Šta je novo?

Most Gazela i Mostarska petlja

Да, аргументи све тројице су тачни, зато и јесу криви и Град и Република.
 
Igor":2eg9gk66 je napisao(la):
To je tvoje misljenje naravno ali treba imati u vidu da je i grad bio duzan da raseli rome tako da je i njegov udeo u odgovornosti vise nego prisutan.
Grad je bio duzan da ih raseli ali mislim da je republicka krivica veca. Mi smo dosli u stanje gde se Gazela raspala bukvalno, da je grad ranije raselio Rome, OK da je uradjeno ranije poceli bi radovi tik pred raspad Gazele a ne posle. Ocigledno je da sigurnost putnika ugrozena odavno i da je rekonstrukcija trebalo da pocne mnogo ranije, tj. par godina ranije. Grad je takodje odradio svoje radovima na preostala 2 mosta (ako se ne varam radjen je Brankov nesto odma posle 2000.? ili ne), narocito stari savski ciji je kolovoz skroz rekonstruisan i kapacitet povecan ne bi li mogao da sluzi kao alternativa tokom rekonstrukcije. S druge strane zasto republicke vlasti nisu jos uvek zavrsile obilaznicu do bubanj potoka bar u polu profilu i zabranile tranzit preko Gazele rasteretivsi je tako kamiona i produzivsi joj jos malo vek, ako vec nije bilo para za rekonstrukciju ranije?
 
Pa valjda je jasno da treba kritikovati Vlast u celini,a ovo za raseljavanje Đilas odradio sjajan posao za probleme koji su se nagomilavali deceniju i izbili ispod Gazele i Belvila,e sad Gradskoj Vlasti se valjda ukazalo i dokazalo a možda i doživeli proviđenje,da konačno stavi u pogon Komunalnu Policiju koja bi imala plaćenu asistentnu jedinicu za rušenje bezpravno podignutih objekata na javnim površinama tj na Gradskom zemljištu po sistemu priroriteta znači od prijave u roku od 24 časa komisija bi donosila odluko o hitnom uklanjanju i koordinirala ekipe,policije,jedinice za rušenje i saniranje terena jedino tako Gazela se neće ponavljati,evo primera na Čukaričkoj padini Romi su podigli tri kućice bliže putu i naselju,vlasnik na privatnom placu je angažovao svoju operativu i porušio im iste,a oni se samo pomerili 100 metara na državnom zemljištu i nikom ništa,ovako kada bi Komunalna Policija srušila ta za sada samo tri objektaizbegla bi i troškove i dalje naseljavanje jer bi za godino tu bilo 100 kuća,jednostavno gospodo iz Vlasti pokažite da imamo državu :dil:
 
Ма, по дифолту, наше власти су увек криве.

Али у овом случају - када нас ЕБРД од 2007. зеза (или "јебе у здрав мозак" што лепо рече један форумаш с петокраком, жељан тога да нам се дешавају што горе ствари) и захтева не само хумано расељавање, већ и зидање станова за људе који су испод Газеле наређали картоне пре 6-7 година (до 2002. их није било тамо) - то не могу да кажем. За мене су највећи кривци лицемерни европски бирократизовани банкари.

Но, сада када су се смиловали да ипак ослободе новац, мислим да је Беобилдова анкета изгубила на актуелности. Време је да контролишемо како ће реконструисати мост и аутопут од Сурчина до Бубањ Потока, који је део истог пројекта.
 
За мене су највећи кривци лицемерни европски бирократизовани банкари
To nema nikakvog smisla. Da izvinete na grubosti ovog komentara, ali: to je kao kad se kresneš sa ribom koja ti kaže da ima sidu i onda nju kriviš što si zakačio.
 
trebalo bi, evo za šta sve idu pare

Generalni direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak očekuje da Evropska investiciona banka (EIB) sledeće nedelje odobri Srbiji kredit od 93 miliona evra. Drobnjak je naveo da će uz već odobreni kredit Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) od 80 miliona evra, ukupna sredstva za obnovu "Gazele" i pristupnih puteva mostu i obilaznicu oko Beograda iznosio oko 173 miliona evra.

