Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

4-3-2012

slika1055.jpg
 
Направио сам велику грешку када сам раније написао да праве траку којом ће се моћи вратити у Савску испод мостарске петље. Јуче сам мало боље све погледао и то што су они направили јесте трака, али је користе да паркирају своје камионе приликом радова на Газели тј. док се радило на Газели. Сада је само остао асфалтирани део који је поново затворен ка Савској.
 
Večeras pranje i čišćenje mosta Gazela
| 05. 03. 2012. - 12:39h

Radovi na čišćenju kolovoza na mostu Gazela u oba smera biće izvođeni večeras od 23 sata do pet sati ujutru, najavilo je javno preduzeće "Putevi Srbije".

Most će biti čišćen u smeru Niš-Šid i Šid-Niš, a radovi će biti adekvatno obezbeđeni saobraćajnom opremom, signalnim prikolicama i uz asistenciju patrola saobraćajne policije.

Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/310454/Veceras-pranje-i-ciscenje-mosta-Gazela
 
Jutros skontao da je na Gazeli između dva pravca postavljena ona barijera koja sprečava vozače da vide šta se dešava u drugoj traci..

Još da to urade celom dužinom autoputa kroz Beograd..
 
Da, to su "evropske barjere" da ne bi dolazio u problem zaslepljivanja sa idijotima iz suprotnog pravca koje drze krsh kineske ksenone ukljucene ili vozacima citroena c3 i zunta koji zaborave dugo sveto pa onda voze 12 meseci na taj nacin...

video sam da su na ukljucenju sa trolejbuskog mosta stavili noci dizajn onih znakica uzduznih za suzavanje puta...

a da... od najavljenog pranja nema nista, jutros prljavo, pa cemo da gledamo kad ce i to da zavrse...
 
Na ulaznoj rampi na Gazelu, iz ulice Vladimira Popovića pre par dana su postavjene nove vertikalne barijere da bi se suzilo uključenje na most. Em što je toliko sužen deo pre samog uključenja na most (kombi ili kamion maltene jedva mogu da prođu), već su vertiklani stubovi postavljeni skoro do samog uključenja u krajnju desnu traku, i previše su visoki, tako da vožač prosečnog automobila ne može da vidi da li ima nekoga u krajnjoj desnoj traci sve dok se ne približi na par metara od samog uključenja.
Ovo je užasno je nepraktično i nebezbedno!
Pre ovoga je na daljini od otprilike 30-40 metara pre samog uklučenja u desnu traku mosta, moglo u retroviroru da se uoči da li ima vozila u toj traci.
Umesto da obnovom Gazele saobraćaj postane bezbedniji, ovim se postiže potpuno suprotno.
Ako neko ne vozi džipa, kombi ili kamion, skoro da mora da se zaustavi da bi se uključio.
Da čovek ne poveruje....
 
Evo kako to izgleda...
Od tačke 1 je ulazna rampa u ravni sa mostom i odatle se (do pre par dana) vidi da li ima vozila.
Do tačke 2 otprilike (možda i duže) sad stoje te nove barijere. (zbog kojih se sad dotle ništa ne vidi)

5pieco.jpg


Trebalo bi nekome zvanično skrenuti pažnju na ovo!
 
И сада сви морају да успоре пре укључења на мост, а не да излете са 70-80 км/ч. Небројено пута се деси да ти који се укључе излете на мост и исеку оне који су у крајње десној траци. Ово само може да повећа безбедност.
 
Колико сам начуо,најављивали су неко прање Газеле у медијима протеклих дана...
надам се да сам ја нешто побркао..а не да онако изгледа опран мост....како је изгледао јутрос...
 
cgmiki":7m9b8n73 je napisao(la):
И сада сви морају да успоре пре укључења на мост, а не да излете са 70-80 км/ч. Небројено пута се деси да ти који се укључе излете на мост и исеку оне који су у крајње десној траци. Ово само може да повећа безбедност.
Rasta fino kaže da je sad takva situacija da ljudi u nižim vozilima moraju maltene da stanu i izviruju, ne govorimo o usporavanju, to se podrazumeva.
Ja bi ovo ovako rešio. Kad već nema posebne trake za uključivanje sa strane, glavni tok od tri trake u zoni pre uključovanja treba suziti na dve horizontalnom i vertikalnom signalizacijom, tako da krajnja desna traka u dužini od nekih 50-tak metara bude u potpunosti rezervisana za uliv.
 
cgmiki":2h09gdtw je napisao(la):
И сада сви морају да успоре пре укључења на мост, а не да излете са 70-80 км/ч. Небројено пута се деси да ти који се укључе излете на мост и исеку оне који су у крајње десној траци. Ово само може да повећа безбедност.

Ovo nema veze sa usporavenjem, već sa vidljivošću. Ko vozi auto, ne može ništa da vidi, tako da mora da stane da bi uopšte video da li ima vozila.

Svaka raskrsnica i uključenje prvenstveno mora biti pregledno. To je preduslov bezbednosti.

