Šta je novo?

Most Beška 2, E75.

jednino sto meni pada napamet je da su to uglaljane vlake.... ili vrsta materijala koje spada u kategoriju FRP fibre reinforced polymer, znaci imas vlake koje daju snagu pod tenzijom i lepak koje ce da ih stiti i vezuje i daje snagu pod kompresije......
 
Данас је мост спојен,наравно уз присуство друга Мрке.

slika46531.jpg


slika46528.jpg


slika46527.jpg


slika46526.jpg


slika46524.jpg


slika46523.jpg


slika46522.jpg


slika46521.jpg


slika46520.jpg


slika46519.jpg


slika46514.jpg


slika46513.jpg


slika46512.jpg


slika46529.jpg
 
Delija":14vikljo je napisao(la):
Данас је мост спојен,наравно уз присуство друга Мрке.

Укљижен плусићћћ за одличне слике Делијо.

Требао си ову задњу слику да исечеш на пола и да буде само ауто карта. :lol:
 
Ма није ни требало да је стави. Не зна се шта је већа брука, да ли ауто-карта или оно десно.
 
Хвала на плусићима. :)

Гага,морао сам и Мрку да ставим па да брука буде комплетна.

Иначе,сад ће убрзано да раде приступне делове десне траке па ће чак и перидоично затварати аутопут,пардон местимично АП а углавном 1/2АП. :)
 
@Delija
Vau...još iz kakve perspekitive su slikane, i više od +1 :)
 
evo jedne iz aviona, ne toliko kvalitetne, ali je bar sveza (13.07.2011.)

2j0knqr.jpg


desni click - view image za full res
 
^^ sjajno!!!

moj nije mogao da sleti tu, pa sam morao sa visine :)
 
jel ovo stvarno mali avion (helikopter?) sa kamerom? zbunjen sam... :D
 
Мини извештај: на једном сегменту моста са бачке стране постављен је први слој асвалта! На осталима је урађена или се тренутно ради хидроизолација. Главни распон је најмање одмакао што се завршних радова тиче.

Мостић преко канала је добио ограду, а рекао бих да су пешачке стазе при крају и да је све спремно за завршни слој асвалта.

Прилаз мосту са сремске стране је асвалтиран, остаје сређивање ивичњака, исцртавање линија, постављање ограда и то је то.

Све у свему, чини ми се да је септембар реалан рок за пуштање у саобраћај :) :vops:

Иначе, главни распон старог моста је улегао 30-40 центиметара, и то се јако добро види када се упоређује са новим мостом. Код стубова, коловози су на истој висини, док је на средини главног распона, коловоз старог моста доста ниже од новог... :| :o
 
U blicu objavise da nije bilo prelaska preko mosta jer sa jedne strane nije postavljena dilataciona resetka pa stoje daske,i dalje stoje daske :)

Stvarno mi nije jasan taj ¨prelazak preko mosta kolima¨.Valjda nece to i sutra na adi da rade :p
 
Srbija | ponedeljak 19.09.2011 | 18:20
“Blizanac“ kod Beške konačno gotov
Izvor: Tanjug

Beška -- Izgradnja novog mosta preko Dunava kod Beške je završena i most će biti uključen u saobraćaj 30. septembra, kažu u austrijskoj Alpini.

Zamenik direktora projekta Slobodan Mitrović kaže da je na južnoj obali izgrađen i pristupni put dug 1,6 kilometara, a na severnoj obali će asfaltiranje početi sutra.

Most na Koridoru 10 nazvan "Blizanac", jer je izgrađen na manje od pet metara od starog mosta kod Beške, dugačak je 2.205 metara i u mostogradnji predstavlja poslednju reč tehnike, ističu u Alpini.

Stari most, koji će se i dalje koristiti, izgrađen je 1975. godine i u to doba je bio najduži most u Evropi i svetski rekoder u "betonskim prednapregnutim kontinualnim gredama", a projektovao ga je inženjer Branko Žeželj.

Tender za izgradnju novog mosta preko Dunava kod Beške je raspisan 2004. godine, a radovi su poceli 2008. Ugovorena vrednost radova za izgradnju novog mosta iznosi 33,7 miliona evra, što finansira Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), ali će zbog naknadnih radova konačna cena tek biti poznata.

Taj most je bio dugačak 2,5 kilometara, ali je tokom NATO bombardovanja srušen jedan njegov deo, pa je skraćen na 2.205 metara, koliko je dugačak i novi most.

"Ta dva mosta zajedno najveći su trenutno mostovi na Dunavu i još uvek su u samom vrhu u sistemu prednapregnutih greda", rekao je Mitrović navodeći da novi most ima centralni raspon nad rekom dugačak 210 metara.

U novi most je ugrađeno 67.000 kubika betona, 50 kilometara kablova za prednaprezanje, 10.000 tona armature, najkvalitetnije dilatacije iz Švajcarske i drugi savremeni materijali.

Mitrović je kazao da je izgradnja novog mosta bila veoma složena, jer je tako veliki most izgrađen na malom rastojanju od postojećeg mosta, kao i zbog aktivnog klizišta koje je sanirano.

Alpina treba da završi i rekonstrukciju starog mosta sa pristupnim putevima, pa će posle otvaranja novog mosta za saobraćaj, stari biti u jednom periodu zatvoren zbog radova, rekao je on.

"Srbija će imati dva najveća mosta na ukrštanju koridora 10 i 7 (reka Dunav)", naglasio je Mitrović i dodao da je Alpina u okviru tog projekta izgradila i most preko kanala Arkanj, dug oko 100 metara.

Izvor B92
 
http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/pocinje-testiranje-novog-mosta-kod-beske_274152.html

Почиње тестирање новог моста код Бешке


Јавно предузеће "Путеви Србије" је најавило да ће данас почети тестирање новог моста преко Дунава код Бешке.

Нови мост ће данас бити тестиран пробним оптерећењем, а том догађају ће присуствовати министар за инфраструктуру и енергетику Милутин Мркоњић, генерални директор "Путева Србије" Зоран Дробњак и представници извођача радова.

Аустријска "Алпина" је најавила да ће нови мост на Дунаву бити отворен за саобраћај 30. септембра.
 
а онда се надам да ће затворити другу траку да замене асфалт, јер ако то не ураде, ништа онда нису урадили
 
Kad otvore ovaj most odmah zatvaraju stari i pocinju da ga rekonstruisu.
 
To je logično, samo je pitanje koliko će to trajati? Nadam se ne duže od godinu dana!
 
Никад се не зна. Док не скину асфалт и не стигну до бетона, неће се знати. Наравно, представиће да је у горем стању него што јесте. Треба се уградити.
 
Vest i slike sa B92:

Preko novog mosta kod Beške koji je dugačak 2.205 metara danas je preko 210 metara konstrukcije prešlo 12 velikih kamiona sa teretom - peskom od 360 tona čime je počelo ispitivanje statičkih i dinamičkih karakteristika mosta.


6092011494e7a0c1687ca8396255393.jpg


944856544e7a0bcd79824075252151.jpg


19129170604e7a0ba4b088d917175662.jpg
 
Vrh