Šta je novo?

Most Beška 2, E75.

Ево шта каже главни инжењер за градњу моста код Бешке. Текст је са сајта РТВ, а извор је Бета.

http://rtv.rs/sr_ci/ekonomija/most-kod-beske-gotov-sredinom-jula_253817.html

Мост код Бешке готов средином јула

14. мај 2011. | 16:39 | Извор: Бета
БЕШКА/ХОРГОШ -

Главна конструкција моста код Бешке на Дунаву и завршни радови теку по плану и комплетна конструкција ће бити готова између 10. и 15. јула, изјавио је данас главни инжењер за градњу моста Милорад Стевановић.
Он је приликом редовног седмичног обиласка радова на Аутопуту на Коридору 10 рекао да ће градња моста код Бешка бити приведена крају у року који има инвеститор.

"Остало је још 45 метара са леве и десне стране главне конструкције које ће бити спојене са централним делом моста", навео је Стевановић додајући да се један сегмент од пет метара конструкције моста ради пет дана.
Он је казао да је рок за завршне радове на мосту који укључују изолацију ограде и асфалтирање нешто касније, али није прецизирао када ће то бити.
Директор Коридора Србије Михајло Мишић рекао је на 108. километру северног крака Коридора 10 да је почетак деонице Хоргош - Нови Сад тренутно у градњи, да се ради лева коловозна трака и да је рок за завршетак радова крај јуна ове године.
"Одлучни смо да се радови заврше у том периоду и сматрамо да не би требало да буде потешкоћа и непредвиђених догађаја који би могли да помере рокове" , казао је он.
Према његовим речима квалитет радова је стандардан и према техничким прописима предвиђеним пројектом и надзорне службе прате извођење радова.
Душан Боровица, власник компаније која је чланица конзорцијума за радове на северном краку коридора 10 и која изводи радове на Y краку, казао је да је траса од 15 километара коју ради то предузеће спремна за асфалтирање.
Мишић је испред граничног прелаза Хоргош казао да је асфалтирано више од 50 километара од 108 километара аутопута од Новог Сада до Хоргоша и додао да се радови изводе пуним капацитетом.
"Коридори су одлучни да се не померају рокови за завршетак трасе и радови би требало да се заврше крајем јуна", навео је он.
Директор Путева Ужице Милан Бојовић казао је да је на укупној траси главног Коридора од 98 километара до Хоргоша потребно завршити 87 километара.
"Тренутно је под асфалтом 51 километар, што значи 60 одсто деонице", казао је он.
Бојовић је додао да ће новим распоредом на деоницама на тој траси успети да се поштују рокови.


Мркоњић: Рокови због Нибенса неће бити угрожени
Министар за инфраструктуру и енергетику Србије Милутин Мркоњић изјавио је данас да хапшење власника и пословодства грађевинске "Нибенс" групе неће угрозити градњу северног дела Коридора 10.
"Догађаји који се дешавају у 'Нибенс' групи неће значајно закочити реализацију пројекта", казао је он агенцији Бета приликом редовног седмичног обиласка радова на аутопуту на Коридору 10 кроз Србију.
"Држава треба да ради свој посао, а конзорцијум који предводе предузеће Путеви 'Ужице' и Коридори Србије ће се бринути да се посао заврши у року", истакао је српски министар за инфраструктуру.
Мркоњић је казао да радници који раде у "Нибенс" групи и даље имају посао и да је битно да се сада врате на градилишта.
 
Замрла ми тема. :) Остало је још 22.5м да се комплетира на левој обали па да се мост заиста споји.

img3701e.jpg


img3700g.jpg


img3699g.jpg


img3698m.jpg


img3697s.jpg


img3696c.jpg


img3695d.jpg


img3694i.jpg


img3693v.jpg


img3692m.jpg


img3691v.jpg


img3690o.jpg


img3689o.jpg


img3688xx.jpg


img3687v.jpg


img3686k.jpg


img3685xm.jpg


img3684ut.jpg


img3683x.jpg


img3682hk.jpg


img3679h.jpg


img3678bs.jpg


img3677t.jpg


img3676a.jpg


img3675n.jpg


img3675n.jpg


img3674f.jpg
 
Па Делијо слике су феноменалне, али плусићћћ не могу да ти дам из разлога што ти га малопре дадох у теми "обилазница" (извиљавамо се, много се извињавамо, али прописи !) !
 
