Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

u praksi uopšte nije loše mesto, samo ako može da mu se priđe.

Pogotovo što teško da može da služi za bilo šta drugo.
 
gazela3.jpg


Fotografija od 3.12.2011. u 12:20, farbanje Gazele odozdo, a zastitna boja curi li curi... pravo u reku!!! :shok:

gazela2.jpg
 
U Topciderku sunuse plavu farbu a ovde crvenu...Da ocekujemo zelenu ili zutu u Dunavu kada budu farbali pancevac??/ :rant:
 
"....Šprice bacaju direktno u Savu
Iz Save u Dunav, iz Dunava u Crno more.

Kao pravi zadnji papak,
Kao sneg u proleće,
Kao Bosna bez mira,
Kao usran bez papira,
Kao uljez osećam se ....

Ja nisam odavle!" :bash:
 
Moze li neko da objasni zasto kada prelazim most imam utisak da prelazim preko sinusoide? Najvise se to vidi kada gledate u ogradu sa strane. I jos jedna stvar, u pravcu ka Nisu kod jednog spoja su napravili takvu grbu da u autu dobijem osecaj kao da sam u luna parku. Kada ovako izgleda most nakon rekonstrukcije, sta da ocekujemo za par godina neodrzavanja?
 
Газела је таква од кад је направљена, тј највероватније због неке грешке пројектаната и извођача постоји улегнуће на средини греде и то не би могло да се исправи било каквом реконструкцијом која не би укључивала сечење моста по сред среде...
 
kiza_BB":1mc5f7la je napisao(la):
Fotografija od 3.12.2011. u 12:20, farbanje Gazele odozdo, a zastitna boja curi li curi... pravo u reku!!! :shok:
Nije to toliko strašno, kada se uzme u obzir šta sve curi u reku Savu iz nuklearne elektrane "Krško" :notok:
 
Hvala na odgovoru.
Da li ima nekih novosti sto se tice ograda na trolejbuskom mostu? Ona ograda do i posle njega je jos uvek neobnovljena, a nesto nisam uspeo da primetim da ima nekih najava da ce biti obnovljena.
 
Михаило":3lcu0nu5 je napisao(la):
Газела је таква од кад је направљена, тј највероватније због неке грешке пројектаната и извођача постоји улегнуће на средини греде и то не би могло да се исправи било каквом реконструкцијом која не би укључивала сечење моста по сред среде...


Stariji pričaju da po izgradnji Gazele nije bilo ovih ulegnuća, već da je ona imala kontinuirani ravnomerni luk. Do ulegnuća je došlo vremenom, jer efekat sleganja nije bio uzet u obzir prilikom projektovanja i izgradnje mosta. Isti slučaj je i sa starim mostom kod Beške. Iz tog razloga novi most kod Beške na sredini ima "grbu" koja bi sleganjem vremenom trebala da se izgubi. Jeste da je ovo betonski most, ali slična filozofija važi i za čelične mostove velikog raspona.

gaz009.jpg

Gazela1.jpg



Evo šta kaže jedan od inženjera koji je radio na izgradnji mosta kod Beške (sa SSC):
[box]
Zasto na novom mostu postoji "brdasce" na sredini?

Mozda si primetio da na starom mostu u sredini glavnog raspona postoji dolina.
E a sad, zbog ponasanja betona u toku vremena( ugibi, skupljanje i tecenje betona i sl.) predvidjeno je nadvisenje na novom mostu, da jednog dana kad se svi procesi u betonu zavrse, dobijemo ravnu niveletu.
Na starom mostu je niveleta u toku vremena pala za oko 30cm jer u vreme kad je gradjen tj, projektovan, nije bilo softvera za staticki proracun i uticaje nije bilo moguce tako precizno sracunati.
Inace stari most je staticki vrlo "nezgodna konstrukcija" gde je beton iskoriscen skoro 100 % ( ovo znaju gradjevinci). a novi je vrlo predimenzionisan[/box]

A evo šta je napisano posle otvaranja mosta na sajtu B92:

[box]....Međutim, nakon pompeznog puštanja saobraćaja preko "brata blizanca", vozači su primetili da im automobili nekako "poskakuju", kao da voze uzbrdo pa nizbrdo, što je probudilo njihovu sumnju u valjanost posla.
U Putevima Srbije kažu da se svi mostovi velikih raspona, posebno betonski, projektuju tako da imaju ozbiljna nadvišenja u sredini raspona da bi se neutralisala vremenska deformacija. Ugib, odnosno vidna deformacija mosta, može se primetiti i na starom beščanskom mostu, mostu Gazela i drugima.
Objašnjavaju da je na novom mostu kod Beške namerno formirano nadvišenje od 60 metara, između 150. i 210. metra, jer se očekuje da će u narednih desetak godina most "sesti" od 10 do 15 centimetara....

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=29&nav_id=553332
[/box]
 
jlaki":2fp80jw7 je napisao(la):
Što se tiče problematičnog uključenja:

Postovani,

Navedeno zatvaranje je bilo aktuelno tokom trajanja radova na mostu Gazela ali nije planirano da se ponovo zatvori. U pitanju su situacije u spicu samo kada dolazi do zastoja na Gazeli.

Vama hvala na sugestiji.

S postovanjem,
Gradska uprava grada Beograda

Sad sam tek video ovu poruku, ali moze li nekako da se trazi da odrade neki test, nedelju dana bez toga i nedelju dana sa ukljucenjem i da se vidi sta je bolje. Ja ne verujem kako se preko problema lagano prelazi bez ozbiljnijih razmisljanja...
 
