Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Eh kako kaže naš narod....šta bih ja sve uradio da sam na vlasti... :p
 
Djilas je u pravu za to da prvo treba zavrsiti Iglu, pa onda rekonstuisati Gazelu. Takodje se slazemo da treba uvesti u funkciju i gradsku zeleznicu (da ne pominjem da bi trebalo zavrsiti i poluautoput i most Zemun -Borca), pa tek onda rekontruisati Gazelu.......ali je takodje i tacno da je sanacija HITNA!!!

Videcemo sta ce biti, samo se plasim da se ne zavrsi na muzickom spotu: " Nici ce nova Gazela na Saavi,
kad narod srpski navali,
da pomaaaaaze,
sakom i kapoooom!" ......vec ga vidim na RTS-u. :(
 
2012":100ow8l7 je napisao(la):
To nije trovanje već devastirajuća realnost
То јесте тровање свих тема. Кад год се поведе прича о било којим проблемима, ти почнеш да причаш о метроу. Као да свима нама није јасно да то јесте решење проблема. Онда се само нервирамо јер је јасно да никад неће бити изграђен. Имаш тему о непостојећем метроу, па тамо причај о метроу колико ти воља. Ја сам се ионако повукао из те теме.
 
wILE,ovo nije najbolje mesto za one sa tankim živcima :cool:
adult-scream-costume.jpg
scream_4_movie_poster.jpg
 
Pa,biće još puno stvari koje će te nervirati... :lol:
 
Usaglašeni koraci za rekonstrukciju "Gazele"

Predstvanici Grada Beograda, Ministrastva za infrastrukturu i JP "Putevi Srbije" usaglasili su, na danas održanom sastanku, neophodne korake za rekonstrukciju mosta "Gazela", navededeno je u zajedničkom saopštenju dostavljenom Tanjugu.

12039_bgd25-gazela-foto-branislav-puljevic_f.jpg


Utvrđeno je da JP "Putevi Srbije", kao potpisnik ugovora o rekonstrukciji i kao nosilac projekta, ima punu odgovornost, kao i da je neophodno da o trenutnom stanju svih delova mosta u najkraćem mogućem roku zvanično obavesti i grad Beograd i ministarstvo.

Izvođaču radova, kompaniji "Štrabag", dat je rok od 28 dana da predloži preciznu dinamiku radova po svim fazama, što, kako se navodi, uključuje stručnu saobraćajnu analizu i predlog mera tokom neophodnih izmena u režimu saobraćaja za vreme radova.

Na sastanku je konstatovano da je veoma važno da JP "Putevi Srbije" obezbedi završetak kružnog puta i dela obilaznice oko Beograda, Sektora 5 i Sektora 6, potpuno izmeštanje teretnog i kamionskog saobraćaja iz Beograda na alternativne pravce, kao i privremeno izmeštanje carinskih terminala iz centra Beograda.

Tek po davanju saglasnosti gradske stručne saobraćajne komisije i Ministarstva za infrastrukturu moguće je pristupiti najneophodnijoj rekonstrukciji mosta, uz prethodno obezbedjenje navedenih uslova, a u cilju što manjeg ometanja saobraćaja.

Na sastanku je takođe konstatovano da je grad Beograd, iako nije ugovorna strana, izvršio sve svoje obaveze prema Evropskoj investicionoj banci, kao i da će eventualne nove na sebe preuzeti JP "Putevi Srbije" kao investitor rekonstrukcije mosta "Gazela", navodi se u saopštenju.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/181400/Usaglaseni-koraci-za-rekonstrukciju-Gazele

dogovorili su se svašta i ništa :rolleyes:
 
Pa nisu dzaba politicari,pokazali su zube jedni drugima i sad ce da se dogovore o svemu i za najkasnije 2 nedelje mesec dana ce nam reci sta odlucise.
 