Хвала,хвала :)

RockerSVK":b71cjc2h je napisao(la):
Плусићћћћ укњижен у Дневник брате Делијо :kk:

И то ћирилични. :D
 
Delija":7wa782qa je napisao(la):
Остало је још 22.5м да се комплетира на левој обали па да се мост заиста споји.
Popuniše li konačno te dve rupe? Zna li neko kako stoji sa prelascima preko kanala na Novosadskoj strani? Što je završetak bliži (nadam se da se ipak bliži iako je i to diskutabilno) sve je manje informacija o napretku.
Pozdrav svim forumašima.
 
Колико сам ја видео у пролазу, остало је још 5-10 метара са обе стране тј, једно до два изливања. Што се тиче моста преко канала, завршени су груби радови и сад се ради хидроизолација, постављање ограда итд. :kk:
 
Mihailo":3ilxnx6d je napisao(la):
Колико сам ја видео у пролазу, остало је још 5-10 метара са обе стране тј, једно до два изливања. Што се тиче моста преко канала, завршени су груби радови и сад се ради хидроизолација, постављање ограда итд.
Hvala na informacijama. :vops:
 
Још мало па готово само не знам како ће се долазити до моста пошто делови аутопута до Бешке још нису готови.

pekson":maiq0j6g je napisao(la):
 
Prošao sam pre neki dan, i deluje potpuno nestvarno kad vidiš da fali samo nekoliko metara da se ceo most spoji!!!

Takođe, prilazni put sa sremske strane je skoro potpuno gotov i asfaltiran, a sa bačke strane ni podloga nije spremna, a još je ostalo i par manjih "mostića" da tako kažem.

Pitanje je i kad će početi, koliko će trajati i šta će sve obuhvatiti rekonstrukcija "Beške 1"?
 
Ако сам добро разумео, реконструкција доњег дела моста је завршена. Кад се нови мост пусти и саобраћај пребаци на њега, на старом мосту је остало да се ревитализује горња површина.
 
Гледао сам емисију пре неки дан о мостовима. Што се тиче Бешке 1, завршена је санација стубова, а следи санације греде. Наиме, треба да олупају све до бетонске подлоге, а онда да виде у којем је она стању, и од тога зависи даља реконструкција. Што ће рећи да још не знају колико је лоша ситуација.
 
I rekose rekonstrukcija da ce da traje 6-9 meseci valjda.Bolje da zaokruzimo na godinu dana
 
stf":qailzkys je napisao(la):
Гледао сам емисију пре неки дан о мостовима. Што се тиче Бешке 1, завршена је санација стубова, а следи санације греде. Наиме, треба да олупају све до бетонске подлоге, а онда да виде у којем је она стању, и од тога зависи даља реконструкција. Што ће рећи да још не знају колико је лоша ситуација.


Sanacija grede, odnodno glavnog sandučastog nosača je uveliko u toku. Od inženjera sa gradilišta, na jednom drugom forumu, je još u martu mesecu dobijena informacija:

"Radi se na injektiranju prslina i strukturnom ojačanju konstrukcije lepljenjem karbonskih traka. Saniranje saobraćajnog profila, koja podrazumeva uklanjanje asfalta,hidroizolacije, ograda i pešačkih staza i izrada svih ovih novih pozicija krenuće kada se pusti novi most u saobraćaj. To će biti najranije početkom septembra."

Evo i slika postavljenih na tom forumu početkom marta:


5492443179_138b2d9f92_z.jpg


5493034636_55e0474ac9_z.jpg


5493028316_1b19c7f904_z.jpg
 
Може објашњење за мене неуког економисту, шта су то карбонске траке и на који начин оне ојачавају конструкцију? :)
 
Vrh