Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Đilas skeptičan prema kreditu EIB-a
16. mart 2010. | 15:24 | Izvor: Beta
Beograd -- Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izražava skepsu zbog odluke EIB-a da odobri povlačenje samo prve tranše kredita za obnovu "Gazele".


Dragan Đilas (Tanjug,arhiva)
Đilas je u pismu koje je uputio direktoru "Puteva Srbije" Zoranu Drobnjaku, pre potpisivanja ugovora o obnovi "Gazele", naveo da je neophodno utvrditi čime se konkretno uslovljava dobijanje kredita i da, ako je uslov obezbeđenje stanova za raseljene romske porodice, od toga treba odmah odustati.

TEME
Saobraćaj
Gubici "Jata" 26 miliona evra | 16. mart | 12:54
Potpisan ugovor o obnovi "Gazele" | 15. mart | 22:02
Rezultati sajma automobila | 15. mart | 19:17
Mrkonjić: Do 20. marta ugovor | 14. mart | 01:00
Saobraćajni znak za naselje | 13. mart | 12:25
Prikaži više vesti iz ove teme
sve vesti iz teme "Saobraćaj"
Gradonačelnik Beograda je upozorio da se, ako to ne bude urađeno, za nekoliko meseci može doći u situaciju da zahtev EIB-a ne može biti ispunjen, što će dovesti do toga da i odobrenih deset miliona evra moraju biti vraćeni banci.

Đilas je direktoru "Puteva Srbije" napisao da Grad Beograd još nije dobio detaljnu studiju odvijanja saobraćaja u vreme rekonstrukcije "Gazele", navodeći da ta studija treba jasno da pokaže šta se dešava sa saobraćajem u svim delovima grada u kojima će zatvaranje "Gazele" ostaviti posledice.

Posebno, navodi se u pismu, kakav će biti zajednički efekat istovremenog zatvaranja "Gazele" i rušenja nadvožnjaka kod Sajma, što je neophodno zbog izgradnje petlje kod Radničke ulice na novom mostu na Adi Ciganliji.

Gradonačelnik Beograda je naveo da bez te studije Grad Beograd neće biti u mogućnosti da na bilo koji način participira u projektu obnove mosta Gazela.

Đilas je, u juče upućenom pismu direktoru "Puteva Srbije" Drobnjaku, naveo da je iz medija obavešten o potpisivanju ugovora o obnovi Gazele, kao i da "ne ulazi u to kako se potpisuje ugovor na iznos od 58 miliona evra, a obezbeđen je kredit od 30 miliona evra".

Javno preduzeće "Putevi Srbije" i austrijska kompanija "Štrabag" potpisali su juče ugovor o rekonstrukciji beogradskog mosta "Gazela" vredan 58 miliona evra, a radovi treba da počnu za sedam dana.

"Predviđeno je da obnova traje 22 meseca i da se odvija u četiri faze", rekao je generalni direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak koji je ugovor u Beogradu potpisao sa direktorom "Štrabaga" za Srbiju Draganom Pavelićem.

Kredite za finansiranje radova na "Gazeli" i prilaznim putevima, EBRD i EIB su odobrile 2007. godine, ali povlačenje novca bilo je odloženo pošto nisu ispunjeni uslovi preseljenja Roma koji su živeli pored mosta.

Prilikom potpisivanja ugovora o kreditima rečeno je da će se obnova "Gazele" i prilaznih puteva finansirati kreditima EIB od 33 miliona evra i EBRD od 25 miliona evra, dok će grad Beograd izdvojiti 7,5 miliona evra, "Putevi Srbije" 4,8 miliona evra i Evropska agencija za rekonstrukciju s donacijom 6,75 miliona evra.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=03&dd=16&nav_category=9&nav_id=418123
 
Ovaj put stajem iza Djilasa a videćemo da li će održati reč? Samo da se zna da sam totalno apolitičan.
 
Jel videste ovaj deo?

Posebno, navodi se u pismu, kakav će biti zajednički efekat istovremenog zatvaranja "Gazele" i rušenja nadvožnjaka kod Sajma, što je neophodno zbog izgradnje petlje kod Radničke ulice na novom mostu na Adi Ciganliji.
 
Da li im smeta nadvoznjak kod Sajma tokom izgradnje pa ce ga opet izgraditi posle zavrsetka petlje Radnicka, ili ruse zauvek?

Nisam znao da planiraju da ruse taj deo...
 