Pre ovoga je lepo postojalo četrdesetak metara otvorenog prostora, što pri brzini od oko 30 km/h daje oko 4 sekunde vremena, što je sasvim dovoljno da se uoči vozilo.

Onaj ko vozi kako treba, svakako će usporiti i pogledati u retrovizor ili se okrenuti, a onaj ko ne pazi ili bahato vozi izletaće i sad kao i pre. Samo što je pre ovoga bila situacija da je mogao da vidi i mogli su da ga vide, a sada je to nemoguće dok se skroz ne približi uključenju.
 
Problem je sto se slicne situacije resavaju razlicito. 50 m pre tog ukljucenja ima ono kod autobuskog stajalista. Tamo je regulisano na nacin koji Bob predlaze, vozila koja su u zaustavnoj su signalizacijom primorana da udju u srednju.

Mozda je problem u tome sto je ono zaustavna traka, a ovde se radi o saobracajnoj traci na mostu pa joj daju prvenstvo u odnosu na ukljucenje.
 
"посебно интересовање" возача су изазвале зелене рампе. каква глупост. чему те зелене мени није јасно?

чини ми се баш претерано ове камере и шта све не да се људи неби насељавали испод моста. па нек прође полиција једном у месец дана па нек отера све који се населе.

да ли и како могу да повећам на фулскрин ако је овако убачен у форум/фејс?
 
^^ te zelene sluze da ti ne smetaju farovi iz suprotnog smera... to postoji u drugim zemljama vec decenijama...

nekad je dobro malo otici van, ako postoje mogucnosti i videti ponesto... da, i Street View pomogne...
 
A и са њима је елиминисано успорење саобраћаја од стране блејача који морају да успоре на 15 км/ч да би видели саобраћајку која се догодила у супротном смеру.
 
A jel moralo bas zeleno? Posle dominantne crvene, narandzaste, bez betonske sada i zelena... :/
 
Heh ali sad se javlja drugi problem! Naime ako vozite popodne ili predveče u smeru ka NBGD, pošto je sunce nisko, svakih pola sekunde se smenjuju senke, što zna prilično da istripuje i da smeta... To je posebno problem kada ste u levoj traci...
 
Kartograf":1raqn3r7 je napisao(la):
^^ te zelene sluze da ti ne smetaju farovi iz suprotnog smera... to postoji u drugim zemljama vec decenijama...

nekad je dobro malo otici van, ako postoje mogucnosti i videti ponesto... da, i Street View pomogne...

био сам доста по иностранству. вероватно нисам обратио пажњу, па нисам то видео. ипак, мислим да је сувишно. а то што постоји "ван", свакако не значи да је то исправно. наиме све зависи од земље, од места, котекста навика возача и сл. притом мислим да је гадно јер се не виде обале и "тај предивни мост". свакако да има битнијих ствари од тога..но нисам приметио са су ми светла сметала. можда сам једноставно навикао-огуглао на то.
 
@markobg

Сенила имају могућност да се "штелују", тј. да им се мења угао управо из разлога који си поменуо, јер, свака локација има другачији угао падања зракова сунца, а систем је модуларан.

Питање је да ли ће наши путари то наштеловати, јер ипак им је ово први пут да користе ово чудо технике. :lol:

@zelja87

Ово је итекако корисно, а под хитно је потребно на оним кривинама према Бубањ потоку. Људски фоторецептори нису код свих јединки исти. Можда теби не сметају фарови из супротног правца, али мени итекако сметају, буквално ме заслепе на пар секунди. За тих пар секунди на аутопуту се пређе и до 100 метара. Значи, 100 метара возиш као да жмуриш. Признаћеш да звучи језиво опасно.

А погледи и визуре сигурно нису битни са таквог моста. Уосталом, само возачу је поглед спутан, што и треба да буде. Путници могу да гледају панораму десне стране града, ако баш хоће.
 
stf":1tsus55q je napisao(la):
@markobg

Сенила имају могућност да се "штелују", тј. да им се мења угао управо из разлога који си поменуо, јер, свака локација има другачији угао падања зракова сунца, а систем је модуларан.

Питање је да ли ће наши путари то наштеловати, јер ипак им је ово први пут да користе ово чудо технике. :lol:

@zelja87

Ово је итекако корисно, а под хитно је потребно на оним кривинама према Бубањ потоку. Људски фоторецептори нису код свих јединки исти. Можда теби не сметају фарови из супротног правца, али мени итекако сметају, буквално ме заслепе на пар секунди. За тих пар секунди на аутопуту се пређе и до 100 метара. Значи, 100 метара возиш као да жмуриш. Признаћеш да звучи језиво опасно.

А погледи и визуре сигурно нису битни са таквог моста. Уосталом, само возачу је поглед спутан, што и треба да буде. Путници могу да гледају панораму десне стране града, ако баш хоће.

Слажем се! Свакако да постоје места на којима је то неопходно!

edit: обојили су је целу са низводне стране. сликано малопре мобилним:

2012-03-13-002.jpg
 
Da li neko zna šta se to prave desno od mosta (u pravcu Niša) sa novobeogradske strane?
 
Vrh