Od zajma EIB-a od 93 miliona evra, 33 miliona evra biće namenjeno za rekonstrukciju mosta "Gazela", a 60 miliona evra za obilaznicu oko Beograda od Batajnice do Dobanovaca. Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), prema Drobnjakovim rečima, odobrila je 23. februara 80 miliona evra, od kojih je 25 miliona evra namenjeno za rekonstrukciju autoputa od Bubanj Potoka do Surčina i 55 miliona evra za obilaznicu oko Beograda, od Batajnice do Dobanovaca.

Direktor "Puteva Srbije" kazao da bi radovi na deonici Bubanj Potok - Surčin trebalo da počnu "odmah", jer je već danas poslato pismo izabranom izvođaču, austrijskoj kompaniji "Porr", a radovi na rekonstrukciji mosta Gazela trebalo bi da počnu 8. ili 9. marta, koji će trajati 22 meseca. "Por“ će izvoditi radove na rekonstrukciji autoputa i dela obilaznice sa podizvođačem “Ratko Mitrović“, a na “Gazeli“ "Štrabag“ sa "Mostogradnjom“ kao podizvođačem.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=02&dd=25&nav_category=9&nav_id=414077
 
Por, Alpina, Strabag.. Jel moze da se desi da neko drugi dobije neki znacajan projekat u Srbiji? Alpina se bas i nije pokazala sa mostom kod Beske i koncesijom za autoput, a ni Strabag sa obilaznim putem, mada je tu sigurno bilo i propusta od strane drzave..
 
^ ne vidim nigde gore da se pominje alpina
 
jovanovm":h7o62qnu je napisao(la):
За мене су највећи кривци лицемерни европски бирократизовани банкари
To nema nikakvog smisla. Da izvinete na grubosti ovog komentara, ali: to je kao kad se kresneš sa ribom koja ti kaže da ima sidu i onda nju kriviš što si zakačio.
Извини, али нигде у условима није писало да се морају зидати куће онима које су десперадоси научили да запоседају површине које треба да се граде или реконструишу.
 
sizif":1k26t32h je napisao(la):
jovanovm":1k26t32h je napisao(la):
За мене су највећи кривци лицемерни европски бирократизовани банкари
To nema nikakvog smisla. Da izvinete na grubosti ovog komentara, ali: to je kao kad se kresneš sa ribom koja ti kaže da ima sidu i onda nju kriviš što si zakačio.
Извини, али нигде у условима није писало да се морају зидати куће онима које су десперадоси научили да запоседају површине које треба да се граде или реконструишу.
Провлачи се овде да је и то писало...
 
Ne verujem da je pisalo jer bi se onda to znalo unapred. Pre je pisalo nesto neodredjeno, tipa 'obezbediti smestaj', sto su nasi protumacili kao kontejnere a neki mozda kao stanove...
 
Meni nije jasna jedna stvar.Pre par meseci uslove koje je grad obezbedio za raseljene porodice u avgustu,a koji su potpuno isti danas,nisu bili ok u avgustu ali su zadovoljavajuci danas ?? Koliko znam grad nije nista dodatno uradio
 
zaffa":2cyd4bv1 je napisao(la):
^ ne vidim nigde gore da se pominje alpina
Ne spominje se ovde, nego ja to onako samo konstatujem.. Jer sve velike poslove dobijaju te tri austrijske kompanije, a nisu se bas nesto pokazali..
 
@hazard
Pisalo je da se uslovi obezbede po toj i toj konvenciji. A u konvenciji pise kakav smestaj treba da bude. Uostalom, ovi su njih obavestavali jedno sto puta o tome.

Da se razumemo, mislim da je smestaj sasvim OK, i cini mi se iz ove perspektive da je sve pristojno odradjeno, ali takodje mislim da je tas krivice vise na strani nase vlasti zbog odugovlacenja (postoji uostalom 21 strana na ovom threadu o tome).
 
hazard":z82ajvx9 je napisao(la):
Ne verujem da je pisalo jer bi se onda to znalo unapred. Pre je pisalo nesto neodredjeno, tipa 'obezbediti smestaj', sto su nasi protumacili kao kontejnere a neki mozda kao stanove...
Не верујем ни ја, али свашта је могуће. :shok:
 
Pod krivicom sam mislio na godine neodrzavanja, koje su i dovele do ovog stanja, mnogo pre Roma, Evropskih banaka i kojecega.....
 
