Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

direktor":943klzyt je napisao(la):

Ovaj objekat preurediti u tako nedostajuci WC

Ovo je svojevremeno bila fotografska radnja, postoji li jos uvek, zaista nisam upućen...
 
Схватам ја да се прави реконструкција објекта у намери да што више личи на оригинални, почетни објекат. Али, зар није могло да се нешто уради поводом пешаких стаза и степеништа који су изложени киши и снегу.
Није нека наука а није ни скупо да се осмисле некакве површине које су заклони или кровне површине које омогућавају људима да са аутобуске станице 17/18 оду до трамваја а да не кисну.
За ово високо степениште ми је поготово нејасно зашто неко не стави 2 квадрата лексана и реши проблем кишњења. Од тога се може направити и амбициознији подухват. Погледајте како ће изгледати стајалишта на новом мосту преко Аде. Зар је потребно да се то направи па да тек онда људи реагују и кажу "Е, а што то не може и овде?"
 
Toaleti bi tu legli kad ih vec nisu izgradili tamo gde su lokali !!!
 
Znajuci nase ljude mali deo ljudi bi isao tamo osim ako im nisu pred nosom,to jest gde su sada lokali.
 
Naleteh na neku slicicu u vezi rekonstrukcije pesackih staza,ali ne mogu da se snadjem sa njom.

Mozda nekome koristi

beograd-mostarska-petlja-rekonstrukcija-1328585176-118397.jpg
 
Jeste li primetili na sredini mosta u srednjoj traci u pravcu ka Nisu 2 ulegnuca koja su se pojavila? Izgleda kao da je asfalt "procureo" kroz neku rupu ispod njega. Primetio sam 2 ulegnuca, mada tesko da mogu da ih uslikam..
 
Odavno pratim forum ali se dosad nisam oglašavao, međutim primetio sam nešto o čemu čini mi se nije bilo komentara a to je da ni na jednoj rampi i sa beogradske i novobeogradske strane nema rasvete.
Da li neko ima odgovor zašto je to tako, da li je planski tako ili su jednostavno pare zamanjkale... ;)
 
Срлес":9jhfafsy je napisao(la):
Odavno pratim forum ali se dosad nisam oglašavao, međutim primetio sam nešto o čemu čini mi se nije bilo komentara a to je da ni na jednoj rampi i sa beogradske i novobeogradske strane nema rasvete.
Da li neko ima odgovor zašto je to tako, da li je planski tako ili su jednostavno pare zamanjkale... ;)

Odlično pitanje!

Ako se sećaš ni sam most jedno vreme nije imao rasvetu! Problem je što rasveta nije bila obuhvaćena projektnom rekonstrukcije mosta - verovali ili ne!! A očigledno po završetku radova nikog nije briga da se i rampe osvetle...
 
Јутрос су дрндали нешто око расвете на Газели, била је затворена лева трака у смеру ка Нишу у дужини од пар десетина метара, а у траци је стајао камион са корпом, као онај што га користи ЕДБ. Нису мењали сијалице на мосту, већ је нешто друго било у питању.
 
Izvor: 24 Sata

Stepenice i prolaze Mostarske petlje koriste kao javni toalet

416893-19.jpg


Članovi gradskog foruma „Beobuild” su prilikom nedavne rekonstrukcije Gazele ukazali na lošu higijenu kod Mostara, ali su nadležne institucije propustile i tu priliku da nešto promene po tom pitanju. Ovaj problem postoji već decenijama, pa nije tajna da se stepeništa i prolazi ispod Gazele često upotrebljavaju kao objekti za vršenje nužde.

- Ne bi trebalo propustiti priliku da se prilikom ove temeljne rekonstrukcije urade javni toaleti koji su više nego potrebni na ovom najvećem saobraćajnom čvorištu u gradu. Redovni korisnici Mostarske petlje su upoznati sa jako lošom higijenskom situacijom kada su manje posećeni prolazi i stepeništa u pitanju, što opravdava jedan ovako neophodan sanitarni objekat - ističe urednik portala „Beobuild” Igor Dudaš.

a situacija nije, blago rečeno - najčistija uverili su se i reporteri „24 sata”. Iako se već na prvi pogled može primetiti da su betonska konstrukcija, kao i stepeništa na Mostarskoj petlji obnovljeni i sređeni, problem neprijatnih mirisa ostao je nerešen. A najviše muke zadaje onima koji upravo tu svaki dan rade.