Буните се колико хоћете, али сурова реалност је да ако крену да реконструишу Газелу а не реше обилазницу (полупрофил, комбинацију са Кружним путем, како год) цео град ће бити паралисан.
 
ja se ne bunim samo ne vidim šta su se dogovorili. "konstatovano je da je veoma važno" misim ludilo :rolleyes:
 
Pa dogovorili su se da se ne slažu,a slažu se da odglume da se ne slažu,tako da su ovi odgovorni a oni nisu...bilo je tu merenje na kantar kome će da opadne rejting ako krene haos... :kafa:
 
2012":1mujfnbc je napisao(la):
Da li vam je korišćenjem GSP sve bolje u gradu? :kafa:
Da li se vaše vreme putovanja do posla skratilo,tekućim infrastruktrnim radovima? ;)
Da li će se vreme vašeg putovanja od tačke do tačke skratiti završetkom istih? :mad:
Da li će vam biti nadoknađen novac koji gubite svakodnevno se vozeći po sat i po do tačaka po Gradu?:rant:
Da li ste zadovoljni alternativnim rešenjima zbog zastoju usled gradnje infrast,projekata?:bash:
Da li imate osećaj da ste voženi kao st*** u vozilima GSP? :rolleyes:
Da li poželite često da živite u Novome Sadu?:/
Da li ste depresivni? :(
Da li ste razgoropađeni? :rant:
Da li vam iz ovi iz Grada kažu da se strpite? :cool:
Da li imate osećaj da ste namagarčeni od strane Vlade i ministrastva ta infr. u vezi kredita za Gazelu?:kk:
Da li ste za prihvatanje uslovljavanja, štetnih po nacionalne interse međunarodnih finansijski institucija :mad:
Da li ste za to da se prezentuju imena onih koji su prihvatili da zaključe štetan ugovor po Srbiju :p
Da li vam je dobro? :(
Da.
Da.
Da.
Ne.
Da.
Ne.
Ne.
Da.
Ne.
Ne.
Ovo ne moze sa da ili ne. Ima nijansi.
Zavisi od odgovora na prethodno pitanje.
Da.
Kako-kad.
 
Connect,ČESTITAMO!,dobili ste stan u Belvilu i tri dana u Beču,s obzirom da ste jedan od nekoliko Beograđanina koji je prezadovoljan stanjem i funkcionisanjem saobraćaja u gradu, kao i realizacijom započetih infrastrukturnih objekata koji se još uvek grade od 70 ,ih :D :laugh: a biće vam upriličena poseta Funkcionera iz Skupštine Grada kako bi vam uručili ključeve,samo vas umoljavaju da sklonite fikuse i ostale biljke zbog potencijalnog rirzika ako svrati.... :lool:
 
vrachar":3l7fu474 je napisao(la):
Đilas:Stanje Gazele nije u kritično

17. mart 2010. | 19:34 | Izvor: Beta


Beograd -- Ako je situacija na Gazeli kritična onda odgovornost snose Putevi Srbije i direktor tog preduzeća treba da podnese ostavku, izjavio je Dragan Đilas.

Gradonačelnik Beograda je ponovio da bi najbolje bilo prvo sanirati Gazelu, a da kada bude završen most na Adi počne njena rekonstrukcija.

"Mislim da se nedovoljno ozbiljno pristupa celom problemu. Ja nemam podatke da je Gazela u kritičnom stanju. Ako je ona zaista u kritičnom stanju i zbog toga mora odmah da se radi na ovaj način, onda neko neko snosi odgovornost što je dovedena u takvo stanje. A snose odgovornost Putevi Srbije koji su je održavali. Što znači da prvo direktor treba da podnese ostavku na funkciju koju obavlja", kazao je Djilas.

On je dodao da se posle može krenuti u "hitnu rekonstrukciju".

"Mislim da je neozbiljno da se ulazi u ovakvu rekonstrukciju, a da ne postoje svi uslovi za to", kazao je Đilas i dodao da će sutra biti održan sastanak sa radnom grupa iz Ministarstva za infrastrukuturu.

