Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Па, с обзиром на то како су постављена укључења и искључења, Газела би могла бити за пешаке и бициклисте само ако се направи степениште и лифт. И то са новобеоградске стране код Бродарске улице, а у Савском венцу би било негде пре пруге.
 
shumar":1ngl53pe je napisao(la):
Meni je samo neverovatno da i posle renoviranja pešaci i biciklisti neće moći koristiti Gazelu, pogotovo jer će jednog dana i ta obilaznica biti gotova pa će Gazela preći pod upravu grada i postati gradski most.

Možda će tada ustvari moći nešto da se uradi, Republici je u interesu da most funkcioniše kao autoput, a ne da služi građanima. Nekako ima smisla.

Nadam se da se taj "jedan dan" bliži, Beograd bi procvetao da se obe obilaznice (drumska i železnička) završe.
 
jlaki":3pehtdja je napisao(la):
shumar":3pehtdja je napisao(la):
Meni je samo neverovatno da i posle renoviranja pešaci i biciklisti neće moći koristiti Gazelu, pogotovo jer će jednog dana i ta obilaznica biti gotova pa će Gazela preći pod upravu grada i postati gradski most.

Možda će tada ustvari moći nešto da se uradi, Republici je u interesu da most funkcioniše kao autoput, a ne da služi građanima. Nekako ima smisla.

Nadam se da se taj "jedan dan" bliži, Beograd bi procvetao da se obe obilaznice (drumska i železnička) završe.

Autoput nam ide kroz sred grada, manje - više znamo zašto je tako moralo biti, ali je krajnje vreme da se završi obilaznica i preuzme tu ulogu. Na obilaznici je planiran drumsko - železnički most u Vinči koji će veoma mnogo rešiti stvari u Beogradu, jer između ostalog rešava i transport teretnog železničkog saobraćaja koji bez tog mosta mora ići kroz centar.
 
shumar":3dgzcpj2 je napisao(la):
Autoput nam ide kroz sred grada, manje - više znamo zašto je tako moralo biti
Hmm meni nije poznato zašto je tako moralo biti?
Nemam informacija o tome
 
Iz prostog razloga da ne postoji autoput i gazela imali bi smo obilaznicu,SFRJ nije htela da finansira oba projekta i zato je Branko Pesic uspeo da izvuce novce za autoput kroz Beograd dok je grad platio Gazelu

Mnogi kritikuju gazelu i autoput a zaboravljaju kakav bi bio kolaps da nje i autoputa nema.

A neizgradnja obilaznice je vec pitanje ekonomskog i politickog stanja 1980tih pa na ovamo.
 
Nick Slaughter":308606ac je napisao(la):
shumar":308606ac je napisao(la):
Autoput nam ide kroz sred grada, manje - više znamo zašto je tako moralo biti
Hmm meni nije poznato zašto je tako moralo biti?
Nemam informacija o tome

Vučko je već pojasnio da je proglašenje autoputa izgleda bila jedina varijanta da se zatvori financijska konstrukcija pošto BG u tom trenutku nije mogao sam sve da isfinansira.
Tako pretpostavljam da do završetka obilaznice (jednog dana) ostaje autoput po sred grada.
 
Поред направљеног скретања за враћање у БВM:

bvmr.jpg


Uploaded with ImageShack.us

Сада праве и скретање за смер ка Савској:

84086538.jpg


Што би значило да ће затворити скретање из Савске у Дринску да би могли да се паркирају полицајци.
 
cek a tender jel bio ili je to proslo kroz tender za mosti petlju?
 
cgmiki":163oja2j je napisao(la):
Поред направљеног скретања за враћање у БВM:

bvmr.jpg


Uploaded with ImageShack.us

Сада праве и скретање за смер ка Савској:

84086538.jpg


Што би значило да ће затворити скретање из Савске у Дринску да би могли да се паркирају полицајци.

Zašto bi zatvarali skretanje iz Savske u Drinsku? Ono postojeće parčence za polukružno vraćanje ka žel.stanici ti omogućava da uđeš samo u Savsku, a ovo koje si ucrtao bliže Mostaru (koje valjda treba tek da se radi?) omogućava i u Savsku i, što je mnogo bitnije, u Sarajevsku, kroz Drinsku naravno. Ako bi zatvorili skretanje iz Savske...mislim, šta ostaje onda?! Onda Drinska i Sarajevska postaju slepe ulice, a kao jednosmerne - to nikad ne mogu da budu! Na šta si tačno mislio?
 
Jeste li posmatrali Gazelu skoro bocno u toku dana? Trenutno je ofarbana u tri boje, naravno zavisno od stadijuma pojednih delova. Bordo, crvena i bela. Mislim da ce bela biti i finalna boja.
 
Šteta što nema više love da se tramvajska trasa kad prođe ispod auto-puta skrene (na nadvožnjaku) ulevo preko traka koje idu ka Savskoj, i dovede iznad razdelnog ostrva i tek onda krene spuštanje.
Ovo što sad rade, trake za polukružni povratak u Savsku bi i u tom slučaju bile izvedive, išle bi ispod tramvajskog nadvožnjaka. Tako bi se potpuno ukinuo semafor i ukrštanje tramvaja i cestovnog saobraćaja. A mislim da to parče nadvožnjaka ne bi bilo toliko skupo, pogotovo jer je tramvaj ispod auto puta već skoro na dovoljnoj visini da premosti trake ka Savskoj, pa ili uopšte ne bi trebalo da taj novi nadvožnjak ide naviše, ili bi trebao vrlo malo. Otprilike ovako (crveno je tramvajska trasa, posle bele linije bi počinjala da se penje prvo na nasipu pa onda na mostovskoj konstrukciji).


