Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Ja stvarno ne razumem ove što nadziru ,projektuju i grade ovaj koridor.Izgleda da smo prošli kroz crnu rupu definitivno.

Kako neko može da projektuje ovakav prilaz rampi i da umesto 5 naplatnih funkcionalnih traka dobijemo 5 ulaznih traka.

Tri naplatne trake od kojih dve moraju biti ENP a jedna manuelna i 5 Ulaznih koje bi zvrjale prazne i neiskoriscene....Ima li pilota u ovom avionu pitam se?

Snimka1.jpg
 
Макрешане-Кошеви ће бити завршено до краја октобра сигурно, раде добро. Једино је упитна та петља у Кошевима када ће се градити. Пошто је нема још у идејном пројекту. Једино ако ће нешто по убрзаној процедрури да испројектују и накалеме.
 
Biće zanimljiva situacija krajem godine kad završe do Koševa. Ako planiraju da puste naplatnu stanicu Kruševac zapad onda će oni koji idu do Kruševca plaćati putarinu. Ali oni koji idu ka Trsteniku, Kraljevu neće plaćati ništa. Bez putarine na taj način mogu da prođu i oni koji idu ka Kruševcu ako odu do kružnog toka Koševi pa se preko Čitluka vrate za Kruševac. Ovo je samo pretpostavka, možda su im drugi planovi.
 
Biće zanimljiva situacija krajem godine kad završe do Koševa. Ako planiraju da puste naplatnu stanicu Kruševac zapad onda će oni koji idu do Kruševca plaćati putarinu. Ali oni koji idu ka Trsteniku, Kraljevu neće plaćati ništa. Bez putarine na taj način mogu da prođu i oni koji idu ka Kruševcu ako odu do kružnog toka Koševi pa se preko Čitluka vrate za Kruševac. Ovo je samo pretpostavka, možda su im drugi planovi.

Nisu još uvek raspisali tender za naplatne rampe. Ne verujem da će naplaćivati bilo šta dok se ne završi petlja Koševi i ove 4 naplatne rampe
 
Ja stvarno ne razumem ove što nadziru ,projektuju i grade ovaj koridor.Izgleda da smo prošli kroz crnu rupu definitivno.

Kako neko može da projektuje ovakav prilaz rampi i da umesto 5 naplatnih funkcionalnih traka dobijemo 5 ulaznih traka.

Tri naplatne trake od kojih dve moraju biti ENP a jedna manuelna i 5 Ulaznih koje bi zvrjale prazne i neiskoriscene....Ima li pilota u ovom avionu pitam se?

Zbunio si me. Zar ove dzersi barijere ne mogu da se pomere po potrebi bilo gde i samim tim se traka pretvara iz ulazne u izlaznu?
 
A sta je problem kad se zavrse obe naplatne okrenuti sav saobracaj kroz njih, naplatiti putarinu ili izdati kartice I ponovo preusmeriti tj vratiti sav saobracaj na ap ka Trsteniku, pa tako redom? To bi omogucilo I ukidanje ostatka rampe Pojate kao I da potpun zavrse ns Cicevac, a I nesmetane radove na buducoj ns Kosevi.
Nadam se da ce se naci bar jedna osoba sa mozgom da uvazi sugestije StereMo u vezi rasporeda prilazne I izlazne rampe ka naplatnim kucicama da se ovaj idiotizam prekine.
 
Poslednja izmena:
A sta je problem kad se zavrse obe naplatne okrenuti sav saobracaj kroz njih, naplatiti putarinu ili izdati kartice I ponovo preusmeriti tj vratiti sav saobraca na ap ka Trsteniku, pa tako redom?

Možda im je i to u planu, baš me zanima kako će da izgledaju sva ta preusmeravanja saobraćaja 😂
 
Zbunio si me. Zar ove dzersi barijere ne mogu da se pomere po potrebi bilo gde i samim tim se traka pretvara iz ulazne u izlaznu?
Za tu vrstu dzerzija treba bas jaka dizalica šti ovi na rampi koji rade svakako nemaju.Problem je osa stanice u odnosu na belu liniju koju sam ja još nacrtao u korist naplatne strane.Ta bela linija bi motala ići na centralno ostrvo.

Pojate je imalo 2 ulazne trake a Kš Zapad ne može biti jači od celog Pojata i da kažemo tru ulazne traje bi bila puna kapa.

Evo slike stanice Pećinci koju su projektovali razumni ljudi.Plato je dovoljne dužine i položaja,centralno ostrvo je bela linija,tj sredina prilaznih ssobraćajnica.

IMG_20230730_132233.jpg
 
Poslednja izmena:
Za tu vrstu dzerzija treba bas jaka dizalica šti ovi na rampi koji rade svakako nemaju.Problem je osa stanice u odnosu na belu liniju koju sam ja još nacrtao u korist naplatne strane.Ta bela linija bi motala ići na centralno ostrvo.

Pojate je imalo 2 ulazne trake a Kš Zapad ne može biti jači od celog Pojata i da kažemo tru ulazne traje bi bila puna kapa.

Evo slike stanice Pećinci koju su projektovali razumni ljudi.Plato je dovoljne dužine i položaja,centralno ostrvo je bela linija,tj sredina prilaznih ssobraćajnica.

Pogledajte prilog 168736

Ovakva naplatna bi bila više nego dovoljna za Kš Zapad i Kš Istok


Ali ne, daj da sve bude megalomanski. Kad dajemo 900 miliona nek damo i 901
 
Ovakva naplatna bi bila više nego dovoljna za Kš Zapad i Kš Istok


Ali ne, daj da sve bude megalomanski. Kad dajemo 900 miliona nek damo i 901
Makar i da tako veliku naprave kako treba i da lagano ljudi prolaze bez krivudanja prevelikog...Znam neko će reći uslovljena je položajem ali i ne toliko jer petlja je mogla početi i kojih 2 stotinak metara pre.

Evo za Gospodu projektante i primer petlje Ruma koja ima 6 ostrva i ograničenja u pristoru pa je opet simetrična i ima 4 naplatne trake i 3 ulazne...Nikako jednak broj ili čak veći broj ulaznih što je skandal po meni.
Nešto kao kad bi na prizemnoj kući majstori napravili 4 vrata i 2 prozora.

Screenshot_2023-07-30-13-28-51-607_com.google.earth-edit.jpg
 
Poslednja izmena:
Vrh