Ja stvarno ne razumem ove što nadziru ,projektuju i grade ovaj koridor.Izgleda da smo prošli kroz crnu rupu definitivno.
Biće zanimljiva situacija krajem godine kad završe do Koševa. Ako planiraju da puste naplatnu stanicu Kruševac zapad onda će oni koji idu do Kruševca plaćati putarinu. Ali oni koji idu ka Trsteniku, Kraljevu neće plaćati ništa. Bez putarine na taj način mogu da prođu i oni koji idu ka Kruševcu ako odu do kružnog toka Koševi pa se preko Čitluka vrate za Kruševac. Ovo je samo pretpostavka, možda su im drugi planovi.
Ja stvarno ne razumem ove što nadziru ,projektuju i grade ovaj koridor.Izgleda da smo prošli kroz crnu rupu definitivno.
Kako neko može da projektuje ovakav prilaz rampi i da umesto 5 naplatnih funkcionalnih traka dobijemo 5 ulaznih traka.
Tri naplatne trake od kojih dve moraju biti ENP a jedna manuelna i 5 Ulaznih koje bi zvrjale prazne i neiskoriscene....Ima li pilota u ovom avionu pitam se?
A sta je problem kad se zavrse obe naplatne okrenuti sav saobracaj kroz njih, naplatiti putarinu ili izdati kartice I ponovo preusmeriti tj vratiti sav saobraca na ap ka Trsteniku, pa tako redom?
Za tu vrstu dzerzija treba bas jaka dizalica šti ovi na rampi koji rade svakako nemaju.Problem je osa stanice u odnosu na belu liniju koju sam ja još nacrtao u korist naplatne strane.Ta bela linija bi motala ići na centralno ostrvo.Zbunio si me. Zar ove dzersi barijere ne mogu da se pomere po potrebi bilo gde i samim tim se traka pretvara iz ulazne u izlaznu?
Za tu vrstu dzerzija treba bas jaka dizalica šti ovi na rampi koji rade svakako nemaju.Problem je osa stanice u odnosu na belu liniju koju sam ja još nacrtao u korist naplatne strane.Ta bela linija bi motala ići na centralno ostrvo.
Pojate je imalo 2 ulazne trake a Kš Zapad ne može biti jači od celog Pojata i da kažemo tru ulazne traje bi bila puna kapa.
Evo slike stanice Pećinci koju su projektovali razumni ljudi.Plato je dovoljne dužine i položaja,centralno ostrvo je bela linija,tj sredina prilaznih ssobraćajnica.
Pogledajte prilog 168736
Makar i da tako veliku naprave kako treba i da lagano ljudi prolaze bez krivudanja prevelikog...Znam neko će reći uslovljena je položajem ali i ne toliko jer petlja je mogla početi i kojih 2 stotinak metara pre.Ovakva naplatna bi bila više nego dovoljna za Kš Zapad i Kš Istok
Ali ne, daj da sve bude megalomanski. Kad dajemo 900 miliona nek damo i 901