Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

MilisaV":3fjaiunb je napisao(la):
o hvala bogu. izgleda da sa izgradnjom mosta na adi neće više biti semafora od ade a možda i pre. samo još da naprave adekvatne pešačke prelaze.
Кад би још и извели денивелацију на Мостару да се укине семафор...
 
vucko":ty0b4tx1 je napisao(la):
Sta bi sa onom pricom da ce ograditi gazelu?
Da i ja sam čuo da hoće+video nadzor 24 h.kao i dekorativno osvetlenje.Zadnja izjava je da će i montirati sisteme upravljanja saobraćajem,verovatno misle na velike led ekrane na kojima je tekstom ispisano trenutno stanje na mostu ili usmeravnje na alternativne izlaze.. :kafa:
 
Kako je lepo kad je sve novo i sija, samo vidim primitivci su vec stigli da isaraju ogradu i zid kod tramvajskog stajalista. :rolleyes: strasno, kako im samo nije zao?
 
Isarano je to odavno.... Pa to su orangutani koji nemaju ni gram mozga! Ne moze to normalan covek uraditi.
 
To je na silaznoj rampi ka Banovom Brdu,nadam se da ce ga prekreciti,i zbog vizuelnog aspekta a i nije uredu mrzeti nekog sa cijem se misljenjem ne slazes :)
 
Wile E. Coyote":1g04heif je napisao(la):
relja":1g04heif je napisao(la):
Samo, sad ću morati da na nedeljni sastanak ponedeljkom u 8 da ipak dolazim pre 8 - jer će i svi ostali da stignu pre 8 :p
Прво хопни па реци скок. :grand:

Update: deo menadžementa koji živi s'onu stranu Gazele je sa kezom cokato dok je sačekivao nas sa NBG koji smo uredno kasnili po 2-5 min naviknuti da oni stižu oko 8:20 :p

Doduše, ja sam krenuo na vreme, ali sam kasnio jer sam morao da čistim kola od mraza :D
 
Rece Jovin danas nesto sto nisam znao,da je druga opcija za mostarsku petlju bila oooogroman kruzni tok veci od slavije koji je radio konkurentski tim.A glavna stavka je bila da je 10 puta jeftiniji od gazele.Ipak su uspeli jovin i Branko Pesic da izboksuju mostarsku petlju.Stoga se radujte,zamislite da imamo golemi kruzni tok na mestu petlje :shok:
 
Petlja koja postoji sada je genijalna, obožavam je. Izgleda ludo, ali radi odlično :D
 
Pratim forum sa vremena na vreme, ali sam se registrovao da postavim jedno pitanje:
Sta je sa trolejbuskim nadvoznjakom? Obnovljen je bukvalno nadvoznjak, ali do njega je ostalo rasulo. Ide zardjala, propala, siva ograda pa narandzasta nova, pa opet propala. Ne razumem sto obnavljaju stvari tako do pola? Hoce li se taj deo nadvoznjaka uopste sredjivati? Hvala!

I jos jedna stvar, jesam li ja jedini kome smeta ona ograda koja stoji izmedju autobuskih stanica kod Sava Centra, nalazi se tacno izmedju kolovoznih traka autoputa i ocigledno je nakrivljena od nekog sudara? Prosto nisam mogao da verujem da kad su tu radili asfalt je nisu koliko toliko bar ispravili..
 
kopte3":2nthhzkn je napisao(la):
Pratim forum sa vremena na vreme, ali sam se registrovao da postavim jedno pitanje:
Sta je sa trolejbuskim nadvoznjakom? Obnovljen je bukvalno nadvoznjak, ali do njega je ostalo rasulo. Ide zardjala, propala, siva ograda pa narandzasta nova, pa opet propala. Ne razumem sto obnavljaju stvari tako do pola? Hoce li se taj deo nadvoznjaka uopste sredjivati? Hvala!

