Кад би још и извели денивелацију на Мостару да се укине семафор...MilisaV":3fjaiunb je napisao(la):o hvala bogu. izgleda da sa izgradnjom mosta na adi neće više biti semafora od ade a možda i pre. samo još da naprave adekvatne pešačke prelaze.
Da i ja sam čuo da hoće+video nadzor 24 h.kao i dekorativno osvetlenje.Zadnja izjava je da će i montirati sisteme upravljanja saobraćajem,verovatno misle na velike led ekrane na kojima je tekstom ispisano trenutno stanje na mostu ili usmeravnje na alternativne izlaze.. :kafa:vucko":ty0b4tx1 je napisao(la):Sta bi sa onom pricom da ce ograditi gazelu?
Wile E. Coyote":1g04heif je napisao(la):Прво хопни па реци скок.relja":1g04heif je napisao(la):Samo, sad ću morati da na nedeljni sastanak ponedeljkom u 8 da ipak dolazim pre 8 - jer će i svi ostali da stignu pre 8
kopte3":2nthhzkn je napisao(la):Pratim forum sa vremena na vreme, ali sam se registrovao da postavim jedno pitanje:
Sta je sa trolejbuskim nadvoznjakom? Obnovljen je bukvalno nadvoznjak, ali do njega je ostalo rasulo. Ide zardjala, propala, siva ograda pa narandzasta nova, pa opet propala. Ne razumem sto obnavljaju stvari tako do pola? Hoce li se taj deo nadvoznjaka uopste sredjivati? Hvala!
I jos jedna stvar, jesam li ja jedini kome smeta ona ograda koja stoji izmedju autobuskih stanica kod Sava Centra, nalazi se tacno izmedju kolovoznih traka autoputa i ocigledno je nakrivljena od nekog sudara? Prosto nisam mogao da verujem da kad su tu radili asfalt je nisu koliko toliko bar ispravili..
Ovo u vezi krize i manje automobila,pa činjenica je da se u BGVozu jedva nađa mesto za stajanje.. :kafa:Pegasus":1gsmy55v je napisao(la):Evo danas ce biti nedelju dana od otvaranja svih traka na Gazeli, kakvi su vam utisci?
Ja sam ocekivao da ce biti vece guzve, izgleda da su nastavak ekonomske krize i visoke cene goriva uticali da se smanji broj automobila na ulicama, ne vidim drugi razlog sto nisu guzve na nivou od pre pocetka rekonstrukcije mosta...
Prateci preko live kamera, guzvi i to ne velikih ima samo nesto posle 16h i od 17 do 17:30h.
Najvece iznenadjenje mi je Brankov most koji je skoro uvek prohodan,bez vecih guzvi , tu sam mislio da stanje nece biti mnogo drugacije.
Sa otvaranjem mosta na Adi ,cak i da samo jedno ukljucenje bude radilo( iz Jurija Gagarina ) mislim da ce nestati i te guzve u spicevima kada se ljudi vracaju sa posla...
Ако би се траке исцртале како треба, ризик би се свео на минимум.cgmiki":rfegd2rs je napisao(la):Ако се укључиш како треба неће се ништа десити. То може да се деси само ако улетиш са 80 на сат без пропуштања оног који има првенство. Као што се углавном и дешава.
stormbg":3fn1keft je napisao(la):Pozdrav svima. Ovo su moji prvi postovi, iako kao i vecina ima podugacak staz u citanju svega sto se pise
U svakom slucaju malo bi pojasnio jednu novinu koja je uvedena na mostu a koju su svi i primetili. U pitanju je sistem za odvodjenje kisnih voda sa kolovoza mosta. Ko je gledao slike mosta pre rekonstrukcije jasno mu je sta voda koja se nekontrolisano krece moze da uradi konstrukciji mosta. Sa druge strane pre rekonstrukcije bilo je vrlo malo slivnika na mostu pa pri velikim pljuskovima voda nije mogla brzo da se odvede sa saobracajnica. O tome da se voda koja zagadjena uljem i naftnim derivatima sa kolovoza kroz slivnike direktno ispustala sto u Savu sto u na druge saobrajnice ne treab ni govoriti.
Kroz rekonstrukciji ugradjeno je oko 500 slivnika i oko 3km cevi. Sistem odvodnjavanja podeljen je na vise manjih podsistema sa svojim koncetrisanim izlivima. Koliko sam ja informisan do kraja rekonstrukcije mosta treba izvesti radove u zemlji (pologanje cevi u zemlji, ugadnja uredjaja za preciscavanje, prikljucak na gradsku kanalizaciju..) sto bi onda zaokruzilo ceo sistem odvodnjavanja na mostu.
Odvodnjavanje mostova je za nas jedna novina. Evo krenulo je sa Gazelom. U isto vreme je montiran sistem i na mostu kod Beske. Bice izgradjeni sistemi i na mostu preko Save kod Obrenovcam, naravno i na mostu kod Ade tako da mislim da se ove stvari znacajne sa aspekta ocuvanja zivotne sredine.