Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

Mora samo da kažem jednu stvar, ovo ste odradili skoro ko gsp. Po gotovo ti JohnnyLee. U ostale prigradske linije stavio i ove pod 19x si stavio gomilu koji imaju svoje jasno mesto 706, 707 idu u Zemun, 706E vozi samo kroz Zemun itd. 18 si stavio na voždovac, jer si ti iz Jerkovića, jelte, a što da 18 ne bude međ Zemunskim linijama. Linije sa 8x već sada skoro sve idu kroz Zemun, 81,82,83,84,88, a ti si uzeo sve osmice i prebacio ih na palilulu.

Meni sadašnja numeracija odgovara, otkad idem češće kroz centar čak sam naučio i koje sve linije spadaju pod trole :D Manite se ćorava posla, ko će bre da sa navikava na nove linije, a ljudi čak i određenu liniju gledaju kao neki simbol svog kraja NG84, Kotež 43, 23....

Nisam hteo nikoga da uvredim, samo mislim da za ovim nema potrebe, a pogotovo da ima većih problema u javnom saobraćaju Beograda.
 
па добро, само сам окренуо Земун и Палилулу. а и 18 сам ставио на Вождовац, јер је Земун већ попуњен. а 706, 707 и 76Е полазе са Зеленог венца, који је Стари град. а и то је само предлог, нигде не пише да мора тако да буде.
 
И ја сам против ренумерације. Једноставно бројем је једнозначно одређена линија и нема потребе за неком новом логиком. Унела би се само конфузија, и уместо кратког назива линије аутобуса имали бисмо потребу да објашњавамо и који је био бивши број, аналогно са називима улица збрка би трајала годинама а негде никад не би ни престала.
 
То ти се само чини. Кад је 80-их мењана комплетна ренумерација, људи су се навикли. Не може се ићи логиком да не треба уводити ред, јер су се људи навикли на збрку. Ако већ пуцамо на неки туризам, и странцима ће много више помоћи ако уђу у погрешан аутобус, ако се права линија разликује за 1 или 2, уместо за 30.
 
И...оде све у О.Т.

За градске аутобуске линије бих остао суздржан. Некаква логика води да се пребаце:
- 94, јер од Драгише Мишовића до доласка на Нови Београд нема озбиљнијег уласка и изласка путника. Од Драгише Мишовића на мост излази буквално право. Маса путника улази и излази код Сава Центра највише због песедања на линије ка Земуну, али за то ће више преседати на 73 и 610. Коначно се негде пресеца Топчидер јужно од Мостара и северно од Раковице, тако да ће део људи преседати и са Чукаричких аутобуса.
- 88, линија је већ преоптерећена, а од Сајма до Сава Центра је најоптерећенија, и има катастрофалне поремећаје. Онај коме је до Сајма и центра града може да користи тренутно мање оптерећену 58, а линији 88 коначно да дамо по брзини и ефикасности.

А сада, предлажем да следеће приградске линије пређу на мост:
92 (парњак 91 за Ж.Ст. са тим да она од линија која иде поред водовода буде 91)
512 (парњак 511 за Ж.Ст., за Б.Б.променити у 513)
552 (парњак 551 за Ж.Ст.)
Сада, нисам сигуран шта би била идеална локација. Не би требало ни много плитко, ни много дубоко у Нови Београд. Можда да се направи велики терминал приградских аутобуса код Ж.Ст.Нови Београд.
 
Karlo del Ponte":1u6vd2e5 je napisao(la):
А сада, предлажем да следеће приградске линије пређу на мост:
92 (парњак 91 за Ж.Ст. са тим да она од линија која иде поред водовода буде 91)
512 (парњак 511 за Ж.Ст., за Б.Б.променити у 513)
552 (парњак 551 за Ж.Ст.)
Сада, нисам сигуран шта би била идеална локација. Не би требало ни много плитко, ни много дубоко у Нови Београд. Можда да се направи велики терминал приградских аутобуса код Ж.Ст.Нови Београд.

Svrha Novog Mosta je da poveze Novi Beograd sa Cukaricom, moglo bi stvarno par prigradskih linija da predje na NBGD preko mosta. Do Z.St. NBGD, ne mora dalje, veza sa BG:vozom i presedanje na tramvaj i autobuse. A vozila mogu komotno da se parkiraju u bilo kom od okolnih bulevara.