I jos jedna stvar, jesam li ja jedini kome smeta ona ograda koja stoji izmedju autobuskih stanica kod Sava Centra, nalazi se tacno izmedju kolovoznih traka autoputa i ocigledno je nakrivljena od nekog sudara? Prosto nisam mogao da verujem da kad su tu radili asfalt je nisu koliko toliko bar ispravili..

Nisi jedini. Ja sam to primetio još pre. Ograda kod SC je poprilično pokrivljena a na baštici raste korov i djubreta ima. Srediće to valjda kad budu ogradu podizali između autoputeva gde sad stoje one plastične crveno bele pregrade.

Ovo što se tiče ograda isto je kao s tramvajskim nadvožnjakom dole. Njegove prilaze su počeli da rade pa se nadamo kad to završe da se sele gore na prilaz trolejbuskom nadvožnjaku.
 
Hvala, nadam se da ce se uskoro time pozabaviti jer ako to ne urade sada, nece ni u narednih 40 godina.

Jedna stvar me jako zanima, a to je da li ce se most, njegove petlje i saobracajnice redovno uredjivati, odnosno cistiti, kao sto se recimo pere unutrasnjost tunela? Ona ograda na sredini mosta ce posle snega da bude potpuno crna, savrsenog je oblika da se na njoj skuplja prljavstina. Ja licno sam skeptican, mi smo poznati kao narod koji tesko nesto dovrsava do kraja i koji nema kulturu odrzavanja, a zaista ce tuzno izgledati kada za 2 meseca ceo most bude strokav.
Sad sam prosao u smeru ka Nisu i ostala je signalizacija (znak i svetlosna sign.) kod Arene i kod pocetka mosta da su radovi jos uvek u toku iako je most u potpunosti otvoren. Zaboravili?
 
Evo danas ce biti nedelju dana od otvaranja svih traka na Gazeli, kakvi su vam utisci?

Ja sam ocekivao da ce biti vece guzve, izgleda da su nastavak ekonomske krize i visoke cene goriva uticali da se smanji broj automobila na ulicama, ne vidim drugi razlog sto nisu guzve na nivou od pre pocetka rekonstrukcije mosta...

Prateci preko live kamera, guzvi i to ne velikih ima samo nesto posle 16h i od 17 do 17:30h.

Najvece iznenadjenje mi je Brankov most koji je skoro uvek prohodan,bez vecih guzvi , tu sam mislio da stanje nece biti mnogo drugacije.

Sa otvaranjem mosta na Adi ,cak i da samo jedno ukljucenje bude radilo( iz Jurija Gagarina ) mislim da ce nestati i te guzve u spicevima kada se ljudi vracaju sa posla...
 
Pegasus":1gsmy55v je napisao(la):
Evo danas ce biti nedelju dana od otvaranja svih traka na Gazeli, kakvi su vam utisci?

Ja sam ocekivao da ce biti vece guzve, izgleda da su nastavak ekonomske krize i visoke cene goriva uticali da se smanji broj automobila na ulicama, ne vidim drugi razlog sto nisu guzve na nivou od pre pocetka rekonstrukcije mosta...

Prateci preko live kamera, guzvi i to ne velikih ima samo nesto posle 16h i od 17 do 17:30h.

Najvece iznenadjenje mi je Brankov most koji je skoro uvek prohodan,bez vecih guzvi , tu sam mislio da stanje nece biti mnogo drugacije.

Sa otvaranjem mosta na Adi ,cak i da samo jedno ukljucenje bude radilo( iz Jurija Gagarina ) mislim da ce nestati i te guzve u spicevima kada se ljudi vracaju sa posla...
Ovo u vezi krize i manje automobila,pa činjenica je da se u BGVozu jedva nađa mesto za stajanje.. :kafa:
 
Debilno penjanje iz V.Popovica! Podigli su ogradu, nista se ne vidi prilikom ukljucenja na most. Pitanje je dana kada ce doci do veceg sudara sa prelivanjem u sve trake na mostu.
 