- Oni koji ovuda prolaze automobilima ne obaziru se što stalno smrdi na fekalije, dok se pešaci svakodnevno bune zbog loše higijene. Muškarci se često kriju po sporednim stepeništima i tu vrše nuždu. Ima i dosta putnika kojima bude hitno, pa nemaju gde drugde da odu. Mi koji ovde radimo nemamo drugog izbora osim da ćutimo i trpimo - priča jedan od zaposlenih ispod Gazele.

Začarani krug prebacivanja nadležnosti
REŠENJE - O inicijativi za izgradnju javnog toaleta najpre smo pitali Direkciju za puteve, nadležnu i za održavanje mostova i podzemnih pešačkih prolaza, ali su nas odatle uputili na JP „Putevi Srbije” jer kažu da su oni „bili investitori rekonstrukcije mosta Gazela i Mostarske petlje”. U JP „Putevi Srbije” poručuju da se „Beobuild” obrati Gradskoj upravi koja može podržati inicijativu. U Sekretarijatu za saobraćaj kažu da ni oni nisu nadležni i da se obratimo Direkciji za građevinsko zemljište, odakle je, takođe, stigao isti odgovor.
 
Izvor: B92.net

Mostarska petlja i dalje bez WC-a

8654622124fd72d6a2f4a5714353224_orig.jpg


Nedavno smo na našem sajtu pisali o radovima na rekonstrukciji pešačkih pasarela i stepeništa na Mostarskoj petlji. Tada smo se bavili i higijenskim problemom koji se javlja zbog nedostatka javnog toaleta na tom saobraćajnom čvorištu. U međuvremenu, veliki deo radova je završen, ali i dalje nema naznaka da će “Mostar” dobiti javni toalet.

Sve dok se ne nađu u ulozi pešaka, vozači koji prolaze rekonstruisanom Gazelom ili delovima Mostarske petlje ne znaju sa kakvim se higijenskim problemom suočavaju oni koji se svakodnevno kreću pešačkim komunikacijama.

Usled nedostatka WC-a, prolaznici često koriste stepeništa, pasarele i podzemne prolaze za vršenje nužde. Ovaj problem postojao je i ranije, a po svemu sudeći neće biti rešen ni nakon sveobuhvatne rekonstrukcije mosta Gazela i Mostarske petlje.

Da podsetimo, investitori i gradske službe koje smo kontaktirali u aprilu 2012. uglavnom su se proglašavali nenadležnim u upućivali su nas jedni na druge.

Tako su nam u “Putevima Srbije” rekli da projektna dokumentacija koja se odnosi na rehabilitaciju mosta Gazela sa pristupnim saobraćajnicama ne sadrži elemente sekundarne gradske infrastrukture, odnosno javnih toaleta i sl.

Kontaktirali smo i gradski Sekretarijat za komunalne i stambene poslove, kao i gradsku Direkciju za puteve, gde su nam rekli da ni oni nisu nadležni za rešavanje sanitarnog problema na Mostarskoj petlji (iako je Direkcija za puteve na tabli na gradilištu navedena kao investitor radova).

Ovim problemom bavili su se i na portalu Beobuild.rs koji prati dešavanja na svim gradilištima u Beogradu.

Urednik Beobuilda Igor Dudaš, smatra da ne bi trebalo propustiti priliku da se prilikom temeljne rekonstrukcije izgrade i više nego potrebni javni toaleti na Mostarskoj petlji.

“Redovni korisnici Mostarske petlje dobro su upoznati sa jako lošom higijenskom situacijom, naročito kada su u pitanju manje posećeni prolazi i stepeništa”, kaže Dudaš.

Problem je i što se ovo saobraćajno čvorište ne posmatra dovoljno iz pešačkog ugla, već samo kao objekat za kretanje motornih vozila.

“Treba imati u vidu da se na Mostarskoj petlji, na više nivoa, nalazi nekoliko autobuskih i tramvajskih stanica i da kroz nju prolaze prometne linije gradskog i prigradskog saobraćaja”, objašnjava Dudaš, “a tome treba dodati i međugradske autobuse, koji se takođe zaustavljaju na tim stanicama”.

Smatramo da, s obzirom da radovi na Mostarskoj petlji i dalje traju, još uvek ima dovoljno vremena da „nadležni organi“ reaguju i isprave ovaj nedostatak, kako se tek obnovljene pasarele i stepeništa ni bi ponovo pretvorili u javne toalete.

http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2012&mm=06&nav_id=617820
 
Prostor Mostara je dusu dao za razno-razne art eksperimente, da ne kazem instalacije ! Onu jadnu utabanu zemlju koje ima svuda ispod konstrukcija treba asfaltirati ili prekriti sljunkom, jer tamo nema sanse nikakva trava da uspeva, ono kamenje pokupiti i lepo rasporediti, napraviti red na Mostaru !

