taj scenario je sve bliži ibližiACR":7orythqt je napisao(la):Nadam se samo da neće biti ovaj scenario http://www.youtube.com/watch?v=Ng0Ce1VICp8
(ne zamerite mi na neozbiljnosti, svaki dan moram da pređem Gazelu)
sinoć sam pretekao holandski šleper malo posle Gazele2012":7orythqt je napisao(la):He he ,da proverimo da se neko iz vlasti nije odlučio,da potera teret preko Gazele
Hvala Reljarelja":3ecvavcs je napisao(la):Početne prskotine počinju na mestima sitnih oštećenja, i pod dejstvom periodično promenjivog opterećenja se šire i produbljuju. Ta mesta, oslabljenog preseka, postaju izvori velike koncentracije napona i to dalje utiče na postepeno razaranje u tom preseku.
Drugim rečima, opterećenje umesto da se prenosi na temelje, onako i onoliko koliko je predviđeno, sada "radi" i u oštećenom preseku i razara taj čelični nosač, a i raspored opterećenja po celoj konstrukciji se sada promenio.
Samo pogledom na donju stranu Gazele se vidi koliko mnogo ima rđe po spojevima elemenata. Svako to mesto je potencijalni mali izvor zamora.
Па о томе ти и причам. Изгледа да се нисмо разумели.nikola32":19end3un je napisao(la):Nece. Smanjice se. Trenutno Bugari, sem ako ne idu za Italiju, nas obilaze. Turci pola pola. Bitna je cena. I brzina prolaska. Za Turke je preko Rumunije 200 km. duzi put. Sa istom cenom po km. na autoputu, dobrom cenom euro dizela i naravno brzom (jeftinom) carins.procedurom za Turske i delimicno Bugarske prevoznike (juzna i istocna Bug.) ne bi bilo dileme. Preduslov je zavrsen severni krak A10 i juzni sa obilaznicom oko Pirota. I vrlo bitno funkc. obilaznica oko Beograda: Bat.- Dob. i bar prosiren Rakovicki put do B. Potoka. Deo A10 ka Grckoj mogu da ostave za kasnije. Oni nemaju izbora.Wile E. Coyote":19end3un je napisao(la):Мислиш да се неће закуцати и овако? Па већ су кренули да нас заобилазе. Ако мост Видин-Калафат заврше пре обилазнице око Београда, можемо да се сликамо.
Za Rumunske prevoznike bi mnogo znacio polu auto put do Vrsca i most Zem.-Borca.
U stvari, to u stvari znači da se "spustila" granica za pojavu zamora u nekom drugom preseku jer je sada optrećenje veće nego što je projektovano, a frekvencija ostala ista kao pre. I sad sve zavisi od stepena sigurnosti koji su usvojeni kada je most projektovan, tj da li je "rezerva" dovoljno velika.kole":1eeyu1w2 je napisao(la):Hvala Relja
To sam upravo i mislio. Sad, da li jedno varenje moze taj problem da resi? Ustvari da li varenje moze taj problem da resi uopste? Ako se sila usled pucanja jednog dela prenela na drugi, koj nije projektovan da trpi silu iz tog ( da kazemo delimicno promenjenog ) pravca ( posto se noseca konstrukcija projektuje tako da se prenosenje sila vrsi u odredjenom, zeljenom pravcu ), onda se moze pretpostaviti da je citav nosac moze pokazati znake zamora i samim ti je zreo za zamenu? Narocito uz cinjenicu da su ti delovi oslabljeni i rdjom. Verujem samo da je u tom slucaju jeftinije i bolje skinuti gazelu i napraviti novu?
Надам се да јесте, ипак је то грађено у срећнија времена кад се није штедело.relja":8rog2cgk je napisao(la):I sad sve zavisi od stepena sigurnosti koji su usvojeni kada je most projektovan, tj da li je "rezerva" dovoljno velika.