da je za to najbolja okretnica 94..
 
O ovoj temi smo bar dva puta raspravljali na starim temama, pa se ne bih ponavljao... Mislim da smo o tome pisali na temi ideja za nove linije ili nekoj drugoj...
 
Разишљам јутрос нешто... Куда ће линије са северног дела НБГД да се спроведу на мост? из Јурија Гагарина је немогуће, јер недостаје рампа на петљи.
 
Pa,hteli ne hteli ima da ide ispod zeleznicke stanice NBG sto je super za presedanje
 
Cekam da vidim kako ce se tacno most/UMP spustiti na zemlju i vezati sa NovoBeogradskim sever/jug Bulevarima ali pretpostavljam da ce autobusi ici sa severa kroz Spanskih Boraca, pa ispod Zeleznice (zadnji ulaz na Z St NBGD) a onda ka Mostu paralelno sa Zeleznicom, ili kao sto Vucko rece kroz Antifasisticke Borbe i spod stanice pa na most.
 
Па, с обзиром да су осакатили новобеоградску петљу, најбоље решење је пролазак испод ж.ст. НБГД.
 
Mislim da bi sad već bio red da objave trase novih linija, promene na postojećim... Za samo 2 i po meseca saobraćajna slika grada se poprilično menja, vreme je da čujemo od nadležnih njihova zvanična rešenja ili bar u kojim pravcima razmišljaju.
Jedino što je već sada jasno kao dan je da će 89 preći preko novog mosta...
 
Ако је веровати ДЈП, и 13 ће преко новог моста кад заврше шине. :)

Што се тиче аутобуских, где би 94 изашла на Дедињу, уколико би и њу потерали преко новог моста? Битна је веза са Драгишом Мишовићем и уколико би се она изгубила, ја бих 94 оставио преко Газеле. Могла би 49 да постане аутобус, продужи се до Бањице или Миљаковца, а преко новог моста, кроз Милутина Миланковића, Булевар уметности, Булевар АВНОЈ-а, Омладинских бригада до Похорске нпр. :cool: Космај би могао да је одржава са солаћима када стигну нови аутобуси.

Нама који хоћемо да вратимо стару 11ицу не иде у прилог да 89 иде новим мостом, јер ће тако да се створи потреба за везу Блокови-Сајам и можда 11 врате у том облику. :/ Мора да се измери проток путника и утврди где је најоптерећенија 89 и сходно томе, уради промена трасе.

Кад стигне још ЦАФ-ова и када се одвоје закупловани вагони, може да се уведе линија 4 преко новог моста о којој сам већ писао и наравно врати стара 11ица. ;)
 
zidar":2xt9weaw je napisao(la):
Eto novog principa za renumeraciju :kk: , ali neka ostanu dvocifrene: Brankov 31,32,33..., Stari 41, 42 Gazela 51, 52..itd
(10+ je za tramvaje a 20+ za trole, 1-9 naravno za metro :) a moglo bi i za bg:voz).

Принцип за нумерацију линија је био једноставан:

10 и 9 - север
2 - северо-исток
3 - исток
4 - југо-исток, југ
5 - југ, југо-запад
6 - југо-запад (НБг страна)
7 - запад
8 - северо-запад (Земун)

Они који излазе из сегмента су троцифрени.

У принципу, ипак је већина линија исправно нумерисана и сада, тако да не видим потребу за неком радикалном пренумерацијом какву предлажете. Прве линије које су нумерисане без неког реда су 15, 16, 17, 18, 19, 45, а затим троцифрене за Земун и Батајницу, којима би више одговарао префикс 80 него 70.

Тролама не треба посебна нумерација, јер су у питању аутобуси на електро-погон, тако да је код њих једино 19 неправилно нумерисана.

У последње време смо били сведоци тоталног непоштовања номенклатуре од стране ДЈП: 72, 78, 79, 87, 89, 91, 92, 94... :rolleyes:

Извињавам се за ОТ. ;)
 
1111":3mtr4bzx je napisao(la):
zidar":3mtr4bzx je napisao(la):
Eto novog principa za renumeraciju :kk: , ali neka ostanu dvocifrene: Brankov 31,32,33..., Stari 41, 42 Gazela 51, 52..itd
(10+ je za tramvaje a 20+ za trole, 1-9 naravno za metro :) a moglo bi i za bg:voz).

Принцип за нумерацију линија је био једноставан:

10 и 9 - север
2 - северо-исток
3 - исток
4 - југо-исток, југ
5 - југ, југо-запад
6 - југо-запад (НБг страна)
7 - запад
8 - северо-запад (Земун)

Они који излазе из сегмента су троцифрени.

У принципу, ипак је већина линија исправно нумерисана и сада, тако да не видим потребу за неком радикалном пренумерацијом какву предлажете. Прве линије које су нумерисане без неког реда су 15, 16, 17, 18, 19, 45, а затим троцифрене за Земун и Батајницу, којима би више одговарао префикс 80 него 70.

