Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Par - nepar treba da se koristi za centar a ne da ne možeš da mrdneš iz svog dela grada. Levo od Save je bar trećina BG-a a rekonstrukcija treba da traje 2 god.
Najbolje bi bilo da kažu da sutra smeju da izadju iz svog dela grada samo ljudi koji imaju crveni Yugo ostali nek ostanu u svojim stanovima do narednog izvlačenja.
Ili da hapse i kažnjavaju svakoga ko hoće da predje Savu bez potvrde Grada ili Republike
Ili najbolje da uvedu policijski čas to bi bilo možda najefikasnije.
:)
 
Најгоре је што неће да чекају да се заврши мост преко Аде па да почну реконструкцију... Моје саучешће свима који живе и раде на различитим странама.
 
Stvarno ne znam na koji zakon ce da se pozovu pa da uvedu par-nepar? To je nekada moglo da se uradi.....za vreme Tita. Zamislite da se nekom preduzecu, koje se direktno ili indirektno bavi prevozom ili im je vozilo neophodno da bi svakodnevno obavljali posao, zabrani da se njihova vozila krecu ulicama svakog drugog dana....hehe.....drugim recima, ne verujem da ce doci do toga!!! zivi bili pa videli

Najgore od svega je sto njihove greske pokusavaju sada da isprave preko ledja obicnih gradjana.......kao i uvek.....nisu radili na vreme,pa im sada frka.......a mi kao i obicno sve trpimo i cutimo
 
У време пар-непар службеним возилима је био дозвољен саобраћа сваки дан. Претпостављам да ће и сад бити тако.
 
Mislim da bi pravi hit bio da se sistema par-nepar pridrzava i GSP. :laugh: :laugh: :laugh:
Inace, moje je misljenje da par-nepar treba da se generalno, uvede odmah i to zauvek. Ali,naravno,ne po celom gradu, vec unutar granice UMP-a.
 
Jeste a uz par-nepar da vratimo u prodaju "secerne table" mesto cokolade
 
@stf
Da nisi "malo" preterao. UMP okružuje veći deo grada. :D
 
hazard":lyceyzvs je napisao(la):
Jeste a uz par-nepar da vratimo u prodaju "secerne table" mesto cokolade
И бонове за кафу, шећер, уље, прашак за прање и бензин. И да нема довољно тоалет-папира и сијалица. :rant:

Не може, ако су ретарди аутомобил предвидели као један од носилаца саобраћаја, онда нема ограничавања кретања. И ове зоне са ограниченим временом паркирања су имбецилне и косе се са њиховим ретардираним концептом (шта можеш да обавиш у граду за сат времена, укључујући пешачење од места паркирања до места где обављаш посао???) Једино ако би се никад изградио метро, онда можемо причати о томе.
 
:lool: :lool: Koji inteligentni komentari....pa za neke ni ne treba nista bolje od secerne table, da znate.

Vau, vracamo se u devedesete, vise necu moci kolima do trafike svaki dan, a sta cu tek ako budem do toaleta morao bez kola...jbt., a tek ako budem morao da udjem u autobus zbog dve stanice, ima da umrem, je***** ih ogranicavanje kola, zelim da ih vozim svuda, uvek i po svaku cenu, zelim da jedem u njima, da pisam, da je*** i osnujem porodicu........vi upravo pricate ovu pricu.

Ocigledno ne svatate da se tim ogranicenjem, zapravo povecava protok i funkcionalizacija tog istog automobilskog koncepta. To sto neki od vas nebi mogli da se vozikaju u kolima svaki dan nije nikakva steta, necete umreti zaboga. A i GSP ce biti efikasniji, a mogu da vam potpisem da cete brze, i jeftinije stizati na odredista, i ustedeti dosta godina zivota, koje potrosite na parking. c.c.c.koliko razmazenih pojedinaca. :shok:
 
Vidi, stf, ja živim na 8km od Gazele u jednom smeru, a radim 9-10km od Gazele u onom drugom smeru.

Hoćeš li molim te da mi objasniš kako ću bez automobila da stignem do posla a da to ne iziskuje jedno 1,5h-2h mog vremena u dolasku i odlasku? Da su se bar potrudili da srede Beovoz na vreme... ali neee..

