Svaka cast Radetu za snimak. Za 3-4 nedelje se moze ocekivati zavrsetak od Jasike do Koseva i prebacivanje saobracaja.
Ključ je onda u novom jasičkom nadvožnjaku. Kad to završe mogu pustiti u punom profilu do Koševa do kraja godine. Po mom skromnom mišljenju.
Uglavnom rešenja o izmeni saobraćaja idu na period 1.11. / 1.4 zbog zimskog održavanja. U ovom slučaju 01.11. ne prejudicira rok završetka nego početak zimskog održavanja.Крушевац (Јасика) - Кошеви, радови
Detalji:
Извршено је постављање привремене саобраћајне сигнализације која ће бити важећа до 01.11.2023. године, на делу државног пута И Б реда број 23, деоница Крушевац (Јасика) - Кошеви (км 24+418), на делу државног пута ИИ А реда број 190, деоница Варварин (Ћићевац) - Ћићевац (км 22+650) и на делу државног пута ИИ А реда број 183, деоница Јасика – Крушевац (Јасика) (км 68+437), за потребе обезбеђивања улаза и излаза са градилишта током извођења припремних радова у склопу ауто-пута Е-761, Појате-Крушевац.
Извор: ЈП Путеви Србије
Po ovome znaci da zavrsetak deonice Makresane-Kosevi do oktobra pada u vodu...ili gresim
Evo i Antić na svom profilu ponavlja da se do Koševa pušta 1. Oktobra.
I još jedan zanimljiv video Trsteničana
U pravu si, BG obilaznica i jeste projektovana kao zatvoren sistem, ali su je iz političkih razloga otvorili.Realno besmisleno je da se sve od Vrčina do Stare Pazove ne naplaćuje. Onda isti princip treba uvesti od Kovilja do Vrbasa (obuhvatio bi taman ulaze/izlaze koji gravitiraju Novom Sadu). ili je trebalo ostaviti čeone naplate kod Niša, pa da i NIšlije autoput mogu koristiti kao alternativu lokalnim putevima. Ali znamo da su uklonjene da bi se smanjile gužve, ali ista logika nije bila i oko Beograda - da se velike čeone naplate postave samo na glavnim isključenjima za Beograd, a da ostali tranzitni saobraćaj kroz njih ne prolazi.
U Italiji - obilaznice su sastavni deo auto puta i pod naplatom su, samo ako se isključujete prema nekom većem gradu proći ćete kroz čeonu naplatu. Tako se tranzitni putnici ne guraju u redove na naplatnim rampama gradova koji ih ne interesuju da u njih ulaze.U Austriji i auto put/ obilaznica u zoni Beča je pod kontrolom vinjeta. Zašto su BG i ZG odlučili da nihove obilaznice budu tretirane kao alternativa lokalnim saobraćajnicama i time lokalni saobraćaj bespotrebno opterećuje obilaznicu, a još i deluje kao povlašteni položaj za stanovnike tih gradova (jer u ostalim gradovima nema šanse da odete do tri susedna mesta na trasi autoputa bez da uđete pod naplatu) - verovatno su jedina dva odgvora - loše stanje lokalne infrastrukture i izborni populizam.
Šta mislite, jel moguće da ovakvo nešto funkcionište kod Pojata? Pričam o nadomest "štete" koja je počinjena sa činjenicom da Pojate nema više petlja. Da se iskoristi lokalna već postoječa putna mreža i napraviti neka forma na kružni tok izmenom saobračajnog režima.
tkd. Velika šteta šta nema još jedna petlja kod Stalaća. Autoput je tako bliže, a Stalać i Stalać Grad nisu tako naivna naseljena mesta, več ozbiljna naselja.
Kruševac Istok je najrealnija petlja, jer je najbrža veza obe industrijske zone sa AP kada se izgradi kompletna infrastruktura. Kruševac zapad je mogao da se izbegne ili da se pomeri zapadnije na mesto gde im je sada asfaltna baza. Odatle da se poveže sa Župskim putem npr. I onda se stvara bolja organizacija saobraćaja za grad. Makrešane će nekada u budužnosti novom obilaznicom biti povezano sa Kruševac-Istokom.Kruševac Istok, sasvim nepotrebna petlja, umesto da su napravili par kilometara dalje kod Makrešana. Bilo bi sasvim logičnije.
Ako se već sjeverna obilaznica nije iskoristila kao jedna traka autoputa, već se rušila i obe trake autoputa nanovo pravile, onda je rezon bio da se taj potpuno novi autoput provuče sa južne strane Kruševca, a da sjeverna obilaznica ostane takva kakva jeste. Tako bi se dobila i kraća veza Kruševca sa Nišem i čitavim jugom...