Тролама не треба посебна нумерација, јер су у питању аутобуси на електро-погон, тако да је код њих једино 19 неправилно нумерисана.

У последње време смо били сведоци тоталног непоштовања номенклатуре од стране ДЈП: 72, 78, 79, 87, 89, 91, 92, 94... :rolleyes:

Извињавам се за ОТ. ;)
Није то баш тако. Има ту још линија које имају погрешну нумерацију.
 
Има, навео сам само неколико примера, али ипак има више добро нумерисаних. ;)

Пример линије 43. Тај број је остао јер је првобитно ишла до Топчидерског брда. Кривица ДЈП је што је нису после коначног скраћивања до Трга републике пренумерисали у 93. ;)

Пример линије 94. Заиста не знам због чега је додељен овај број. Једино што ми пада на памет је то што иде ка Блоковима као 95, па да би грађани лакше повезали, мада је то глупо.

За линију 72 слична прича, јер јој се траса 100% поклапала са 71, мада је логичан број 600.

Линија 79. Какве везе има број 7 са Миријевом, зна само ДЈП.

Линија 78. Много логичније је да је 87, а 87 рецимо 57А или чак 56А. (Немам ништа против словних ознака уколико је цела десетица испуњена као што је случај са 5*)

Линија 89. Много логичније је 61 или 69, углавном 6*.

И да не набрајам, али има и добро нумерисаних, али мрзи ме све да их пописујем. :) Али ево неких: 21, 23, 25, 27, 28, 31, 32, 33, 39, 40, 41, 44, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 65, 67, 68, 71, 74, 75, 81, 83, 88, 95, 96...
 
Има негде тема где сам и ја предлагао ренумерацију. Отприлике се и ја слажем са тобом.
 
и ја сам негде стављао предлоге да се линије изделе по општинама, нађите негде ако вас занима
 
Направио сам и ја својевремено списак. Није било радикалних промена, али сам се трудио да буде што уредније. Ако нађем, постављам. ;)
 
ево и мојих:
JohnnyLee":i9j8b9u2 je napisao(la):
evo moja ideja:

Tramvaji (0x i 1x):
1 – upišite sami
2 – isto
3 – isto
4 – ex 13
5 – isto
6 – isto
7 – isto
8 – ex 14
9 – isto
10 – isto
11 – isto
12 – isto
13 do 19 možda, ako se bude širila mreža

Trole (2x):
20 – ex 19
21 – isto
22 – isto
23 – ex 40
24 – ex 41
25 – ex 22L
26 – upišite sami
27 – upišite sami
28 – isto
29 – isto

Busevi:
Polazišta na optini Voždovac (3x):
30 – isto
31 – isto (znam da Ustanička u tom delu nije Voždovac, ali da ne diram tu liniju)
32 – ex 25
33 – isto
34 – ex 26
35 – ex 18 (za mene je Medak III Voždovac)
36 – ex 78
37 – ex 25P
38 – isto
39 – isto
13x – prigradski busevi (401 do 408, 503)

Polazišta na opštini Zvezdara (4x):
40 – ex 50
41 – ex 27
42 – ex 27E
43 – ex 27L
44 – ex 79
45 – ex 20
46 – isto
47 – ex 77
48 – upišite sami
49 – upišite sami
14x – prigradski busevi (302 do 309)

Polazišta na opštini Čukarica (5x):
50 – ex 56L
51 – isto
52 – isto
53 – isto
54 – isto
55 – isto
56 – isto
57 – isto
58 – isto
59 – isto
15x – prigradski busevi (512, 521, 531 do 534, 552)

Polazišta na opštini Novi Beograd (6x):
60 – isto
61 – ex 45
62 – ex 94
63 – ex 89
64 – ex 73
65 – isto
66 – ex 95
67 – isto
68 – isto
69 – isto
16x – prigradski busevi (602 do 605, 612, 708, 711)

Polazišta na opštini Zemun i sa Bežanije (7x):
70 – ex 88
71 – ex 17
72 – ex 82
73 – ex 15
74 – ex 83
75 – ex 84
76 – isto
77 – ex 81L
78 – ex 81
79 – upišite sami
17x – prigradski busevi (610, 611, 704, 705, 709)

Polazišta na opštini Palilula (8x):
80 – ex 23
81 – ex 32
82 – ex 16
83 – ex 32E
84 – ex 35
85 – ex 35L
86 – ex 96
87 – ex 48
88 – ex 43
89 – ex 74
18x – prigradski busevi (101, 104 do 108, 202)

Polazišta na opštinama Rakovica, Savski venac, Vračar i Stari grad:
90 – ex 24
91 – ex 71
92 – ex 72
93 – ex 75
94 – ex 49
95 – ex 34L (produžena do Banjice)
96 – ex 37
97 – ex 44
98 – ex 42
99 – ex 47
19x – prigradski busevi (91, 92, 511, 551, 601, 706, 706E, 707, 504)

2xx – ostale prigradske linije (102, 109, 110, 606, 702, 703)
 
Vrh