Što se mene tiče ja nameravam da ignorišem par-nepar, pa neka me kazne sa koliko hoće para. Ako nas ima dovoljno mnogo, mogu da okače to mačku o rep.
 
Par-nepar ljudi jednostavno nece prihvatiti upravo zbog ovih drugih stvari na koje ih podsecaju. I da li zaista treba da masu policajaca preusmerimo na to da prate brojeve tablica?

A btw, sta cemo kada se uvedu tablice 123 AB? Za cisto brojcanim tablicama par-nepar deli vozacku populaciju na pola-pola, a sa novim tablicama to nije (nuzno) slucaj.

Ono sto treba ciniti je prosirivanje pesackih zona i zatvaranje odredjenih ulica za automobilski saobracaj (a ostavljati ih otvorenim za GSP). Ili uvesti poseban vid "putarine" za voznju po centru tj. congestion charge. Pa ko plati, nek vozi, a iz tog novca ce se finansirati odrzavanje infrastrukture, ko ne plati, nek ide prevozom, a guzve ce biti manje.

Njile:

И ове зоне са ограниченим временом паркирања су имбецилне и косе се са њиховим ретардираним концептом (шта можеш да обавиш у граду за сат времена, укључујући пешачење од места паркирања до места где обављаш посао???)
Poenta Zone I je da upravo ta mesta sluze za parkiranje onima koji su dosli da zavrse nesto na manje od sat vremena. Zbog toga i imas mogucnost da se parkiras na 5 ili 10 minuta od mesta gde treba da ides. To su parkiralista za udjes-izadjes vrstu aktivnosti. A ako planiras da budes u gradu duze od sat vremena, onda mozes da se parkiras u garazu - pa da i podneses to da moras 15 min. da pesacis od kola, ako treba. Sad da li ima dovoljno mesta u garazi je drugi problem.
 
ACR Pa druze, ja zivim na 25 km od Takovske i idem busom, jer mi jednostavno ne pada napamet da:

1. placam stostruko benzin,
2. gubim brdo vremena trazeci parking oko Takovske, gde studiram.

Za tih 25 km automobilom skratim put za samo 30 min.(autobusom mi sa sve 3 presedanja i cekanjem izadje sat i po). Da napomenem da je putna infrastruktura kojom se krecem, blago receno vukoje*******ina. A trazeci parking potrosim i tih 30 minuta prednosti.

Kad sve saberem, kolima se em zestoko ne isplati, a vremenski se ne dobija bogzna sta. Samo to treba da shvate i razmazena deca rodjena u kolima pa ce ovom gradu da svane.
 
stf":df0svuxx je napisao(la):
Ocigledno ne svatate da se tim ogranicenjem, zapravo povecava protok i funkcionalizacija tog istog automobilskog koncepta.
Не примећујеш ли контрадикторност у томе што си накуцао?
hazard":df0svuxx je napisao(la):
Poenta Zone I je da upravo ta mesta sluze za parkiranje onima koji su dosli da zavrse nesto na manje od sat vremena. Zbog toga i imas mogucnost da se parkiras na 5 ili 10 minuta od mesta gde treba da ides.
Коју то активност можеш да завршиш за пола сата (ако није посета вецеу)? Два сата, још и некако, али сат ограничење... Идиотски.
 
Mogu da svratim u Plato i kupim 2 knjige :D

Ili da odem u SBB da platim racun...ili da uzmem nesto iz gradske biblioteke...ili (itd. itd.)
 
А, као, у књижари и библиотеци би се задржао пола сата? :p

Страну на шалу :lol:, све ово што кењам је, уствари, опис ретардираности трамвајско-аутомобилског концепта. Ограничавање кретања колима је исто као и ограничавање кретања трамвајима, на пример, кроз Београдску и Ресавску. Кад би се превоз заснивао на ономе на чему треба, наравно да би требало ограничити кретање приватним возилима. Овако ретарди само скачу себи у уста са тим што ограничавају превозна средства, која би по њиховом ретардираном концепту, требало да буду носиоци саобраћаја, па, према томе, да имају предност.
 
