Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Erdogan dolazi uskoro, mora da se radi u 3 smene, ko te pita sto je 40 stepeni :)
 

Sta je sad ovo?


S obzirom da na ovom potezu nije urađena betonaža slivnika, verovatno je problem sa podlogom pa će morati ponovo da je urade.
Zato ide devijacija kako bi ostavili prostora da mogu da pristupe mašinama da to poprave, a da to ne utiče na saobraćaj.

slivnik.JPG
 
Devijacija devijacije. :D Samo se nadam da ne proširuju za čeonu naplatnu rampu. Stvarno to ako urade je čist debilizam. Praviti čeonu naplatu koja će služiti par godina.
 
Da, svakako moraju da naprave petlju i put od petlje do magistrale, koji još nisu ni započeti. To zahteva najvažniji resurs - vreme, koga izgleda samo političarima fali, a uvek fali pred izbore, pa zato me ne bi čudilo da imamo još minimum nekoliko otvaranja Moravskog koridora
 
Ne pije mi vodu stvarno onaj tekst koji se ovde postavljao skoro. Ima dosta nelogičnosti. Tender je raspisan do kraja avgusta. A kao neki rok za deo do Koševa je kraj Oktobra. Znači dva meseca za izgradnju i opremanje naplatne rampe. Uz svu logistiku i nabavku opreme to mi se čini kao kratko vreme. Jer u tekstu kaže da će se graditi po sistemu projektuj i izgradi. I spominju se naplatne stanice Ćićevac i KŠ istok i zapad koje su već i betonirane/asfaltirane. Spominje se u istom članku i petlja Katrga koja prvobitno i nije bila u planu za moravski koridor nego se počela spominjati kada se pojavila vest o Mrčajevci-KG. Uz tu petlju bi se morala izgraditi i veza do Mrčajevaca koja je sigurno 5km. I na kraju vezano za autoput Ruma-Šabac, koji je takođe predviđen za kraj Oktobra gde imamo dve čeone rampe koje su dosta veće od bočnih. Mojom nekom logikom, je već rok kraj Oktobra za ove dve deonice taj tender bi davno morao da bude raspisan. Ne znam, ja se nadam da neće bacati novac za neku privremenu rampu kod Koševa ako je rok za ceo moravski 2025. A uz ovu dinamiku čini se realan.
 
Ne pije mi vodu stvarno onaj tekst koji se ovde postavljao skoro. Ima dosta nelogičnosti. Tender je raspisan do kraja avgusta. A kao neki rok za deo do Koševa je kraj Oktobra. Znači dva meseca za izgradnju i opremanje naplatne rampe. Uz svu logistiku i nabavku opreme to mi se čini kao kratko vreme. Jer u tekstu kaže da će se graditi po sistemu projektuj i izgradi. I spominju se naplatne stanice Ćićevac i KŠ istok i zapad koje su već i betonirane/asfaltirane. Spominje se u istom članku i petlja Katrga koja prvobitno i nije bila u planu za moravski koridor nego se počela spominjati kada se pojavila vest o Mrčajevci-KG. Uz tu petlju bi se morala izgraditi i veza do Mrčajevaca koja je sigurno 5km. I na kraju vezano za autoput Ruma-Šabac, koji je takođe predviđen za kraj Oktobra gde imamo dve čeone rampe koje su dosta veće od bočnih. Mojom nekom logikom, je već rok kraj Oktobra za ove dve deonice taj tender bi davno morao da bude raspisan. Ne znam, ja se nadam da neće bacati novac za neku privremenu rampu kod Koševa ako je rok za ceo moravski 2025. A uz ovu dinamiku čini se realan.

Posmatraj to "bacanje para" kao "ubacivanje para" nekome u džep
 
Koliko znam, sigurno se pravi čeona, ali mislim da ovi radovi nemaju veze sa tim

Ja mislim da bi bilo logičnije da umesto čeone naplatne stanice naprave petlju i naplatnu stanicu Koševi koja će se nalaziti nekoliko stotina metara dalje od sadašnjeg kružnog toka.
 
Upravo tako. Ne moraju čak ni petlju sada da prave. Dovoljno je neki privremeni kružni tok dok se petlja ne izgradi.
 
Ima oko 1200-1300 metara do predvidjene petlje od kruznog toka, treba podvoznjak i most do nje i jos na petlji najverovatnije podvoznjak, pretpostavljam, zbog vec uzdignutog terena, uz eksproprijaciju i kruzni tok. Tako da sve to ne moze brzo sigurno. A bilo je dovoljno vremena za pocetak tih radova, da se ovaj sektor 1 lepo zavrsi. Umesto sto su krenuli sa mostovima kod trstenika, gde ce radovi trajati jos par godina, trebali su prvo ovaj deo.
 
Ima oko 1200-1300 metara do predvidjene petlje od kruznog toka, treba podvoznjak i most do nje i jos na petlji najverovatnije podvoznjak, pretpostavljam, zbog vec uzdignutog terena, uz eksproprijaciju i kruzni tok. Tako da sve to ne moze brzo sigurno. A bilo je dovoljno vremena za pocetak tih radova, da se ovaj sektor 1 lepo zavrsi. Umesto sto su krenuli sa mostovima kod trstenika, gde ce radovi trajati jos par godina, trebali su prvo ovaj deo.

Ma do Trstenika je gotovo za godinu i po max, bar do petlje 😀
 
Ima oko 1200-1300 metara do predvidjene petlje od kruznog toka, treba podvoznjak i most do nje i jos na petlji najverovatnije podvoznjak, pretpostavljam, zbog vec uzdignutog terena, uz eksproprijaciju i kruzni tok. Tako da sve to ne moze brzo sigurno. A bilo je dovoljno vremena za pocetak tih radova, da se ovaj sektor 1 lepo zavrsi. Umesto sto su krenuli sa mostovima kod trstenika, gde ce radovi trajati jos par godina, trebali su prvo ovaj deo.

Ja mislim da bi sve to mogli da završe za 2 do 3 meseca. Kada se već kasni skoro dve godine sa ovom deonicom, nekoliko meseci ne bi predstavljalo problem. A i političari bi mogli da se hvale i izvlače na priču zbog kašnjenja sa tim kako je urađeno više od planiranog. Ne znam samo koliko bi vremenski trebalo za eksproprijaciju. Mada, kao što si napisao, mogli su sa tim i ranije da krenu.
Takođe, pitanje je da li će autoput do Koševa stvarno biti završen do septembra ili će i taj rok biti probijen kao što su i mnogi do sada. Da li se završetak računa kada sve petlje postanu funkcionalne, kada se završe svi radovi oko zaštite autoputa i okolnih parcela od poplava, kada se završi regulacija Zapadne Morave i sve ostalo što je predviđeno projektom? Mada, kada su mogli da otvore za saobraćaj deonicu od Niša do Merošine i da ga proglase autoputem čak i ako nedostaju još tri trake više me ništa ne bi začudilo.
 
Pretpostavljam da tih kompanija koje opremaju naplatne stanice nema baš mnogo.
 
Slabo ima radova na mostu preko Rasine, a ispred njega postoji vec veza koja se kratko koristila. Meni deluje da ce pustiti do mosta, pa onda dalje. Mada ima i posle mesta ista takva, tamo su i nastavili sa radovima.
IMG_6344.jpeg
 
Vrh