On je rekao da će grad Beograd dati saglasnost kada se vidi Studija koju treba da uradi izvodjač radova.

"Ona treba da kaže šta se dešava u drugim delovima Beograda gde će neki radovi na Gazeli imati polsedice po saobraćaj. Ono što je dodatni problem je što ta studija treba da sadrži da od Nove godine zbog izgradnje mosta na Adi i petlje preko železničke pruge će ili biti potpuno obustavljen saobraćaj ili znatno otežan", kazao je Djilas.

"Uvek može da se radi bez saglasnosti grada Beograda, a onda onaj ko je spreman da radi tako nešto nek preduzme odgovornost", naveo je on.

Đilas je rekao da je potpuno paradoksalno da grad nema nadležnost nad Gazelom.

"To je besmisao koji govori da treba da se menja i Zakon o glavnom gradu", naveo je on
Ima li kraja...?
Bas mi je drago zbog toga sto Djilas postavlja pitanje u vezi sa tim ko je odgovaran za ovakvo stanje Gazele i trazi ostavku direktora JP Putevi Srbije. Pretpostavljam, posto mu je odgovornost veoma vazna kategorija, da ce traziti i ostavku direktora Gradskog zelenila zbog loseg orezivanja platana u Bulevaru...
 
I DALJE TRAJU NESUGLASICE OKO OBNOVE GAZELE
Izveštaj u kakvom je stanju most u ponedeljak

G. Svilar - L. Gedošević | 20. 03. 2010. - 00:02h | Foto: V. Stančević | Komentara: 0
Jedina novina kad je u pitanju most “Gazela” je to što će gradske vlasti u pondeljak dobiti izveštaj o njegovom stanju. Da li će i kad rekonstrukcija konačno početi niko ne može ni da pretpostavi, a nisu poznati niti usaglašeni bilo kakvi detalji u vezi sa ovim poslom.


Još se ne zna kad će početi obnova Gazele
- Što se nas tiče, dostavićemo u ponedeljak čelnicima grada informaciju o tome u kakvom se stanju nalazi Gazela. Nadam se da ćemo ih ubediti da radovi moraju da počnu što pre, jer ono što je bilo hitno da se uradi pre tri ili četiri godine, hitno je i sada. Izveštaj o stanju mosta rade „Mostprojekt“ i „Mostogradnja“ - kaže za “Blic” Slavoljub Tubić, zamenik direktora “Puteva Srbije”.
Ovaj izveštaj bi trebalo da pokaže koje su najkritičnije tačke na mostu, koje se najhitnije moraju sanirati, pa se ne isključuje da će rekonstrukcija, kad do nje dođe, upravo krenuti odatle.

Iako se za trenutak učinilo da su posle zajedničkog sastanka gradskih vlasti, Ministarstva za infrastrukturu i JP “Putevi Srbije” bar koliko-toliko otklonjene pojedine nejasnoće u vezi sa rekonstrukcijom, to se ipak nije dogodilo. Ispostavilo se da se JP “Putevi Srbije” ne slaže u potpunosti sa navodima u saopštenju koje je Grad Beograd pre dva dana izdao kao “zajedničko saopštenje”.
- Posle sastanka saopštenje je poslato svima nama koji smo bili na njemu da ga pročitamo i da se usaglasimo - kaže Tubić istakavši da je tokom jučerašnjeg dana poslao Gradu pimedbe na saopštenje.
Na zajedničkom sastanku između ostalog je konstatovano je da je “Grad Beograd, iako nije ugovorna strana, izvršio sve svoje obaveze prema Evropskoj investicionoj banci, kao i da će eventualne nove na sebe preuzeti JP „Putevi Srbije”, kao investitor rekonstrukcije mosta Gazela. To međutim, kako kažu u “Putevima”, ne znači da će raseljeni dobiti stanove, i da se ovaj zaključak odnosi na uslove u kojima trenutno žive ove porodice.
- Dogovoreno je da, ukoliko Grad ne može ili ne želi da popravi kontejnere u kojima trenutno žive raseljeni, to učini JP “Putevi Srbije“. Ako je to razlog koji “koči” ispunjenje celog plana oko Gazele, mi ćemo taj posao obaviti. EIB traži da se kaže koliko će se stanova izgraditi u naredne dve-tri godine, a Grad Beograd treba da obezbedi da se i te porodice pojave na konkursu za socijalne stanove - objašnjava Tubić.