Pa u principu oni su u pravu, gužve su samo u špicu. Trebalo bi sačekati da proradi most preko Ade pa da vidimo koliko će se stvarno rasteretiti Gazela.
 
shumar":2jcoqfwb je napisao(la):
Pa u principu oni su u pravu, gužve su samo u špicu. Trebalo bi sačekati da proradi most preko Ade pa da vidimo koliko će se stvarno rasteretiti Gazela.

Nema tu "u principu", to uključenje koriste samo vozači koji ne znaju da postoji mnogo bolje i jednostavnije uključenje, stoga ga treba eliminisati. Ako skonta da iz tog naselja ne može da izađe na Gazelu, neće više ni ulaziti u njega. Ovo zatvaranje bi i ljudima koji tu žive barem malo smanjilo buku, a raskrsnica koja je jedna od najčešće zablokiranih bi bila trajno spašena od takvog haosa. PROMENOM KOJA NE BI NIKOGA UGROZILA.

Evo šta se trenutno radi što ne bi trebalo da se radi:

2Esm5.jpg


Evo kako bi trebalo da se radi:

b5JXG.jpg


Edit: Evo sad sam im odgovorio kako nisam zadovoljan njihovim odgovorom i podrobnije im objasnio situaciju, pošto su krajnje jednostavnim "odje*******i" odgovorom stavili do znanja da ih nije briga.
 
jlaki":19abtvn4 je napisao(la):
Nema tu "u principu", to uključenje koriste samo vozači koji ne znaju da postoji mnogo bolje i jednostavnije uključenje, stoga ga treba eliminisati.

He, he, mislim da potcenjuješ beogradske vozače, jer većina veoma dobro zna šta im je brža ili bolja putanja u određeno vreme dana.
 
@shumar
Не постоји у Београду бржа и боља путања. Све се ипак своди на безобразлук и бахатост. Мислим да када би затворили ту излаз да ће следећа сцена бити како терају аутомобиле преко ивичњака и траве. Па, јесу ли током радова на Газели због 300 метара дуже путање ишли ту преко траве и улазили у контра смер баш код искључења после аутобуске станице. Упале сва четири и решили проблем.
 
Po mom misljenju ovo bi bilo najidealnije resenje za protok saobracaja.

46915920.jpg


Generalno gledano jedan od krivaca i za guzve je upravo ova raskrsnica. Optimalno kretanje sam prikazao na slici, a sto se tice ljudi iz ovog bloka koji traze izlaz na autoput, sta im znaci par stotina metara vise, ako ce tako manje gubiti zivce tokom voznje.
 
cgmiki":7rk3rtr9 je napisao(la):
@shumar
Не постоји у Београду бржа и боља путања. Све се ипак своди на безобразлук и бахатост. Мислим да када би затворили ту излаз да ће следећа сцена бити како терају аутомобиле преко ивичњака и траве. Па, јесу ли током радова на Газели због 300 метара дуже путање ишли ту преко траве и улазили у контра смер баш код искључења после аутобуске станице. Упале сва четири и решили проблем.

Uvek postoji brža ili bolja putanja koja zavisi od doba dana, osim ako nije totalni kolaps koji se dešavao povremeno za vreme renoviranja Gazele. Tad je pomagao samo helikopter :)

Što se tiče bezobrazluka za vreme renoviranja Gazele to bih rigorozno kažnjavao. Ne samo da su suprotnim pravcem ulazlili rikvercom nego i obično kao da nije u pitanju suprotan pravac, zatim preko trave na ulazu iz V. Popovića, pa travom iz bloka 23, na početku travom iz bloka 19a mada tu su kasnije jedino uspešno blokirali.
 
Среда, 21. децембар 2011.

На пролеће реконструкција Мостарске петље

Санација бетонске конструкције пешачког платоа и пасарела саобраћајног чвора Мостарска петља почеће на пролеће, након чега ће тај саобраћајни чвор бити функционалнији и добити свој некадашњи изглед, изјавила је за Беоинфо директорка Дирекције за путеве Ивана Вулетић.

1482955_sema_lokacije_v.jpg


– Припремни радови су већ почели, а на пролеће ће бити интензивирани. Санација обухвата радове на шест вертикланих степеништа, пешачком платоу са приступним степеништем, рехабилитацију две пешачке пасареле, као и степениште које повезује трамвајски мост и доњи део конструкције. У току ове реконструкције неће бити обуставе саобраћаја на Мостарској петљи – истакла је она.

Према речима Иване Вулетић, санација Мостарске петље подразумева обнову конструкција које нису биле обухваћене реконструкцијом моста „Газела”. Како је додала, по завршетку радова тај целокупан инфраструктурни објекат са „Газелом” биће потпуно рехабилитован.

Izvor Grad Beograd
 
Preteko me homer.Sticem utisak da samo nas dvojica citamo sajt grada :)
 
I to je dovoljno :) Meni je nekako i fazon da ljudi koji dolaze na forum ne moraju da citaju sve novine i sajtove, vec ce sve vezano za BG naci ovde, a nas nekoliko ce se potruditi da im to omoguci.
 
Slazem se.

Da se bacimo sada na nove ideje za pesacki deo mostarske petlje ili smatrate da su sva resenja ok?
 
Da li ce i kada biti dekorativnog osvetljenja? Iskreno se nadam da nece biti light show kao svuda po gradu :( Izvinjavam se ako je o ovome bilo reci, nisam video .......
 
Meni je samo neverovatno da i posle renoviranja pešaci i biciklisti neće moći koristiti Gazelu, pogotovo jer će jednog dana i ta obilaznica biti gotova pa će Gazela preći pod upravu grada i postati gradski most.
 
Vrh