Ovo sto si napisao je potpuno nemoguce. Neko ko udje na autoput uz uzimanje kartice, mora proci kroz naplatnu stanicu pri izlasku.Biće zanimljiva situacija krajem godine kad završe do Koševa. Ako planiraju da puste naplatnu stanicu Kruševac zapad onda će oni koji idu do Kruševca plaćati putarinu. Ali oni koji idu ka Trsteniku, Kraljevu neće plaćati ništa. Bez putarine na taj način mogu da prođu i oni koji idu ka Kruševcu ako odu do kružnog toka Koševi pa se preko Čitluka vrate za Kruševac. Ovo je samo pretpostavka, možda su im drugi planovi.
Ovo je teorijski moguce, ali prakticno ne. To znaci da sav saobracaj koji ide iz pravca Makresana se usmerava desno na izlazu za Ks-Zapad, a pravo ka Kosevima se blokira. Onda svi izlaze i placaju put, a oni koji zele ka Kosevima prave put krug na kruznom toku, i samo prolaze kroz stanicu bez naplate napred preko nadvoznjaka i nastavljaju put. Onda bi 1-2 trake morale da budu samo za taj smer i bez uzimanja kartice i odvojene barijerarama od ostalih gde se uzima kartica i ide desno ka Pojatama.A sta je problem kad se zavrse obe naplatne okrenuti sav saobracaj kroz njih, naplatiti putarinu ili izdati kartice I ponovo preusmeriti tj vratiti sav saobracaj na ap ka Trsteniku, pa tako redom? To bi omogucilo I ukidanje ostatka rampe Pojate kao I da potpun zavrse ns Cicevac, a I nesmetane radove na buducoj ns Kosevi.
Nadam se da ce se naci bar jedna osoba sa mozgom da uvazi sugestije StereMo u vezi rasporeda prilazne I izlazne rampe ka naplatnim kucicama da se ovaj idiotizam prekine.
Zamisli samo tu guzvu gde kamioni i sleperi prave pun krug na kruznom toku.
Ranije su spominjali ceonu naplatnu stanicu u Kosevima ispred kruznog toka, ali se to uopste vise ne moze cuti. To je jedino privremeno resenje, dok se ne napravi naplatna stanica u Kosevima.