U zajedničkom saopštenju stoji i da je veoma važno da JP „Putevi Srbije” obezbede završetak kružnog puta i dela obilaznice oko Beograda (sektor 5 i 6), potpuno izmeštanje teretnog i kamionskog saobraćaja na alternativne pravce, kao i privremeno izmeštanje carinskih terminala iz centra grada.
U “Putevima” međutim kažu da ovo uopšte nije bio deo dogovora, kao i da obilaznicu treba da završi Vlada, odnosno nadležno Ministarstvo.
Sa druge strane, u Ministarstvu za infrastrukturu objašnjavaju da je kružni put već trebao biti “doveden u red”, kao i da je JP “Putevi Srbije” još pre godinu dana, takođe sa “Štrabagom”, već trebalo da završi ovaj posao.
Iako je bilo najavljivano da će prvi radovi na mostu početi već sledeće nedelje, sasvim je sigurno da ovaj posao neće krenuti u najmanje još mesec dana. Naime, to je rok u kome izvođač radova, austrijska kompanija “Štrabag”, tek treba da predloži dinamiku radova, koju treba da pregledaju stručne komisije Grada i Ministarstva za infrastrukturu, posle čega će se izjasniti o početku radova.

Ignjatović: Bezbedno je
Generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović rekao je da je most Gazela potpuno bezbedan za saobraćaj, da se mora obnoviti, ali da time ne treba plašiti ljude.
- Gazelu treba obnoviti jer je sagrađena pre 40 godina, ali da nema govora o tome da će se sruštiti ukoliko to ne bude učinjeno. Da je zaista u tako lošem stanju i da je bezbednost stvarno ugrožena, most bi odmah morao da se zatvori za saobraćaj - rekao je Ignjatović.



Izmena saobraćaja na Gazeli
Zbog radova na mostu Gazela od sinoć su za saobraćaj zatvorene brze trake u oba smera na autoputu (Niš - Šid i Šid – Niš), ulivni krak na Gazelu iz Savske ulice i Bulevara vojvode Mišića, kao i ulivni krak iz ulice Vladimira Popovića iz smera Ulice Jurija Gagarina. Ovakav režim saobraćaja potrajaće do ponedeljka, 22. marta, do pet sati ujutru.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/181644/Izvestaj-u-kakvom-je-stanju-most-u-ponedeljak

Sledeca epizoda u ponedeljak.Nadajmo se da ce tada biti jasnije stvari.
 
Pa posle svega što mu se izdešavalo,Jovina će da postavi za zamenika... :kafa:
 
U zajedničkom saopštenju stoji i da je veoma važno da JP „Putevi Srbije” obezbede završetak kružnog puta i dela obilaznice oko Beograda (sektor 5 i 6), potpuno izmeštanje teretnog i kamionskog saobraćaja na alternativne pravce, kao i privremeno izmeštanje carinskih terminala iz centra grada.
U “Putevima” međutim kažu da ovo uopšte nije bio deo dogovora, kao i da obilaznicu treba da završi Vlada, odnosno nadležno Ministarstvo.


U prevodu ništa od obilaznice :bash: Treba ih smenjivati redom inače se neće nikad uozbiljiti.
 
Mrku mi ne dirajte!Necu moci da gledam one la kosta majce ako ode :lool:
 
Vrh