Ne znam da li je zbog ministra iz Kš ili jednostavno politika firme ili i jedno i drugo ali na ovoj trasi kružnog toka je bilo i TK vodova,firma pored izlaz za njih i ko zna čega već ne ali ga uradiše rekordno brzo.
Ne znam da li je zbog ministra iz Kš ili jednostavno politika firme ili i jedno i drugo ali na ovoj trasi kružnog toka je bilo i TK vodova,firma pored izlaz za njih i ko zna čega već ne ali ga uradiše rekordno brzo.
Obično se obe krajnje trake a na većim rampama,npr Vrčin po dve sa svake strane ostavljaju širim zbog vangabaritnog transporta.Jel znaš zbog čega su na naplatnoj Kruševac-Zapad skroz desne trake šire od drugih, da li je to zbog ENP i zbog čega nisu srednje trake za ENP?
Obično se obe krajnje trake a na većim rampama,npr Vrčin po dve sa svake strane ostavljaju širim zbog vangabaritnog transporta.
Pitanje da li srednje da li krajnje trake je u Putevima često diskutovano i sami nisu uspeli da se dogovore pa ih ima i ovakvih i onakvih usput kroz Srbiju.
Jedan od argumenata zašto ostavljaju krajnje je predlog saobraćajaca da teretna vozila i uopšte velika vozila drže desnu traku pa nailskom na rampu ne menjaju traku,ne prestrojavaju se ,na taj način zbog sporosti itd ne ugrožavaju ostale učesnike jer bi ka sredini morali prestrojavanje levo pa opet posle rampe prestrojavanje desno.
Sve to im pada u vodu na Vrčinu za kamione i lokalne autobuse koji nemaju tag pa se upravo svaki dan dva puta prestrojavaju.
Drugo lokalno dogovoreno je da pošto radnici pri dolasku,odlasku iz kabina na pauzu,na wc,na razmenu novca itd nemaju direktan pristup kućicama moraju onda prelaziti preko traka.
U toj situaciji tagovi na sredini bi zujali i ugrožavali im život pa su ih izmestili na bokove a sebi u sredini napravili kakvo takvo ostrvo sporog saobraćaja gde nisu životno ugroženi.
U Italiji na primer većina kućica ima stepenice dole u hodnik i onda se tako funkcioniše.
Odlično snimljen deo kod ušća Ljubostinjske reke. Na osnovu zemljanih radova jasno je da će izvesti kratak mosni propust. Dovoljno, ako su dobro dimenzionisali, t.j. ispratili bujične vode poslednjih godina.
@StaraMo Postujuci tvoju strucnost, obratio sam paznju na problem na koji si ukazivao kod NS Cicevac I onda sve redom I to je stvarno za ne poverovati. Da se sav izlazni /prioritetni/saobracaj sa AP salje na sporedne rampeTaman sam ih pohvalio da su brzo uradili...Izgleda da je isti onaj što je crtao ulaze i izlaze na rampama Ćićevac i ovde ostavio svoj potpis.
Voleo bih da ga stave u šleper ili autobus i da lično istestira svoj projekat pa da mu onda vidimo izraz lica.
Pogledajte prilog 168306