A sto se gradskih tice, uz 88. dodao bih i 37. Knezevac-Novi Most-Pohorska

37 kupi Rakovicu i celu Cukaricu od Vidikovca do Banovog Brda, veza sa NBGD bi joj sjajno legla, preko mosta do Pohorske preko Z.St. NBGD, bulevara AVNOJA i Opstine. Vozila bi bilo dovoljno jer je duzina trase cak malo kraca od sadasnje a 58 bi pruzela njenu rutu na Paliluli.

U paru sa 88 Cukarica dobija sjajnu vezu sa NBGD. Cini mi se da je cak bolje da 37 predje most nego 89.
 
Zidaru, 37 radi još dosta toga sem što vozi ljude iz Rakovice i s Vidikovca do Banovog Brda, i ne verujem da bi mogla tek tako da se zameni bez iole ozbiljne alternative. Koliko god meni lično bilo super da imam liniju direktno do posla, ipak je većem broju ljudi bitno to što 37 vozi do Trga Republike..
 
Hmm, dzabe mozgam, treba sve reorganizovati :D
 
Ја заиста не знам докле планирате да штанцујете линије без икаквих основа.

Да би градски превоз могао да буде ефектан, потребан је метро. Не може се импровизовати никако. Сматрам да би само уз минималне измене градски саобраћај могао да функционише перфектно, као што и јесте неколико дана по завршетку радова на Газели док се сви нису вратили својим навикама и упалили аутомобиле. :rolleyes:

Дакле, нису проблем линије, проблем су путнички аутомобили. Када нема гужви, све функционише добро.

А сада у вези са линијом 37. Морам да признам да сам се заиста насмејао док сам читао пост.

Као прво, докле више та веза Чукарица-НБг. Да ли се поуздано зна да огромна већина људи иде са Брда у НБг и обрнуто? Не зна се.

Као друго, линије 58 и 37 се рачвају у центру града и мислим да је то добро урађено. Наиме, 37ица вози људе ка Тргу и ка Цара Душана, док 58ица вози ка Дунав станици кроз 29. новембра.

Као треће, аутобуси са линије 37 се највише напуне/испразне на Сајму и на Тргу републике. Пребацивањем линије 37 у Нови Београд би се створила нова линија, а 37 би била укинута.

Предлажем да се размотри о увођењу нове линије преко новог моста, јер би то било једино право решење и готово сви правци би били покривени уз минималан број преседања.

Да додам само, пошто овде волите преседања, да је линију 13 управо уништила чињеница да у Београду нико не воли да преседа. Трамвај 13 је замишљен да довезе људе са Бановог Брда до Бранковог моста, одакле би имали везу и са НБг-ом и Земуном и са Палилулом и Звездаром. Како се све то завршило? Новом линијом 13 која превози људе са Брда да троше паре у Ушћу и Делта ситију без преседања. :rolleyes:
 
Mislim da je za novi most potrebna i nova linija bar do reorganizacije, znam da to košta ali plaćali smo mi mnogo skuplje neke gluposti.

Što se tiče smanjivanja saobraćaja putničkih vozila mislim da je to nemoguće tj. moguće je ako i ovo malo ekonomije propadne. Pa mi i sada imamo mali broj vozila po glavi stanovnika. Metro će da poveća korišćenje javnog prevoza ali valjda će i standard da poraste. Mislim da paralelno sa gradnjom metroa treba razvijati drumsku infrastrukturu.
 
Pise u danasnjem Blicu da ce linije 94, 88, 89 preko novog mosta. Od 01.01.2012 ce prvo 94, a od proleca i ove dve plus jos jedna koju nisu objavili. Da nije to malo previse za pocetak? :/
 
MaRkOs":1w5s0siq je napisao(la):
Pise u danasnjem Blicu da ce linije 94, 88, 89 preko novog mosta. Od 01.01.2012 ce prvo 94, a od proleca i ove dve plus jos jedna koju nisu objavili. Da nije to malo previse za pocetak? :/

Neviđena glupost
 
MaRkOs":m8fs3au5 je napisao(la):
Pise u danasnjem Blicu da ce linije 94, 88, 89 preko novog mosta. Od 01.01.2012 ce prvo 94, a od proleca i ove dve plus jos jedna koju nisu objavili. Da nije to malo previse za pocetak? :/

zidar":m8fs3au5 je napisao(la):
17, 18, 74, 601 na Gazeli, 88, 89, 94 + jos jedna kroz Topcidersku dolinu na Novi Most, eto lepog rasporeda bez gomilanja.
Last edited by zidar (06 December 2011 14:22:43)

Moracu da trazim autorska prava :cool:

jel imate neke zelje da prosledim blicu :D
 
88 bi zaista mogla da se podeli na dve linije! svaki drugi polazak preko Novog mosta, ili svaki privatni
 