Bilo je u nekoj vesti da je privremen objekat vec 40 godina ili koliko,dakle leti zauvek,a sta ce staviti umesto njega nek kaze neko informisaniji.
 
Ма и Ђилас стално, оће каки, неће каки, оће кредит, неће кредит, надам се да ће да истраје и уради како је обећао а не да се 100 пута предомишља и даје контрадикторне изјаве.
 
Pa kao videste render za petlju,nadvožnjak se ruši a praviće se dava tunela ispod ž.pruge,po meni bolje rešenje od onog uskog nadvožnjaka ,ovako će biti po 3 trake u svakom smeru i brži protok saobraćaja,a za Đilasa u ovom slučaju ga podržavam,samo još da nam kaže javno a koja to stranka stoji iza ovakvog ugovora o kreditu,jer izgleda da Đilas zastupa nacionalne interese dok oni koji su izabrani i plaćeni za taj posao to ne rade,imena i prezimena i naziv stranaka molim! :kafa:
 
Па ваљда знаш чији је феуд инфраструктура?
 
Tako je ali nemoj da nam se uvija i izvija neka se imenuju pojedinci ,stranke i interesne grupe, a koliko znam ugovor je pravljen pre dolaska Mrkonjića u ministarstvo ne verujem da i on ima interesa da bilo koga opravdava,prema tome neka Gradonačelnik kaže na koga je mislio a ne samo da on neće ništa da ima s tim, jer se te stvari i te kako tiču njega i grada,pa neko bi da rovari upravo u njegovom dvorištu,zar ne?A on ima ogromnu podršku Beograđana po tom pitanju,nama razloga da se povlači ,građani stoje iza njega...ne žele ucene stranaca,posebno kada se za tako nešto ima izlaza,zra ne? Neka ti stranci prvo obeštete i poprave ono što su porušili, eno im zgrada Generalštaba,a onda ćemo ih odvesti do izbeglica po barakma...
 
Đilas:Stanje Gazele nije u kritično

17. mart 2010. | 19:34 | Izvor: Beta


Beograd -- Ako je situacija na Gazeli kritična onda odgovornost snose Putevi Srbije i direktor tog preduzeća treba da podnese ostavku, izjavio je Dragan Đilas.

Gradonačelnik Beograda je ponovio da bi najbolje bilo prvo sanirati Gazelu, a da kada bude završen most na Adi počne njena rekonstrukcija.

"Mislim da se nedovoljno ozbiljno pristupa celom problemu. Ja nemam podatke da je Gazela u kritičnom stanju. Ako je ona zaista u kritičnom stanju i zbog toga mora odmah da se radi na ovaj način, onda neko neko snosi odgovornost što je dovedena u takvo stanje. A snose odgovornost Putevi Srbije koji su je održavali. Što znači da prvo direktor treba da podnese ostavku na funkciju koju obavlja", kazao je Djilas.

On je dodao da se posle može krenuti u "hitnu rekonstrukciju".

"Mislim da je neozbiljno da se ulazi u ovakvu rekonstrukciju, a da ne postoje svi uslovi za to", kazao je Đilas i dodao da će sutra biti održan sastanak sa radnom grupa iz Ministarstva za infrastrukuturu.

On je rekao da će grad Beograd dati saglasnost kada se vidi Studija koju treba da uradi izvodjač radova.

"Ona treba da kaže šta se dešava u drugim delovima Beograda gde će neki radovi na Gazeli imati polsedice po saobraćaj. Ono što je dodatni problem je što ta studija treba da sadrži da od Nove godine zbog izgradnje mosta na Adi i petlje preko železničke pruge će ili biti potpuno obustavljen saobraćaj ili znatno otežan", kazao je Djilas.

"Uvek može da se radi bez saglasnosti grada Beograda, a onda onaj ko je spreman da radi tako nešto nek preduzme odgovornost", naveo je on.

Đilas je rekao da je potpuno paradoksalno da grad nema nadležnost nad Gazelom.

"To je besmisao koji govori da treba da se menja i Zakon o glavnom gradu", naveo je on
Ima li kraja...?
 
@ 2012
Jesi li siguran da će ti novi podvožnjaci imati po tri trake? Za ostalo se slažem.
 