Danas bivši Karton city. Ja bih tu onaj italijansko sutdentski projekat za centralnu kapiju na mestu SUP-a. Pogledajte treću sliku, malo sam je doradio :)

p1040039.jpg


p1040036eg.jpg


gazela1.jpg
 
Ne bih tu stavio tu zgradu nikako,a i mislim da ideja da im autoput prolazi ispod/pored/kroz zgradu ne bi bila prihvacena nikako
 
Pa naprotiv mesto je fenomenalno vrlo efektno,jer po završetku obilaznice ,ovo postaje brza Gradska saobraćajnica, fenomenalno bi ispunio vizuru Grada :kk: a moglo bi i sa suprotne strane gde je BIP tj.kod Prokopa
 
Први чвор – „Газелине” петље
Обнова почиње радовима приступним путевима, петљама Сава центар и Мостар. – До септембра нема затварања трака на мосту

Обнова моста Газела, према ранијим најавама званичника, требало би да почне у уторак 9. марта, због чега су стручњаци ЈП „Путеви Србије” надлежнима у Градској управи доставили предлог плана о изменама у режиму саобраћаја за време радова.
Према овом документу, реконструкција моста трајаће 630 дана, а читав посао биће обављен у четири фазе (0, 1, 2 и 3). За време нулте фазе, од марта до септембра, траке на мосту неће бити затваране, а од 1. септембра, када почну радови прве фазе, па до краја године, биће затворена по једна трака у оба смера.
Славољуб Тубић, помоћник директора „Путева Србије”, рекао је за „Политику” да су принципе вођења саобраћаја одредила два циља: поштовање техничких услова извођења реконструкције уз што мање поремећаја у кретању возила.
Прецизна динамика радова на „Газели”, додао је, биће позната по потписивању уговора са извођачем, аустријским „Штрабагом”, чим Европска инвестициона банка потврди договорени зајам од 33 милиона евра.
Према плану измене саобраћаја, на мосту ће од марта до 1. септембра бити обнављане прилазне рампе на новобеоградској петљи Сава центар, петљи Мостар и тролејбуском мосту који спаја Булевар војводе Путника и Улицу кнеза Милоша.
– У току овог месеца почеће радови на рампама петље Сава центар које повезују Улицу Владимира Поповића са мостом у делу изнад Старог сајмишта. На „Мостару” ће бити обновљена силазна рампа која из правца Шида води ка Савској улици, укључење из смера Кнеза Милоша, односно тролејбуски мост изнад петље и две рампе које га повезују са „Газелом” – објашњавају у „Путевима Србије”.
Наставак обнове затим ће обухватити и преостале силазно-узлазне рампе на Мостарској петљи, простор изнад Доњосавске и Горњосавске улице, односно трамвајски колосек на врху петље.
У току радова на новобеоградској страни предвиђено је наизменично затварање по једне половине улица Владимира Поповића и Бродарске, док ће саобраћај на „Мостару” бити обустављан по систему који омогућава да алтернативни прилази мосту остану слободни. На тролејбуском мосту (Булевар војводе Путника) биће затварана по једна трака у оба смера, док ће сваког викенда, услед специфичне технологије бетонирања, бити затварана по једна половина улице, а двосмерни саобраћај ће се обављати у преосталој.
Са почетком прве фазе у септембру радови ће се „прелити” и на саму ћуприју. До почетка 2011. године биће затворене брзе, леве траке на мосту, а за саобраћај ће остати отворене десна и средња трака у оба смера.
– У фази 2а која почиње догодине у јануару, радиће се на десној и средњој траци у смеру ка Нишу, док ће за саобраћај бити отворена преостала лева брза трака и додата брза трака из супротног правца ка Шиду. У фази 2б опет затварамо брзе траке у оба смера као у првој фази, а слободне остају средње и десне траке – објаснио је Тубић, додајући да су фазе 3а и 3б истоветне фазама 2а и 2б, али подразумевају радове у супротном смеру, ка Шиду.


http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Prvi-chvor-Gazeline-petlje.sr.html

Prebacite i fotku ja sam glup za to
 
Vrh