Zasto niko ne primecuje transverzalu Banjica- Crnotravska- Drajzerova? Po meni bi mogli i 78 da prebace na novi most, a ne da kao sada obilazi pola grada pre nego sto predje na NBG, a 94 da ide Petlovo brdo - Kijevo - Rakovica - Miljakovac - Kanarevo - Pere Velimirovica - Patrijarha Pavla - most itd.
 
tragac":2aq939iy je napisao(la):
Zasto niko ne primecuje transverzalu Banjica- Crnotravska- Drajzerova? Po meni bi mogli i 78 da prebace na novi most, a ne da kao sada obilazi pola grada pre nego sto predje na NBG, a 94 da ide Petlovo brdo - Kijevo - Rakovica - Miljakovac - Kanarevo - Pere Velimirovica - Patrijarha Pavla - most itd.

Predlozi su ti van pameti. Ti ko da se služiš logikom kao ovi iz direkcije , a to je: Plan u ruke i šibni liniju najkraćim putem između dve krajnje stanice , bez obzira što se time dosta gubi i značajne saobraćajnice ostaju nepovezane. naprimer izmeštanje linija 88 i 89 na most preko Ade , gubi se veza Sajam - Sava centar. Izmeštanjem linije 94 preko mosta gubi se veza na potezu Dr. Dragiša Mišović (a i dalje ka Banjici) - Sava centar. Isto se i sa izmeštanjem linije 78 gubi veza Banjica - Gornji deo Novog Beograda

Матеја Бељан":2aq939iy je napisao(la):
88 bi zaista mogla da se podeli na dve linije! svaki drugi polazak preko Novog mosta, ili svaki privatni

Ma 88 ne treba nikakvo deljenje , kao ni bilo kakva izmena. ona , kao i linija 94 ne traba da menjaju sadašnje trase. Ovi iz DJP kao da namerno gledaju da odseku Sava centar od dva veoma bitna pomenuta. Ovakvim izmenama se narod tera da kruži i koristi više linija GSP , što je izgleda njima i cilj , kako bi što više karata prodali.
 
Predlazem da linija 89 ide preko novog mosta i zaobidje sajam i Sava centar, zatim da linija 37 po zavrsetku raskrpetlje kod hipodroma ide od sajma preko raskrpetlje, pa levo kod sumarskog fakulteta kroz golf naselje, Zarkovacku ulicu, Ratka Mitrovica i dalje redovnom trasom. Ako bi bila ucinjena ovakva izmena postojala bi mogucnost za ukidanje lokalne linije 57. Linija 53 bi mogla da ide od Pozeske preko raskrpetlje ka sajmu, da zaobidje Kirovljevu ulicu i adu (od ade ka Zelenom Vencu bi mogle da se koriste linije 52 i 56). Takodje po zavrsetku mosta linija 94 moze da ide kroz Topcider, Drajzerovu do pinka i dalje redovnom trasom, u tom slucaju moze se ukinuti lokalna linija 49. Linija 17 bi mogla da ide pored sajma i preko novog mosta pa dalje prema Bulevaru Z. Djindjica i dalje redovnom trasom. Uvesti tramvajsku liniju 8 Banovo Brdo - Blok 45, a liniju 13 vratiti na Kalemegdan, jer smatram da za nju ima potrebe iako direkcija ne misli tako...
 
i to nije los predlog samo sto bi ja stavio da linija 8 ide preko novog mosta i plus bi vratio liniju 11 od Kalemegdana do bloka 45
 
solecar":3ri4kpim je napisao(la):
Predlozi su ti van pameti.


nauči da razgovaraš sa ljudima.

nov si ovde i već sam te primetio po tvojim nepristojnim i bezobraznim postovima.

ako se ne slažeš sa tuđim mišljenjem možeš da kažeš izvini kolega ne slažem se sa tvojim mišljenjem iz razloga tog i tog.......
 
solecar":246cdjfb je napisao(la):
tragac":246cdjfb je napisao(la):
Zasto niko ne primecuje transverzalu Banjica- Crnotravska- Drajzerova? Po meni bi mogli i 78 da prebace na novi most, a ne da kao sada obilazi pola grada pre nego sto predje na NBG, a 94 da ide Petlovo brdo - Kijevo - Rakovica - Miljakovac - Kanarevo - Pere Velimirovica - Patrijarha Pavla - most itd.