@stf
Predlažeš da pola grada bude zabranjeno. Srećom ili nesrećom to ne postoji nigde. Može se uvesti za centar par-nepar ili plaćanje za ulaz ali tvoj predlog je detinjast.
Mada nam tada ne bi trebao ni most na na Adi ni Kineski a ni UMP.
 
stf":334rqgf2 je napisao(la):
ACR Pa druze, ja zivim na 25 km od Takovske i idem busom, jer mi jednostavno ne pada napamet da:

1. placam stostruko benzin,
2. gubim brdo vremena trazeci parking oko Takovske, gde studiram.

Za tih 25 km automobilom skratim put za samo 30 min.(autobusom mi sa sve 3 presedanja i cekanjem izadje sat i po). Da napomenem da je putna infrastruktura kojom se krecem, blago receno vukoje*******ina. A trazeci parking potrosim i tih 30 minuta prednosti.

Kad sve saberem, kolima se em zestoko ne isplati, a vremenski se ne dobija bogzna sta. Samo to treba da shvate i razmazena deca rodjena u kolima pa ce ovom gradu da svane.
Ok, vidiš, meni se isplati da idem kolima - nemam problem sa parkingom na Novom Beogradu, a autobusom bih morao da stignem bar sa jednim presedanjem i rizikujem kašnjenje od 30 min ako propustim taj drugi autobus koji ide na 30 min.
Da li ozbiljno veruješ da država treba da uči ljude šta im se isplati, a šta ne?
Kada javni prevoz bude dovoljno efikasan ljudi će biti dovoljno pametni da sami pređu na njega, budi ti bez brige.
 
Wile E. Coyote":b4hrneul je napisao(la):
stf":b4hrneul je napisao(la):
Ocigledno ne svatate da se tim ogranicenjem, zapravo povecava protok i funkcionalizacija tog istog automobilskog koncepta.
Не примећујеш ли контрадикторност у томе што си накуцао?
Ne. A gde je kontradiktornost?

@ Shumar Pa nije detinjasto, UMP zaobilazi siri centar, to je daleko od pola grada.

@ ACR Nadzemno javni prevoz nikada ni nece biti efikasan bez svog prijatelja podzemnog.

Ja sam rekao da je ogranicenje kola dobar potez, ali ako vec nikome ne odgovara par-nepar, moj predlog je da se:

ponedeljak - zabrana kretanja za vozila cija registracija pocinje sa ciframa 1 i 2;
utorak - zabrana za 3 i 4;
sreda - zabrana za 5 i 6;
cetvrtak - zabrana za 7 i 8;
petak - zabrana za 9;
subota i nedelja - bez zabrane.

Mislim da je ovo sredina izmedju par-nepar i protivnika.
 
А ја мислим да си сувише млад и да се не сећаш какве проблеме је систем "пар-непар" у време твог рођења правио у СФРЈ. Зато, не заноси се овом и сличним глупостима.
 
U famozno par-nepar vreme postojale su renta tablice a ne sumnjam da bi i nesto slicno bilo smisljeno danas.
 
@ Sizif U to vreme moja porodica nije ni imala kola. :kk:
@ Vrachar To si u pravu, mi Srbi cemo uvek smisliti nacin da zaobidjemo pravila.
 
stf,
Unutar UMP-a je veći deo NBG, deo Zemuna, Senjak, Dedinje... znači poslovni centar kao i rezidencijalni deo. Zatim tu je KC Srbije koji ima nekoliko hiljada pacijenata od kojih mnogi ne mogu doći GSB-om zatim Urgentni centar, pa auto-put je unutar UMP-a zabrana je samo za kamione ne i za ostali tranzit koji će tuda prolaziti do završetka obilaznice (još bar 5-10 god.)
Jednostavno to je preveliki deo grada.
 
stf":9d1n9btj je napisao(la):
Wile E. Coyote":9d1n9btj je napisao(la):
stf":9d1n9btj je napisao(la):
Ocigledno ne svatate da se tim ogranicenjem, zapravo povecava protok i funkcionalizacija tog istog automobilskog koncepta.
Не примећујеш ли контрадикторност у томе што си накуцао?
Ne. A gde je kontradiktornost?
У томе што ограничаваш носиоца саобраћаја. Хајде онда да тотално забранимо приватне аутомобиле и биће милина од протока.
 
Vrh