Ако се укључиш како треба неће се ништа десити. То може да се деси само ако улетиш са 80 на сат без пропуштања оног који има првенство. Као што се углавном и дешава.
 
Na utisak o manjim guzvama na Gazeli utice i to sto se i posle rekonstrukcije sav tranzit preusmerava na obilaznicu, a s druge strane, u Bubanj Potoku kolone kamiona cekaju da se ukljuce na autoput za Nis.

Vozacima kamiona je polu-obilaznica, a narocito put od Orlovace do Bubanj Potoka preveliki smor i cesto gundjaju - ali bolje da se navikavaju na to jer mislim da ih nikada nece vratiti na Gazelu, a verujem da ce izgradnjom obilaznice u punom profilu na kraju biti i na dobitku.
 
Pa dobro,s obzirom da se obilaznica sada gradi intezivno vredi istrpeti.. :kafa:
 
Velikom vecinom se slazem sa vama, ali opet i dalje imam utisak da i ekonomska kriza i visoka cena goriva dosta utice na smanjenje guzvi.

Sa otvaranjem mosta na Adi, sada sam 100% siguran da sledecih par godina nece biti guzvi na Gazeli i novom mostu ,a najverovatnije ni na Brankovom mostu(cak i da budu manje guzve na njemu, njega ce za par godina rasteretiti kineski most Zemun-Borca.
 
Ali biće u javnom gradskom saobraćaju i već su postale gužve nesnošljive, u BGVozu se traži mesto više za stajanje!.Manje automobila znači nova masa u javnom prevozu,hvala Bogu te će se graditi Metro a do tada treba preživeti i krizu i gužve. :kafa: kao što može da se primeti na stanicama javnog prevoza svakodnevno se povećava masa ljudi, kao da su stanice Metroa, a u špicu a ući u autobus ili tramvaj je pravo umeće.
 
Pozdrav svima. Ovo su moji prvi postovi, iako kao i vecina ima podugacak staz u citanju svega sto se pise :D
U svakom slucaju malo bi pojasnio jednu novinu koja je uvedena na mostu a koju su svi i primetili. U pitanju je sistem za odvodjenje kisnih voda sa kolovoza mosta. Ko je gledao slike mosta pre rekonstrukcije jasno mu je sta voda koja se nekontrolisano krece moze da uradi konstrukciji mosta. Sa druge strane pre rekonstrukcije bilo je vrlo malo slivnika na mostu pa pri velikim pljuskovima voda nije mogla brzo da se odvede sa saobracajnica. O tome da se voda koja zagadjena uljem i naftnim derivatima sa kolovoza kroz slivnike direktno ispustala sto u Savu sto u na druge saobrajnice ne treab ni govoriti.
Kroz rekonstrukciji ugradjeno je oko 500 slivnika i oko 3km cevi. Sistem odvodnjavanja podeljen je na vise manjih podsistema sa svojim koncetrisanim izlivima. Koliko sam ja informisan do kraja rekonstrukcije mosta treba izvesti radove u zemlji (pologanje cevi u zemlji, ugadnja uredjaja za preciscavanje, prikljucak na gradsku kanalizaciju..) sto bi onda zaokruzilo ceo sistem odvodnjavanja na mostu.
Odvodnjavanje mostova je za nas jedna novina. Evo krenulo je sa Gazelom. U isto vreme je montiran sistem i na mostu kod Beske. Bice izgradjeni sistemi i na mostu preko Save kod Obrenovcam, naravno i na mostu kod Ade tako da mislim da se ove stvari znacajne sa aspekta ocuvanja zivotne sredine.
 
Slivnici imaju višestruke korsti. Ekološki a samim ti što brzo dreniraju vodu sa mosta čuvaju konstrukciju mosta od propadanja. Pešačke staze su urađene sa metalnim ortopločama kao i same trake za vozila a ne betonskim tablama (koje su bile ranije) koje so pojede i onda se voda sliva direktno po nosećim gredama mosta.

