Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Број СНС ботова на овом форуму расте експоненцијално. Ускоро ће форум изгледати као курир или информер сајт. На свакој страни по неколико фотки Врховног Респиратора и његове бљутаве лажи.
 
Samo nas je sreća poslužila pa na toj deonici nije niko poginuo zbog paralelnih radova i na način koji ja do sada nisam nigde video. Ali zato je veliki broj ljudi završilo na hirurgiji i ortopediji sa ozbiljnim povredama, a mnogi vozači su prošli sa priličnim oštećenjima svojih vozila. Pored izletanja sa puta, dešavalo se da neka vozila upadnu u iskopane rupe i kanale. A o polomljenim i oštećenim šofersajbnama i da ne govorim. Na žalost i ja sam jedan od takvih kome je pukla šofersajbna usled kamenčića koji je ispao sa kamiona koji je prevozio šljunak za autoput.
 
Ne znam da li je zbog ministra iz Kš ili jednostavno politika firme ili i jedno i drugo ali na ovoj trasi kružnog toka je bilo i TK vodova,firma pored izlaz za njih i ko zna čega već ne ali ga uradiše rekordno brzo.

Jel znaš zbog čega su na naplatnoj Kruševac-Zapad skroz desne trake šire od drugih, da li je to zbog ENP i zbog čega nisu srednje trake za ENP?
 
Jel znaš zbog čega su na naplatnoj Kruševac-Zapad skroz desne trake šire od drugih, da li je to zbog ENP i zbog čega nisu srednje trake za ENP?
Obično se obe krajnje trake a na većim rampama,npr Vrčin po dve sa svake strane ostavljaju širim zbog vangabaritnog transporta.

Pitanje da li srednje da li krajnje trake je u Putevima često diskutovano i sami nisu uspeli da se dogovore pa ih ima i ovakvih i onakvih usput kroz Srbiju.

Jedan od argumenata zašto ostavljaju krajnje je predlog saobraćajaca da teretna vozila i uopšte velika vozila drže desnu traku pa nailskom na rampu ne menjaju traku,ne prestrojavaju se ,na taj način zbog sporosti itd ne ugrožavaju ostale učesnike jer bi ka sredini morali prestrojavanje levo pa opet posle rampe prestrojavanje desno.

Sve to im pada u vodu na Vrčinu za kamione i lokalne autobuse koji nemaju tag pa se upravo svaki dan dva puta prestrojavaju.

Drugo lokalno dogovoreno je da pošto radnici pri dolasku,odlasku iz kabina na pauzu,na wc,na razmenu novca itd nemaju direktan pristup kućicama moraju onda prelaziti preko traka.

U toj situaciji tagovi na sredini bi zujali i ugrožavali im život pa su ih izmestili na bokove a sebi u sredini napravili kakvo takvo ostrvo sporog saobraćaja gde nisu životno ugroženi.

U Italiji na primer većina kućica ima stepenice dole u hodnik i onda se tako funkcioniše.
 
Obično se obe krajnje trake a na većim rampama,npr Vrčin po dve sa svake strane ostavljaju širim zbog vangabaritnog transporta.

Pitanje da li srednje da li krajnje trake je u Putevima često diskutovano i sami nisu uspeli da se dogovore pa ih ima i ovakvih i onakvih usput kroz Srbiju.

Jedan od argumenata zašto ostavljaju krajnje je predlog saobraćajaca da teretna vozila i uopšte velika vozila drže desnu traku pa nailskom na rampu ne menjaju traku,ne prestrojavaju se ,na taj način zbog sporosti itd ne ugrožavaju ostale učesnike jer bi ka sredini morali prestrojavanje levo pa opet posle rampe prestrojavanje desno.

Sve to im pada u vodu na Vrčinu za kamione i lokalne autobuse koji nemaju tag pa se upravo svaki dan dva puta prestrojavaju.

Drugo lokalno dogovoreno je da pošto radnici pri dolasku,odlasku iz kabina na pauzu,na wc,na razmenu novca itd nemaju direktan pristup kućicama moraju onda prelaziti preko traka.

U toj situaciji tagovi na sredini bi zujali i ugrožavali im život pa su ih izmestili na bokove a sebi u sredini napravili kakvo takvo ostrvo sporog saobraćaja gde nisu životno ugroženi.

U Italiji na primer većina kućica ima stepenice dole u hodnik i onda se tako funkcioniše.

@StaraMo Hvala ti puno na ovako detaljnom odgovoru!
 
Juče sam se neplanirano našao u Vrbi kod Kraljeva i opalio nekoliko fotki iz auta. Iznenadio sam se obimom radova na ovom delu trase. Što se nasipanje tiče rekao bih da je prva sledeća stvar rizla. Propust (tehnički prolaz) još uvek nije gotov, ali je dosta betonaže završeno. Na dve fotografije se vide i betonske ploče kojima ojačavaju kosine. Jake kiše ovih dana su čini mi se malo erodirale nasip. Kasnije sam prošao putem Vrba-Ratina-Kamidžora, prema Kragujevcu. Tamo nema baš mnogo pomaka u odnosu na video koji je postavljen na temi pre koju nedelju. No, silne mostovske konstrukcije su odradili do sada oko Kruševca i Trstenika, verujem da će srednje lako isplivati sa mostom na ušću Ibra u Z. Moravu i na rešenju za ukrštanje A5 i magistrale KG-KV.
IMG_20230723_132036.jpg
IMG_20230723_132047.jpg
IMG_20230723_132105.jpg
IMG_20230723_132138.jpg
IMG_20230723_132145.jpg
IMG_20230723_132203.jpg
IMG_20230723_132207.jpg
 
Taman sam ih pohvalio da su brzo uradili...Izgleda da je isti onaj što je crtao ulaze i izlaze na rampama Ćićevac i ovde ostavio svoj potpis.

Voleo bih da ga stave u šleper ili autobus i da lično istestira svoj projekat pa da mu onda vidimo izraz lica.

Reisebus-SETRA-419-GT-HD---1690197378087556332_common--23072413412939770500.jpg
 
Poslednja izmena:
Taman sam ih pohvalio da su brzo uradili...Izgleda da je isti onaj što je crtao ulaze i izlaze na rampama Ćićevac i ovde ostavio svoj potpis.

Voleo bih da ga stave u šleper ili autobus i da lično istestira svoj projekat pa da mu onda vidimo izraz lica.

Pogledajte prilog 168306
@StaraMo Postujuci tvoju strucnost, obratio sam paznju na problem na koji si ukazivao kod NS Cicevac I onda sve redom I to je stvarno za ne poverovati. Da se sav izlazni /prioritetni/saobracaj sa AP salje na sporedne rampe
, znajuci da se neuporedivo vise vremena trosi prilikom placanja, u odnosu na uzimanje kartice, je stvarno nedopustiv propust projktanta.
Sto je najgore ta greska se ponavlja u kontinuitetu kod svake sledece naplatne stanice...
Da li postoji mogucnost ukazivanja na takav propust upucivanjem nekog zvanicnog pisma nadleznima ili neka druga opcija?
 
Vrh