Sta je sad ovo?
Devijacija devijacije. Samo se nadam da ne proširuju za čeonu naplatnu rampu. Stvarno to ako urade je čist debilizam. Praviti čeonu naplatu koja će služiti par godina.
Ne pije mi vodu stvarno onaj tekst koji se ovde postavljao skoro. Ima dosta nelogičnosti. Tender je raspisan do kraja avgusta. A kao neki rok za deo do Koševa je kraj Oktobra. Znači dva meseca za izgradnju i opremanje naplatne rampe. Uz svu logistiku i nabavku opreme to mi se čini kao kratko vreme. Jer u tekstu kaže da će se graditi po sistemu projektuj i izgradi. I spominju se naplatne stanice Ćićevac i KŠ istok i zapad koje su već i betonirane/asfaltirane. Spominje se u istom članku i petlja Katrga koja prvobitno i nije bila u planu za moravski koridor nego se počela spominjati kada se pojavila vest o Mrčajevci-KG. Uz tu petlju bi se morala izgraditi i veza do Mrčajevaca koja je sigurno 5km. I na kraju vezano za autoput Ruma-Šabac, koji je takođe predviđen za kraj Oktobra gde imamo dve čeone rampe koje su dosta veće od bočnih. Mojom nekom logikom, je već rok kraj Oktobra za ove dve deonice taj tender bi davno morao da bude raspisan. Ne znam, ja se nadam da neće bacati novac za neku privremenu rampu kod Koševa ako je rok za ceo moravski 2025. A uz ovu dinamiku čini se realan.
Koliko znam, sigurno se pravi čeona, ali mislim da ovi radovi nemaju veze sa tim
Ima oko 1200-1300 metara do predvidjene petlje od kruznog toka, treba podvoznjak i most do nje i jos na petlji najverovatnije podvoznjak, pretpostavljam, zbog vec uzdignutog terena, uz eksproprijaciju i kruzni tok. Tako da sve to ne moze brzo sigurno. A bilo je dovoljno vremena za pocetak tih radova, da se ovaj sektor 1 lepo zavrsi. Umesto sto su krenuli sa mostovima kod trstenika, gde ce radovi trajati jos par godina, trebali su prvo ovaj deo.
Ima oko 1200-1300 metara do predvidjene petlje od kruznog toka, treba podvoznjak i most do nje i jos na petlji najverovatnije podvoznjak, pretpostavljam, zbog vec uzdignutog terena, uz eksproprijaciju i kruzni tok. Tako da sve to ne moze brzo sigurno. A bilo je dovoljno vremena za pocetak tih radova, da se ovaj sektor 1 lepo zavrsi. Umesto sto su krenuli sa mostovima kod trstenika, gde ce radovi trajati jos par godina, trebali su prvo ovaj deo.
Klasična priča,ubaciš što više posla za koji znaš da se neće realizovati odmah,ogromna vrednost tendera za koji se onda traže reference I garancije koje nema ni je jedna domaća firma.Posmatraj to "bacanje para" kao "ubacivanje para" nekome u džep
Na Hrvatski tender od 100 miliona eura za promenu celokupnog sistema javilo se 12 kompanija sa ponudama od 79 miliona do 249 miliona.To je to otprilike.Pretpostavljam da tih kompanija koje opremaju naplatne stanice nema baš mnogo.
Pošto je počelo asfaltiranje desne kolovozne trake, da li će biti parcijalnog puštanja ili će sve da čeka kao po običaju binu, predsednika, ambasadore i simpatizere stranke?