Ja sam zapazio da je gazela nekako zategnutija sad nego što je bila što se da i osetiti. Ranije kad sam čekao bus na mostaru (17,18) i kad težak kamion naiđe na most osećale su se virbacije dok sad se ne oseća takoreći ništa ili je to toliko malo da se ne primeti.

Da je most mogao da se zatvori skroz i uradi rebuild sa prenapregnutim betonom kao Bešaka 2 bilo bi još stabilnije ali tako nešto je praktično bilo neizvodljivo a i neisplativo. Komšija koji je ulazio u "kutiju" mosta mi je rekao da Gazela iznutra nije uopšte trula i da je sve suvo. Sad samo vare ojačanja unutar samog mosta. Verovatno će kad se bude radila rekonstrukcija Beške 1 slično raditi.
 
Ne znam da li je neko od vas prošao autom preko Gazele, ali moram primetiti da je deo iz pravca grada ka Novom Beogradu daleko nekvalitetnije odrađen od suprotne strane.

Naime, već kod Hitne pomoći imam osećaj da se auto blago trese, što se ne oseća na suprotnoj strani. Takođe, (nisam stručan), ali spojevi između različitih deonica asfaltiranog puta takođe nisu u istoj ravni.

Da ne bude zabune, autoput i Gazela su svakako bolji nego što su bili, ali ipak za utrošene pare trebalo bi očekivati nešto približno savršenstvu...

PS. Da li neko zna da li je, ne daj bože, predviđena zamena putokaza na Mostarskoj petlji (kako onih koji su uklonjeni prilikom rehabilitacije, tako i onih koji zarđali stoje od kako je petlja sagrađena pre 40 godina)?
 
cgmiki":rfegd2rs je napisao(la):
Ако се укључиш како треба неће се ништа десити. То може да се деси само ако улетиш са 80 на сат без пропуштања оног који има првенство. Као што се углавном и дешава.
Ако би се траке исцртале како треба, ризик би се свео на минимум.
 
stormbg":3fn1keft je napisao(la):
Pozdrav svima. Ovo su moji prvi postovi, iako kao i vecina ima podugacak staz u citanju svega sto se pise :D
U svakom slucaju malo bi pojasnio jednu novinu koja je uvedena na mostu a koju su svi i primetili. U pitanju je sistem za odvodjenje kisnih voda sa kolovoza mosta. Ko je gledao slike mosta pre rekonstrukcije jasno mu je sta voda koja se nekontrolisano krece moze da uradi konstrukciji mosta. Sa druge strane pre rekonstrukcije bilo je vrlo malo slivnika na mostu pa pri velikim pljuskovima voda nije mogla brzo da se odvede sa saobracajnica. O tome da se voda koja zagadjena uljem i naftnim derivatima sa kolovoza kroz slivnike direktno ispustala sto u Savu sto u na druge saobrajnice ne treab ni govoriti.
Kroz rekonstrukciji ugradjeno je oko 500 slivnika i oko 3km cevi. Sistem odvodnjavanja podeljen je na vise manjih podsistema sa svojim koncetrisanim izlivima. Koliko sam ja informisan do kraja rekonstrukcije mosta treba izvesti radove u zemlji (pologanje cevi u zemlji, ugadnja uredjaja za preciscavanje, prikljucak na gradsku kanalizaciju..) sto bi onda zaokruzilo ceo sistem odvodnjavanja na mostu.
Odvodnjavanje mostova je za nas jedna novina. Evo krenulo je sa Gazelom. U isto vreme je montiran sistem i na mostu kod Beske. Bice izgradjeni sistemi i na mostu preko Save kod Obrenovcam, naravno i na mostu kod Ade tako da mislim da se ove stvari znacajne sa aspekta ocuvanja zivotne sredine.

Stormbg, radiš za Hobas?
 
Vrh