Skloniti onaj grozni autoservis i onaj nelegalni objekat pored (neka bivsa kafana) i napokon dovesti taj prostor u red !

:vops:

PS: Ideja za javni toalet u prostorijama one bivse foto radnje je supeeer !
 
Danas gazela stajaliste vec ispucalo i lokali mogli su klupicu koju postaviti nebi bilo zgoreg

 
UTORAK 26.06.2012 | 14:12
Zatvaranje Gazele za vikend
Izvor: Tanjug
Beograd -- Most Gazela biće zatvoren za saobraćaj u oba smera od subote uveče u 22h do nedelje u 10h kad će Putevi Srbije vršiti test opterećenja na čeličnoj konstrukciji.


Foto: Tanjug, Arhiva
Reč je o prvom delu testa opterećenja, a sva vozila koja u tom periodu prolaze kroz Beograd od Šida ka Nišu mogu se na Dobanovačkoj petlji prebaciti na Obilaznicu oko Beograda i ići do petlje Bubanj potok, gde će se uključiti na autoput prema Nišu.

Ova alternativa je već predvidjena kao obavezna za tranzitni saobraćaj za teretna vozila teža od tri i po tone, saopštili su Putevi Srbije.

Sa autoputa ispred Beogradske arene na prvoj petlji preko izlazne rampe vozila će ići u ulicu Španskih boraca i dalje ulicom DJordja Stanojevića do saobraćajnice ispred kompleksa "Delta sitija".

Potom će tom saobraćajnicom ispred "Delta sitija" ući u ulicu Jurija Gagarina kojom će izaći na most na Adi.

Prelaskom preko mosta, na prvom isključenju ulazi se u Radničku ulicu i potom u Kirovljevu (rampa prema Banovom Brdu), gde se po završetku rampe ulazi u ulicu Visoku, Paštrovićevu i nazad u Radničku i Bulevarom Vojvode Mišića do Mostarske petlje, gde se uključuju na autoput u pravcu Niša.

Vodjenje saobraćaja na svim skretanjma počev od izlaska sa autoputa kod saobraćajne petlje Arena pa do vraćanja na autoput u pravcu Niša, na Mostarskoj petlji biće obeleženo posebnim saobraćajnim znacima na kojima će jasno biti obeležena oznaka Niš.

U smeru od Niša ka Šidu vozila u tranzitnom saobraćaju mogu se na petlji Bubanj potok prebaciti na Obilaznicu oko Beograda i ići do Batajničke petlje, gde će se uključiti na pravac autoputa prema Šidu. Ova alternativa je, takodje, već predvidjena kao obavezna za tranzitni teretni saobraćaj vozila teža od tri i po tone.

Tranzitna vozila koja dodju autoputem do mosta Gazela sa autoputa preko Mostarske petlje ući će u Bulevar Vojvode Mišića i iza Beogradskog sajma popeće se rampom na most na Adi.

Po prelasku mosta izaćiće se u ulicu Jurija Gagarina kojom će se ići do kompleksa "Delta sitija" i ispred njega postojećom saobraćajnicom ući u ulicu Đorđa Stanojevića i dalje ulicom Španskih boraca, do saobraćajne petlje Arena, gde se uključuju na autoput u pravcu Šida.

Vođenje saobraćaja na svim skretanjma počev od izlaska sa autoputa kod saobraćajne petlje Mostar do vraćanja na autoput u pravcu Šida na saobraćajnoj petlji Arena biće obeleženo posebnim saobraćajnim znacima na kojima će jasno biti obeležena oznaka Šid.

Učesnici lokalnog gradskog putničkog saobraćaja koristiće Brankov most, Stari savski most i novi most na Adi, bez posebnog saobraćajnog vodjenja.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=06&dd=26&nav_category=12&nav_id=621602
 
Danas sam prolazeći Gazelu u pravcu Niša izbrojao 3 povelike rupe u asfaltu negde oko sredine. Pa da li je moguće da su tolike paruštine spucane u tu obnovu i da to odrade tako preko one stvari? Ajde nećemo ništa reći za one češljeve ali ovo je stvarno katastrofa pa asfalt će biti zreo za obnovu za godinu dve.
 
Чувене рупе које су постојале и раније пре радова. Као да је асфалт исцурео кроз некакву рупу испод.
 
Vrh