Uploaded with ImageShack.us
 
Svaka ideja razdvajanja tramvaja od ostalog saobraćaja je dobra ideja!

Trebalo bi na samoj petlji takođe između šina postaviti ograde da ljudi ne bi preskakali šine, odnosno da bi koristili stepenište
 
Počela je ponovna izgradnja na mestu bivšeg karting centra Parking servisa, na ploči ispod traka autoputa na Mostarskoj petlji. Stari centar je bio sav smontiran od metalnih profila, a sad delimično zidaju od cigle.
 
@nikolaj
Зато што је до пре месец дана то и било затворено јер се полиција паркирала у тој траци и том скретању ка Дринској.
 
miki_ns":2xjngqok je napisao(la):
Šteta što nema više love da se tramvajska trasa kad prođe ispod auto-puta skrene (na nadvožnjaku) ulevo preko traka koje idu ka Savskoj, i dovede iznad razdelnog ostrva i tek onda krene spuštanje.
Ovo što sad rade, trake za polukružni povratak u Savsku bi i u tom slučaju bile izvedive, išle bi ispod tramvajskog nadvožnjaka. Tako bi se potpuno ukinuo semafor i ukrštanje tramvaja i cestovnog saobraćaja. A mislim da to parče nadvožnjaka ne bi bilo toliko skupo, pogotovo jer je tramvaj ispod auto puta već skoro na dovoljnoj visini da premosti trake ka Savskoj, pa ili uopšte ne bi trebalo da taj novi nadvožnjak ide naviše, ili bi trebao vrlo malo. Otprilike ovako (crveno je tramvajska trasa, posle bele linije bi počinjala da se penje prvo na nasipu pa onda na mostovskoj konstrukciji).


Uploaded with ImageShack.us

Ovo je fenomenalna ideja. Ako ikada forum (sajt) beobuild bude pokretao neke inicijative ovo bi morali da se nadje kao jedna od njih. Nije kasno da se ovo uradi i cak moze mnogo da doprinese. Treba ovome pridodati malo vise paznje. Svaka cast pojedincima ali mi se cini da je sajt pasivan po tim pitanjima.
 
ja da kažem da se tako ne bi dobilo ništa naročito. semafor bi ostao jer bi se tu i dalje ukrštala i sekla dva bitna pravca ka savskoj i sarajevskoj. tramvaji ovde imaju prednost tako što im se pali zeleno automatski.
 
Koliko videh stoje u prazno oni koji idu iz pravca sajma ka Zeleznickoj bas zbog tog semafora.

A evo gazele

gazela.jpg
 
vucko":30my6wuc je napisao(la):
Koliko videh stoje u prazno oni koji idu iz pravca sajma ka Zeleznickoj bas zbog tog semafora.

A evo gazele

gazela.jpg

hmmm :)

i na kraju, koja ce biti boja Gazele? Posto vidim da ima crvenu, bordo i belu :) predpostavljam da su ove crvene antikorozivne zastite, ako bude bela, bice interesantno kako ce ista izgledati
 
У марту је крај радова. Тако да ће завршити и ово.
 
miki_ns":2od9u964 je napisao(la):
Šteta što nema više love da se tramvajska trasa kad prođe ispod auto-puta skrene (na nadvožnjaku) ulevo preko traka koje idu ka Savskoj, i dovede iznad razdelnog ostrva i tek onda krene spuštanje.
Ovo što sad rade, trake za polukružni povratak u Savsku bi i u tom slučaju bile izvedive, išle bi ispod tramvajskog nadvožnjaka. Tako bi se potpuno ukinuo semafor i ukrštanje tramvaja i cestovnog saobraćaja. A mislim da to parče nadvožnjaka ne bi bilo toliko skupo, pogotovo jer je tramvaj ispod auto puta već skoro na dovoljnoj visini da premosti trake ka Savskoj, pa ili uopšte ne bi trebalo da taj novi nadvožnjak ide naviše, ili bi trebao vrlo malo. Otprilike ovako (crveno je tramvajska trasa, posle bele linije bi počinjala da se penje prvo na nasipu pa onda na mostovskoj konstrukciji).

Lepa zamisao ali ne pije vodu je opet ostaje semofor. Tu je raskrsnica ustvari ali se ona skriva zbog paralelnih puteva. Tako da i da nema tramvaja opet mora semofor. A raskrsnica je slicna nekoj npr. iz Jurija Gagarina gde isto imamo tamvaje koji idu pravo kroz raskrsnicu kao i ovde.

Pravac koji dolazi od sajma je ustvari samo rotiran za 90 stepeni. Da dolazi od Save videlo bi se da je to nista drugo no raskrsnica. I kad autobusi koji idu od sajma skrenu desno prema Sarajevskoj oni bi išli ustvari pravo.
 
Vrh