Sto neko rece u komentarima na B92, izgleda da ga kuliraju za proviziju hahaha :D

:violina:
 
@shumar

Pa od onoga što sam video na renderu, Slovenačke firme tako izgleda,dva tunela u suprotnim smerovima sa 3 trake,nadvožnjak kakav je sada ne postoji.A ovo za Đilasa pa sada su se upetljali sami sa sobom ne treba im ni da grade petlju novu petlju :D
 
Gledao sam i ja render samo mi se čini da su dve trake po pravcu. Nadam se iskreno da si ti u pravu. Više očiju više i vidi. :)
 
:lol: dobra strana iz ovog teksta jeste da recenica "najbolje bilo prvo sanirati Gazelu, a da kada bude završen most na Adi počne njena rekonstrukcija." znaci da ce oni na vreme zavrsiti most na adi i petlju radnicka, a ne kao sto je NIN pisao da oni nece uspeti ni za 6 godina da izgrade tj da se koristi most na adi... sve u svemu videcemo sta ce se desiti, ali definitivno ce javnost pritisnuti gradsku vlast da taj most na adi izgradi kako treba
 
@stek

1.most na adi
2.petlja radnicka
3.pristupne saobracajnice

Zaboravio si na broj 3 ;)
 
vucko":33lv5ztx je napisao(la):
@stek

1.most na adi
2.petlja radnicka
3.pristupne saobracajnice

Zaboravio si na broj 3 ;)
pa znam ali poenta u tom tekstu govori da most na adi i ostalo mora da bude u funkciji da bi konacno krenuli sa gazelom. a hteo sam da kazem da u NIN magazinu pise fazon da mi necemo moci da koristimo most ni za 6 godina (ili kolko vec). a to znaci da gazela ne moze da ceka,tako da imam osecaj da ce oni sve zavrsiti na vreme (barem 2012 ili najkasnije 2013). nadam se :/
 
Pa most moze da se koristi ne kada je gotov vec kada budu gotove ove 3 stvari a pristupne saobracajnice ce najranije 2012-2013 biti gotove
 
Neka nam je Bog u pomoći,do tada su mogli da izbuše svih 5 linija Metroa,kakav bezobrazluk ,dok je grad u dramatičnoj situaciji iz časa u čas :kafa: za 60 mil.eura mogli su kupiti 3 krtice i za godinu dana bi imali tri linije istovremeno,pa polako stanica po stanica i to bi uposlili domaće firme,,čak nam i obaraju tender kod Dimitrovgrada da kojim slučajem krtica ne bi završila u Beogradu..
618-Amisia-SMET.jpg
620aa.jpg

Ovo bi rešilo problem.... :dil: Ako ovo pročita neki ultra bogati Srbin iz inostranstva ,neka dogura iste ispred skupštine Grada,ima lepa Turska reč ...Osevapio bi se...
 
To nije trovanje već devastirajuća realnost...:o
Da li vam je korišćenjem GSP sve bolje u gradu? :kafa:
Da li se vaše vreme putovanja do posla skratilo,tekućim infrastruktrnim radovima? ;)
Da li će se vreme vašeg putovanja od tačke do tačke skratiti završetkom istih? :mad:
Da li će vam biti nadoknađen novac koji gubite svakodnevno se vozeći po sat i po do tačaka po Gradu?:rant:
Da li ste zadovoljni alternativnim rešenjima zbog zastoju usled gradnje infrast,projekata?:bash:
Da li imate osećaj da ste voženi kao st*** u vozilima GSP? :rolleyes:
Da li poželite često da živite u Novome Sadu?:/
Da li ste depresivni? :(
Da li ste razgoropađeni? :rant:
Da li vam iz ovi iz Grada kažu da se strpite? :cool:
Da li imate osećaj da ste namagarčeni od strane Vlade i ministrastva ta infr. u vezi kredita za Gazelu?:kk:
Da li ste za prihvatanje uslovljavanja, štetnih po nacionalne interse međunarodnih finansijski institucija :mad:
Da li ste za to da se prezentuju imena onih koji su prihvatili da zaključe štetan ugovor po Srbiju :p
Da li vam je dobro? :(
 
Druze 2012,lepo odstampaj to i deli po ulici ili slicno,ovde na forumu smo ekipa mala ali izabrana i sve nam je to jasno kao dan.;)

Ostavi gazelu na miru manijace,sta ti je skrivila? :lol:

Tripujem da ces da odes do gazele i dokusuris je samo da bi metro i zeleznica dobili prioritet. :)
 
Vrh