Predlozi su ti van pameti. Ti ko da se služiš logikom kao ovi iz direkcije , a to je: Plan u ruke i šibni liniju najkraćim putem između dve krajnje stanice , bez obzira što se time dosta gubi i značajne saobraćajnice ostaju nepovezane. naprimer izmeštanje linija 88 i 89 na most preko Ade , gubi se veza Sajam - Sava centar. Izmeštanjem linije 94 preko mosta gubi se veza na potezu Dr. Dragiša Mišović (a i dalje ka Banjici) - Sava centar. Isto se i sa izmeštanjem linije 78 gubi veza Banjica - Gornji deo Novog Beograda

Матеја Бељан":246cdjfb je napisao(la):
88 bi zaista mogla da se podeli na dve linije! svaki drugi polazak preko Novog mosta, ili svaki privatni

Ma 88 ne treba nikakvo deljenje , kao ni bilo kakva izmena. ona , kao i linija 94 ne traba da menjaju sadašnje trase. Ovi iz DJP kao da namerno gledaju da odseku Sava centar od dva veoma bitna pomenuta. Ovakvim izmenama se narod tera da kruži i koristi više linija GSP , što je izgleda njima i cilj , kako bi što više karata prodali.


Sto kracim putem Pevac - Rakovica - Miljakoac?!? To bi prolazilo celu Rakovicu. Sta je po tebi smisao? da imamo liniju koja bi isla preko Karaburme i u kojoj bi stalno bila guzva? Upravo bi i to bio smisao 94 da Rakovica, i to njen veci deo ima ekspresan prevoz ka NBG kad vec jednom prodje sva naselja. Sa druge strane 78 bi sa novog mosta mogla na Sava centar a ko hoce sa Dedinja na Slaviju ili iz centra do VMA ima 42. Zar nije sumanuto da 78 prolazi kroz najzakrcenije delove grada?
 
tragac":2lkhgbgo je napisao(la):
Sto kracim putem Pevac - Rakovica - Miljakoac?!? To bi prolazilo celu Rakovicu. Sta je po tebi smisao? da imamo liniju koja bi isla preko Karaburme i u kojoj bi stalno bila guzva? Upravo bi i to bio smisao 94 da Rakovica, i to njen veci deo ima ekspresan prevoz ka NBG kad vec jednom prodje sva naselja. Sa druge strane 78 bi sa novog mosta mogla na Sava centar a ko hoce sa Dedinja na Slaviju ili iz centra do VMA ima 42. Zar nije sumanuto da 78 prolazi kroz najzakrcenije delove grada?

Šta je po meni smisao? Što gluplje izmene , to bolje. Ko razume , shvatiće. A 89 može da se produži do Petlovog brda
 
Super je tragačeva ideja za 78 i 94 (produžena). 78 se ionako poklapa delom sa 9, pa Ušće kao važna tačka nije isključeno. A da je znatno brža veza od Zemuna do Banjice neophodna, i te kako jeste i ovo je prilika da se to učini
 
solecar":eda52ww5 je napisao(la):
tragac":eda52ww5 je napisao(la):
Sto kracim putem Pevac - Rakovica - Miljakoac?!? To bi prolazilo celu Rakovicu. Sta je po tebi smisao? da imamo liniju koja bi isla preko Karaburme i u kojoj bi stalno bila guzva? Upravo bi i to bio smisao 94 da Rakovica, i to njen veci deo ima ekspresan prevoz ka NBG kad vec jednom prodje sva naselja. Sa druge strane 78 bi sa novog mosta mogla na Sava centar a ko hoce sa Dedinja na Slaviju ili iz centra do VMA ima 42. Zar nije sumanuto da 78 prolazi kroz najzakrcenije delove grada?

Šta je po meni smisao? Što gluplje izmene , to bolje. Ko razume , shvatiće. A 89 može da se produži do Petlovog brda

Pogledaj mapu i nadji mi dodirne tacke izmedju tvog predloga za 89 i mog za 94, da li se igde poklapaju osim okretnice i prve dve stanice posle okretnice? Upravo iz ovih razloga ne treba niko da pise nista o onim delovima grada u koje zalazi redje od potpunog pomracenja Sunca.
 
Матеја Бељан":3mpl576x je napisao(la):
Super je tragačeva ideja za 78 i 94 (produžena). 78 se ionako poklapa delom sa 9, pa Ušće kao važna tačka nije isključeno. A da je znatno brža veza od Zemuna do Banjice neophodna, i te kako jeste i ovo je prilika da se to učini

Bravo!!! Ušće , Delta city i drugi tržni su najvažnije tačke u gradu. Prosto ne mogu da verujem da to niko nije primetio pre tebe.
By the way , ne koristi se 78 da bi se stiglo samo do Ušća.
 
Vrh